Bij de Aldi hebben ze voor zover ik weet alleen cruesli. Ik koop muesli bij de natuurwinkel, 750 gram voor 1,50. Wat het nog steeds goedkoper maakt dan Activia en Yakult en andere poepdrankjes.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou, ik kocht 450 gram cruesli voor 59 ct en 320 gram muesli voor 1,29. Of koop ik nou bij de verkeerde winkels? verkoopt de Aldi eigenlijk ook goede muesli?
ik vind het juist een nadeel dat je het snel moet opeten, omdat anders de cruesli / muesli zacht wordtquote:Op maandag 21 mei 2007 17:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb de biologische muesli van de Jumbo (Vue). Alleen jammer dat er niet op staat of er ook suiker in zit.
Ik eet 't trouwens het liefst met yoghurt of kwark, maar nadeel vind ik dat het toch wel even een tijdje moet staan voordat de muesli lekker zacht is.
Deze muesli is hard niet lekker, te taai.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik vind het juist een nadeel dat je het snel moet opeten, omdat anders de cruesli / muesli zacht wordt.
ik wil erg erg erg graag iets anders dan cornflakes eten omdat die echt mn neus uitkomen, kweet alleen niet wat. Muesli en cruesli vind ik niet lekkerquote:Op maandag 21 mei 2007 16:49 schreef Viking84 het volgende:
En ik ben aan het afkicken vd cruesli. Kan het nog 1 keer eten, dan is de pot leeg en vul ik hem met muesli. Muesli is best lekker, alleen vind ik het 'droog' lekkerder dan in yoghurt oid. Maar goed, alles voor de gezondheid hè.
Eens. Sinds ik vezel eet doe ik "het" (nee,niet de sexquote:Op maandag 21 mei 2007 15:21 schreef hummus het volgende:
Wat helpt voor je stoelgang is vooral voeding gaan eten met heel veel vezels (volkoren- en roggebrood, andere volkorengraanproducten, groente, fruit, aardappelen, zilvervliesrijst, noten en peulvruchten). Wat ook belangrijk is veel drinken, want de vezels van brood e.d. zuigen zich in je darmen vol vocht, wat de boel ook weer op gang helpt.
Goor praatjemaar het helpt volgens mij beter dan die maffe darmproducten.
ik heb minder gegeten hoorquote:
ja, maar bij jou is dat broodje gezond niet lekker gevallen, dan kan ik het wel begrijpen dat je niet echt honger hebtquote:Op maandag 21 mei 2007 18:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb minder gegeten hoor
Heb eigk ook niet echt honger
Ik heb een idee dat dat broodje gezond zometeen richting de wc gaatquote:Op maandag 21 mei 2007 18:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, maar bij jou is dat broodje gezond niet lekker gevallen, dan kan ik het wel begrijpen dat je niet echt honger hebt
Bovenaan de pagina staan links naar de verschillende onderdelen van fok!. Het meest rechtse tekentje (envelopje) is van het pm systeem. Als je daar op klikt moet je dus je pm activeren en daarna kun je dus pm-en, wijst allemaal wel vanzelf verderquote:Op maandag 21 mei 2007 18:46 schreef Aufruhr het volgende:
Hoe kan ik Troel een PM sturen om in dit lijstje te komen?
Klikken op ditquote:Op maandag 21 mei 2007 18:46 schreef Aufruhr het volgende:
Dankjewelquote:Op maandag 21 mei 2007 18:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klikken op dit [afbeelding] logo en dan als naam Troel invullen
Maar dat wijst zich toch vanzelf als je op het logo kliktquote:Op maandag 21 mei 2007 18:51 schreef Sylvana het volgende:
maar dat kan toch alleen zo als je je pm al geactieverd hebt? zie bij Aufruhr zelf nog geen envelopje, vandaar mijn uitgebreide uitleg, omdat je hem wel eerst moet activeren toch?
Badanktquote:Op maandag 21 mei 2007 18:44 schreef Sylvana het volgende:
Damn wat weinig
Welkom Aufruhr en veel succes
je zit volgens mij nog niet eens boven de 750 calorieen ofzo? Als je ook nog sport is dat wel wat weinigquote:Op maandag 21 mei 2007 18:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat is daar weinig aan?
in liga zit net zoveel als brood
hoeveel liga's heb je dan gehad? en verder geen tussendoortjes meer? 1 liga= 1 broodje zou anders nog weinig zijn vind ik, ook al heb je er een appel bij, veel cal heb je niet gehad dan vandaagquote:Op maandag 21 mei 2007 18:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat is daar weinig aan?
2 liga´squote:Op maandag 21 mei 2007 18:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hoeveel liga's heb je dan gehad? en verder geen tussendoortjes meer? 1 liga= 1 broodje zou anders nog weinig zijn vind ik, ook al heb je er een appel bij, veel cal heb je niet gehad dan vandaag
Troel is momenteel op huwelijksreis, dus het gaat even duren voor je in het juiste lijstje staat.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:46 schreef Aufruhr het volgende:
Ze heeft vandaag wel gepost, incl. foto's.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Troel is momenteel op huwelijksreis, dus het gaat even duren voor je in het juiste lijstje staat.
Neequote:Op maandag 21 mei 2007 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Troel is momenteel op huwelijksreis, dus het gaat even duren voor je in het juiste lijstje staat.
hmmm waarom wist ik dat nietquote:Op maandag 21 mei 2007 18:59 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, de Plus heeft deze week ananas in de aanbieding (50 % korting!), dus ik ga deze week lekker veel ananas eten.
je weet het nu en de week begint vandaag pasquote:Op maandag 21 mei 2007 19:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hmmm waarom wist ik dat niet
ik wil ook ananas
ga je tot morgen vroeg spinnen dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb patat + kroket gegeten. Smaakte me niet zo eigenlijk, maar goed. Ik heb iig genoeg calorieën binnen gekregen voor spinning straks![]()
.
Begin nou niet zoquote:
ja maar omdat je al klaagde dat het ff niet lekker ging.....quote:Op maandag 21 mei 2007 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Begin nou niet zo![]()
. Maar ik bekijk het zo: patat eten en dan een uurtje flink gaan sporten is minder erg dan patat eten en dan de rest vd avond op je gat zitten
.
Ik krijg nooit genoeg van de mac, daarom ga ik ook nooitquote:Op maandag 21 mei 2007 19:28 schreef conleche het volgende:
Hallo!!![]()
Eergisteren ben ik bij een McDrive gestopt en heb een Mckroket besteld en een flesje bronwater. Was nl. onderweg van A'dam naar Belgie en was wat slapjes, vandaar. Dus ik met smaak die Mckroket opgegeten (bij mij werkt het dus niet zo dat ik niet meer kan genieten van ongezonde dingen, vind het nog steeds hartstikke lekker). En nu komt het goede nieuws: ik was voldaan erna. Vroeger kocht ik altijd 2 broodjes bij de MacDo, (McChicken en Mckroket) als ik dat dan ophad, wilde ik eigenlijk nóg wat en dat is nu dus weg. Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben er erg blij mee, want dat wil dus zeggen dat mijn hersenen eindelijk die "ik-heb-genoeg-boodschap" doorkrijgen!
quote:Op maandag 21 mei 2007 18:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat is daar weinig aan?
tuurlijk weet ik datquote:Op maandag 21 mei 2007 19:40 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meen je dit nou? In liga zit suikerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! In brood niet. En het voedingsstoffen verhaal laat ik dit meer maar even achterwege, het wil er toch niet in.
Mèn, dat jouw motortje draaien blijft op een liga. Mijn lijf zou allang denken dat het oorlog en hongersnood was.
Als een halve boterham zeker. Maar goed, bij jou misschien wel. Als je het maar niet elke dag doet.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:42 schreef Miss_S het volgende:
het vult net zo goed als brood
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:40 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meen je dit nou? In liga zit suikerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! In brood niet. En het voedingsstoffen verhaal laat ik dit meer maar even achterwege, het wil er toch niet in.
Mèn, dat jouw motortje draaien blijft op een liga. Mijn lijf zou allang denken dat het oorlog en hongersnood was.
dat is trouwens ook wel een keer goed voor mequote:Op maandag 21 mei 2007 19:40 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meen je dit nou? In liga zit suikerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Suiker is viesquote:Op maandag 21 mei 2007 20:10 schreef Miss_S het volgende:
dat is trouwens ook wel een keer goed voor me
krijg erg weinig suiker binnen
helemaal geen suiker binnen krijgen lijkt me ook niet geweldigquote:
ik eet bijna altijd nog boterhammen of crackers in de avondquote:Op maandag 21 mei 2007 20:54 schreef Sylvana het volgende:
wat heb je dan vanavond nog allemaal gegeten, want je zat eerst op 900 toch? 1300 is wel goed ja
Het lichaam heeft genoeg aan bijv. koolhydraten en fructose.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
helemaal geen suiker binnen krijgen lijkt me ook niet geweldig
vandaag heb ik trouwens 1300kcal binnen gekregen en een uur gesport dus dat is wel redelijk
oke ik zal nooit meer liga etenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het lichaam heeft genoeg aan bijv. koolhydraten en fructose.
Hoor es, ik reageer alleen op jouw beweringen over suiker.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
oke ik zal nooit meer liga etenhoe durf ik
Psies, geraffineerde suiker (liga dus) heb je echt niet nodig. Echt!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:58 schreef Lienekien het volgende:
Het lichaam heeft genoeg aan bijv. koolhydraten en fructose.
Je mag best suiker eten, maar het is niet nodigquote:Op maandag 21 mei 2007 20:59 schreef Miss_S het volgende:
oke ik zal nooit meer liga etenhoe durf ik
ik weet hetquote:Op maandag 21 mei 2007 21:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoor es, ik reageer alleen op jouw beweringen over suiker.![]()
ja het was eigenlijk wel erg lekkerquote:Op maandag 21 mei 2007 21:01 schreef Qwea het volgende:
Jezus, wat een gezeik om iemand die liga eetlaat Miss_S lekker dr liga eten
*vrolijk met Miss_S meedoetliga rulez
Dat het niet nodig is wil niet zeggen dat het niet lekker is. Neuken is ook niet nodig, toch doet vrijwel iedereen het.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:01 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Je mag best suiker eten, maar het is niet nodig![]()
Ja, grappig.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik weet het
maar wel grappig dat het daarmee begon
Daar ging het ook helemaal niet omquote:Op maandag 21 mei 2007 21:01 schreef Qwea het volgende:
Jezus, wat een gezeik om iemand die liga eetlaat Miss_S lekker dr liga eten
*vrolijk met Miss_S meedoetliga rulez
Het ging erom of iets nodig was of nietquote:Op maandag 21 mei 2007 21:04 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Daar ging het ook helemaal niet om![]()
Ik vind liga trouwens vies![]()
* Alcarin smikkelt dr eigen passie/peer combi op..een passievrucht en een peer dus![]()
Ik vind het echt heerlijkquote:Op maandag 21 mei 2007 21:06 schreef Qwea het volgende:
Is passievrucht nou lekker?dat heb ik nou nog nooit gehad terwijl ik enorm gek op fruit ben
*wil dat ookquote:
ik ga morgen denk ik het andersom doenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:07 schreef Miss_S het volgende:
ik ga trouwens morgen weer lekker liga eten als lunch
woensdag weer tijd voor gewone boterhammen
Ik heb appels,peer,kiwi,mandarijn,sinaasappel,druiven en nectarines hier liggen.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
*wil dat ook... hmmm lekker veel fris fruit ...
Morgen maar weer lekker veel fruit etenals mn moeder tenminste weer een keer lekker fruit haalt, ben de appels thuis wel zat zo ondertussen xD
Morgen es halen danquote:Op maandag 21 mei 2007 21:07 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik vind het echt heerlijkHet zijn wel maffe dingen, prut met zaadjes
![]()
Peerquote:Op maandag 21 mei 2007 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb appels,peer,kiwi,mandarijn,sinaasappel,druiven en nectarines hier liggen.
Ik ben gek op peer en mandarijn
Ehm, ik vind het zoet, maar ik vind alles tegenwoordig zoet, dus ik denk dat het redelijk zuur is. Mijn vriend vond het nl. ook zuurquote:Op maandag 21 mei 2007 21:09 schreef Qwea het volgende:
Morgen es halen danIs het zoet? Of meer zuur?
ja dat patatje zat er vd week toch een keer aan te komen, hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 19:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar omdat je al klaagde dat het ff niet lekker ging.....
en nu helemaal dat het niet lekker was is jammer
Iquote:Op maandag 21 mei 2007 21:09 schreef Qwea het volgende:
Ik heb appels,peer,kiwi,mandarijn,sinaasappel,druiven en nectarines hier liggen.
Ik ben gek op peer en mandarijn
eigenlijk had je nuquote:Op maandag 21 mei 2007 21:07 schreef Miss_S het volgende:
ik ga trouwens morgen weer lekker liga eten als lunch
Ik heb biologische appels, en die zijn echt veel lekkerder dan 'normale'. Er zit veel meer smaak aan. Niemand gelooft me, maar tisso!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:27 schreef Sylvana het volgende:
ik vind appels niet echt heel lekker, behalve als ze in een fruithapje zitten met aardbeien, druiven, meloen, ananas en banaan zitten
eigenlijk welquote:Op maandag 21 mei 2007 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
eigenlijk had je numoeten doen ipv
.
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:27 schreef Sylvana het volgende:
ik vind appels niet echt heel lekker, behalve als ze in een fruithapje zitten met aardbeien, druiven, meloen, ananas en banaan zitten
van de zomer gaat dat 1 van mn dagelijkse tussendoortjes worden
Kan je het niet samen in de yoghurt doen? Doe ik ook vaak met muesli en Allbran. Allbran bevat lekker veel vezels, maar het smaakt een beetje naar karton. Maar ja, dat pak moet wel op. Eigenlijk is het mijn 2e pak al, kweet eigenlijk niet zo goed meer waarom ik een nieuw pak had gekocht toen het oude op was. Niet vies ofzo, maar muesli is veel lekkerder.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:28 schreef Viking84 het volgende:
IIk heb trouwens nog steeds een pak havermout staan. Is er iets op tegen om 's ochtends havermout te nemen ipv yoghurt met muesli? (om en om doe ik het dan).
Jups, onder en boven. Omdat mijn tanden na verschillende jaren beugelleed weer scheef gingen staan. Toen zijn ze in een paar weken weer recht getrokken en daarna zijn er ijzeren stangetjes achter geplakt.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:21 schreef Viking84 het volgende:
draadje achter je tanden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |