ik heb minder gegeten hoorquote:
ja, maar bij jou is dat broodje gezond niet lekker gevallen, dan kan ik het wel begrijpen dat je niet echt honger hebtquote:Op maandag 21 mei 2007 18:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb minder gegeten hoor
Heb eigk ook niet echt honger
Ik heb een idee dat dat broodje gezond zometeen richting de wc gaatquote:Op maandag 21 mei 2007 18:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, maar bij jou is dat broodje gezond niet lekker gevallen, dan kan ik het wel begrijpen dat je niet echt honger hebt
Bovenaan de pagina staan links naar de verschillende onderdelen van fok!. Het meest rechtse tekentje (envelopje) is van het pm systeem. Als je daar op klikt moet je dus je pm activeren en daarna kun je dus pm-en, wijst allemaal wel vanzelf verderquote:Op maandag 21 mei 2007 18:46 schreef Aufruhr het volgende:
Hoe kan ik Troel een PM sturen om in dit lijstje te komen?
Klikken op ditquote:Op maandag 21 mei 2007 18:46 schreef Aufruhr het volgende:
Dankjewelquote:Op maandag 21 mei 2007 18:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klikken op dit [afbeelding] logo en dan als naam Troel invullen
Maar dat wijst zich toch vanzelf als je op het logo kliktquote:Op maandag 21 mei 2007 18:51 schreef Sylvana het volgende:
maar dat kan toch alleen zo als je je pm al geactieverd hebt? zie bij Aufruhr zelf nog geen envelopje, vandaar mijn uitgebreide uitleg, omdat je hem wel eerst moet activeren toch?
Badanktquote:Op maandag 21 mei 2007 18:44 schreef Sylvana het volgende:
Damn wat weinig
Welkom Aufruhr en veel succes
je zit volgens mij nog niet eens boven de 750 calorieen ofzo? Als je ook nog sport is dat wel wat weinigquote:Op maandag 21 mei 2007 18:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat is daar weinig aan?
in liga zit net zoveel als brood
hoeveel liga's heb je dan gehad? en verder geen tussendoortjes meer? 1 liga= 1 broodje zou anders nog weinig zijn vind ik, ook al heb je er een appel bij, veel cal heb je niet gehad dan vandaagquote:Op maandag 21 mei 2007 18:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat is daar weinig aan?
in liga zit net zoveel als brood
2 liga´squote:Op maandag 21 mei 2007 18:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hoeveel liga's heb je dan gehad? en verder geen tussendoortjes meer? 1 liga= 1 broodje zou anders nog weinig zijn vind ik, ook al heb je er een appel bij, veel cal heb je niet gehad dan vandaag
Troel is momenteel op huwelijksreis, dus het gaat even duren voor je in het juiste lijstje staat.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:46 schreef Aufruhr het volgende:
Ze heeft vandaag wel gepost, incl. foto's.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Troel is momenteel op huwelijksreis, dus het gaat even duren voor je in het juiste lijstje staat.
Neequote:Op maandag 21 mei 2007 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Troel is momenteel op huwelijksreis, dus het gaat even duren voor je in het juiste lijstje staat.
hmmm waarom wist ik dat nietquote:Op maandag 21 mei 2007 18:59 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, de Plus heeft deze week ananas in de aanbieding (50 % korting!), dus ik ga deze week lekker veel ananas eten.
je weet het nu en de week begint vandaag pasquote:Op maandag 21 mei 2007 19:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hmmm waarom wist ik dat niet
ik wil ook ananas
ga je tot morgen vroeg spinnen dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb patat + kroket gegeten. Smaakte me niet zo eigenlijk, maar goed. Ik heb iig genoeg calorieën binnen gekregen voor spinning straks![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |