Hoii.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:48 schreef zquing het volgende:
En geen ongeďnspireerde TVP's!. Je kunt maar beter in de hall of fame staan wil je zo'n ongeďnspireerde tvp hier neerzetten.
![]()
met andere woorden we moeten de boel nog steeds volstouwenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:01 schreef Rahl het volgende:
Nog 10 topicda's 3000 posts en niet bijna!
das maar 1/5de van mijn post aantal, met me huidge post snelheid zou dat neerkomen op ongveer 200 dagen postenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:01 schreef Rahl het volgende:
Nog 10 topicda's 3000 posts en niet bijna!
Van mij mag je jezelf erbij zetten hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:43 schreef mschol het volgende:
mag ik nie inmiddels eens in Almost Otaku/Otome ?
ikdacht ik gooi het eff in de groep voordat ik dat doequote:Op donderdag 15 maart 2007 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van mij mag je jezelf erbij zetten hoor.![]()
Kiba is best te doen ja, ik downloade elke week de nieuwe ep van Kiba van Kyuuketsuki.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:31 schreef wdn het volgende:
Kiba. Eerste 6 afleveringen gezien en het bevalt me
Beetje "magie" Beetje veel vechten.
ff resizen is makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:56 schreef zquing het volgende:
ik zit er niet mee hoor
als je je plaatje ff vandaag nog resized zet ik je ertussen als je wilt
zoals ik lees in meet topic zaterdag 31 maart?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:39 schreef blessed19 het volgende:
hey koffie, schol en zquing! waarom gaan jullie niet mee naar de meet?
Pussyyyyyyy!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals ik lees in meet topic zaterdag 31 maart?
1) geen geld (moet helaas school toch voor laten gaan)
2) moet ook een presentatie voorbereiden, aangezien dit voor een cijfer is moet ik dit goed voorbereiden
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:00 schreef blessed19 het volgende:
het is op een zaterdag! zondag's heb je toch niks te doen, lijkt me?
punt 1 wel gelezen, ik ben momenteel 3 euro rijk, en de komende maand wordt dat niet meer aangezien alle inkomsten naar IB groep moetenquote:
Nou ja... de eerste aflevering van 5cm was in half zo'n hoge resolutie als de trailer... Die was op HD-niveau... En ik vind The Triad ook wel een goeie fansubber, eigenlijk... Dus da's dan wel het wachten waard.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:45 schreef zquing het volgende:
[..]
de kwaliteit was wel okee van 5cm, iig die van [Bikasuishin]
als iemand voor me betaald kom ik graag meequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:39 schreef blessed19 het volgende:
hey koffie, schol en zquing! waarom gaan jullie niet mee naar de meet?
gedaan, maar je mag zelf de wiki aanpassenquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ff resizen is makkelijker gezegd dan gedaan
ow wacht, valt eigenlijk wel mee :
[afbeelding]
niet super maar voldoet
heb net die site bekeken van triad.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nou ja... de eerste aflevering van 5cm was in half zo'n hoge resolutie als de trailer... Die was op HD-niveau... En ik vind The Triad ook wel een goeie fansubber, eigenlijk... Dus da's dan wel het wachten waard.
quote:This is a crazy, secondary sex characteristic anime that can be a little perverted at times, but at other times, insanely perverted.
Episode 4 Release Date: March 21, 2007
de eerste niet toffe ghibli film moet ik nog zienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:17 schreef SureZal het volgende:
Ik heb net Mononoke Hime voor het eerst gezien en het is idd een vette film
reken maar op een 35 euro. 20 voor eten en 15 voor drinkenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:58 schreef zquing het volgende:
als iemand voor me betaald kom ik graag mee![]()
mischien als er geld overblijft nadat ik mn rekeningen heb betaald, maar ik zie wel nadat mn geld weer is binnengekomen
nog 10 euro voor een treinkaarjte(heb geen OV)............ Voor dat geld betaal ik mn Acon kaartje.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
reken maar op een 35 euro. 20 voor eten en 15 voor drinken
whisper of the heart? is een ghibli filmquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:42 schreef zquing het volgende:
[..]
de eerste niet toffe ghibli film moet ik nog zien
zeer aardig is toch redelijk positief? Dat niet al hun films even goed zijn maakt ze niet minder tof toch? Al moet ik whisper of the heart nog zienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
whisper of the heart? is een ghibli film
ik vond em wel zeer aardig, maar haalt het niet bij mononoke, totoro of spirited away
whisper of the heart kan je eigenlijk, vind ik, niet naast 1 van de eerder genoemde zetten, tis duidelijk een "minder" product (zoals ik al zei ik vond eem zeer aardig, en ja dat is dus positief, maar verschilt natuurlijk per persoonquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:14 schreef zquing het volgende:
[..]
zeer aardig is toch redelijk positief? Dat niet al hun films even goed zijn maakt ze niet minder tof toch? Al moet ik whisper of the heart nog zien
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:49 schreef zquing het volgende:
ik moet nog even zeggen dat BECK echt echt echt heel erg goed is. Ik kan iedereen deze serie aanraden(iig als een beetje diepgang mag)
Ik had een begin gemaakt aan de live action, maar om een of andere reden ben ik niet verder gegaan met kijken. Eens kijken of de animeserie beter aanslaat...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ga trouwens eens GTO checken! (great teacher onizuka)
googlen kan iedereen wel, vind info die iemand geeft gewoon beter dan info die je van een site haalt...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:32 schreef blessed19 het volgende:
google dan ff! of kijk bij www.animenfo.com
dat maakt een forum/topic ook leuk je weetquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:41 schreef zquing het volgende:
[..]
googlen kan iedereen wel, vind info die iemand geeft gewoon beter dan info die je van een site haalt...
GTO is een soortgelijk verhaal... Onizuka is een bendelid (motorbende) die leraar wordt en natuurlijk de lastigste klas krijgt. Met zijn onorthodoxe lesmethodes weet 'ie echter de klas voor zich te winnen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:16 schreef zquing het volgende:
De LA van gokusen vond ik wel vermakelijk maar niet goed, Maar waar gaat GTO dan over? Ik dacht dat 't ook gewoon een harem was
Sorry maar torrents kun je openen en dan 1 of 2 delen uit een serie downloadenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:25 schreef BazzieK het volgende:
Hallo,
Tot mijn grote verdriet heeft mijn eerste CD met Hellsing Anime's het begeven en doen episode 1 en 4 het niet meerIs er iemand die toevallig de Japanse Hellsing episodes 1 + 4 met engelse subs heeft liggen en ze bereid is te uploaden of naar mij te sturen via Skype oid? Ik kon geen losse downloads of torrents vinden namelijk. Mijn dank zou groot zijn
die is er inderdaad http://wiki.d-addicts.com/Great_Teacher_Onizukaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:59 schreef koffiegast het volgende:
GTO was een van de veel betere series die keb gezien anime althans (las dat er ook asian drama van was?)
heb je geen tijd voor. CenC komt er bijna aan!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:30 schreef mschol het volgende:
iemand een leuk idee voor de detail layout van mijn site ?
ik ga qua informatie Anime news network sterk volgen echter kan ik mijn layout breder maken waardoor het weer anders kan
http://home.mschol.eu
daar kan je alvast een idee krijgen
op de plek van t.php moet dus een layout komen voor de detail view van een anime
ik zat aan zoiets te denken:
[afbeelding]
graag commetaar op de layout m.b.t. de detail pagina (en eventueel voorbeelden van hoe jij denkt dat het beter kan
c&c is er pas over 11 dagenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:54 schreef outcast_within het volgende:
[..]
heb je geen tijd voor. CenC komt er bijna aan!
ik heb em staan, maar wacht totdattie helemaal gesubbed isquote:Op maandag 19 maart 2007 08:50 schreef Rahl het volgende:
Iemand anders hier die Code GEASS volgt? Een topserie imo.
Kan je mij een pm sturen aub..waar het te vinden is?quote:Op maandag 19 maart 2007 08:55 schreef zquing het volgende:
Nog maar 1 aflevering BECK te gaan![]()
wat een mooie serie was dit. Het is echt 1 van de beste series die ik ook heb gezien, wat een emotieen natuurlijk Maho
![]()
maar ik weet niet of ik de laatse aflevering kijken ga, ik wil niet dat de magie van de serie weg gaat doordat het is uitgeschreven![]()
wat een dillema![]()
Komt het allemaal goed of niet?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:41 schreef zquing het volgende:
en toen was ook BECK afgelopen![]()
laatste ep was iets minder mjah. Nogsteeds een super serie![]()
Ze gaan allemaal dood.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Komt het allemaal goed of niet?Want het ziet er nog niet naar uit dat het goed komt.
Antwoord mag evt via pm
jah, hou je Beck maar, want ik heb die serie ook nog ergens liggen en wil hem graag nog zien...quote:Op maandag 19 maart 2007 15:29 schreef zquing het volgende:
je hebt toch nog maar 5 eps te gaan, is een beetje zonde als ik nu al 't einde zou spoilen
Ik kan Death Note niet vinden op die site.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:48 schreef zquing het volgende:
http://anime-planet.com/animerec (geeft aan welke series bij jou passen)
komt ook omdat 't een overgehypte kut serie isquote:Op maandag 19 maart 2007 18:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik kan Death Note niet vinden op die site.
blasfemie!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:10 schreef zquing het volgende:
[..]
komt ook omdat 't een overgehypte kut serie is![]()
Nog 1.5 en dat ga ik nu kijkenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:29 schreef zquing het volgende:
je hebt toch nog maar 5 eps te gaan, is een beetje zonde als ik nu al 't einde zou spoilen
Jou persoonlijke voorkeur is irrelevant.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:10 schreef zquing het volgende:
[..]
komt ook omdat 't een overgehypte kut serie is![]()
GTO!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:14 schreef wdn het volgende:
Kent iemand nog meer in deze stijl (beck/nana dus)
quote:Description
The J-Rock band CLIMB has split up, for good. The drummer and bass guitarist have become fed up with the way the band is managed, and leave. They decide to start up their own band; "Lucifer, The Fallen Angel". The problem is, they have a serious lack of available talent. Meanwhile, across town, an extraordinarily talented piano player and singer has shown up at a hotel, and is thrilling audiences with his amazing style and grace. He's a quiet, soft-spoken man, however, and is obviously harboring dark secrets as well as suffering from depression. CLIMB needs a vocalist; this mysterious stranger needs a path in life. Will they find each other?
alleen de naam al roflquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:12 schreef zquing het volgende:
heeft iemand super gals gezien? Deze blijkt ook best wel tof te zijn
volledig offtopic, maar ik heb mn theorie voor mn rijbewijs gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als 't zo doorgaat mag ik zelf rijden naar Acon
't blijkt een redelijk diepgaande shoujo serie te zijn, en ze gaan erin parapara'enquote:
weet je wat ze zouden moeten maken, een pokemon mmorpg. Ik denk dat ik die nog echt spelen zou ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:49 schreef Sh0g het volgende:
heuj DBZ laat weer eens van zich horen![]()
![]()
Ook Dragon Ball krijgt MMORPG
Het is ook een lelijke pauper site.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik kan Death Note niet vinden op die site.
tegen mij? lijkt me wel maar vraag et maarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:34 schreef Qunix het volgende:
Over de site.... Maak een tabel. Doe dat in dreamweaver. Daar heb je meer aan dan zo'n kut standaart troep ding waar je eigenlijk niets mee kan.
is "demonen ding" de nieuwe animetracker geworden ofzo............. Ik zoek daar nooit naar mn spul, maar toch zijn beck en super gals daar te vindenquote:Op woensdag 21 maart 2007 07:04 schreef wdn het volgende:
Rozen maiden staat er al een tijdje en nee, ik vertik het om ze via megaupload te downloaden.
Dus indien iemand....
zquin: ik heb super gals 1 t/m 16 binnen maar zolang ik de overige 36 nog niet heb begin ik er nog niet aan
Daar wordt al heel lang voor gepleit en zijn ideeen zat voorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:56 schreef zquing het volgende:
weet je wat ze zouden moeten maken, een pokemon mmorpg. Ik denk dat ik die nog echt spelen zou ook
Het trok mij gewoon niet, misschien had ik ook nooit aan gravitation moeten beginnen want dat was echt gay.... (letterlijk)quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:10 schreef wdn het volgende:
Frag: ik denk het. Kan je wel vertellen dat ik de muziek in zowel Nana als ook in Beck goed te beluisteren vindDaarnaast is het gewoon een serie in de categorie 'drama' zoals zoveel series alleen zit hier extra nog eens muziek bij
groene achtergrond ? que?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:25 schreef wdn het volgende:
Niet ons probleem he Frag
Mijn posts zijn heel goed herkenbaar (want ze hebben een groene achtergrond)
Enne ik wel een seizoen 2 van ElfenliedNU!
Elfen liedquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef torn_Machina het volgende:
We gaan toch niet weer over Elfenlied beginnen?![]()
dan moet je em toch eens opnieuw maken, ik kan nergens het patroon terug vinden van dat oog + haar in de tekening van Nyuuquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:05 schreef wdn het volgende:
Het is niet dezelfde. Die van Frag is van Lucy. Die van mij is van Nyu.
[afbeelding]
Versus
[afbeelding]
Nyu is ovvvvvvvverduidelijk liever![]()
Mee eens!!quote:
ja moet je zeker doen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:34 schreef zquing het volgende:
ik vond seizoen 1 al niet zo super, mah mischien moet ik dan ook merer kijken dan alleen ep1=3
is hoe je het bekijkt, hoelanger het wordt uitgesteld hoe meer je mensen er lang bij zou kunne houdequote:Op woensdag 21 maart 2007 20:54 schreef zquing het volgende:
maar als een serie pas duidelijk wordt bij ep8 en 9(van de 13 toch?) dan is 't wel een beetje te laat
Het is inderdaad hoe je het bekijkt..Ik vond het persoonlijk vanaf het begin al spannend..Je moet het dus interessant vinden om verder te blijven kijken..quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:54 schreef zquing het volgende:
maar als een serie pas duidelijk wordt bij ep8 en 9(van de 13 toch?) dan is 't wel een beetje te laat
Sorry, maar ik vond het persoonlijk een jankserie! het leek net alsof ik naar chobits met harde aktie keek.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:45 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Mee eens!!
Einde vond ik jammer en onduidelijk...Je denkt dan meteen aan een 2e seizoen.
waarschijnlijkquote:
ik heb zo mijn vlagen dat ik aan 1 stuk door naar anime kijk. maar dan ook echt alle series wil kijken! echter, na een aflevering of 2/3, vind ik het al meestal erg suf. teveel anime kan ik niet gezien hebben! ik heb wel een zut gezien, maar dat valt echt in het niets bij bijv wat Jordy of OW gezien heeft.quote:
Het is 'dan ik' (heb gezien). En ze hebben geen karnemelk hier.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik heb zo mijn vlagen dat ik aan 1 stuk door naar anime kijk. maar dan ook echt alle series wil kijken! echter, na een aflevering of 2/3, vind ik het al meestal erg suf. teveel anime kan ik niet gezien hebben! ik heb wel een zut gezien, maar dat valt echt in het niets bij bijv wat Jordy of OW gezien heeft.
Zelfs Ripcore heeft meer gezien dan mijmaar hij is ook een beetje een freak met zijn karnemelk!
ik ben selectief met kijken maar door het genre ecchi kijk je toch wel een boelquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef zquing het volgende:
'T gaat niet om hoeveel anime iemand gezien heeft, maar om hoeveel daadwerkelijk goede anime iemand kijk. Ik kijk nu al een goede 7 jaar ofzo(eigenlijk sinds ik naar de middelbare school ga) maar echt veel series gezien heb ik niet.
Een vriend van me die nu ongeveer anderhalf jaar anime kijkt heeft al bijna evenveel gezien als ik. Maar hij kijkt gewoon bijna alles wat gereleasd wordt, ik ben nogal selectief met wat ik kijk.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben selectief met kijken maar door het genre ecchi kijk je toch wel een boel
freak!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:44 schreef RipCore het volgende:
[..]
Het is 'dan ik' (heb gezien). En ze hebben geen karnemelk hier.
En bij de laatste 'wie heeft het meest gezien'-ronde had ik meer gezien dan JBrutus, maar das mss nu anders
Kom langs dan!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
freak!
hoop dat je snel weer in NL bent, kunnen we eens echt flink gaan zuipen!![]()
ik moet apparatuur kopen, dus heb momenteel geen groot budget voor zo'n geintjequote:Op woensdag 21 maart 2007 22:56 schreef RipCore het volgende:
[..]
Kom langs dan!
ik heb een lopende band jap gevonden. ¤12,- onbeperkt van dat ding afplukken en 1 drankje erbij.![]()
kuttopic,slotjequote:Op woensdag 21 maart 2007 22:52 schreef outcast_within het volgende:
[anime] Dingen die je kunt leren door anime te kijken.
¤12,- is toch helemaal niets?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik moet apparatuur kopen, dus heb momenteel geen groot budget voor zo'n geintje
en dan ook nog een retourtje barca dokkenquote:
¤100,- voor een retourtje Adam Barc. betaal ik wel je overnachting hier.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
en dan ook nog een retourtje barca dokkenwat doe je me aan?
enne, O_W... loop eens niet zo te trippen, man! vind het maar een kut-topic
Anime zal zich niet beperken tot ftr ^_^quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
en dan ook nog een retourtje barca dokkenwat doe je me aan?
enne, O_W... loop eens niet zo te trippen, man! vind het maar een kut-topic
ik krijg voor stage 500 euro, maar daar moet ik meteen een versterker en cabinet voor kopenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:08 schreef RipCore het volgende:
[..]
¤100,- voor een retourtje Adam Barc. betaal ik wel je overnachting hier.
En eensch.
Eind mei, maar pas half juli beschikbaar. Afstuderenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:11 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik krijg voor stage 500 euro, maar daar moet ik meteen een versterker en cabinet voor kopenverder moet ik sparen voor een fame! krengen zijn rond de 600 euro.
sorry... wanneer was je ook alweer terug in NL?
Zodat jij dan naar daar, voor mij dan op dat moment dan hier maar op dit moment daar, kan komen? Okay.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:21 schreef blessed19 het volgende:
sodemieter op!
rond juni zou je makkelijk een weekeindje vrij kunnen maken.
prima! maar ik neem geen jas mee!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:30 schreef RipCore het volgende:
[..]
Zodat jij dan naar daar, voor mij dan op dat moment dan hier maar op dit moment daar, kan komen? Okay.
Ik moet je eerslijk zeggen, dat als ik persoonlijk te veel van het ene heb gezien..ik heel snel overstap op iets andersquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef zquing het volgende:
'T gaat niet om hoeveel anime iemand gezien heeft, maar om hoeveel daadwerkelijk goede anime iemand kijk. Ik kijk nu al een goede 7 jaar ofzo(eigenlijk sinds ik naar de middelbare school ga) maar echt veel series gezien heb ik niet.
Een vriend van me die nu ongeveer anderhalf jaar anime kijkt heeft al bijna evenveel gezien als ik. Maar hij kijkt gewoon bijna alles wat gereleasd wordt, ik ben nogal selectief met wat ik kijk.
Precies, vooral mooi dat ze je nog ook geloven want het is exact hetzelfde plaatje alleen is de een iets meer ingezoomd....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:25 schreef wdn het volgende:
Niet ons probleem he Frag
Mijn posts zijn heel goed herkenbaar (want ze hebben een groene achtergrond)
Enne ik wel een seizoen 2 van ElfenliedNU!
GTO (als je great teacher onizuka bedoelt) is echt geweldig, full metal panic is nog beter, maar er zijn echt 3 seizoenen van hoor ipv 2quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:02 schreef wdn het volgende:
Ik moet de manga nog lezen (staat al maanden op mijn laptop)
Op dit moment ben ik bezig met Full Metal Panic 1+2. Daarna komt GTO
Daar zijn ze mee gestopt. Serie wordt niet meer vertaaldquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:34 schreef Sk00p het volgende:
Ik was het alweer bijna vergeten: WAAR BLIJFT TONAGURA EP13!!!???![]()
eternal_midgetquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Daar zijn ze mee gestopt. Serie wordt niet meer vertaald![]()
Neeeeeh!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Daar zijn ze mee gestopt. Serie wordt niet meer vertaald![]()
er zijn maar 2 seizoenen FMP, Fumoffu(oid) is niet echt een seizoen te noemenquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
GTO (als je great teacher onizuka bedoelt) is echt geweldig, full metal panic is nog beter, maar er zijn echt 3 seizoenen van hoor ipv 2.
Droge, oppervlakkige humor in anime![]()
Mja je hebt de gewone FMP en FMP - The second raid, waar verhaal in zit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:00 schreef zquing het volgende:
er zijn maar 2 seizoenen FMP, Fumoffu(oid) is niet echt een seizoen te noemen
ik vond 't wel leuk gedaan in die 26epsquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:03 schreef outcast_within het volgende:
fmp sz 1 was trouwens wel echt slecht
Het was wel een grappige "relatie" maar die slechterikkenen er zat geen schot in volgens mij. ze hadden het verhaal ook makkelijk in 12 ep's kunnen vertellen
Ik vind de manga geslaagderquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:03 schreef zquing het volgende:
wordt schoolrumble nog een beetje leuk? ik zit nu bij ep6 maar vind 't nog niet zo bijzonder
niet bijzonder idd, wel leuk/vermakelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:03 schreef zquing het volgende:
wordt schoolrumble nog een beetje leuk? ik zit nu bij ep6 maar vind 't nog niet zo bijzonder
eentje krijgt een comaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:11 schreef zquing het volgende:
maar gebeurt er nog wat, of krijgen we 26eps aan lovetriangle?
dat is een andere serie tochquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:26 schreef outcast_within het volgende:
[..]
eentje krijgt een coma
hij krijgt iets met die ander
coma meisje word wakker
etc. etc.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:26 schreef outcast_within het volgende:
[..]
eentje krijgt een coma
coma meisje word wakker
etc. etc.
klinkt een beetje clichequote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:52 schreef koffiegast het volgende:
[..]
een wordt op de andere die op een andere valt die op niemand is
ja, godver! die ga ik volgende week weer kijken. misschien dat hij me nu wel treft, ofzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:26 schreef outcast_within het volgende:
[..]
eentje krijgt een coma
coma meisje word wakker
etc. etc.
die zijn weggegaan toen jordy weggingquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ja, godver! die ga ik volgende week weer kijken. misschien dat hij me nu wel treft, ofzo.
waar ging die discussie toen toch over? jammer dat het forum nu niet meer zo levendiger is..![]()
waar zijn de eindeloze discussies met plaatjes en jordy's gebleven?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:34 schreef zquing het volgende:
[..]
die zijn weggegaan toen jordy wegging
en hopelijk ook wat reviews! ik heb namelijk ook helemaal niks meer gezien dit jaar... nouja, tonagura en die andere serie met dat grietje en die pratende tank.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb geen series gezien, dit seizoen. Zo even kijken wat er allemaal nieuw is, dan wellicht dat ik een paar toffe screenshotjes plaats.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:26 schreef outcast_within het volgende:
[..]
eentje krijgt een coma
coma meisje word wakker
etc. etc.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:12 schreef zquing het volgende:
nog maar 6 eps schoolrumble te gaan, maar nog niemand ligt in een coma![]()
wel okee, alleen is tenma(ofzo) vet irritant. De andere characters zijn wel tofquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
wat vind je tot nu toe van de serie?
wtfquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:00 schreef outcast_within het volgende:
[afbeelding]
loli vingerlikken ftw
melktanden
Enough, als dit gepost mag worden dan zal ik er voortaan ook maar eens met Yaoi gaan experimenteren.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
wtf
http://anime.moyism.com/2006/04/
->
[afbeelding]
volgens mij niet, die vanmij betreft MAi-otome, die vingerlikken kan ik niet terug vinden op de sitequote:Op zondag 25 maart 2007 11:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Enough, als dit gepost mag worden dan zal ik er voortaan ook maar eens met Yaoi gaan experimenteren.![]()
Niet dat ik dit plaatje erg vind.. maar dat krijg je dan als gevolg.![]()
Trouwens is vingelikken en dit één en dezelfde persoon? Wild chick!![]()
kinky hoorquote:Op zondag 25 maart 2007 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
wtf
http://anime.moyism.com/2006/04/
->
[afbeelding]
en doe maar geen yaoiquote:Op zondag 25 maart 2007 11:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Enough, als dit gepost mag worden dan zal ik er voortaan ook maar eens met Yaoi gaan experimenteren.![]()
Niet dat ik dit plaatje erg vind.. maar dat krijg je dan als gevolg.![]()
Ze hebben wel een beetje hetzelfde haar..quote:Op zondag 25 maart 2007 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij niet, die vanmij betreft MAi-otome, die vingerlikken kan ik niet terug vinden op de site
je bent zowat de enige die hier postquote:Op zondag 25 maart 2007 12:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom, wij vrouwen willen ook wat.![]()
Wat is eigenlijk precies ook alweer het verschil tussen shounen-ai en yaoi?quote:Op zondag 25 maart 2007 12:04 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
shounen-ai mag daarentegen weer wel
jaja ik heb gravitation en ouran High school host club gezien
Ok dan heb ik niets gezegt. Dan ben ik meer een shounen-ai "fan".quote:Op zondag 25 maart 2007 12:12 schreef zquing het volgende:
bij die ene batsen ze elkaar net niet van achteren en bij die andere wel xD
volgens mij niet, of er heeft een groeispurt plaatsgevondenquote:Op zondag 25 maart 2007 11:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, en als het je niet bevalt ga je maar wegquote:Op zondag 25 maart 2007 19:05 schreef Sk00p het volgende:
Is het nu ineens het ecchi / hentai topic geworden???![]()
geen woorden voorquote:Op zondag 25 maart 2007 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, en als het je niet bevalt ga je maar weg![]()
hmm volgens mij zijn registration closed. ik moet die serie nog wel ergens op dvd hebben liggenquote:
Yaoi is shonen-ai met juist meer expliciete seksscenes.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:27 schreef koffiegast het volgende:
is het nou yaoi met venten of kbegin in de war te raken met die termen...
shounen = voor 'mannen' anime
(少年, shōnen) is een genre van Japanse anime/manga. Deze is, in tegenstelling tot shoujo voornamelijk actiegericht, en meestal populairder bij jongens. Deze actie gerichte Animes zijn ontstaan aan de hand van de steeds grotere vraag naar films met expliciete inhoud (zoals hardere actiescenes en uitdagender uitziende vrouwfiguren).
shoujo = voor vrouwen anime
(少女, shōjo, letterlijk vertaald betekent het "meisjes") is een stroming of genre binnen manga en anime en is bedoeld voor meisjes als tegenhanger van het hardere shounen.
Shoujo bevat, in vergelijking met shounen, minder actie en is het verhaal belangrijker. Het genre is onderverdeeld in verschillende andere algemene genres zoals komedie, fantasie en romantiek. Verder zijn er ook typisch Japanse genres, zoals magical girls (mahou shoujo, 魔法少女).
yaoi = hentai met mannen
Yaoi is manga of fan-art over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Het is vergelijkbaar met shonen-ai, maar met minder expliciete homoseks. Dit genre is vooral populair bij jonge vrouwen en vrouwen van middelbare leeftijd.
yuri = hentai met vrouwen lesborelaties zeg maar
is dat deze? http://en.wikipedia.org/wiki/Gravitation_(manga)quote:Op zondag 25 maart 2007 21:20 schreef Jordy-B het volgende:
Het doet me denken aan Gravity... Een grote, sterke kerel die samen leeft met een tengere, bijna meisjesachtige jongen. De jongen is nogal een doetje en de stoere kerel weet niet helemaal hoe 'ie daar mee om moet gaan. Als je die ene sekscčne niet meetelt, is het best interessant, eigenlijk...
+1 oldbiequote:Op zondag 25 maart 2007 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Check posticon....
[afbeelding]
Make sure you spell your gay stuff right!quote:Op zondag 25 maart 2007 21:42 schreef Jordy-B het volgende:
Ah, sorry... ja, gravitation.
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:43 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Make sure you spell your gay stuff right!![]()
voelde je je een beetje op je pik getrapt...quote:Op zondag 25 maart 2007 23:43 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Make sure you spell your gay stuff right!![]()
whehehehequote:Op maandag 26 maart 2007 00:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
voelde je je een beetje op je pik getrapt...
Ik voelde deze al aankomen toen ik die andere post typtequote:Op maandag 26 maart 2007 00:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
voelde je je een beetje op je pik getrapt...
+1 voorspelbaarquote:Op maandag 26 maart 2007 10:24 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik voelde deze al aankomen toen ik die andere post typte![]()
Lief.quote:Op 26-03-2007 12:39 schreef outcast_within
[..]
+1 kusje
Ik vond deze post zo slecht ik kon em niet in het topic posten![]()
ben jij ook al een kloon van murpquote:Op maandag 26 maart 2007 10:24 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik voelde deze al aankomen toen ik die andere post typte![]()
Het is misschien een beetje rare vraag, maar wil jij aankomende zaterdag alsjeblieft naar de meet komen?quote:
Verkapt ik-wil-je-batsen-post.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is misschien een beetje rare vraag, maar wil jij aankomende zaterdag alsjeblieft naar de meet komen?
Er zijn een beetje weinig mensen en nou wil Orealo z'n vriendin en een vriend meenemen...![]()
Icm met al die Hentai posts vind ik dit een vreemde vraagquote:Op maandag 26 maart 2007 16:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is misschien een beetje rare vraag, maar wil jij aankomende zaterdag alsjeblieft naar de meet komen?
Er zijn een beetje weinig mensen en nou wil Orealo z'n vriendin en een vriend meenemen...![]()
Schattig, Ripcore...quote:
Hentai? Waar zie jij de tentakels en 'pixelated' plaatjes?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Icm met al die Hentai posts vind ik dit een vreemde vraag
Moet je maar niet van die voorzetten voor inkoppertjes geven.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Schattig, Ripcore...
En dan zeggen ze dat ik voorspelbaar ben...
Daar heb je dan wel weer gelijk aan...quote:Op maandag 26 maart 2007 16:35 schreef RipCore het volgende:
[..]
Moet je maar niet van die voorzetten voor inkoppertjes geven.![]()
En ik ben het met je eens dat ze maar eens moet komen. Beetje de boot afhouden.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk aan...
Die zag ik niet aankomen.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:50 schreef RipCore het volgende:
[..]
En ik ben het met je eens dat ze maar eens moet komen. Beetje de boot afhouden.
Ze is nu oud en wijs genoeg.:!
Zie, je bent de ' trek'pleister van de meet. In potentie (quote:
wat hij zegtquote:Op maandag 26 maart 2007 17:06 schreef RipCore het volgende:
[..]
Zie, je bent de ' trek'pleister van de meet. In potentie () dan.
Same here..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:32 schreef mschol het volgende:
fansub groepen hebben er een handje van om de laatste ep ellelang uit te stellen
ik wacht nu op Inukami 26, Tonagura ep 13, himawari 7 t/m 12
zeikerdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:02 schreef Jordy-B het volgende:
Koffiegast, je usericon is te groot... 100KB is de max.
zomg ns-jordy-b'erquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:02 schreef Jordy-B het volgende:
Koffiegast, je usericon is te groot... 100KB is de max.
Alsof het mij m'n pukkelige reet zou roesten dat je usericon te groot is, maar het is zo sneu als je straks met een "removed by admin"-icoontje rondloopt.quote:
Boeie.......... Dit topic gaat -als het goed is- over anime en mangaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Alsof het mij m'n pukkelige reet zou roesten dat je usericon te groot is, maar het is zo sneu als je straks met een "removed by admin"-icoontje rondloopt.
Het valt nogal op dat 'ie groot is, dus sta je in no-time in het "huilies zeuren over te grote usericons"-topic. Het is dus slechts een vriendelijke waarschuwing... En ik ben er niet van gediend om dan gelijk voor NSB'er uitgemaakt te worden, stelletje kleine etterbakken.
En dáárom hebben wij een Slowchat topic nodig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Boeie.......... Dit topic gaat -als het goed is- over anime en manga
Dit topic zuigt laatste tijd. Alleen maar gezeik.
toch niet van je pukkelige reet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zal zo even wat screenshotjes gaan maken voor de 6e pagina...
Nee, want ik ben door de scanner gezakt...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:21 schreef outcast_within het volgende:
[..]
toch niet van je pukkelige reet?
dat zeker, maar de animatie is bij heel veel series minder geworden de laatste tijd.......... Mjah alles is beter dan RM(van het soort"als 't fullscreen is op een 15"crt kan je de ondertiteling niet meer lezen")quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:19 schreef Jordy-B het volgende:
Ja, de beelden van de eerste HD-serie (Ergo Proxy) lieten m'n kin echt tot op m'n knieën zakken... Gewčldig, gewoon... Fansubs met een hogere kwaliteit dan DVD's.
Maar ik vind het wat jammer dat er gewoon weinig aandacht besteed wordt aan de animatie.
Daar luister ik al regelmatig naarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:15 schreef Jordy-B het volgende:
Even iets anders... Sinds gister ben ik even op zoek geweest naar verschillende shoutcast-radiostations...
Blijkt de AnimeNFO-radio verdorie hardstikke leuk te zijn!
http://www.animenfo.com/radio/listen.php
Shinsen-radio is ook wel eens leuk om naar te luisteren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:15 schreef Jordy-B het volgende:
Even iets anders... Sinds gister ben ik even op zoek geweest naar verschillende shoutcast-radiostations...
Blijkt de AnimeNFO-radio verdorie hardstikke leuk te zijn!
http://www.animenfo.com/radio/listen.php
hoe oldskool wil je 't hebben? Panda Go Panda is wel grappigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:07 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
weet iemand hier ook nog toffe Old skool anime?
laatst alle Space Battleship Yamato films gedownload
en momenteel haal ik seizoen 1 van Lupin The 3rd binnen
nog tips?
Mijn eerste HD beelden waren van Kamichu en toen lag mijn kin op mijn knieën, op mijn 17" TFT gewoon één 'opname pixel' is gewoon één schermpixel, haarscherp dus. Persoonlijk vond ik de animatie wel goed gedaan van die serie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:19 schreef Jordy-B het volgende:
Ja, de beelden van de eerste HD-serie (Ergo Proxy) lieten m'n kin echt tot op m'n knieën zakken... Gewčldig, gewoon... Fansubs met een hogere kwaliteit dan DVD's.
Maar ik vind het wat jammer dat er gewoon weinig aandacht besteed wordt aan de animatie.
EPquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:19 schreef Jordy-B het volgende:
Da's niet waar... Vaak wordt de H264-codec gebruikt om ruimte te besparen. Als een fansubber een Xvid en een H264-versie uitbrengt, is de H264 alleen beter als het bestandsformaat net zo groot (of groter) is dan de Xvid.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:57 schreef zquing het volgende:
de meeste h264 releases zijn in HD
Ranma ½, Kimagure Orange Road, Trigun, Vision of Escaflowne, Vandread...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:07 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
weet iemand hier ook nog toffe Old skool anime?
laatst alle Space Battleship Yamato films gedownload
en momenteel haal ik seizoen 1 van Lupin The 3rd binnen
nog tips?
maar een groot deel van de h264 releases(iig van die ik heb gedownt) hebben een hogere res dan de standaart resolutie van vroeger(Toch?)quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's niet waar... Vaak wordt de H264-codec gebruikt om ruimte te besparen. Als een fansubber een Xvid en een H264-versie uitbrengt, is de H264 alleen beter als het bestandsformaat net zo groot (of groter) is dan de Xvid.
Bij HD-releases staat het er vaak wel tussen haakjes bij...
"[Formula]_Moonlight_Mile_-_01_(1280x720)_[885A5004].mkv", bijvoorbeeld
dan zou het betekenen dat echt alle HD films bij mij bagger afspelenquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's niet waar... Vaak wordt de H264-codec gebruikt om ruimte te besparen. Als een fansubber een Xvid en een H264-versie uitbrengt, is de H264 alleen beter als het bestandsformaat net zo groot (of groter) is dan de Xvid.
Bij HD-releases staat het er vaak wel tussen haakjes bij...
"[Formula]_Moonlight_Mile_-_01_(1280x720)_[885A5004].mkv", bijvoorbeeld.
[..]
Ranma ½, Kimagure Orange Road, Trigun, Vision of Escaflowne, Vandread...
70's/80'squote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:13 schreef zquing het volgende:
[..]
hoe oldskool wil je 't hebben? Panda Go Panda is wel grappig
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:20 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zou het betekenen dat echt alle HD films bij mij bagger afspelen
Gewoon Microsoft Picture It! photo 7.0 ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:16 schreef outcast_within het volgende:
Welk programma gebruiken jullie trouwens om manga van jullie pc te viewen?
ik zoek iets gebruiksvriendelijks. makkelijk scrollen, en naar de volgende pagina
ja tis wel eens handig, firefly na het zien van de serie wou ik meer hebben. en om dat spul nou te kopen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:42 schreef Jordy-B het volgende:
Ik gebruik irfanview. om plaatjes te kijken en ook voor alle simpele bewerkingen (vergroten/verkleinen/kleur optimaliseren/scherper maken). Erg makkelijk (en gratis!) programma waar toch een paar krachtige filters in verwerkt zitten.
In fullscreen worden plaatjes mooi geresampled, zodat ze geen lelijke kartelrandjes krijgen (en da's wel lekker met strips).
Het is alleen erg irritant om manga vanaf je scherm te lezen...
ik moet maar een keer een beamer aanschaffen, hoeveel was die epson?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:01 schreef wdn het volgende:
In bed:
[afbeelding]
In de kamer:
[afbeelding]
met een spanscherm van 234 x 132 cm.
En die laatste kan ik van garanderen dat fantasy-anime en aktie-anime goed te doen is
Hmmm. 2000 euro meen ik (was een aanbieding ivm voetbal vorig jaar en icm spanscherm met nog wat extra korting). Prijs was all-in (309 voor het scherm en een extra lamp).quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:05 schreef zquing het volgende:
[..]
ik moet maar een keer een beamer aanschaffen, hoeveel was die epson?
Die heb ik ook!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:10 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[afbeelding]
op m'n HP ZD8000 laptop
3 ghz
1 gb ram
128 mb ATI Radeon Mobility X600
alleen jammer datmet veel anime de aspect ratio veranderen moet naar widescreen(16:9/16:10)
en in de toekomst (hopelijk) op 'n Alienware PC(met Quad Core
)
Wat asoquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:01 schreef wdn het volgende:
In de kamer:
[afbeelding]
met een spanscherm van 234 x 132 cm.
En die laatste kan ik van garanderen dat fantasy-anime en aktie-anime goed te doen is
waar had je die nana ring gezien?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmmm. 2000 euro meen ik (was een aanbieding ivm voetbal vorig jaar en icm spanscherm met nog wat extra korting). Prijs was all-in (309 voor het scherm en een extra lamp).
Hier gekocht http://www.hometheater.nl/ na hier een tijdje te hebben rondgeneuds: http://www.htforum.nl
Betaald van mijn vakantiegeld en 13de maand die 5 maanden te laat werd uitbetaald (dus eind mei).
Ik heb trouwens de nana-ring gezien in het silver voor slechts 499 euro. Was het 200 geweest had ik hem gekocht![]()
Ik zit te dubben over een verlenging... Het is zó'n ontzettend flutblad, maar wel het enige NL animé-blad, volgens mij. En echt duur zijn ze ook niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:05 schreef outcast_within het volgende:
*aniway weer jaar lang lid is
volgens mij geven ze tegenwoordig die abbo's weg op de conferenties. Krijg je 2 manga+alle tot nu toe uitgebrachte aniway's +1 jaar abbo voor 15 euroquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik zit te dubben over een verlenging... Het is zó'n ontzettend flutblad, maar wel het enige NL animé-blad, volgens mij. En echt duur zijn ze ook niet.
Cavern Walks, 8 Mathew Street, Liverpoolquote:
is wel nieuw, zeer waarschijnlijk. Het lijkt me op hoge kwaliteit namaak cosplay spulquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:47 schreef wdn het volgende:
2de handsAls ik een ketting of ring koop wil ik wel een nieuwe
![]()
Ik heb trouwens ook ergens een ring gezien met de letter "L" erin (van DN). Was ook mooi maar die was van staal
Tjah 15euro, tis wel leuk om even een half uur doorheen te bladeren. en je krijgt em altijd wanneer je het niet verwacht, dat is ook wel een pluspuntquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik zit te dubben over een verlenging... Het is zó'n ontzettend flutblad, maar wel het enige NL animé-blad, volgens mij. En echt duur zijn ze ook niet.
welk type hoe duur?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:22 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Wat aso![]()
Kan me nog herinneren dat een groep studenten met zo'n ding vanaf een paar verdiepingen hoogte een film op het plein beneden beamden en dan met de boxen op het balkon.
Ik kijk mijn animé op mijn vervroegde verjaardags cadeau:
[afbeelding]
19"
1440*900
De meeste animé is tegenwoordig toch breedbeeld, dus bijna geen zwarte balken meer boven en onder.
ik vond het zeeer tegenvallen..quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:22 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Wat aso![]()
Kan me nog herinneren dat een groep studenten met zo'n ding vanaf een paar verdiepingen hoogte een film op het plein beneden beamden en dan met de boxen op het balkon.
Ik kijk mijn animé op mijn vervroegde verjaardags cadeau:
[afbeelding]
19"
1440*900
De meeste animé is tegenwoordig toch breedbeeld, dus bijna geen zwarte balken meer boven en onder.
is een 19inch breedbeeld minder hoger als een normale 19" dan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond het zeeer tegenvallen..
(ik had een WS 9" maar omgeruild tegen een normale samsung 19"
als ik ooit een WS scherm neem issie minimaal 22" (vanwege dehoogte)
19" WS = 1440x900quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:28 schreef outcast_within het volgende:
[..]
is een 19inch breedbeeld minder hoger als een normale 19" dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |