whisper of the heart kan je eigenlijk, vind ik, niet naast 1 van de eerder genoemde zetten, tis duidelijk een "minder" product (zoals ik al zei ik vond eem zeer aardig, en ja dat is dus positief, maar verschilt natuurlijk per persoonquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:14 schreef zquing het volgende:
[..]
zeer aardig is toch redelijk positief? Dat niet al hun films even goed zijn maakt ze niet minder tof toch? Al moet ik whisper of the heart nog zien
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:49 schreef zquing het volgende:
ik moet nog even zeggen dat BECK echt echt echt heel erg goed is. Ik kan iedereen deze serie aanraden(iig als een beetje diepgang mag)
Ik had een begin gemaakt aan de live action, maar om een of andere reden ben ik niet verder gegaan met kijken. Eens kijken of de animeserie beter aanslaat...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ga trouwens eens GTO checken! (great teacher onizuka)
googlen kan iedereen wel, vind info die iemand geeft gewoon beter dan info die je van een site haalt...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:32 schreef blessed19 het volgende:
google dan ff! of kijk bij www.animenfo.com
dat maakt een forum/topic ook leuk je weetquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:41 schreef zquing het volgende:
[..]
googlen kan iedereen wel, vind info die iemand geeft gewoon beter dan info die je van een site haalt...
GTO is een soortgelijk verhaal... Onizuka is een bendelid (motorbende) die leraar wordt en natuurlijk de lastigste klas krijgt. Met zijn onorthodoxe lesmethodes weet 'ie echter de klas voor zich te winnen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:16 schreef zquing het volgende:
De LA van gokusen vond ik wel vermakelijk maar niet goed, Maar waar gaat GTO dan over? Ik dacht dat 't ook gewoon een harem was
Sorry maar torrents kun je openen en dan 1 of 2 delen uit een serie downloadenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:25 schreef BazzieK het volgende:
Hallo,
Tot mijn grote verdriet heeft mijn eerste CD met Hellsing Anime's het begeven en doen episode 1 en 4 het niet meerIs er iemand die toevallig de Japanse Hellsing episodes 1 + 4 met engelse subs heeft liggen en ze bereid is te uploaden of naar mij te sturen via Skype oid? Ik kon geen losse downloads of torrents vinden namelijk. Mijn dank zou groot zijn
die is er inderdaad http://wiki.d-addicts.com/Great_Teacher_Onizukaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:59 schreef koffiegast het volgende:
GTO was een van de veel betere series die keb gezien anime althans (las dat er ook asian drama van was?)
heb je geen tijd voor. CenC komt er bijna aan!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:30 schreef mschol het volgende:
iemand een leuk idee voor de detail layout van mijn site ?
ik ga qua informatie Anime news network sterk volgen echter kan ik mijn layout breder maken waardoor het weer anders kan
http://home.mschol.eu
daar kan je alvast een idee krijgen
op de plek van t.php moet dus een layout komen voor de detail view van een anime
ik zat aan zoiets te denken:
[afbeelding]
graag commetaar op de layout m.b.t. de detail pagina (en eventueel voorbeelden van hoe jij denkt dat het beter kan
c&c is er pas over 11 dagenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:54 schreef outcast_within het volgende:
[..]
heb je geen tijd voor. CenC komt er bijna aan!
ik heb em staan, maar wacht totdattie helemaal gesubbed isquote:Op maandag 19 maart 2007 08:50 schreef Rahl het volgende:
Iemand anders hier die Code GEASS volgt? Een topserie imo.
Kan je mij een pm sturen aub..waar het te vinden is?quote:Op maandag 19 maart 2007 08:55 schreef zquing het volgende:
Nog maar 1 aflevering BECK te gaan![]()
wat een mooie serie was dit. Het is echt 1 van de beste series die ik ook heb gezien, wat een emotieen natuurlijk Maho
![]()
maar ik weet niet of ik de laatse aflevering kijken ga, ik wil niet dat de magie van de serie weg gaat doordat het is uitgeschreven![]()
wat een dillema![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |