heb je geen tijd voor. CenC komt er bijna aan!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:30 schreef mschol het volgende:
iemand een leuk idee voor de detail layout van mijn site ?
ik ga qua informatie Anime news network sterk volgen echter kan ik mijn layout breder maken waardoor het weer anders kan
http://home.mschol.eu
daar kan je alvast een idee krijgen
op de plek van t.php moet dus een layout komen voor de detail view van een anime
ik zat aan zoiets te denken:
[afbeelding]
graag commetaar op de layout m.b.t. de detail pagina (en eventueel voorbeelden van hoe jij denkt dat het beter kan
c&c is er pas over 11 dagenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:54 schreef outcast_within het volgende:
[..]
heb je geen tijd voor. CenC komt er bijna aan!
ik heb em staan, maar wacht totdattie helemaal gesubbed isquote:Op maandag 19 maart 2007 08:50 schreef Rahl het volgende:
Iemand anders hier die Code GEASS volgt? Een topserie imo.
Kan je mij een pm sturen aub..waar het te vinden is?quote:Op maandag 19 maart 2007 08:55 schreef zquing het volgende:
Nog maar 1 aflevering BECK te gaan![]()
wat een mooie serie was dit. Het is echt 1 van de beste series die ik ook heb gezien, wat een emotieen natuurlijk Maho
![]()
maar ik weet niet of ik de laatse aflevering kijken ga, ik wil niet dat de magie van de serie weg gaat doordat het is uitgeschreven![]()
wat een dillema![]()
Komt het allemaal goed of niet?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:41 schreef zquing het volgende:
en toen was ook BECK afgelopen![]()
laatste ep was iets minder mjah. Nogsteeds een super serie![]()
Ze gaan allemaal dood.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Komt het allemaal goed of niet?Want het ziet er nog niet naar uit dat het goed komt.
Antwoord mag evt via pm
jah, hou je Beck maar, want ik heb die serie ook nog ergens liggen en wil hem graag nog zien...quote:Op maandag 19 maart 2007 15:29 schreef zquing het volgende:
je hebt toch nog maar 5 eps te gaan, is een beetje zonde als ik nu al 't einde zou spoilen
Ik kan Death Note niet vinden op die site.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:48 schreef zquing het volgende:
http://anime-planet.com/animerec (geeft aan welke series bij jou passen)
komt ook omdat 't een overgehypte kut serie isquote:Op maandag 19 maart 2007 18:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik kan Death Note niet vinden op die site.
blasfemie!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:10 schreef zquing het volgende:
[..]
komt ook omdat 't een overgehypte kut serie is![]()
Nog 1.5 en dat ga ik nu kijkenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:29 schreef zquing het volgende:
je hebt toch nog maar 5 eps te gaan, is een beetje zonde als ik nu al 't einde zou spoilen
Jou persoonlijke voorkeur is irrelevant.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:10 schreef zquing het volgende:
[..]
komt ook omdat 't een overgehypte kut serie is![]()
GTO!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:14 schreef wdn het volgende:
Kent iemand nog meer in deze stijl (beck/nana dus)
quote:Description
The J-Rock band CLIMB has split up, for good. The drummer and bass guitarist have become fed up with the way the band is managed, and leave. They decide to start up their own band; "Lucifer, The Fallen Angel". The problem is, they have a serious lack of available talent. Meanwhile, across town, an extraordinarily talented piano player and singer has shown up at a hotel, and is thrilling audiences with his amazing style and grace. He's a quiet, soft-spoken man, however, and is obviously harboring dark secrets as well as suffering from depression. CLIMB needs a vocalist; this mysterious stranger needs a path in life. Will they find each other?
alleen de naam al roflquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:12 schreef zquing het volgende:
heeft iemand super gals gezien? Deze blijkt ook best wel tof te zijn
volledig offtopic, maar ik heb mn theorie voor mn rijbewijs gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als 't zo doorgaat mag ik zelf rijden naar Acon
't blijkt een redelijk diepgaande shoujo serie te zijn, en ze gaan erin parapara'enquote:
weet je wat ze zouden moeten maken, een pokemon mmorpg. Ik denk dat ik die nog echt spelen zou ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:49 schreef Sh0g het volgende:
heuj DBZ laat weer eens van zich horen![]()
![]()
Ook Dragon Ball krijgt MMORPG
Het is ook een lelijke pauper site.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik kan Death Note niet vinden op die site.
tegen mij? lijkt me wel maar vraag et maarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:34 schreef Qunix het volgende:
Over de site.... Maak een tabel. Doe dat in dreamweaver. Daar heb je meer aan dan zo'n kut standaart troep ding waar je eigenlijk niets mee kan.
is "demonen ding" de nieuwe animetracker geworden ofzo............. Ik zoek daar nooit naar mn spul, maar toch zijn beck en super gals daar te vindenquote:Op woensdag 21 maart 2007 07:04 schreef wdn het volgende:
Rozen maiden staat er al een tijdje en nee, ik vertik het om ze via megaupload te downloaden.
Dus indien iemand....
zquin: ik heb super gals 1 t/m 16 binnen maar zolang ik de overige 36 nog niet heb begin ik er nog niet aan
Daar wordt al heel lang voor gepleit en zijn ideeen zat voorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:56 schreef zquing het volgende:
weet je wat ze zouden moeten maken, een pokemon mmorpg. Ik denk dat ik die nog echt spelen zou ook
Het trok mij gewoon niet, misschien had ik ook nooit aan gravitation moeten beginnen want dat was echt gay.... (letterlijk)quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:10 schreef wdn het volgende:
Frag: ik denk het. Kan je wel vertellen dat ik de muziek in zowel Nana als ook in Beck goed te beluisteren vindDaarnaast is het gewoon een serie in de categorie 'drama' zoals zoveel series alleen zit hier extra nog eens muziek bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |