groene achtergrond ? que?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:25 schreef wdn het volgende:
Niet ons probleem he Frag
Mijn posts zijn heel goed herkenbaar (want ze hebben een groene achtergrond)
Enne ik wel een seizoen 2 van ElfenliedNU!
Elfen liedquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef torn_Machina het volgende:
We gaan toch niet weer over Elfenlied beginnen?![]()
dan moet je em toch eens opnieuw maken, ik kan nergens het patroon terug vinden van dat oog + haar in de tekening van Nyuuquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:05 schreef wdn het volgende:
Het is niet dezelfde. Die van Frag is van Lucy. Die van mij is van Nyu.
[afbeelding]
Versus
[afbeelding]
Nyu is ovvvvvvvverduidelijk liever![]()
Mee eens!!quote:
ja moet je zeker doen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:34 schreef zquing het volgende:
ik vond seizoen 1 al niet zo super, mah mischien moet ik dan ook merer kijken dan alleen ep1=3
is hoe je het bekijkt, hoelanger het wordt uitgesteld hoe meer je mensen er lang bij zou kunne houdequote:Op woensdag 21 maart 2007 20:54 schreef zquing het volgende:
maar als een serie pas duidelijk wordt bij ep8 en 9(van de 13 toch?) dan is 't wel een beetje te laat
Het is inderdaad hoe je het bekijkt..Ik vond het persoonlijk vanaf het begin al spannend..Je moet het dus interessant vinden om verder te blijven kijken..quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:54 schreef zquing het volgende:
maar als een serie pas duidelijk wordt bij ep8 en 9(van de 13 toch?) dan is 't wel een beetje te laat
Sorry, maar ik vond het persoonlijk een jankserie! het leek net alsof ik naar chobits met harde aktie keek.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:45 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Mee eens!!
Einde vond ik jammer en onduidelijk...Je denkt dan meteen aan een 2e seizoen.
waarschijnlijkquote:
ik heb zo mijn vlagen dat ik aan 1 stuk door naar anime kijk. maar dan ook echt alle series wil kijken! echter, na een aflevering of 2/3, vind ik het al meestal erg suf. teveel anime kan ik niet gezien hebben! ik heb wel een zut gezien, maar dat valt echt in het niets bij bijv wat Jordy of OW gezien heeft.quote:
Het is 'dan ik' (heb gezien). En ze hebben geen karnemelk hier.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik heb zo mijn vlagen dat ik aan 1 stuk door naar anime kijk. maar dan ook echt alle series wil kijken! echter, na een aflevering of 2/3, vind ik het al meestal erg suf. teveel anime kan ik niet gezien hebben! ik heb wel een zut gezien, maar dat valt echt in het niets bij bijv wat Jordy of OW gezien heeft.
Zelfs Ripcore heeft meer gezien dan mijmaar hij is ook een beetje een freak met zijn karnemelk!
ik ben selectief met kijken maar door het genre ecchi kijk je toch wel een boelquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef zquing het volgende:
'T gaat niet om hoeveel anime iemand gezien heeft, maar om hoeveel daadwerkelijk goede anime iemand kijk. Ik kijk nu al een goede 7 jaar ofzo(eigenlijk sinds ik naar de middelbare school ga) maar echt veel series gezien heb ik niet.
Een vriend van me die nu ongeveer anderhalf jaar anime kijkt heeft al bijna evenveel gezien als ik. Maar hij kijkt gewoon bijna alles wat gereleasd wordt, ik ben nogal selectief met wat ik kijk.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben selectief met kijken maar door het genre ecchi kijk je toch wel een boel
freak!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:44 schreef RipCore het volgende:
[..]
Het is 'dan ik' (heb gezien). En ze hebben geen karnemelk hier.
En bij de laatste 'wie heeft het meest gezien'-ronde had ik meer gezien dan JBrutus, maar das mss nu anders
Kom langs dan!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
freak!
hoop dat je snel weer in NL bent, kunnen we eens echt flink gaan zuipen!![]()
ik moet apparatuur kopen, dus heb momenteel geen groot budget voor zo'n geintjequote:Op woensdag 21 maart 2007 22:56 schreef RipCore het volgende:
[..]
Kom langs dan!
ik heb een lopende band jap gevonden. ¤12,- onbeperkt van dat ding afplukken en 1 drankje erbij.![]()
kuttopic,slotjequote:Op woensdag 21 maart 2007 22:52 schreef outcast_within het volgende:
[anime] Dingen die je kunt leren door anime te kijken.
¤12,- is toch helemaal niets?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik moet apparatuur kopen, dus heb momenteel geen groot budget voor zo'n geintje
en dan ook nog een retourtje barca dokkenquote:
¤100,- voor een retourtje Adam Barc. betaal ik wel je overnachting hier.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
en dan ook nog een retourtje barca dokkenwat doe je me aan?
enne, O_W... loop eens niet zo te trippen, man! vind het maar een kut-topic
Anime zal zich niet beperken tot ftr ^_^quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
en dan ook nog een retourtje barca dokkenwat doe je me aan?
enne, O_W... loop eens niet zo te trippen, man! vind het maar een kut-topic
ik krijg voor stage 500 euro, maar daar moet ik meteen een versterker en cabinet voor kopenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:08 schreef RipCore het volgende:
[..]
¤100,- voor een retourtje Adam Barc. betaal ik wel je overnachting hier.
En eensch.
Eind mei, maar pas half juli beschikbaar. Afstuderenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:11 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik krijg voor stage 500 euro, maar daar moet ik meteen een versterker en cabinet voor kopenverder moet ik sparen voor een fame! krengen zijn rond de 600 euro.
sorry... wanneer was je ook alweer terug in NL?
Zodat jij dan naar daar, voor mij dan op dat moment dan hier maar op dit moment daar, kan komen? Okay.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:21 schreef blessed19 het volgende:
sodemieter op!
rond juni zou je makkelijk een weekeindje vrij kunnen maken.
prima! maar ik neem geen jas mee!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:30 schreef RipCore het volgende:
[..]
Zodat jij dan naar daar, voor mij dan op dat moment dan hier maar op dit moment daar, kan komen? Okay.
Ik moet je eerslijk zeggen, dat als ik persoonlijk te veel van het ene heb gezien..ik heel snel overstap op iets andersquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef zquing het volgende:
'T gaat niet om hoeveel anime iemand gezien heeft, maar om hoeveel daadwerkelijk goede anime iemand kijk. Ik kijk nu al een goede 7 jaar ofzo(eigenlijk sinds ik naar de middelbare school ga) maar echt veel series gezien heb ik niet.
Een vriend van me die nu ongeveer anderhalf jaar anime kijkt heeft al bijna evenveel gezien als ik. Maar hij kijkt gewoon bijna alles wat gereleasd wordt, ik ben nogal selectief met wat ik kijk.
Precies, vooral mooi dat ze je nog ook geloven want het is exact hetzelfde plaatje alleen is de een iets meer ingezoomd....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:25 schreef wdn het volgende:
Niet ons probleem he Frag
Mijn posts zijn heel goed herkenbaar (want ze hebben een groene achtergrond)
Enne ik wel een seizoen 2 van ElfenliedNU!
GTO (als je great teacher onizuka bedoelt) is echt geweldig, full metal panic is nog beter, maar er zijn echt 3 seizoenen van hoor ipv 2quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:02 schreef wdn het volgende:
Ik moet de manga nog lezen (staat al maanden op mijn laptop)
Op dit moment ben ik bezig met Full Metal Panic 1+2. Daarna komt GTO
Daar zijn ze mee gestopt. Serie wordt niet meer vertaaldquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:34 schreef Sk00p het volgende:
Ik was het alweer bijna vergeten: WAAR BLIJFT TONAGURA EP13!!!???![]()
eternal_midgetquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Daar zijn ze mee gestopt. Serie wordt niet meer vertaald![]()
Neeeeeh!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Daar zijn ze mee gestopt. Serie wordt niet meer vertaald![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |