er zijn maar 2 seizoenen FMP, Fumoffu(oid) is niet echt een seizoen te noemenquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
GTO (als je great teacher onizuka bedoelt) is echt geweldig, full metal panic is nog beter, maar er zijn echt 3 seizoenen van hoor ipv 2.
Droge, oppervlakkige humor in anime![]()
Mja je hebt de gewone FMP en FMP - The second raid, waar verhaal in zit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:00 schreef zquing het volgende:
er zijn maar 2 seizoenen FMP, Fumoffu(oid) is niet echt een seizoen te noemen
ik vond 't wel leuk gedaan in die 26epsquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:03 schreef outcast_within het volgende:
fmp sz 1 was trouwens wel echt slecht
Het was wel een grappige "relatie" maar die slechterikkenen er zat geen schot in volgens mij. ze hadden het verhaal ook makkelijk in 12 ep's kunnen vertellen
Ik vind de manga geslaagderquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:03 schreef zquing het volgende:
wordt schoolrumble nog een beetje leuk? ik zit nu bij ep6 maar vind 't nog niet zo bijzonder
niet bijzonder idd, wel leuk/vermakelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:03 schreef zquing het volgende:
wordt schoolrumble nog een beetje leuk? ik zit nu bij ep6 maar vind 't nog niet zo bijzonder
eentje krijgt een comaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:11 schreef zquing het volgende:
maar gebeurt er nog wat, of krijgen we 26eps aan lovetriangle?
dat is een andere serie tochquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:26 schreef outcast_within het volgende:
[..]
eentje krijgt een coma
hij krijgt iets met die ander
coma meisje word wakker
etc. etc.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:26 schreef outcast_within het volgende:
[..]
eentje krijgt een coma
coma meisje word wakker
etc. etc.
klinkt een beetje clichequote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:52 schreef koffiegast het volgende:
[..]
een wordt op de andere die op een andere valt die op niemand is
ja, godver! die ga ik volgende week weer kijken. misschien dat hij me nu wel treft, ofzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:26 schreef outcast_within het volgende:
[..]
eentje krijgt een coma
coma meisje word wakker
etc. etc.
die zijn weggegaan toen jordy weggingquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ja, godver! die ga ik volgende week weer kijken. misschien dat hij me nu wel treft, ofzo.
waar ging die discussie toen toch over? jammer dat het forum nu niet meer zo levendiger is..![]()
waar zijn de eindeloze discussies met plaatjes en jordy's gebleven?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:34 schreef zquing het volgende:
[..]
die zijn weggegaan toen jordy wegging
en hopelijk ook wat reviews! ik heb namelijk ook helemaal niks meer gezien dit jaar... nouja, tonagura en die andere serie met dat grietje en die pratende tank.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb geen series gezien, dit seizoen. Zo even kijken wat er allemaal nieuw is, dan wellicht dat ik een paar toffe screenshotjes plaats.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:26 schreef outcast_within het volgende:
[..]
eentje krijgt een coma
coma meisje word wakker
etc. etc.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:12 schreef zquing het volgende:
nog maar 6 eps schoolrumble te gaan, maar nog niemand ligt in een coma![]()
wel okee, alleen is tenma(ofzo) vet irritant. De andere characters zijn wel tofquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
wat vind je tot nu toe van de serie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |