zeikerdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:02 schreef Jordy-B het volgende:
Koffiegast, je usericon is te groot... 100KB is de max.
zomg ns-jordy-b'erquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:02 schreef Jordy-B het volgende:
Koffiegast, je usericon is te groot... 100KB is de max.
Alsof het mij m'n pukkelige reet zou roesten dat je usericon te groot is, maar het is zo sneu als je straks met een "removed by admin"-icoontje rondloopt.quote:
Boeie.......... Dit topic gaat -als het goed is- over anime en mangaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Alsof het mij m'n pukkelige reet zou roesten dat je usericon te groot is, maar het is zo sneu als je straks met een "removed by admin"-icoontje rondloopt.
Het valt nogal op dat 'ie groot is, dus sta je in no-time in het "huilies zeuren over te grote usericons"-topic. Het is dus slechts een vriendelijke waarschuwing... En ik ben er niet van gediend om dan gelijk voor NSB'er uitgemaakt te worden, stelletje kleine etterbakken.
En dáárom hebben wij een Slowchat topic nodig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Boeie.......... Dit topic gaat -als het goed is- over anime en manga
Dit topic zuigt laatste tijd. Alleen maar gezeik.
toch niet van je pukkelige reet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zal zo even wat screenshotjes gaan maken voor de 6e pagina...
Nee, want ik ben door de scanner gezakt...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:21 schreef outcast_within het volgende:
[..]
toch niet van je pukkelige reet?
dat zeker, maar de animatie is bij heel veel series minder geworden de laatste tijd.......... Mjah alles is beter dan RM(van het soort"als 't fullscreen is op een 15"crt kan je de ondertiteling niet meer lezen")quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:19 schreef Jordy-B het volgende:
Ja, de beelden van de eerste HD-serie (Ergo Proxy) lieten m'n kin echt tot op m'n knieën zakken... Gewèldig, gewoon... Fansubs met een hogere kwaliteit dan DVD's.
Maar ik vind het wat jammer dat er gewoon weinig aandacht besteed wordt aan de animatie.
Daar luister ik al regelmatig naarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:15 schreef Jordy-B het volgende:
Even iets anders... Sinds gister ben ik even op zoek geweest naar verschillende shoutcast-radiostations...
Blijkt de AnimeNFO-radio verdorie hardstikke leuk te zijn!
http://www.animenfo.com/radio/listen.php
Shinsen-radio is ook wel eens leuk om naar te luisteren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:15 schreef Jordy-B het volgende:
Even iets anders... Sinds gister ben ik even op zoek geweest naar verschillende shoutcast-radiostations...
Blijkt de AnimeNFO-radio verdorie hardstikke leuk te zijn!
http://www.animenfo.com/radio/listen.php
hoe oldskool wil je 't hebben? Panda Go Panda is wel grappigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:07 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
weet iemand hier ook nog toffe Old skool anime?
laatst alle Space Battleship Yamato films gedownload
en momenteel haal ik seizoen 1 van Lupin The 3rd binnen
nog tips?
Mijn eerste HD beelden waren van Kamichu en toen lag mijn kin op mijn knieën, op mijn 17" TFT gewoon één 'opname pixel' is gewoon één schermpixel, haarscherp dus. Persoonlijk vond ik de animatie wel goed gedaan van die serie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:19 schreef Jordy-B het volgende:
Ja, de beelden van de eerste HD-serie (Ergo Proxy) lieten m'n kin echt tot op m'n knieën zakken... Gewèldig, gewoon... Fansubs met een hogere kwaliteit dan DVD's.
Maar ik vind het wat jammer dat er gewoon weinig aandacht besteed wordt aan de animatie.
EPquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:19 schreef Jordy-B het volgende:
Da's niet waar... Vaak wordt de H264-codec gebruikt om ruimte te besparen. Als een fansubber een Xvid en een H264-versie uitbrengt, is de H264 alleen beter als het bestandsformaat net zo groot (of groter) is dan de Xvid.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:57 schreef zquing het volgende:
de meeste h264 releases zijn in HD
Ranma ½, Kimagure Orange Road, Trigun, Vision of Escaflowne, Vandread...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:07 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
weet iemand hier ook nog toffe Old skool anime?
laatst alle Space Battleship Yamato films gedownload
en momenteel haal ik seizoen 1 van Lupin The 3rd binnen
nog tips?
maar een groot deel van de h264 releases(iig van die ik heb gedownt) hebben een hogere res dan de standaart resolutie van vroeger(Toch?)quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's niet waar... Vaak wordt de H264-codec gebruikt om ruimte te besparen. Als een fansubber een Xvid en een H264-versie uitbrengt, is de H264 alleen beter als het bestandsformaat net zo groot (of groter) is dan de Xvid.
Bij HD-releases staat het er vaak wel tussen haakjes bij...
"[Formula]_Moonlight_Mile_-_01_(1280x720)_[885A5004].mkv", bijvoorbeeld
dan zou het betekenen dat echt alle HD films bij mij bagger afspelenquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's niet waar... Vaak wordt de H264-codec gebruikt om ruimte te besparen. Als een fansubber een Xvid en een H264-versie uitbrengt, is de H264 alleen beter als het bestandsformaat net zo groot (of groter) is dan de Xvid.
Bij HD-releases staat het er vaak wel tussen haakjes bij...
"[Formula]_Moonlight_Mile_-_01_(1280x720)_[885A5004].mkv", bijvoorbeeld.
[..]
Ranma ½, Kimagure Orange Road, Trigun, Vision of Escaflowne, Vandread...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |