abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47706576
Koffiegast, je usericon is te groot... 100KB is de max.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_47707115
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:02 schreef Jordy-B het volgende:
zeikerd
pi_47707179
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:02 schreef Jordy-B het volgende:
zomg ns-jordy-b'er
pi_47707289
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:17 schreef koffiegast het volgende:

[..]

zeikerd
Alsof het mij m'n pukkelige reet zou roesten dat je usericon te groot is, maar het is zo sneu als je straks met een "removed by admin"-icoontje rondloopt.

Het valt nogal op dat 'ie groot is, dus sta je in no-time in het "huilies zeuren over te grote usericons"-topic. Het is dus slechts een vriendelijke waarschuwing... En ik ben er niet van gediend om dan gelijk voor NSB'er uitgemaakt te worden, stelletje kleine etterbakken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 12:22:44 #245
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_47707310
ZEG: doe dat postikoon gedoe via PM ofzo !?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_47707430
Tbh ikeb er nog niets overgehoord....
pi_47707761
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:22 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Alsof het mij m'n pukkelige reet zou roesten dat je usericon te groot is, maar het is zo sneu als je straks met een "removed by admin"-icoontje rondloopt.

Het valt nogal op dat 'ie groot is, dus sta je in no-time in het "huilies zeuren over te grote usericons"-topic. Het is dus slechts een vriendelijke waarschuwing... En ik ben er niet van gediend om dan gelijk voor NSB'er uitgemaakt te worden, stelletje kleine etterbakken.
Boeie.......... Dit topic gaat -als het goed is- over anime en manga

Dit topic zuigt laatste tijd. Alleen maar gezeik.
pi_47708036
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:34 schreef Qunix het volgende:

[..]

Boeie.......... Dit topic gaat -als het goed is- over anime en manga

Dit topic zuigt laatste tijd. Alleen maar gezeik.
En dáárom hebben wij een Slowchat topic nodig.
Maar helaas..... die is er niet.
pi_47708422
Ik zal zo even wat screenshotjes gaan maken voor de 6e pagina...
  dinsdag 27 maart 2007 @ 12:57:53 #250
122997 zquing
Drama Junk
pi_47708532
k anime dus

Paradise Kiss was tof, welke series lijken erop?
"Those unforgettable days, for them I live"
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:07:45 #251
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_47708927
Volgens anirec Honey and Clover maar ik ken PK zelf niet dus....

*noteert op lijstje*.

Ik ben nu bezig met To Heart.

edit: ik kom Gokinjo Monogatari, Nana en Paradise Kiss vaak tegen in eenzelfde rijtje
Dus PK komt zeker op mijn soon-to-watch list.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:17:21 #252
122997 zquing
Drama Junk
pi_47709314
Vriendin van me vind Honey and Clover echt helemaal super, maar ik vond de eerste 2 eps best wel saai... Mjah eerst maar eens schoolrumble afkijken
pi_47709486
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zal zo even wat screenshotjes gaan maken voor de 6e pagina...
toch niet van je pukkelige reet?
pi_47710824
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:21 schreef outcast_within het volgende:

[..]

toch niet van je pukkelige reet?
Nee, want ik ben door de scanner gezakt...

Ik heb vorige week de eerste aflevering gezien van de goednieuwe serie Moonlight Mile. Een science fiction over de tweede maanmissie. Een vrouwelijke astronaute gaat met haar collega op een verkenningsmissie op de maan. Hun vervoermiddel (een soort van maanlander) gaat stuk en ze crashen aan de donkere kant van de maan. Haar collega overleeft dit ongeluk niet en ze moet nu zelf zien te overleven. Het duurt twaalf uur voordat het reddingsteam bij haar kan zijn, maar ze heeft maar voor vijf uur zuurstof in haar ruimtepak. Ze besluit om te gaan rennen naar de plaats van een eerdere missie, waar nog zuurstof ligt opgeslagen. Onderhevig aan bevriezingsverschijnselen en uitputting komt ze bijna aan het einde van haar zuurstof bij de plaats aan, maar daar blijkt dat ze niet de enige op de maan is...

Da's de introductie. De rest van de eerste aflevering gaat over de training van twee dare-devils die vrolijk de mount everest beklommen hebben en zich afvragen waar de volgende uitdaging te vinden is. Als ze op de top van de everest staan, zien ze het ISA ruimtestation en op dat moment weten ze wat hun doel is: de ruimte.
Men heeft rond die tijd op de maan grote hoeveelheden Helium 3 gevonden, de brandstof van de toekomst. De verschillende ruimteorganisaties slaan de handen ineen om deze nieuwe energiebron te kunnen gebruiken op aarde en de twee bergbeklimmers gaan ieder hun eigen weg om deel te kunnen nemen aan de ruimtemissie.

De serie is in HD-resolutie (1280×720) en 5.1 geluid. De graphics en animatie zijn echter niet al te best. Er wordt veel gebruik gemaakt van CGI, maar de getekende animatie steekt erg af tegen de computer-animatie. CGI achtergronden bewegen soepel, CGI-objecten bewegen houterig, getekend spul beweegt bijna als een dia-show en is niet vreselijk gedetailleerd. Maar het verhaal is interessant, dus ik denk dat ik deze serie nog wel even wil volgen.

Een paar screenshotjes:

Ik heb geen screenshotjes van de beginscène gemaakt, want die is gewoon te donker om tegen zo'n lichte achtergrond te kunnen zien wat er gebeurt. De eerste twee plaatjes komen uit de OP.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:59:45 #255
122997 zquing
Drama Junk
pi_47710956
maar de kwaliteit van de screens is wel hoog. Ik ben blij dat tegenwoordig steeds meer series in hd worden gereleased
pi_47711537
Ja, de beelden van de eerste HD-serie (Ergo Proxy) lieten m'n kin echt tot op m'n knieën zakken... Gewèldig, gewoon... Fansubs met een hogere kwaliteit dan DVD's .

Maar ik vind het wat jammer dat er gewoon weinig aandacht besteed wordt aan de animatie.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:36:29 #257
122997 zquing
Drama Junk
pi_47712111
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:19 schreef Jordy-B het volgende:
Ja, de beelden van de eerste HD-serie (Ergo Proxy) lieten m'n kin echt tot op m'n knieën zakken... Gewèldig, gewoon... Fansubs met een hogere kwaliteit dan DVD's .

Maar ik vind het wat jammer dat er gewoon weinig aandacht besteed wordt aan de animatie.
dat zeker, maar de animatie is bij heel veel series minder geworden de laatste tijd.......... Mjah alles is beter dan RM(van het soort"als 't fullscreen is op een 15"crt kan je de ondertiteling niet meer lezen")
pi_47713579
Even iets anders... Sinds gister ben ik even op zoek geweest naar verschillende shoutcast-radiostations...

Blijkt de AnimeNFO-radio verdorie hardstikke leuk te zijn!

http://www.animenfo.com/radio/listen.php
  dinsdag 27 maart 2007 @ 15:18:45 #259
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_47713683
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 15:15 schreef Jordy-B het volgende:
Even iets anders... Sinds gister ben ik even op zoek geweest naar verschillende shoutcast-radiostations...

Daar luister ik al regelmatig naar
Alleen ik versta het allemaal niet zo best als het japanse zang is
pi_47721520
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 15:15 schreef Jordy-B het volgende:

Shinsen-radio is ook wel eens leuk om naar te luisteren.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 27 maart 2007 @ 23:07:51 #261
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_47732171
weet iemand hier ook nog toffe Old skool anime?

laatst alle Space Battleship Yamato films gedownload

en momenteel haal ik seizoen 1 van Lupin The 3rd binnen

nog tips?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 23:13:09 #262
122997 zquing
Drama Junk
pi_47732412
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:07 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:

nog tips?
hoe oldskool wil je 't hebben? Panda Go Panda is wel grappig
  dinsdag 27 maart 2007 @ 23:29:58 #263
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_47733119
quote:

Mijn eerste HD beelden waren van Kamichu en toen lag mijn kin op mijn knieën, op mijn 17" TFT gewoon één 'opname pixel' is gewoon één schermpixel, haarscherp dus. Persoonlijk vond ik de animatie wel goed gedaan van die serie.

Ik heb iig slechtere 'gewone'/SD series gezien, met meer HD uitzendingen gaat men vanzelf wel beter kijken naar het tekenwerk denk ik. Net als met gewone (live action) uitzendingen zie je eenmaal meer, met animatie zal je ook wel zaken hebben die op SD niet opvielen maar met HD wel.

Ik hoop dat die luperry snel weer tijd heeft om de rest van Sumomo mo momo mo af te maken, ik wil wel eens een volledige serie in HD formaat hebben. Your Mom heeft latere episodes van sumomo op standaard formaat wel gesubt maar hun releases beginnen mij een beetje tegen te staan. Met hun zogenaamde 'humor' opmerkingen in de notes zo nu en dan, 't komt op mij over als iemand die een SF serie mee zit te kijken maar helemaal niet van SF houdt en maar de semi-komediant gaat uithangen.
Zeer storend imo.

Welke series worden er nog meer in HD formaat gesubt?
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  dinsdag 27 maart 2007 @ 23:57:15 #264
122997 zquing
Drama Junk
pi_47734168
de meeste h264 releases zijn in HD
pi_47734447
quote:

EP

Zwaar overrated
なんだっけ
pi_47734501
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:57 schreef zquing het volgende:
de meeste h264 releases zijn in HD
Da's niet waar... Vaak wordt de H264-codec gebruikt om ruimte te besparen. Als een fansubber een Xvid en een H264-versie uitbrengt, is de H264 alleen beter als het bestandsformaat net zo groot (of groter) is dan de Xvid.

Bij HD-releases staat het er vaak wel tussen haakjes bij...

"[Formula]_Moonlight_Mile_-_01_(1280x720)_[885A5004].mkv", bijvoorbeeld.
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:07 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:

nog tips?
Ranma ½, Kimagure Orange Road, Trigun, Vision of Escaflowne, Vandread...
  woensdag 28 maart 2007 @ 00:10:15 #267
122997 zquing
Drama Junk
pi_47734636
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 00:06 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Da's niet waar... Vaak wordt de H264-codec gebruikt om ruimte te besparen. Als een fansubber een Xvid en een H264-versie uitbrengt, is de H264 alleen beter als het bestandsformaat net zo groot (of groter) is dan de Xvid.

"[Formula]_Moonlight_Mile_-_01_(1280x720)_[885A5004].mkv", bijvoorbeeld
maar een groot deel van de h264 releases(iig van die ik heb gedownt) hebben een hogere res dan de standaart resolutie van vroeger(Toch?)
pi_47734715
Volgens mij hebben die dezelfde resolutie als de Xvid-versie. Vaak is het 640×nogwat.
  woensdag 28 maart 2007 @ 00:20:04 #269
122997 zquing
Drama Junk
pi_47734942
wat een k*taflevering is ep21-22 van schoolrumble s2
pi_47737256
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 00:06 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

"[Formula]_Moonlight_Mile_-_01_(1280x720)_[885A5004].mkv", bijvoorbeeld.
[..]

Ranma ½, Kimagure Orange Road, Trigun, Vision of Escaflowne, Vandread...
dan zou het betekenen dat echt alle HD films bij mij bagger afspelen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')