hmm volgens mij zijn registration closed. ik moet die serie nog wel ergens op dvd hebben liggenquote:
Yaoi is shonen-ai met juist meer expliciete seksscenes.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:27 schreef koffiegast het volgende:
is het nou yaoi met venten of kbegin in de war te raken met die termen...
shounen = voor 'mannen' anime
(少年, shōnen) is een genre van Japanse anime/manga. Deze is, in tegenstelling tot shoujo voornamelijk actiegericht, en meestal populairder bij jongens. Deze actie gerichte Animes zijn ontstaan aan de hand van de steeds grotere vraag naar films met expliciete inhoud (zoals hardere actiescenes en uitdagender uitziende vrouwfiguren).
shoujo = voor vrouwen anime
(少女, shōjo, letterlijk vertaald betekent het "meisjes") is een stroming of genre binnen manga en anime en is bedoeld voor meisjes als tegenhanger van het hardere shounen.
Shoujo bevat, in vergelijking met shounen, minder actie en is het verhaal belangrijker. Het genre is onderverdeeld in verschillende andere algemene genres zoals komedie, fantasie en romantiek. Verder zijn er ook typisch Japanse genres, zoals magical girls (mahou shoujo, 魔法少女).
yaoi = hentai met mannen
Yaoi is manga of fan-art over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Het is vergelijkbaar met shonen-ai, maar met minder expliciete homoseks. Dit genre is vooral populair bij jonge vrouwen en vrouwen van middelbare leeftijd.
yuri = hentai met vrouwen lesborelaties zeg maar
is dat deze? http://en.wikipedia.org/wiki/Gravitation_(manga)quote:Op zondag 25 maart 2007 21:20 schreef Jordy-B het volgende:
Het doet me denken aan Gravity... Een grote, sterke kerel die samen leeft met een tengere, bijna meisjesachtige jongen. De jongen is nogal een doetje en de stoere kerel weet niet helemaal hoe 'ie daar mee om moet gaan. Als je die ene sekscène niet meetelt, is het best interessant, eigenlijk...
+1 oldbiequote:Op zondag 25 maart 2007 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Check posticon....
[afbeelding]
Make sure you spell your gay stuff right!quote:Op zondag 25 maart 2007 21:42 schreef Jordy-B het volgende:
Ah, sorry... ja, gravitation.
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:43 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Make sure you spell your gay stuff right!![]()
voelde je je een beetje op je pik getrapt...quote:Op zondag 25 maart 2007 23:43 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Make sure you spell your gay stuff right!![]()
whehehehequote:Op maandag 26 maart 2007 00:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
voelde je je een beetje op je pik getrapt...
Ik voelde deze al aankomen toen ik die andere post typtequote:Op maandag 26 maart 2007 00:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
voelde je je een beetje op je pik getrapt...
+1 voorspelbaarquote:Op maandag 26 maart 2007 10:24 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik voelde deze al aankomen toen ik die andere post typte![]()
Lief.quote:Op 26-03-2007 12:39 schreef outcast_within
[..]
+1 kusje
Ik vond deze post zo slecht ik kon em niet in het topic posten![]()
ben jij ook al een kloon van murpquote:Op maandag 26 maart 2007 10:24 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik voelde deze al aankomen toen ik die andere post typte![]()
Het is misschien een beetje rare vraag, maar wil jij aankomende zaterdag alsjeblieft naar de meet komen?quote:
Verkapt ik-wil-je-batsen-post.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is misschien een beetje rare vraag, maar wil jij aankomende zaterdag alsjeblieft naar de meet komen?
Er zijn een beetje weinig mensen en nou wil Orealo z'n vriendin en een vriend meenemen...![]()
Icm met al die Hentai posts vind ik dit een vreemde vraagquote:Op maandag 26 maart 2007 16:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is misschien een beetje rare vraag, maar wil jij aankomende zaterdag alsjeblieft naar de meet komen?
Er zijn een beetje weinig mensen en nou wil Orealo z'n vriendin en een vriend meenemen...![]()
Schattig, Ripcore...quote:
Hentai? Waar zie jij de tentakels en 'pixelated' plaatjes?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Icm met al die Hentai posts vind ik dit een vreemde vraag
Moet je maar niet van die voorzetten voor inkoppertjes geven.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Schattig, Ripcore...
En dan zeggen ze dat ik voorspelbaar ben...
Daar heb je dan wel weer gelijk aan...quote:Op maandag 26 maart 2007 16:35 schreef RipCore het volgende:
[..]
Moet je maar niet van die voorzetten voor inkoppertjes geven.![]()
En ik ben het met je eens dat ze maar eens moet komen. Beetje de boot afhouden.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk aan...
Die zag ik niet aankomen.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:50 schreef RipCore het volgende:
[..]
En ik ben het met je eens dat ze maar eens moet komen. Beetje de boot afhouden.
Ze is nu oud en wijs genoeg.:!
Zie, je bent de ' trek'pleister van de meet. In potentie (quote:
wat hij zegtquote:Op maandag 26 maart 2007 17:06 schreef RipCore het volgende:
[..]
Zie, je bent de ' trek'pleister van de meet. In potentie () dan.
Same here..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:32 schreef mschol het volgende:
fansub groepen hebben er een handje van om de laatste ep ellelang uit te stellen
ik wacht nu op Inukami 26, Tonagura ep 13, himawari 7 t/m 12
zeikerdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:02 schreef Jordy-B het volgende:
Koffiegast, je usericon is te groot... 100KB is de max.
zomg ns-jordy-b'erquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:02 schreef Jordy-B het volgende:
Koffiegast, je usericon is te groot... 100KB is de max.
Alsof het mij m'n pukkelige reet zou roesten dat je usericon te groot is, maar het is zo sneu als je straks met een "removed by admin"-icoontje rondloopt.quote:
Boeie.......... Dit topic gaat -als het goed is- over anime en mangaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Alsof het mij m'n pukkelige reet zou roesten dat je usericon te groot is, maar het is zo sneu als je straks met een "removed by admin"-icoontje rondloopt.
Het valt nogal op dat 'ie groot is, dus sta je in no-time in het "huilies zeuren over te grote usericons"-topic. Het is dus slechts een vriendelijke waarschuwing... En ik ben er niet van gediend om dan gelijk voor NSB'er uitgemaakt te worden, stelletje kleine etterbakken.
En dáárom hebben wij een Slowchat topic nodig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Boeie.......... Dit topic gaat -als het goed is- over anime en manga
Dit topic zuigt laatste tijd. Alleen maar gezeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |