70's/80'squote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:13 schreef zquing het volgende:
[..]
hoe oldskool wil je 't hebben? Panda Go Panda is wel grappig
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:20 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zou het betekenen dat echt alle HD films bij mij bagger afspelen
Gewoon Microsoft Picture It! photo 7.0 ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:16 schreef outcast_within het volgende:
Welk programma gebruiken jullie trouwens om manga van jullie pc te viewen?
ik zoek iets gebruiksvriendelijks. makkelijk scrollen, en naar de volgende pagina
ja tis wel eens handig, firefly na het zien van de serie wou ik meer hebben. en om dat spul nou te kopen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:42 schreef Jordy-B het volgende:
Ik gebruik irfanview. om plaatjes te kijken en ook voor alle simpele bewerkingen (vergroten/verkleinen/kleur optimaliseren/scherper maken). Erg makkelijk (en gratis!) programma waar toch een paar krachtige filters in verwerkt zitten.
In fullscreen worden plaatjes mooi geresampled, zodat ze geen lelijke kartelrandjes krijgen (en da's wel lekker met strips).
Het is alleen erg irritant om manga vanaf je scherm te lezen...
ik moet maar een keer een beamer aanschaffen, hoeveel was die epson?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:01 schreef wdn het volgende:
In bed:
[afbeelding]
In de kamer:
[afbeelding]
met een spanscherm van 234 x 132 cm.
En die laatste kan ik van garanderen dat fantasy-anime en aktie-anime goed te doen is
Hmmm. 2000 euro meen ik (was een aanbieding ivm voetbal vorig jaar en icm spanscherm met nog wat extra korting). Prijs was all-in (309 voor het scherm en een extra lamp).quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:05 schreef zquing het volgende:
[..]
ik moet maar een keer een beamer aanschaffen, hoeveel was die epson?
Die heb ik ook!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:10 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[afbeelding]
op m'n HP ZD8000 laptop
3 ghz
1 gb ram
128 mb ATI Radeon Mobility X600
alleen jammer datmet veel anime de aspect ratio veranderen moet naar widescreen(16:9/16:10)
en in de toekomst (hopelijk) op 'n Alienware PC(met Quad Core
)
Wat asoquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:01 schreef wdn het volgende:
In de kamer:
[afbeelding]
met een spanscherm van 234 x 132 cm.
En die laatste kan ik van garanderen dat fantasy-anime en aktie-anime goed te doen is
waar had je die nana ring gezien?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmmm. 2000 euro meen ik (was een aanbieding ivm voetbal vorig jaar en icm spanscherm met nog wat extra korting). Prijs was all-in (309 voor het scherm en een extra lamp).
Hier gekocht http://www.hometheater.nl/ na hier een tijdje te hebben rondgeneuds: http://www.htforum.nl
Betaald van mijn vakantiegeld en 13de maand die 5 maanden te laat werd uitbetaald (dus eind mei).
Ik heb trouwens de nana-ring gezien in het silver voor slechts 499 euro. Was het 200 geweest had ik hem gekocht![]()
Ik zit te dubben over een verlenging... Het is zó'n ontzettend flutblad, maar wel het enige NL animé-blad, volgens mij. En echt duur zijn ze ook niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:05 schreef outcast_within het volgende:
*aniway weer jaar lang lid is
volgens mij geven ze tegenwoordig die abbo's weg op de conferenties. Krijg je 2 manga+alle tot nu toe uitgebrachte aniway's +1 jaar abbo voor 15 euroquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik zit te dubben over een verlenging... Het is zó'n ontzettend flutblad, maar wel het enige NL animé-blad, volgens mij. En echt duur zijn ze ook niet.
Cavern Walks, 8 Mathew Street, Liverpoolquote:
is wel nieuw, zeer waarschijnlijk. Het lijkt me op hoge kwaliteit namaak cosplay spulquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:47 schreef wdn het volgende:
2de handsAls ik een ketting of ring koop wil ik wel een nieuwe
![]()
Ik heb trouwens ook ergens een ring gezien met de letter "L" erin (van DN). Was ook mooi maar die was van staal
Tjah 15euro, tis wel leuk om even een half uur doorheen te bladeren. en je krijgt em altijd wanneer je het niet verwacht, dat is ook wel een pluspuntquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik zit te dubben over een verlenging... Het is zó'n ontzettend flutblad, maar wel het enige NL animé-blad, volgens mij. En echt duur zijn ze ook niet.
welk type hoe duur?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:22 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Wat aso![]()
Kan me nog herinneren dat een groep studenten met zo'n ding vanaf een paar verdiepingen hoogte een film op het plein beneden beamden en dan met de boxen op het balkon.
Ik kijk mijn animé op mijn vervroegde verjaardags cadeau:
[afbeelding]
19"
1440*900
De meeste animé is tegenwoordig toch breedbeeld, dus bijna geen zwarte balken meer boven en onder.
ik vond het zeeer tegenvallen..quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:22 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Wat aso![]()
Kan me nog herinneren dat een groep studenten met zo'n ding vanaf een paar verdiepingen hoogte een film op het plein beneden beamden en dan met de boxen op het balkon.
Ik kijk mijn animé op mijn vervroegde verjaardags cadeau:
[afbeelding]
19"
1440*900
De meeste animé is tegenwoordig toch breedbeeld, dus bijna geen zwarte balken meer boven en onder.
is een 19inch breedbeeld minder hoger als een normale 19" dan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond het zeeer tegenvallen..
(ik had een WS 9" maar omgeruild tegen een normale samsung 19"
als ik ooit een WS scherm neem issie minimaal 22" (vanwege dehoogte)
19" WS = 1440x900quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:28 schreef outcast_within het volgende:
[..]
is een 19inch breedbeeld minder hoger als een normale 19" dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |