abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46781898

Wat is anime?
Anime is kortweg een verzamelwoord voor Japanse animatie. Het gaat hier dus om geanimeerde (over het algemeen getekende) films en series, in het Japans gesproken. Anime komt dus in ieder geval uit Japan, alle tekenfilms die daar niet vandaan komen worden over het algemeen geen anime genoemd (uitzonderingen daargelaten).

Wat is manga?
Manga is de verzamelnaam voor Japanse strips. Manga is vergelijkbaar met onze eigen westerse strips, alleen zijn ze dan in het Japans en is de tekenstijl net zo als bij anime. Ook zijn de boekjes doorgaans in zwart-wit getekend. In Japan is manga veel populairder dan anime, terwijl dit in westerse landen juist omgekeerd is. Manga in Nederland is doorgaans naar het Engels vertaald. Vanwege de leesrichting van de Japanse taal, lees je zo'n vertaalde manga van rechts naar links. De voorpagina zit dus waar bij Westerse boeken de achterkant zit. Je ziet dan ook regelmatig de mangaboekjes achterestevoren in het rek bij de Bruna staan.

Veel anime is afgeleid van manga. Veel series en films zijn eerst bekend geworden door manga, en daarna geanimeerd. Zo is er ook een groep anime die afgeleid is van videogames. Dit is echter lang niet bij alle anime het geval, een groot deel is niet van manga of videogames afgeleid. Het is dus niet terecht anime als 'manga-films' te bestempelen.

Ik kan geen Japans. Wat nu?
Als je geen Japans kunt, is dat zeker geen reden om geen anime te kijken. Om anime toegankelijk te maken voor het westerse publiek, zijn zogenaamde fansub-groups actief. Deze groepen nemen zogenaamde raw-versies, opgenomen van de Japanse televisie, en voorzien deze van ondertitels en het nodige commentaar, alvorens ze te distribueren via internet en p2p-programma's. Deze ondertitelde films en series worden fansubs of gewoon subs genoemd.
Omdat anime ook in westerse landen op televisie verschijnt, en dan vooral gericht op het jongere publiek
(denk in Nederland aan Dragonball Z en Pokémon), worden er ook dubbed versies of dubs gemaakt. Dit zijn ingesproken versies, zodat ook kleine kijkertjes die nog niet zo snel de ondertitels kunnen lezen, het fatsoenlijk kunnen volgen. Veel anime fans hebben hier echter problemen mee, omdat het het authentieke van anime wegneemt, namelijk de Japanse taal. Ook gaan er door deze vertalingen bijvoorbeeld veel woordspelingen en grapjes uit het Japanse origineel verloren.

Wat is 'gelicenceerde animé'?
Als je op zoek gaat naar fansubs van series, gebeurt het nog wel eens dat een fansubgroep ergens in het midden van de serie ineens stopt met fansubben. Dit heeft ermee te maken dat de serie 'gelicenceerd' (licenced) is. Met deze term wordt bedoeld dat de serie is aangekocht door een Amerikaanse uitgever.
Fansubs zijn in principe illegaal, omdat de copyrights van de Japanse eigenaar geschonden worden. Het schaadt de Japanse eigenaar echter niet als zo'n serie door fansubbers toegankelijk wordt gemaakt voor het westen (er is immers geen westerling die het in zijn hoofd haalt om een serie zonder Engelse ondertiteling uit Japan te importeren). Het idee achter fansubs is om de serie onder de aandacht te krijgen van Amerikaanse uitgevers, zodat je zo'n serie gewoon in Amerika kan gaan kopen. Het is dus zelfs reclame voor de Japanse copyright-houder! Er zijn dan ook zelden problemen tussen fansubgroepen en de Japanse uitgevers.
Op het moment dat een serie gelicenceerd is (en dus binnenkort in Amerika te zien of te verkrijgen zal zijn), heeft de fansub zijn werk gedaan en houden de fansubbers op met fansubben. Het is dan de bedoeling dat je de serie die je tof vond gaat aanschaffen... Je ziet bij fansubs dan ook vaak de zin "please buy the DVD when it becomes available in your area" of"please buy the DVD to support the series" staan.
Sites die helpen bij het zoeken naar fansubs hebben vaak als ijzeren regel dat series die in Amerika (verreweg de grootste markt voor animé met Engelstalige ondertiteling) gelicenceerd zijn, van de site worden verwijderd. Hierdoor vallen fansubs duidelijk aan de juiste kant van het grijze gebied tussen legaal en illegaal. Daarom worden fansubs toegestaan, hoewel ze strikt gesproken illegaal zijn.

Wat voor genres zijn er in anime? Wat moet ik kijken?
Je hebt in anime allerlei soorten en maten. Alle genres die je tegenkomt bij Hollywood-films, heb je ook in anime. Je hebt humorseries (zoals bijv. Chobits) en films, maar ook andere genres zoals actie (bijv. Cowboy Bebop, Bleach), drama (bijv. Grave of the Fireflies), zoetsappige (bijv Kimi Ga Nozomu Eien) , noem maar op. Naast deze gangbare genres zijn er ook nog soorten anime die we niet terugzien in Hollywood-films. Een voorbeeld hiervan is mecha. Mecha-anime gaat ruwweg over grote futuristische robots die met elkaar battlen (bijv. Evangelion en Gundam Wing).
Kortom, voor elk wat wils. Het hangt helemaal van jouw smaak af wat je wilt gaan kijken.
Een populair anime op dit moment is, en deze werd in vorige topics ook veelvuldig besproken is Naruto, deze is nog steeds bezig er wordt dus elke week een ep uitgegeven.
Een andere populaire is Bleach deze word ook veelvuldig besproken door Fok!ers (zie links verder in dit topic). Deze anime loopt nog steeds en is zeer populair.

Fanstuff
Cosplay is jezelf verkleden in een character uit een anime serie. Hieronder zie je een persoon verkleed als een personage uit naruto.

Cosplay kom je vaak tegen op animé-conventies (een soort van beurzen waar veel animé- en mangafans naartoe komen). In nederland vinden deze ook plaats Zie: Animecon en Abunai

Japanse taal
Als je teveel anime kijkt vallen sommige woorden op.
Hier een topic waar je je woordjes die je uit anime leert kwijt kunt
Leuke Japanse woorden. Leer hier gebrekkig Japans Topic

Gevleugelde uitspraken.
Anime zit er vol mee. Een gevonden? Deelze! .

• Springtime of youth (Lee uit naruto als ie weer eens enthousiast is)
  • Your still xxx years too early to oppose me (Standaard reactie als iemand het tegen je opneemt die er niet klaar voor is. Bijv in: Naruto: Sasuke en Itachi, Midori: seiji en zus)
  • A cowardly love is all about looking for mistakes (Intro Midori No Hibi)

Nog meer bijzaken
    Tof japans muziek programma: hey hey hey
    Qunix dacht er ooit over om met zen allen een anime/manga te maken. Dus als je iets kan meld het (maar verwacht er niet te veel van)

Hall of Fame

Almost Otaku/Otome!

Animé-sites en databases (hier vind je veel info over diverse anime)
    http://www.animenewsnetwork.com/ (uitgebreide database met info over series en films)
    http://www.animenfo.com/
    http://www.anipike.com/
    http://www.animenia.be/ (Qunix)
    http://www.anidb.net (geeft reviews van fansubs!)
    http://anime-planet.com/animerec (geeft aan welke series bij jou passen)

Het grote Animé/manga Offspring gedeelte (Allemaal animé familie op fok):
    [anime] Naruto Deel 4 met manga en fillers
    [ANIME] Bleach 2 : Fillers ahoy!
    [anime]Afro Samurai
    [Anime] Ouran Host Club. More important than the future
    Death Note

Bob naar Japan deel 2 (Orealo's grootse plannen)
    Japanse Series : Deel 1
    Het grote Animé verkiezingstopic
    Densha Otoko (Train man) Kitaaa! (live-action, voor meer info klik hier)
    Japanse cultuur enzo :D
    Onigiri's uit Japan Want zeg nou zelf, wie droomt er nou niet van een home-made lunchbox ^_^
    [Anime][centraal] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 2
    En deze wiki: http://wiki.fok.nl/index.php?title=Animekarakters

Vorige delen
    1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
    20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 I 38

Meeting topics
    Het grote anime/manga meeting topic dl 4. LaserQuestGangRape
    Het grote anime/manga meeting topic deel 3 we wachten op Ab
    Het grote anime/manga meeting topic deel 2 op naar Leen!
    Het grote anime/manga meeting topic

Deze OP staat altijd open voor veranderingen/verbeteringen.
    OP Opa Oma: Hopey >>> OP Papa Outcast_Within >> OP wikki chaos Mschol>> topic start hoer orealo
    >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Notice van Moderator : Geen links naar download sites!
    Maar PM'en kan altijd ^-^

En geen ongeďnspireerde TVP's! . Je kunt maar beter in de hall of fame staan wil je zo'n ongeďnspireerde tvp hier neerzetten.
  • "Those unforgettable days, for them I live"
    pi_46781985
    Nana.

Tvp.
    pi_46782044
    laat mij en mn nana obsessie met rust wil je
    "Those unforgettable days, for them I live"
    pi_46782304
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 19:28 schreef zquing het volgende:
    laat mij en mn nana obsessie met rust wil je
    Gewoon veel series volgen, dat maakt het wachten dragelijker.
    pi_46782393
    ik volg al teveel drama's, er is niet zo heel veel ruimte voor een anime erbij........... En volgens mij trek ik het niet om op nog meer series iedere week te wachten voordat ik een nieuwe ep kan zien
    pi_46782598
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 19:37 schreef zquing het volgende:
    ik volg al teveel drama's, er is niet zo heel veel ruimte voor een anime erbij........... En volgens mij trek ik het niet om op nog meer series iedere week te wachten voordat ik een nieuwe ep kan zien
    Als het mee zit heb ik elke dag wel 1 of 2 eps te downloaden. Zo niet, dan heb ik nog genoeg complete series waar ik nog aan moet beginnen. Nu nog de tijd vinden om de backlog wat minder te maken.

Het wordt weer een keer tijd voor een paar nieuwe Gintama eps. Is al weer een paar weken terug sinds Shinsen de laatste heeft gereleased.
      woensdag 28 februari 2007 @ 19:42:16 #7
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_46782608
    Torn mijn 5de 500 Gb schijf is sinds vandaag vol.
    Ik kijk onderweg van/naar werk 6 afleveringen per dag. Dus een serie van 26 afleveringen is in een week gedaan (zeker als ik 's-avonds in bed vlug nog even een paar eps extra kijk).

Morgen extra DN en Bleach (denk ik) en vrijdag Naruto.

En vanaf volgende week staat angel heart op het programma.

Dussssssssssss ik kijk genoeg series edoch deel 35 van Nana was iets te veel cliffhanger

Maar zquing: je wilt echt dat we heel deel 39 met die titel moeten doen? Het is al erg zat
    Beatus vir qui suffert tentationem.
    PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
    Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
    pi_46783358
    jup, dit herrinert alle mensen in dit topic aan de lijdensweg die wij ondergaan omdat wij niet weten hoe het verder gaat met Nana
    pi_46783493
    Stel.... Je krijgt de vraag om een paar anime series op te noemen, wat op de Nederlandse tv moet komen. Welke worden het dan volgens jouw?

Oftewel... Welke anime series wil jij op tv zien?
    pi_46783799
    NANA!
    en gankutsuou
      woensdag 28 februari 2007 @ 20:15:52 #11
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_46783938
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 20:04 schreef Qunix het volgende:
    Stel.... Je krijgt de vraag om een paar anime series op te noemen, wat op de Nederlandse tv moet komen. Welke worden het dan volgens jouw?

Dat is redelijk simpel De volgende series staan bij mij in het rijtje "goede series":

Naruto
    Bleach
    Death Note
    Nana
    Ah My Goddess
    Blood+
    InuYasha
    Full Metal Alchemist
    Lain
    Fate Stay Night
    Samurai Champloo
    Witch Hunter Robin
    Elfen Lied
    Shakugan No Shana
    Love Hina
    Fruit Basket
    Suzuka
    Ayashi No Ceres
    Rurouni Kenshin
    Utawarerumono

Het zijn allerlei stijlen/soorten animes (fantasy, relaties m/v, drama, humor etc) maar elk serie heeft zo wel iets.
    pi_46784160
    er zijn genoeg series die ik in nederland op de buis wil zien, maar er zoijn niet zo heel veel series waarvan ik denk dat mensen in nederland ze ook daadwerkelijk leuk gaan vinden.

Ik zou gaan voor Bleach/FMA op de box rond een uur of 10
    pi_46784268
    Houd wel rekening mee dat er veel anime freaks zullen kijken die series eventueel al gezien hebben, maar ook nieuwe kijkertjes die een stomme tekenfilm verwachten...

Ik heb Naruto in mijn lijst net als Death Note, FMA en Midori No Hibi. Naruto dan wel ex fillers...
    pi_46784315
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 20:21 schreef zquing het volgende:
    er zijn genoeg series die ik in nederland op de buis wil zien, maar er zoijn niet zo heel veel series waarvan ik denk dat mensen in nederland ze ook daadwerkelijk leuk gaan vinden.

Ik zou gaan voor Bleach/FMA op de box rond een uur of 10
    The Box word binnenkort Commedy Central en zal alleen spul uitzenden qua Amerikaanse humor
    Maar goed.
      woensdag 28 februari 2007 @ 20:26:02 #15
    52544 RipCore
    Sleep is my escape.
    pi_46784362
    Nou, aangezien het alleen maar over NANA gaat, moet ie dan ook niet z´n )d´r' eigen topic?
    "Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
      woensdag 28 februari 2007 @ 20:29:17 #16
    94218 Zeitgeist
    Es lebe die Freiheit!
    pi_46784504
    quote:

Geen een als ze ze in het Nederlands dubben.

Maar in originele vorm:

Nana
    Record Of Lodoss War (OVA + TV)
    Macross
    Lupin III
    The Guyver
    Infinite Ryvius
    Texhnolyze
    Fantastic Children
    Escaflowne
    Ebi Chu
    Witch Hunter Robin
    Serial Experiments Lain
    Ai Yori Aoshi
    Azumanga Daioh
    Gilgamesh
    Saikano
    His & Her Circumstances
    X
    Keroro Gunso
    Haibane Renmei
    The Light Is Leaving Us All
    pi_46784664
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 20:29 schreef Zeitgeist het volgende:
    Geen een als ze ze in het Nederlands dubben.
    Ja duh... Met Nederlandse ondertiteling.
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 20:29 schreef Zeitgeist het volgende:
    Ebi Chu
    Ebichu....
    Das hentai/humor... Slecht plan.
    pi_46785013
    denken er serieus mensen hier dat het ongetrainde nederlandse volk lain en Texhnolyze gaan snappen?

Dit zijn echt geen series die hier uitgezonden moeten worden, er zijn al mensen die problemen hebben met het volgen van Prince of tennis
      woensdag 28 februari 2007 @ 20:58:02 #19
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_46785620
    Lain Leuk voor de kids na een eps van Pokemon ofzo
    pi_46786004
    Lain beetje leuke serie?
      woensdag 28 februari 2007 @ 21:11:58 #21
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_46786209
    "leuk" is niet het woord.
    Tis geen humor

Het is meer hmm vreemd. Maar wel goed
    pi_46786408
    lain gaat diep, heel diep

altans dit is wat ik gehoord heb, moet hem zelf nog een keer kijken
    pi_46786557
    Lain is vaag...
    pi_46786660
    Zeg maar het Ghost in the shell achtige anime? (dan heb ik het over de logica van de serie)
    pi_46786840
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 21:23 schreef Roku het volgende:
    Zeg maar het Ghost in the shell achtige anime? (dan heb ik het over de logica van de serie)
    http://www.animenfo.com/animetitle,371,nxigxj,serial_experime.html
    pi_46787756
    ebichu ftw :p

deathnote 20 soon oo
      woensdag 28 februari 2007 @ 21:56:03 #27
    94113 Kurk
    :D Kijk, een post -->
    pi_46788065
    Ik vind dit echt een goedkope vorm van tekenfilms maken, ik kots op manga
    Eerst stond hier niets, maar nu wel.
    pi_46788152
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 21:56 schreef Kurk het volgende:
    Ik vind dit echt een goedkope vorm van tekenfilms maken, ik kots op manga
    zeker iemand met geen enkele kennis.
      woensdag 28 februari 2007 @ 22:00:05 #29
    94113 Kurk
    pi_46788272
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 21:57 schreef koffiegast het volgende:

[..]

zeker iemand met geen enkele kennis.
    Zou ik ook niet willen.
    Gewoon, dat je gewoon een tekening van een poppetje 10 seconden lang in beeld staat, dat alleen het mondje op-en-neer gaat als een half dode goudvis... Heel goedkoop allemaal
    pi_46788449
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 22:00 schreef Kurk het volgende:

[..]

Zou ik ook niet willen.
    Gewoon, dat je gewoon een tekening van een poppetje 10 seconden lang in beeld staat, dat alleen het mondje op-en-neer gaat als een half dode goudvis... Heel goedkoop allemaal
    tja als je dat denkt...feit is dat je zegt dat je het over manga hebt, iets wat anders is dan ANIME
    dat je al weinig verstand ervan hebt. magoed jouw mening he

kijk naar meningeen rl soap, net zo.
    pi_46788752
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 22:00 schreef Kurk het volgende:

[..]

Zou ik ook niet willen.
    blijf eens weg of als je iets wilt leren vraag welke series je zien moet, maar dit hoeft niet in dit topic
      woensdag 28 februari 2007 @ 22:42:25 #32
    94218 Zeitgeist
    Es lebe die Freiheit!
    pi_46790172
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 20:33 schreef Qunix het volgende:

Ebichu....
    Das hentai/humor... Slecht plan.
    Achja.. In Japan kwam ie ook gewoon op TV Gewoon savonds uitzenden. Net als die wat 'moeilijkere' series.
      woensdag 28 februari 2007 @ 22:45:35 #33
    94113 Kurk
    pi_46790301
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 22:03 schreef koffiegast het volgende:

[..]

tja als je dat denkt...feit is dat je zegt dat je het over manga hebt, iets wat anders is dan ANIME
    dat je al weinig verstand ervan hebt. magoed jouw mening he

kijk naar meningeen rl soap, net zo.
    De topictitel vermeldt Manga, en dat Japanse is voor mij allemaal 1 pot nat Maar goed, ik ben al weg hier
      woensdag 28 februari 2007 @ 22:54:09 #34
    94218 Zeitgeist
    Es lebe die Freiheit!
    pi_46790636
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 22:45 schreef Kurk het volgende:

[..]

De topictitel vermeldt Manga, en dat Japanse is voor mij allemaal 1 pot nat Maar goed, ik ben al weg hier
    Manga zijn strips
    pi_46792086
    quote:

elfen lied
    gunslinger girl
    en vast nog wel meer, maar geen idee welke
    pi_46792348
    E-B-I-C-H-U

Death Note iig, Naruto zou wellicht grappig zijn voor weer een rage te zien...

DBZ! geintje..

Great Teacher Onizuka...maybe..
    zou me niets verbaze als we ooit naruto op de buis hier krijge of bleach..
    pi_46793220
    naruto en bleach niet nee, maar mischien als we geluk hebben zenden ze ooit ook betere series uit dan dat
    pi_46793679
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 23:35 schreef koffiegast het volgende:
    E-B-I-C-H-U

Death Note iig, Naruto zou wellicht grappig zijn voor weer een rage te zien...

DBZ! geintje..

Great Teacher Onizuka...maybe..
    zou me niets verbaze als we ooit naruto op de buis hier krijge of bleach..
    Er zijn plannen voor Naruto (dub dan wel engels of nederlands? of subs?) geen idee..
    pi_46793704
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 00:14 schreef Qunix het volgende:

[..]

Er zijn plannen voor Naruto (dub dan wel engels of nederlands? of subs?) geen idee..
    waarschijnlijk engelse dub met NL subs
    pi_46795172
    Ik heb een paar dagen terug deze AMV gemaakt met beelden uit de film Fullmetal Alchemist: The conqueror of Shambala en muziek van Bush. Wat vinden jullie ervan?

http://youtube.com/watch?v=Atnw_gwkEmY
      donderdag 1 maart 2007 @ 02:55:00 #41
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_46796454
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 01:19 schreef Mosquitomovies het volgende:
    Ik heb een paar dagen terug deze AMV gemaakt met beelden uit de film Fullmetal Alchemist: The conqueror of Shambala en muziek van Bush. Wat vinden jullie ervan?

http://youtube.com/watch?v=Atnw_gwkEmY
    (ik moet hier wel even toegeven dat de stijl van de AMV niet de mijne is en dat meningen natuurlijk kunnen verschillen)

Ik vond het gewoon een standaart 12 in een dozijn AMV. Ik weet niet wat je wilde berijken met het maken van deze amv maar het is totaal niet anders dan dat wat duizenenden anderen al gedaan hebben
    Als dit een AMV was die niet in dit topic was gepost zou ik waarschijnlijk na 10 seconden alweer verder zijn gegaan.

Je had op z'n minst een beetje moeite mogen nemen om te beatsyncen, je scenes iets beter te kiezen en ze iig niet 5 seconden door te laten gaan.

Je scenes lijken een beetje random gekozen te zijn, je wou volgens mij een paar dingen laten zien, maar niet echt een verhaal proberen te vertellen. Wat ik wel goed vind is dat je niet voor de "woow laat ik maar een shitload aan slechte effecten toevoegen want dan ziet het er zo veel beter uit" dingen bent gegaan. Ook zijn de fade to blacks wel okee gedaan.

Nu moet ik toegeven dat ik meer van de rustige amv's ben, amv's die een verhaal proberen te vertellen dat soort spul. ik raad je de volgende aan om te kijken klik en klik(als ze het niet doen moet je even VLC downen) Verder kan ik je ook de "reflection of style" serie aanraden, alhoewel de meeste voor mij te veel effects hebben zitten er ook hele mooie stukjes in, vooral in "Reflections of Style 3", het stukje waar ze BECK voor gebruikt hadden.

nu is het wel zo dat ik zelf maar 1 amv gemaakt heb, welke technisch gezien niet super is(verre daarvan eigenlijk) dus ik weet wel het gevoel dat je krijgt als je er zelf 1 in elkaar heb gezet.(als je hem wilt zien klik(doet 't volgens mij alleen in IE al he ik nooit getest in FF,stomme msn soapbox(was slechts een testupload)

Maar je moet vooral verder gaan met het maken van AMV's, en als je naar Animecon gaat moet je ook meegaan doen aan de AMV contest, en natuurlijk amv.org bezoeken, maar dat deed je vast al
    pi_46796474
    vond hem zelf wel aardig, maar ben niet zon amv kenner / fma heb ik zelf nog niet bekeken
      donderdag 1 maart 2007 @ 08:18:54 #43
    114455 Frag_adder
    Maar ik lieg niet
    pi_46797414
    quote:

Full metal alchemist, Naruto en Bleach lijken mij de geschikste omdat die de meeste zullen aanspreken.

Elfen lied of zo zou geweldig zijn maar volgensmij zijn heel veel moeders niet zo blij als hun kindertjes daar naar gaan kijken.

Zelf zou ik er graag geen zien... Ik kan die nederlandse nasynchronisatie echt niet aanhoren en om nou mijn favoriete serie zo verkracht te zien worden....

Ff iets anders,Ik hebvan een vriend van me mee gekregen dat ze die shin chan (ja kutserie...) hier behoooorlijk netjes houden met zoals ie in japan is klopt dat?
    Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
      donderdag 1 maart 2007 @ 08:24:59 #44
    114455 Frag_adder
    Maar ik lieg niet
    pi_46797472
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 00:14 schreef mschol het volgende:

[..]

waarschijnlijk engelse dub met NL subs
    Of alles ingesproken door het geweldige aantal voice actors van jetix.
    Ik heb vroeger zo veel pokemon gezien dat ik me er nog steeds kapot aan erger wanneer ik een reclame / andere tv serie zie met brock misty of ash... Ze hebben gewoon 5 mannen en 5 vrouwen voor 100 series of zo
    pi_46797656
    Als je ooit de duitse versie van Naruto hebt gezien dan begrijp je direct waarom ik er op tegen ben dat deze series in het westen worden uitgezonden.
    Nederland begint ook steeds meer een nasynchronisatie land te worden wat tekenfilms betreft.
    Net of ik er vroeger slechter van ben geworden dat de tekenfilms engels gesproken waren met NL ondertiteling. Toen leerde je onbewust al heel wat engelse woorden.
    Als Naruto hier ooit wordt uitgezonden dan zie ik de zelfde dingen gebeuren als toen het geval was met DBZ en of dat nou zo'n goed idee is.

Trouwens, Gintama 19 is gereleased.
      donderdag 1 maart 2007 @ 09:10:41 #46
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_46798072
    Naruto in Duits? lol

Alleen alle synchronisaties in Duits zuigen als je de engelse versie ook kent. Intonatie, plekken waar gelachen moet worden etc etc zijn allemaal mis. Dus dat is niet Naruto specifiek.

[ Bericht 93% gewijzigd door wdn op 01-03-2007 09:28:15 ]
      donderdag 1 maart 2007 @ 09:49:00 #47
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_46798711
    http://youtube.com/watch?v=-d86meXzUBo
    dit is toch niet de echte intro van de duitse naruto ...............
    Dit is echt echt echt slecht

@torn
    wat bedoel je met wat er gebeurde met DBZ? Dat het populair is geworden bij iedereen? Dat het super slecht was nagesyncd?
    pi_46799125
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 09:49 schreef zquing het volgende:
    http://youtube.com/watch?v=-d86meXzUBo
    dit is toch niet de echte intro van de duitse naruto ...............
    Dit is echt echt echt slecht

@torn
    wat bedoel je met wat er gebeurde met DBZ? Dat het populair is geworden bij iedereen? Dat het super slecht was nagesyncd?
    Nee, dat je allemaal gillende kinderen over straat zag rennen en dachten dat ze Goku waren.

Naruto is nou ook net zo'n serie wat kinderen ook na gaan doen denk ik zelf.
    pi_46799138
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 02:55 schreef zquing het volgende:

[..]

(ik moet hier wel even toegeven dat de stijl van de AMV niet de mijne is en dat meningen natuurlijk kunnen verschillen)

Ik vond het gewoon een standaart 12 in een dozijn AMV. Ik weet niet wat je wilde berijken met het maken van deze amv maar het is totaal niet anders dan dat wat duizenenden anderen al gedaan hebben
    Als dit een AMV was die niet in dit topic was gepost zou ik waarschijnlijk na 10 seconden alweer verder zijn gegaan.

Je had op z'n minst een beetje moeite mogen nemen om te beatsyncen, je scenes iets beter te kiezen en ze iig niet 5 seconden door te laten gaan.

Je scenes lijken een beetje random gekozen te zijn, je wou volgens mij een paar dingen laten zien, maar niet echt een verhaal proberen te vertellen. Wat ik wel goed vind is dat je niet voor de "woow laat ik maar een shitload aan slechte effecten toevoegen want dan ziet het er zo veel beter uit" dingen bent gegaan. Ook zijn de fade to blacks wel okee gedaan.

Nu moet ik toegeven dat ik meer van de rustige amv's ben, amv's die een verhaal proberen te vertellen dat soort spul. ik raad je de volgende aan om te kijken klik en klik(als ze het niet doen moet je even VLC downen) Verder kan ik je ook de "reflection of style" serie aanraden, alhoewel de meeste voor mij te veel effects hebben zitten er ook hele mooie stukjes in, vooral in "Reflections of Style 3", het stukje waar ze BECK voor gebruikt hadden.

nu is het wel zo dat ik zelf maar 1 amv gemaakt heb, welke technisch gezien niet super is(verre daarvan eigenlijk) dus ik weet wel het gevoel dat je krijgt als je er zelf 1 in elkaar heb gezet.(als je hem wilt zien klik(doet 't volgens mij alleen in IE al he ik nooit getest in FF,stomme msn soapbox(was slechts een testupload)

Maar je moet vooral verder gaan met het maken van AMV's, en als je naar Animecon gaat moet je ook meegaan doen aan de AMV contest, en natuurlijk amv.org bezoeken, maar dat deed je vast al
    bedankt voor je lange reactie! Ik ben het met je eens dat deze niet heel veel verschilt van andere. Toch vind ik hem boven het gemiddelde van wat er op youtube staat. Wat je zei over beatsyncen.. dat heb ik toch op heel wat plaatsen gedaan, aan het begin, maar ook bij die poort.. met het water in de woestijn en tijdens het gevecht met Gluttony (beetje).. Maar op het eind wordt het wel stukken minder inderdaad.

Dat ik scenes lang door laat gaan is niet zo. de langste shot duurt hooguit 3 seconden (op de introshot na) Ik heb sommige beelden wel zo gemonteerd zodat het lijkt alsof ze aan elkaar horen, terwijl ik er soms tientallen secondes uit heb geknipt.

Toch ben ik blij met je reactie! bedankt!
      donderdag 1 maart 2007 @ 10:16:42 #50
    52544 RipCore
    Sleep is my escape.
    pi_46799210
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 10:12 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Nee, dat je allemaal gillende kinderen over straat zag rennen en dachten dat ze Goku waren.

Naruto is nou ook net zo'n serie wat kinderen ook na gaan doen denk ik zelf.
    Hilariteit gegarandeerd. Gaan ze elkaar bewerken met werpsterren en zo. Of in bomen klimmen en dan er zo uitjumpen ´want Naruto kan dat ook´. Soort van natuurlijke selectie zeg maar. Ik ben voor NL gedubte Naruto op de tv!
    "Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
    pi_46799308
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 10:16 schreef RipCore het volgende:

[..]

Hilariteit gegarandeerd. Gaan ze elkaar bewerken met werpsterren en zo. Of in bomen klimmen en dan er zo uitjumpen ´want Naruto kan dat ook´. Soort van natuurlijke selectie zeg maar. Ik ben voor NL gedubte Naruto op de tv!
    Kinderen tegenwoordig , laten we daar maar niks over zeggen.
      donderdag 1 maart 2007 @ 10:22:13 #52
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_46799332
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 10:13 schreef Mosquitomovies het volgende:

[..]

bedankt voor je lange reactie! Ik ben het met je eens dat deze niet heel veel verschilt van andere. Toch vind ik hem boven het gemiddelde van wat er op youtube staat. Wat je zei over beatsyncen.. dat heb ik toch op heel wat plaatsen gedaan, aan het begin, maar ook bij die poort.. met het water in de woestijn en tijdens het gevecht met Gluttony (beetje).. Maar op het eind wordt het wel stukken minder inderdaad.

Dat ik scenes lang door laat gaan is niet zo. de langste shot duurt hooguit 3 seconden (op de introshot na) Ik heb sommige beelden wel zo gemonteerd zodat het lijkt alsof ze aan elkaar horen, terwijl ik er soms tientallen secondes uit heb geknipt.

Toch ben ik blij met je reactie! bedankt!
    welk programma heb je gebruikt om 't te maken? Gewoon die standaart windows ding?
    pi_46799379
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 10:22 schreef zquing het volgende:

[..]

welk programma heb je gebruikt om 't te maken? Gewoon die standaart windows ding?
    Nee ik gebruik "Magix video maker deluxe 2006 plus"
    Normaal maak ik gewoon korte speelfilms, maar ik vond dit wel heel leuk om te proberen!
      donderdag 1 maart 2007 @ 10:50:49 #54
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_46799941
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 10:24 schreef Mosquitomovies het volgende:

[..]

Nee ik gebruik "Magix video maker deluxe 2006 plus"
    Normaal maak ik gewoon korte speelfilms, maar ik vond dit wel heel leuk om te proberen!
    dat is wel tof, zou je een paar van die korte speelfilms kunnen laten zien?
      donderdag 1 maart 2007 @ 11:05:02 #55
    22136 MaxiTitan
    Een echte vaderlander.
    pi_46800323
    quote:

[..]

Ik ben voor NL gedubte Naruto op de tv!
    Ik ben wel benieuwd hoe dattebayo vertaald gaat worden.

*ril* weer hetzelfde handje vol mensen die alle karakters dubben... ...toch maar niet imo.
    Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
    MaxiTitan City
      donderdag 1 maart 2007 @ 11:07:45 #56
    52544 RipCore
    Sleep is my escape.
    pi_46800385
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 11:05 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd hoe dattebayo vertaald gaat worden.

*ril* weer hetzelfde handje vol mensen die alle karakters dubben... ...toch maar niet imo.
    JEWEETOG! ipv dattebayo!

pi_46800402
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 10:50 schreef zquing het volgende:

[..]

dat is wel tof, zou je een paar van die korte speelfilms kunnen laten zien?
    "hier stond een foute link" Met deze heb ik aan een filmfestival meegedaan.. uiteraard niet gewonnen, maar ik was wel door de selectie gekomen van rond de 50 films terwijl er maar 12 doorgingen. Dat vind ik zelf al een hele prestatie. Ik doe het puur voor de lol, wil er dus niet mijn beroep van maken ofzo

Ik doe ook veel samen met Bastiaan Rook van "Bastendo" en "Doube R-U" Productions, misschien ken je hem wel van Mastermovies waar hij vaak aan meewerkt

[ Bericht 7% gewijzigd door Mosquitomovies op 01-03-2007 11:17:05 ]
    pi_46800599
    oneeeeeeee verkeerde filmpje :p w8 ik zoek ff de juiste :p

http://www.veoh.com/video(...)6362CFD194C26ADB84DE

dit is hem
    pi_46812330
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 08:18 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Full metal alchemist, Naruto en Bleach lijken mij de geschikste omdat die de meeste zullen aanspreken.

Elfen lied of zo zou geweldig zijn maar volgensmij zijn heel veel moeders niet zo blij als hun kindertjes daar naar gaan kijken.

Zelf zou ik er graag geen zien... Ik kan die nederlandse nasynchronisatie echt niet aanhoren en om nou mijn favoriete serie zo verkracht te zien worden....

Ff iets anders,Ik hebvan een vriend van me mee gekregen dat ze die shin chan (ja kutserie...) hier behoooorlijk netjes houden met zoals ie in japan is klopt dat?
    FMA, Bleach en Naruto zijn idd goeie series.

Als ze anime hier uitzenden wil ik ook gewoon japanse dub met nl subs.

En Shin Chan is inderdaad aangepast
    Ik heb een episode, alleen de opening is al tof

Shin chan zwemt in het water met een blote reed boven water. Iedereen zingt mee en ineens komt een "mooie" dame groot uit het water en shin chan kruipt tussen de tieten

donderdag 1 maart 2007 @ 16:53:46 #60
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_46812446
    quote:

[..]

nou liever niet eigelijk. Ik ben wel zo elitair om de JPN versie te eisen met subs
    pi_46812536
    Doe maar Naruto japans gedubt (engels gedubt zuigt) en nederlands gesubt.
    pi_46814321
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 11:07 schreef RipCore het volgende:

[..]

JEWEETOG! ipv dattebayo!

IK ZWEER
    IK ZWEEER UT JE
    IK ZEG UT JE
    JEWEETS
    JE WEET TOG MAN
    JE WEET TOG
    ZEKER WEL
    ZEKER WETENMAN
    KZWEER (als samentrekking)

shinchan is wel de enige en egt leuke aangepaste dubbed versie... het klinkt gewoon grappig en zon kinderstem voor 5 jarige ! En dan die teksten, zou me nix verbazen als onze teksten nog uitbundiger zouden zijn

kga ook voor japans gedubd/nederlands gesubd (wel goed gesubd iig zit je zo te luisteren hoor je weer iets heel anders dan wat er subbed staat lolol)
      donderdag 1 maart 2007 @ 18:37:44 #63
    94218 Zeitgeist
    Es lebe die Freiheit!
    pi_46815865
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 17:48 schreef koffiegast het volgende:

shinchan is wel de enige en egt leuke aangepaste dubbed versie... het klinkt gewoon grappig en zon kinderstem voor 5 jarige ! En dan die teksten, zou me nix verbazen als onze teksten nog uitbundiger zouden zijn
    Valt wel mee. Ik heb een film van Shin Chan gezien in het Japans en die ging vrij ver.
    Shin Chan The Adult Empire Strikes Back. (her en der op het net te vinden voor de liefhebber.)
      vrijdag 2 maart 2007 @ 07:59:15 #64
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_46835528
    lol gaaf XD. een anime die ik vroegeer keek wordt gesubd ^_^
    op idioot-updates staat de eerste episode van spoon no oba-san bij mij (en vele anderen beter bekend als vrouwtje theelepel XD Subs worden gedaan door minor ja nai
    pi_46835567
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 07:59 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
    op idioot-updates staat de eerste episode van spoon no oba-san bij mij (en vele anderen beter bekend als vrouwtje theelepel XD Subs worden gedaan door minor ja nai
    gister waren we nog opzoek naar de dvd's daarvan
      vrijdag 2 maart 2007 @ 10:40:12 #66
    22136 MaxiTitan
    Een echte vaderlander.
    pi_46838538
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 07:59 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
    Idd, nostalgie vrouwtje theelepel...
    Ik weet echt niet meer waar deze serie over ging.

* MaxiTitan downloaden gaat.
    Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
    MaxiTitan City
      vrijdag 2 maart 2007 @ 11:48:35 #67
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_46840582
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 10:40 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Idd, nostalgie vrouwtje theelepel...
    Ik weet echt niet meer waar deze serie over ging.

* MaxiTitan downloaden gaat.
    dl't mee
      vrijdag 2 maart 2007 @ 13:21:02 #68
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_46843471
    is er iemand hier die de NANA eps 36 en 37 RAW heeft? Ik kijk ze wel RAW. Ik wordt gek van 't wachten

nvm, heb ze al gevonden

[ Bericht 21% gewijzigd door zquing op 02-03-2007 21:09:50 ]
      vrijdag 2 maart 2007 @ 13:43:27 #69
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
      vrijdag 2 maart 2007 @ 13:52:46 #70
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_46844645
    verander die "Japanse Series : Deel 1" link eens naar Aziatische Drama's
      vrijdag 2 maart 2007 @ 15:00:20 #71
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_46847204
    Ja meester?
      vrijdag 2 maart 2007 @ 15:01:06 #72
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_46847226
    tvp

Utawarerumono: toffe serie

Week voor mijn tentamens begin ik weer te kijken, lekker handig
    pi_46847868
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 15:01 schreef Sh0g het volgende:
    tvp

[afbeelding]
    [afbeelding]

plaatje geeft echt een verkeerde indruk af
    pi_46848494
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 15:01 schreef Sh0g het volgende:
    tvp

[afbeelding]
    [afbeelding]

dat plaaatje...
      vrijdag 2 maart 2007 @ 17:33:50 #75
    149074 Sala-adin
    Knuffelmoslim
    pi_46852669
    Eff een algemene vraag.
    wie weet wanneer de anime serie van Guyver verder gaat?
    En dan heb ik het over de vernieuwde Guyver anime serie en niet die oude.
    Volgens mij zijn ze blijven haken op aflevering 27 ofzo
    pi_46853290
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:33 schreef Sala-adin het volgende:
    Eff een algemene vraag.
    wie weet wanneer de anime serie van Guyver verder gaat?
    En dan heb ik het over de vernieuwde Guyver anime serie en niet die oude.
    Volgens mij zijn ze blijven haken op aflevering 27 ofzo
    Guyver: Bioboosted Armor bedoel je?

Er zijn 26 afleveringen van en Guyver Fansubs zijn nu bij ep 17 met vertalen.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 18:14:13 #77
    149074 Sala-adin
    Knuffelmoslim
    pi_46853897
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:54 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Guyver: Bioboosted Armor bedoel je?

Er zijn 26 afleveringen van en Guyver Fansubs zijn nu bij ep 17 met vertalen.
    Ja die vernieuwde dus.
    Hoe kan dat dan want ik heb alle 26 afleveringen gesubd en wel
    pi_46854456
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:14 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Ja die vernieuwde dus.
    Hoe kan dat dan want ik heb alle 26 afleveringen gesubd en wel
    Kan het zijn dat je ze van The Dark Knights of eD2k (TDKeD2k) hebt.?
    Want die hebben het tot nu toe als enige helemaal gesubbed.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 18:33:37 #79
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_46854465
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 15:19 schreef koffiegast het volgende:

[..]

plaatje geeft echt een verkeerde indruk af
    Dat is om de verstokte ecchi kijkers ook over te halen te gaan kijken.

Het gekke van Utawarerumono is dat ze tussen al het bloederige geweld nog gewoon ruimte reserveren voor zulke ecchi acties.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 18:43:51 #80
    149074 Sala-adin
    Knuffelmoslim
    pi_46854745
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:33 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Kan het zijn dat je ze van The Dark Knights of eD2k (TDKeD2k) hebt.?
    Want die hebben het tot nu toe als enige helemaal gesubbed.
    weet niet kan best wel heb namelijk gewoon alle 26 afl op een dvd gekregen van een vriend
      vrijdag 2 maart 2007 @ 23:19:08 #81
    158978 Sk00p
    Ayumi Hamasaki
    pi_46864682
    Devil Beside You afgekeken!! (20 afleveringen en de serie komt uit Taiwan en dus ook in die taal gesproken)
    Damn wat een prachtserie was dat!!
    Voor de Densha Otoko liefhebbers (zoals ik) is dit echt een aanrader
    Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
    BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
      vrijdag 2 maart 2007 @ 23:23:43 #82
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_46864842
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 23:19 schreef Sk00p het volgende:
    Devil Beside You afgekeken!! (20 afleveringen en de serie komt uit Taiwan en dus ook in die taal gesproken)
    Damn wat een prachtserie was dat!!
    Voor de Densha Otoko liefhebbers (zoals ik) is dit echt een aanrader
    Je zit verkeerd Aziatische Drama's

Maar als je nog even kort wilt uitleggen wat het verband is met D.O. je maakt me toch wel nieuwsgierig.
      zaterdag 3 maart 2007 @ 12:48:20 #83
    52544 RipCore
    Sleep is my escape.
    pi_46874259
    Jullie weten trouwens vast wel dat het eerste deel van 5 cm per second uit is, Oukashou?

That shit is good..!

Van dezelfde maker als Beyond the Clouds en Hoshi no Koe. 14.gif

[ Bericht 30% gewijzigd door RipCore op 03-03-2007 13:30:15 ]
      zaterdag 3 maart 2007 @ 13:08:52 #84
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_46874689
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 12:48 schreef RipCore het volgende:
    Jullie weten trouwens vast wel dat het eerste deel van 5 cm per second uit is, Oukashou?

That shit is good..!

[afbeelding]

EINDELIJK!!!

Dat is DE animé waar ik weken, maanden op heb gewacht!!!!!
      zaterdag 3 maart 2007 @ 15:11:25 #85
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_46878007
    quote:

That shit is good..!

[afbeelding]

[afbeelding]

dat ziet er zeker goed uit. Ik vond de art in beyond de clouds erg goed, al was het verhaal een beetje vaag, maar wel tof
    pi_46880857
    quote:

That shit is good..!

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooi getekend... Waar te downen? (pm ff ajb )
      zaterdag 3 maart 2007 @ 17:04:22 #87
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_46881271
    Dat is wel even mooi getekend zeg Die glans op de vloer is mooi.
      zaterdag 3 maart 2007 @ 17:28:58 #88
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_46881926
    in mijn fobo had ik al geruime tijd deze plaatjes:

zaterdag 3 maart 2007 @ 17:50:33 #89
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_46882504
    Ik wil iedereen even wijzen naar het Paprika topic.

Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      zaterdag 3 maart 2007 @ 18:35:28 #90
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_46883616
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 16:51 schreef Qunix het volgende:

[..]

Mooi getekend... Waar te downen? (pm ff ajb )
    kijk je inbox

maar over die film, hoelang duurt hij? En is de beeldkwaliteit nog een beetje goed, want de enige release die ik gevonden heb is maar 150mb(getuigt over het algemeen niet over goede beeldkwaliteit
      zaterdag 3 maart 2007 @ 18:43:04 #91
    52544 RipCore
    Sleep is my escape.
    pi_46883789
    Het is het eerste deel van een drieluik.

Als ik het goed heb, is dit een rip van een stream, en komt de film (alledrie de delen dus) in de bios (of is dat al geweest..), en mss wordt het uitgezonden op tv in hd kwaliteit. En op dvd uiteindelijk natuurlijk...

En sowieso duurt de film maar 60 min, 3 x 20 min dus. En 150 mb voor 20 min is best gangbaar in subland, niet?
    pi_46883952
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 18:35 schreef zquing het volgende:

[..]

kijk je inbox

maar over die film, hoelang duurt hij? En is de beeldkwaliteit nog een beetje goed, want de enige release die ik gevonden heb is maar 150mb(getuigt over het algemeen niet over goede beeldkwaliteit
    Iig, bedankt.
      zaterdag 3 maart 2007 @ 23:05:26 #93
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_46891456
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 18:43 schreef RipCore het volgende:
    Het is het eerste deel van een drieluik.

Als ik het goed heb, is dit een rip van een stream, en komt de film (alledrie de delen dus) in de bios (of is dat al geweest..), en mss wordt het uitgezonden op tv in hd kwaliteit. En op dvd uiteindelijk natuurlijk...

En sowieso duurt de film maar 60 min, 3 x 20 min dus. En 150 mb voor 20 min is best gangbaar in subland, niet?
    Ik had gehoopt op een betere kwaliteit release, wou mischien deze anime gebruiken voor een AMV, maar ik ga hem denk morgen kijken
      zondag 4 maart 2007 @ 00:40:25 #94
    52544 RipCore
    Sleep is my escape.
    pi_46894621
    Patience is a virtue. Gewoon wachten op de dvd release/hdtv rip.
      zondag 4 maart 2007 @ 12:10:53 #95
    158978 Sk00p
    Ayumi Hamasaki
    pi_46900920
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 23:23 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Je zit verkeerd Aziatische Drama's

Maar als je nog even kort wilt uitleggen wat het verband is met D.O. je maakt me toch wel nieuwsgierig.
    Oeps!...kwam ik net nu effe achter...
    Ik heb het nu wel goed gepost...
    Wat bedoel je met D.O. ?
    ---edit---
    nu pas snap ik wat je met DO bedoeld!!!
    Maar ok.. het is dus een romantisch drama..
    het gaat over de liefde tussen een half-broer en half-zus.. (haar moeder en zijn vader krijgen een relatie met elkaar en gaan uiteindelijk trouwen.)
    Voordat hun ouders een relatei met elkaar hadden, wisten ze al dat ze eigenlijk familie van elkaar zouden worden..
    Ze doen er alles aan om het geheim te houden voor hun ouders..Hun vrienden weten er wel van.
    Daar omheen word er ook nog gesproken over de relatieproblemen die hun vrienden hebben..

OT: laatste episode van Tonagura!...? Wanneer kom die nou!!
    5 Centimeters per Second ziet er inderdaad mooi uit zeg!!
    ook maar effe binnenhalen..

[ Bericht 21% gewijzigd door Sk00p op 04-03-2007 14:33:29 ]
      zondag 4 maart 2007 @ 13:03:34 #96
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_46902140
    quote:
    Thanks guys
    Nana 36 in timing, 36.5 in tl-check, 37 in tl
    That's all for now XD
    ik gok dat nana 36 ergens deze week uitkomt, mischien dat ik dan maar wel wacht met het kijken van de RAW
    pi_46958588
    Voor alle Nana addicts. Ep 36 is gereleased.
      maandag 5 maart 2007 @ 22:31:20 #98
    94218 Zeitgeist
    Es lebe die Freiheit!
    pi_46959363
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 22:12 schreef torn_Machina het volgende:
    YES!
    *dowload*
    pi_46959580
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 22:12 schreef torn_Machina het volgende:

[Anime][centraal] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 2
    pi_46959730
    quote:
    Doe ik een keer aardig voor alle Nana fans, is het weer niet goed.
    pi_46960055
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Doe ik een keer aardig voor alle Nana fans, is het weer niet goed.

ik ben geen nana fan..
    en ik wees je er alleen op dat er een ander topic voor is
      maandag 5 maart 2007 @ 23:02:45 #102
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_46960574
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 22:31 schreef Zeitgeist het volgende:

[..]

YES!
    *dowload*
    downt fijn mee. Hmmm dan kan ik meteen door naar de RAW van 37
    pi_46960732
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 22:48 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ben geen nana fan..
    en ik wees je er alleen op dat er een ander topic voor is
    Weet ik ook wel, maar dit topic stond bovenaan in MyAtt. Tijd om Witch Hunter Robin een keer af te kijken. Nog 6 eps.
      maandag 5 maart 2007 @ 23:38:35 #104
    94218 Zeitgeist
    Es lebe die Freiheit!
    pi_46961723
    Hij was weer goed.
    Maar grrr volgende keer zo'n verrekte clip show moet ik nog langer wachten op hoe het verdergaat.
    pi_46965036
    is er al gesproken over de nieuwe aniway?

Beste tot nu toe (van de vier die ik heb dan)

Kamichu is tof als je trouwens van anime houd waarin eigenlijk niet zo veel gebeurt. en een contactgestoord verlegen (als in hoe heet die flut serie ook alweer met die grote draaimolen en die kerel die besloot om te gaan fietsen, enfin die dwerg met die gele jurk) meisje een god is geworden.
      dinsdag 6 maart 2007 @ 08:57:50 #106
    31971 KumA
    [ Layer 13: Ego ]
    pi_46965768
    is er een goede site voor reviews en stuff voor anime? en dan voor films niet series, iets like IMDB.com ofzo....
    no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
      dinsdag 6 maart 2007 @ 09:09:44 #107
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_46965933
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 08:57 schreef KumA het volgende:
    is er een goede site voor reviews en stuff voor anime? en dan voor films niet series, iets like IMDB.com ofzo....
    anirec
    Link: http://www.anime-planet.com/animerec/
      dinsdag 6 maart 2007 @ 09:40:34 #108
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_46966483
    GODVERREDOMME GEBRUIK SPOILER TAGS!!!!
    pi_46966536
    Niet 1

[ Bericht 90% gewijzigd door outcast_within op 06-03-2007 09:48:38 ]
    pi_46966540
    Niet 2

[ Bericht 89% gewijzigd door outcast_within op 06-03-2007 09:49:02 ]
    pi_46966543
    Geen 3

[ Bericht 90% gewijzigd door outcast_within op 06-03-2007 09:50:03 ]
    pi_46966552
    Maar een kwartet
      dinsdag 6 maart 2007 @ 09:48:25 #113
    52544 RipCore
    Sleep is my escape.
    pi_46966630
    SC begint nu al?
      dinsdag 6 maart 2007 @ 09:49:25 #114
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_46966644
    Ik heb tot nu toe gezien :

Aa! Megamisama! [ああっ女神さまっ] ("Ah! My Goddess") (tv), AIC.
    (drawn animation)

Air (tv), Kyoto Animation.
    (drawn animation)

B-Densetsu! Battle Bedaman Enkon [B-伝説! バトルビーダマン 炎魂] ("B-Legend! Battle Bedaman Fire Spirits") (tv), Nippon Animation.
    (drawn animation)

Damekko Doubutsu [だめっこどうぶつ] (tvss), Magic Bus.
    (drawn animation)

Digital Monster X-evolution [デジタルモンスターゼヴォリューション] (tvsp), Kakudou Hiroyuki /Toei and Imagi Animation.
    (cgi animation)

Dinobreaker [ディノブレイカー ] // D.I.C.E. (tv), Xebec and Bandai Entertainment. (Japan/United States)
    (drawn animation, some cgi animation)

Gallery Fake [ギャラリーフェイ] (tv).
    (drawn animation)

Girls Bravo second season [Girls ブラボー second season] (tv), AIC Spirits.
    (drawn animation)

Jinki: Extend [ジンキ・エクステンド] (tv), Feel.
    (drawn animation)

Lime-iro Ryukitan X Cross: Koi, Oshiete Kudasai [らいむいろ流奇譚 X Cross ~恋、オシヘテクダサイ。~] (tv), A.C.G.T.
    (drawn animation)

Magical Canan [まじかるカナン] (tv), AIC.
    (drawn animation)

Mahoraba: Heartfelt days [まほらば ~Heartful days~] (tv), J.C. Staff.
    (drawn animation)

Mahou Sensei Negima! [魔法先生ネギま!] ("Magical Teacher Negima!") (tv), Xebec.
    (drawn animation)

Peach Girl [ピーチガール] (tv), Studio Comet.
    (drawn animation)

Starship Operators [スターシップ・オペレータ] (tv), J.C. Staff.
    (drawn animation)

Sukina Mono wa Suki Dakara Shoga Nai [好きなものは好きだからしょうがない!!] ("I Like What I Like, So Whatever!!") (tv), ZEXCS.
    (drawn animation)

Transformers: Galaxy Force [トランスフォーマー ギャラクシーフォース] ("Transformers: Cybertron") (tv), Gonzo.

UG-Ultimate Girls [UG☆アルティメットガール] (tv), Studio Matrix.
    (drawn animation)

Xenosaga The Animation [ゼノサーガ The Animation] (tv), Toei.
    (drawn animation)

Witch Village People [ウィッチ ヴィレッジ ストーリー] (tvss).
    (drawn animation)

Adventurers - Mission Zeitreise // Adventurers - Masters Of Time (tv), Berlin Animation, Greenlight Media, and Cosgrove-Hall. (Germany/Great Britain)
    (drawn animation)

Boule et Bill ("Billy and Buddy") (tvss), Dargaud Marina. (France)
    (drawn animation)

W.I.T.C.H. (tv), SIP Animation. (France)

Woofy (tvss), Alphanim. (France)
    (drawn animation)

American Dragon: Jake Long (tv), Disney Television.
    (drawn animation)

Batman: New Times (ss), Jeffery Scheetz /DAVE.
    (cgi animation)

The Land Before Time 11: Invasion Of The Tinysauruses (oav), Charles Grosvenor /Universal Cartoon.
    (drawn animation)

L'il Pimp (oav), Peter Gilstrap and Mark Brooks /Revolution Films.
    (cgi animation)

The Moon and the Son: An Imagined Conversation (ss), John Canemaker.
    (drawn animation)
    Academy Award: Best Short Subjects, Animation

ĄMucha Lucha!: The Return of El Maléfico (oav), Ron Hughart /Warner Bros. Television.
    (cgi animation)

Tom and Jerry: Blast Off to Mars (oav), Bill Koop /Warner Bros. Animation.
    (drawn animation)

Aquarian Age Sign for Evolution [アクエリアン エイジ  Sign for Evolution] (tv), Madhouse.
    (drawn animation)

Arcade Gamer Fubuki (tvsp), Genco.
    (drawn animation)
    series made as an oav but the first episode was broadcast before its video release (February 2002)

Bakuten Shoot Beyblade 2002 [爆転シュートベイブレード2002] ("Explosive Spinning Shot Beyblade 2002"; "Beyblade V-Force") (tv).
    (drawn animation)

Full Metal Panic! (tv), Gonzo.
    (drawn animation)

Honou no Mirage ("The Flaming Mirage") (tv), SME Visual Works.
    (drawn animation)

Hoshi no Koe ("The Voices of a Distant Star") (ss), Makato Shinkai.
    (drawn animation, cgi animation)

Hunter x Hunter X 1 (oav), Toshi Saga /Nippon Animation.
    (drawn animation)
    first Hunter x Hunter X series

Kanako (oav), Yoshiaki Iwasaki /Xebec.
    (drawn animation)
    first Love Hina Again series (2002-)

Kanon [カノン] (tv), Toei.
    (drawn animation)

Kinnikuman Second Generations ("Ultimate Muscle: The Kinnikuman Legacy") (tv), Toei.
    (drawn animation)

Onegai Teacher [おねがい☆ティーチャー] ("Please, Teacher") (tv), Daume.
    (drawn animation)

Panyo Panyo Di Gi Charat (tvss), Madhouse.
    (drawn animation)

Patapata-Hikosen no Boken [パタパタ飛行船の冒険] ("The Adventures of Patapata Aircraft"; "Secret of Cerulean Sand") (tv), TMS, Telecom Animation, and Koko Animation. (Japan/South Korea)
    (drawn animation)

Rahxephon (tv), Bones.

Shichinin no Nana [七人のナナ] ("Seven of Nana" or "Seven of Seven") (tv), A.C.G.T.
    (drawn animation)
    January
    Alibaba ("Alibaba and the Forty Thieves") (f), Usha Ganesharajah /Pentamedia. (India)
    (cgi animation)

"Hero and Toremi" [해로와 토레미] ("Hero and Amy") (tv), Hahnshin. (South Korea)
    (cgi animation, some drawn animation)

"The Legend of Blue" [바다의 전설 장보고] (tv), Seoul Movie. (South Korea)
    (drawn animation and cgi animation)

Mari Iyagi ("My Beautiful Girl, Mari") (f), Lee Sung-Gang /Siz Productions. (South Korea)
    Annecy Festival Grand Prize winner
    February
    Balto: Wolf's Quest (tvsp), Phil Weinstein /Universal Cartoon.
    (drawn animation)

A Charlie Brown Valentine (tvsp), Bill Melendez /Melendez.
    (drawn animation)
    Fell in Love With a Girl (mv), Michael Gondry /Partizan.
    (puppet animation, some live action)

Chuck Jones (Charles M. Jones, Charles Martin Jones) (director, producer, animator, writer, character designer) dies in Corona del Mar, California.

February
    ének a csodaszarvasról ("A Song About the Miraculous Hind") (f), Marcell Jankovics /Pannoniafilm. (Hungary)
    (drawn animation)

ICON Animation founded in Barcelona by Myriam Ballesteros and Sergi Reitg. (Spain)
    February
    Cinderella II: Dreams Come True (oav), John Kafka /Disney Japan.
    (drawn animation)

Gemma Taisen -Shinwa Zenya no Shou- [幻魔大戦-神話前夜の章-] ("Great War of the Demon of Illusions -The Chapter of the Previous Night of the Myth-"; "Genma Wars") (tv), EG Films.
    (drawn animation)
    The Hunchback of Notre Dame II (oav), Brad Richmond /Disney Japan.
    (drawn animation)

Kick Off 2002 [キックオフ2002] (tv). (Japan/South Korea)
    (drawn animation)
    Oja-majo Doremi Dokkaan! [おジャ魔女どれみドッカ~ン!] (tv), Toei.
    (drawn animation)

Turn A Gundam the Movie, I Chikyu-ko, II Gekko-cho ("Turn A Gundam the Movie, I Earthlight, II Moonlight") (f), Yoshiyki Tomino /Sunrise.

manglobe Inc. founded in Tokyo by Shinichiro Kobayashi to make television shows and other animated films.
    February
    Return to Never Land (f), Robin Budd and Donovan Cook /Disney Australia and Disney Canada. (Australia/Canada)

March
    Behind the Kiss (tvsp), Corky Quackenbush.
    (puppet animation)

ChalkZone (tv)/(tvss), Nickelodeon Animation.
    (drawn animation)
    (2002 to the present)

Ice Age (f), Chris Wedge /Blue Sky.
    (cgi animation)

Saddle Rash (tvsp), Loren Bouchard /Flickerlab.
    (drawn animation)

Welcome to Eltingville (tvsp), Chuck Sheetz /Cartoon Network.
    (drawn animation)

March
    Disegno per la pace ("Design for Peace") (tvss)/(edu), Gruppo Alcuni. (Italy)
    (drawn animation)

Malo Korrigan et les Traceurs de l'Espace ("Malo Korrigan and the Space Tracers") (tv), Futurikon. (France)
    (drawn animation)

Mr. Bean, The Animated Series (tvss)/(tv), Richard Purdom Productions and Varga. (Great Britain/Hungary)
    (drawn animation)

WinneToons (tvsp), Animationsstudio Ludewig. (Germany)
    (drawn animation)
    March
    Armitage Dual-Matrix (oav), Katsuhito Akiyama /AIC.
    (drawn animation)

Canary (oav), Keitaro Motota.
    (drawn animation)
    Digimon Tamers: Bousou Digimon Tokkyu ("Digimon Tamers: Runaway Digimon Special Express") (sf), Toei.
    (drawn animation)

Doraemon: Nobita and Robot Oukoku ("Doraemon: Nobita and the Robot Kingdom") (f), Tsutomu Shibayama /Shin'ei.
    (drawn animation)

Gun Frontier (tv), Vega Entertainment.
    (drawn animation)
    Mahou no Chocolate ("Magical Chocolate") (tvss), Ishikawa Pro.
    (cgi animation)

One Piece: Chinjuto no Chopper Okoku ("One Piece: Chopper Kingdom on the Island of Rare Beasts") (sf), Toei.
    (drawn animation)

One Piece: Yume no Soccer Okoku ("One Piece: Dream of the Soccer Kingdom") (sf), Toei.
    (drawn animation)

Palme no Ki ("A Tree of Palme") (f), Takashi Nakamura /Genco.
    (drawn animation)

Psychic Academy Aura Banshou (net), Starchild.

rayca (oav), Kazuya Konaka.

Rockman.EXE ("Megaman: NT Warrior") (tv), Xebec.
    (drawn animation)

Shiritsu Araiso Koutou Gakkou Seitokai Shikkoubu, Volume 1 [私立荒磯高等学校生徒会執行部] ("Araiso Private High School Student Council, Executive Committee") (oav).
    (drawn animation)
    series 2002

WXIII: Patlabor the Movie 3 (f), Takayama Fumihiko and Takushi Endo /Madhouse.
    (drawn animation)

April
    American Is Beautiful (ss)/(net), Eugenia and Dave Warren /channelzero.
    (cgi animation)

April
    The Amazing Adrenalini Brothers (tvss), Pesky. (Great Britain)
    (cgi animation)

Tristan et Iseult ("Tistan and Isolde") (f), Thierry Schiel /Oniria and Neuroplanet. (Luxembourg/France)
    (drawn animation)

Chaman Production closes. (France)

LuxStudio founded by Lilian Eche in Doncols. (Luxembourg)
    April
    12 Kokuki [十二国記] ("Record of 12 Countries", "Twelve Kingdoms") (tv), Pierrot.
    (drawn animation)

Abenobashi Maho Shotengai [アベノ橋魔法☆商店街] ("Abenobashi Magical Shopping Street"; "Magical Shopping Arcade Abenobashi") (tv), Gainax and Madhouse.

Ai Yori Aoshi [藍より青し] ("Bluer Than Indigo") (tv), J.C. Staff.
    (drawn animation)

Anime Complex Night (tv), Pony Canyon.
    contains Rizelmine (tvss), Madhouse and IMAGIN, (drawn animation)

Atashi'n chi [あたしンち] ("My Family") (tv), Yumeta and Shin'ei Animation.
    (drawn animation)
    (2002 to the present)

Azumanga Daioh The Animation [あずまんが大王The Animation] (tv), J.C. Staff.
    (drawn animation)

Bakuto Sengen Daigunder ("Declaration of Violent Fight: Daigunder") (tv), Brains Base.
    (drawn animation)

Busy Buses (tvss), Nippon Animation.
    (cgi animation)

Chobits [ちょびっツ] (tv), Madhouse.
    (drawn animation)

Crayon Shinchan, Arashi o Yobu Appare! Sengoku Daigassen (f), Keiichi Hara /Shin'ei.
    (drawn animation)

Denkou Chou Tokkyu Hikarian ("Lighting Attack Express Hikarian") (tv), Tokyo Kids.
    (drawn animation)

Digimon Frontier ("Digimon: Digital Monsters") (tv), Toei.
    (drawn animation)

eX-D Nina & Rei Danger Zone (ss).
    (drawn animation)

eX-D the Movie (f), Akira Nishimori.
    (drawn animation)

Forza! Hidemaru (tv) Studio Gallop.
    (drawn animation)

Full Moon o Sagashite ("Searching for the Full Moon") (tv), Deen.
    (drawn animation)
    Gate Keepers 21 (oav), Hiroshi Yamaguchi /Gonzo.
    (some cgi animation)

.hack//sign (tv), Bee Train.
    (drawn animation)

Happy Lesson (tv), KSS.
    (drawn animation)

Kakusei (oav), Masahiko Maesawa.
    (cgi animation)
    first Galerians: Rion series (2002)

Little Monica Monogatari [1] (oav).
    (drawn animation)

Lupin III World - Ikiteita Majutsushi ("Lupin III World - The Magic Teacher Who Has Lived") (oav), Mamoru Hamatsu /TMS.
    (drawn animation)

Meitantei Conan: Baker-gai no Bourei [名探偵コナン ベイカー街の亡霊] ("Detective Conan: The Phantom of Baker Street") (f), Kenji Kodama /TMS.
    (drawn animation)

Pita-Ten (tv), Madhouse.
    (drawn animation)

Tenchi Muyo! GXP [天地無用!GXP] (tv), AIC.

Tenshi na Konamaiki [天使な小生意気] ("A Cheeky Angel") (tv), TMS.
    (drawn animation)

Tokyo Mew Mew [東京ミュウミュウ] ("Mew Mew Power") (tv), Pierrot.
    (drawn animation)

Tokyo Underground [東京アンダーグラウンド] (tv), Pierrot.
    (drawn animation)

Wagamama Fairy Mirumo de Pon! ("Selfish Fairy : Mirumo de Pon!") (tv).
    (drawn animation)

Wild 7 Another (tv).
    (drawn animation)
    April
    Kangaroo Creek Gang (tv), Southern Star. (Australia)
    (drawn animation)

May
    Phantom Investigators (tv), Wholesome Products.
    (drawn animation, puppet animation, cgi animation, some live action)

Spirit: Stallion of the Cimarron (f), Kelly Asbury and Lorna Cook /Dreamworks.

Bill Peet (William Bartlett Peet, William Bartlett Peed) (writer, storyboard artist, character designer) dies in Studio City, California.

May
    Katedra ("The Cathedral") (ss), Tomek Baginski /Platige Image. (Poland)
    (cgi animation)

WinneToons (tv), Animationsstudio Ludewig. (Germany)
    (drawn animation)
    May
    Cosplay Complex, Round 1 (oav), Shinichiro Kimiura /TNK.
    (drawn animation)
    first Cosplay Complex series

Nakoruru: Ano Hito Kara no Okurimono [1] ("Nakoruru: The Gift By That Person") (oav), Groove Animation.
    (drawn animation)

Oh Dorobo Jing [王ドロボウJing] ("King of Bandits, Jing") (tv), Deen.
    (drawn animation)

Schickasal (ss)/(net), Romanov Higa /Romanov Films.
    (cgi animation)
    first URDA ("URDA The Third Reich") series (2002-2003)

Whistle! (tv), Studio Comet.
    (drawn animation)

June
    Hey Arnold! The Movie (f), Tuck Tucker /Nickelodeon Animation.
    (drawn animation)

Kim Possible (tv)/(tvss), Disney Television (Rough Draft Korea and Starburst Animation (South Korea)).
    (drawn animation)
    (2002-2005)

Lilo and Stitch (f), Dean Deblois and Chris Sanders /Disney.

June
    El rey de la granja (f), Gregorio Muro and Carlos Zabala /Bainet Zinema. (Spain)
    (live action, some cgi animation)

Pongwiffy (tv)/(tvss), Telemagination. (Great Britain)
    (drawn animation)
    June
    Blue Remains (f), Toshifumi Takazawa and Hisaya Takabayashi /GAGA.
    (cgi animation)

Guilstein (f), Tsuneo Tominaga /ACC Production.
    (cgi animation)
    Yokohama Kaidashi Kikou ("An Account of a Yokohama Shopping Trip") (oav), Takashi Anno /Sony.
    (drawn animation)

June
    Jungle Girl and the Lost Island of the Dinosaurs (oav), Susan Beak and Geoff Beak /Burbank Animation. (Australia)
    (drawn animation)

"Three Friends in Fantasyland" (f), SEK Studio. (North Korea)
    (cgi animation)
    July
    The ChubbChubbs (ss), Eric Armstrong /Sony Pictures Imageworks.
    (cgi animation)
    Academy Award: Best Short Subject, Animation

The Powerpuff Girls (f), Craig McCracken /Cartoon Network.
    (drawn animation)

Tarzan & Jane (oav), Steve Loter, Victor Cook, and Don Mackinnon /Disney Television.
    (drawn animation)
    Whatever Happened To ... Robot Jones? (tv)/(tvss), Cartoon Network.
    (drawn animation)
    (2002-2003)

Ward Kimball (Ward Walrath Kimball) (animator, director, writer, character designer, inbetweener) dies in Arcadia, California.
    July
    Dibu 3: La Gran Aventura (f), Raúl Rodríguez Peila and Franco Bittolo (animation) /Patagonik. (Argentina)

July
    Bandolero (tv), Neptuno Films. (Spain)
    (drawn animation)

Paradiso (tv), Prime Time TV. (Germany)
    (drawn animation)

Snailsbury Tales (tvss), Maverick. (Great Britain)
    (drawn animation)
    July
    6 Angels (f), Akira Kouson /Garinpeiro.
    (drawn animation; some cgi animation)

Asagiri no Miko [朝霧の巫女] ("Priestesses of the Morning Mists"; "Shrine of the Morning Mists") (tvss), Chaos Project.
    (drawn animation)

Dragon Drive [ドラゴンドライブ] (tv), Madhouse.
    (drawn animation)

Enban Oujo Walkure ("UFO Princess Valkyrie") (tv).
    (drawn animation)

Fortune Dogs (tv), Vega Entertainment.
    (drawn animation)

Futari Ecchi ("Sex for Two") (oav), Yuji Moriyama.
    (drawn animation)

G-on Riders [G-on らいだーすG-on らいだーす] (tv), TNK and Shaft.
    (drawn animation)

Lupin III: Episode 0, First Contact (tvsp), Monkey Punch /TMS.
    (drawn animation)

Neko no Ongaeshi [猫の恩返し] ("The Cat Returns") (f), Hiroyuki Morita /Studio Ghibli.
    (drawn animation)

Pocket Monsters: Mizu no Miyako no Mamorigami--Ratiasu to Ratiosu ("Pocket Monsters: Guardian Spirits of the Water Capital--Ratiasu and Ratiosu" or "Pokemon 2002") (f), OLM.
    (drawn animation)

Pocket Monsters: Pika Pika Hoshizora Camp ("Pocket Monsters: Pika Pika Starlit Sky Camp") (ss), OLM.
    (drawn animation)

Rikujo Boueitai Mao-chan ("Ground Defense Force Mao-chan") (tvss), Xebec.
    (drawn animation)

Saishu Heiki Kanojo [最終兵器彼女] ("She, the Ultimate Weapon"; "Final Weapon Girlfriend"; "SaiKano") (tv), Gonzo.

Samurai Deeper Kyo [サムライディパーKYO] (tv), Deen.
    (drawn animation)

Witch Hunter Robin (tv), Sunrise.
    (drawn animation)
    July
    Lilliput Oukoku [リリパット王国] ("Lilliput Kingdom") (tv), CGCG. (Taiwan)
    (cgi animation)

Old Tom (tvss), Yoram Gross and Millimages. (Australia/France)
    (drawn animation)
    Shwe myo daw hma phyit yat san hmwyar ("Strange Events from a Golden City") (oav), U Soe San Win. (Myanmar)
    (drawn animation)
    first animation produced in Myanmar

Sudsakorn (tv), Fantasy Town. (Thailand)
    (cgi animation)
    August
    The Adventures of Tom Thumb and Thumbelina (oav), Glenn Chaika /Hyperion.
    (drawn animation)

He-Man and the Masters of the Universe (tv), Mike Young Productions.
    (drawn animation)
    (2002-2004)

ĄMucha Lucha! (tv)/(tvss), Warner Bros. Television.
    (cgi animation)
    (2002-2004)
    Princess and the Pea (f), Mark Swan, Bob Simmons, and Ric Estrada /Swan Animation.
    (drawn animation)

Slammin' Sammy: The Sammy Sosa Story (oav)/(edu), Ron Myrick /Ruby-Spears.
    (drawn animation)
    August
    Henry's World (tv), Cuppa Coffee. (Canada)
    (puppet animation)

Pig City // PorCité (tv), CinéGroupe and AnimaKids. (Canada/France)
    (drawn animation)

Rolie Polie Olie: The Great Defender of Fun (oav), Ron Pitts /Nelvana. (Canada)
    (cgi animation)
    August
    The Lost Little Caterpillar (ss), Gunnar Karlsson /CAOZ. (Iceland)
    (cgi animation)

August
    Archetype Forces (net).
    (cgi animation)

Bakuten Shoot Beyblade, The Movie: Gekitou! Takao vs Daichi (f).
    (drawn animation)

Bono Bono Kumomo no Ki no Koto ("Bono Bono--The Tree of Kumomo") (f), Youichi Mouri /Digital Frontier. (cgi animation)

Cho Robot Seimei Tai Transformer Micron Densetsu [超ロボット生命体トランスフォーマー マイクロン伝説] ("Super Living Robot Transformer The Legend of Micron"; "Transformers: Armada") (tv) Aeon.

Jungle wa Itsumo Hare nochi Guu Deluxe [1] ("Jungle is Always Fine Occasionally Guu Deluxe") (oav), Tsutomu Mizushima /Shin'ei.
    (drawn animation)
    series 2002 to the present

Maou Dante ("Dante the Devil"; "Demon Lord Dante") (tv), Magic Bus.
    (drawn animation)

Nurse Witch Komugi-chan: Magical-te KARTE 1 (oav), Yoshimoto Kametani /Tatsunoko.
    (drawn animation)
    Princess Tutu [プリンセスチュチュ] [first section] (tv), Hal Film Maker.
    (drawn animation)

Sentou Yousei Yukikaze, Operation 1 ("Fighting Fairy Yukikaze"; "Yukikaze") (oav), Masahiko Ohkura /Gonzo.

Xevious (f), Garinpeiro.
    (drawn animation)
    August
    "Tomato Twins" (tv/tvss), Peach Blossom Media. (Malaysia)
    (drawn animation)

September
    The Adventures of Jimmy Neutron: Boy Genius (tv)/(tvss), DNA Productions and O Entertainment.
    (cgi animation)
    (2002-2006)

Baby Looney Tunes (tv)/(tvss), Warner Bros. Television.
    (drawn animation)

Fillmore! ("Disney's Fillmore!") (tv), Disney Television.
    (drawn animation)
    (2002-2004)
    The Haunted Pumpkin from Sleepy Hollow (oav), Porchlight Entertainment.
    (drawn animation)

Liberty's Kids (tv), DIC Entertainment.
    (drawn animation)

Mickey's House of Villains (oav), Jamie Mitchell /Disney Television.
    (drawn animation)

Mike's New Car (oav), Peter Docter and Roger Gould /Pixar.
    (cgi animation)

Ozzy and Drix (tv), Warner Bros. Television.
    (drawn animation)

Stargate: Infinity (tv), DIC Entertainment.

The Tortoise and the Hare (ss), Ray Harryhausen, Mark Caballero, and Seamus Walsh /Screen Novelties.
    (puppet animation, some cgi animation)
    This film was originally begun as part of Harryhausen's Mother Goose series in 1952.

What's New Scooby-Doo? (tv), Warner Bros. Television.
    (drawn animation)
    September
    Ace Lightning (tv). (Canada/Great Britain)
    (2002 to the present)

Clone High, USA (tv), Nelvana. (Canada)
    (drawn animation)

Daft Planet (tv), CinéGroupe. (Canada)
    (drawn animation)

Fred the Caveman (tv), Tube Studios. (Canada)
    (cgi animation)

Kaput and Zösky (tv), Toocan. (Canada)
    (drawn animation)

Moville Mysteries (tv), Nelvana. (Canada)
    (drawn animation)

Olliver's Adventures (tv), Collideascope. (Canada)
    (drawn animation)

Simon in the Land of Chalk Drawings (tvss), Cinar and Shanghai Animation. (Canada/China)
    (drawn animation)

Toad Patrol (tv), Toadbag Productions (Funbag). (Canada)
    (drawn animation)
    September
    Corto Maltese: La Cour Secrete des Arcanes ("Corto Maltese: The Arcanes' Secret Court") (f), Paschal Morelli /Ellipsanime. (France/Italy)
    (drawn animation)

Engie Benjy (tvss), Cosgrove-Hall. (Great Britain)
    (puppet animation, some cgi animation)

Gadget et les gadgetinis ("Gadget and the Gadgetinis") (tv), SIP Animation. (France)
    (drawn animation)

Kitou Scrogneugneu ("Kitou: The Six Eyed Beast") (tv)/(tvss), Darguad Marina and Les Productions Tooncan V. (France)
    (drawn animation)

Lena und Paul ("Lena and Paul") (tvss), Cartoon Film. (Germany)
    (drawn animation)

Make Way for Noddy (tvss), Chorion (SD Entertainment (United States)). (Great Britain)
    (cgi animation)
    September
    Hungry Heart: Wild Striker (tv), Nippon Animation.
    (drawn animation)

Koroshi-ya 1: The Animation, Episode 0 ("Ichi the Killer: The Animation, Episode 0") (oav).
    (drawn animation)

Mohoromatic ~Motto Utsukushii Mono~ [まほろまてぃっく~もっと美しいもの~] ("Mohoromatic Automatic Maiden ~Something More Beautiful~") (tv), Gainax and Shaft.
    (drawn animation)

Overman King Gainer [OVERMAN[オーバーマン]キングゲイナー] (tv), Sunrise.

Puchi Puri Yushii ("Petite Princess Yushii") (tv), Gainax.
    (drawn animation)
    September
    "Taekwon Family" (tv), Ocon. (South Korea)
    (cgi animation)

October
    Inspector Gadget's Last Case: Claw's Revenge (tvsp), Michael Maliani /DIC.
    (drawn animation)

Jonah: A VeggieTales Movie (f), Mike Nawrocki and Phil Vischer /Big Idea.
    (cgi animation)

Sabrina: Friends Forever (tvsp), Scott Heming /DIC Entertainment.
    (drawn animation)

Veggie Tales: The Star of Christmas (oav), Tim Hodge /Big Idea.
    (cgi animation)
    October
    Barbie in Rapunzel (oav), Owen Hurley /Mainframe. (Canada)
    (cgi animation)

Max and Ruby (tvss)/(tv), Nelvana. (Canada)
    (drawn animation)
    October
    Ferien auf dem Martinshof (oav), Kiddinx. (Germany)
    (drawn animation)
    first Bibi und Tina series (2002)

Jason et les héros de l'Olympe ("Jason and the Heores of Olympus") (tv), Bruno Bianchi /SIP Animation. (France)
    (drawn animation)

Soccamatic (net)/(ss), Christopher Sadler and Lloyd Price /Aardman. (Great Britain)
    (clay animation)
    first Cracking Contraptions series (2002)

Timm Thaler (tv), Prime Time TV. (Germany)
    (drawn animation)
    Tobornoc (tvss)/(tv), Une grosse boite américaine. (France)
    (puppet animation)

October
    Asobot Senki Goku [アソボット戦記五九] ("Association Robot History Goku") (tv), Studio Egg.
    (drawn animation)

Bomberman Jetters (tv), Deen.
    (drawn animation)

GetBackers Dakkanya [GetBackers ゲットバッカーズ 奪還屋] ("Get Backers") (tv), Deen.
    (drawn animation)

Choujuushin Gravion (tv), Gonzo.
    (drawn animation)

Duel Masters (tv), A.C.G.T.

Haibane Renmei ("Charcoal Feathers Federation", "Graywing League") (tv), Radix.

Hanada Shonen-Shi (tv), Madhouse.
    (drawn animation)

Heatguy-J (tv), Satelight.
    (drawn animation)

Kiddy Grade (tv), Gonzo.
    (drawn animation)

Kido Senshi Gundam Seed [機動戦士ガンダムSEED] ("Mobile Suit Gundam Seed") (tv), Sunrise.
    (drawn animation)

Kokaku Kidotai: Stand Alone Complex [攻殻機動隊 STAND ALONE COMPLEX] ("Ghost in the Shell: Stand Alone Complex") (tv), Production I.G.

Naruto [ナルト] (tv), Pierrot.
    (drawn animation)
    (2002 to the present)

Platonic Chain (tvss), ACiD Films.
    (cgi animation)

Sakura Taisen: Su Mi Re ("Sakura Wars: Su Mi Re") (oav), Oji Hiroi /Radix.
    (drawn animation)

Shin Megami Tensei Devil Children: Light and Dark (tv), TMS.
    (drawn animation)

Shinseikiden Mars [神世紀伝マーズ] ("New Century Legend Mars") (tv), Plum and Studio Guts.
    (drawn animation)

Sister Princess Re Pure (tv), ZEXCS.
    (drawn animation)

Spiral: Suiri no Kizuna ("Spiral: Deduction Connection") (tv).
    (drawn animation)

Tamala 2010: A Punk Cat in Space (f), trees of Life.

November
    The Amazing Zorro (tvsp), Scott Heming /DIC Entertainment.
    (drawn animation)

3 South (tv), Warner Bros. Television.
    (drawn animation)

Eight Crazy Nights (f), Seth Kearsley /Meatball Animation.
    (drawn animation)

The Groovenians (tvsp), Jordan Reichek and Kenny Scharf /S4 Studios.
    (cgi animation)
    Madeline: My Fair Madeline (tvsp), Scott Heming /DIC Entertainment.
    (drawn animation)

Private-Eye Princess (tvsp), Deloloy Solomon /Pharoh Films (Sunwoo Entertainment (South Korea)).
    (drawn animation)

Treasure Planet (f), John Musker and Ron Clements /Disney.

Winnie the Pooh: A Very Merry Pooh Year (oav), Gary Katona and Ed Wexler /Disney Television.
    (drawn animation)

Jonathan Harris (Jonathan Charasuchin) (voice actor) dies in Encino, California.
    November
    Elfkins: First Christmas (tvsp), AurenyA Entertainment. (Canada)
    (cgi animation)

November
    The Cunning Little Vixen (tvsp), Geoff Dunbar /High Eagle. (Great Britain)
    (drawn animation)

Lauras Stern ("Lauras Star") (tvss), Cartoon Film. (Germany)
    (drawn animation)

Y Mabinogi ("Otherworld") (f), Derek Hayes /Cartwn Cymru. (Great Britain)
    (drawn animation, some live action)
    November
    Doga Tairiku [動画大陸] [first version] ("Animated Continent") (tv), Star Child.
    contains: Kikou Sennyo Rouran [奇鋼仙女ロウラン] ("Strange Iron Maiden Rouran") (tvss), ZEXCS. and Princess Tutu [プリンセスチュチュ] [second part] (tvss), Hal Film Maker

Piano (tv), OLM.
    (drawn animation)

Pocket Monsters: Advanced Generation [ポケットモンスター アドバンスジェネレーション] (tv), OLM.
    (2002-2006)

Saint Seiya the Hades Chapter-Sanctuary (tvsp), Toei.
    (drawn animation)

Tsuri Baka Nisshi [釣りバカ日誌] ("Fishing Fool Diary") (tv), Toei Animation.
    (drawn animation)

Weiss Kreuz Gluhen (tv), STEP Eizou.
    (drawn animation)
    November
    Elysium: The Last Ark (f), Kwon Jae-sung /Big Film. (South Korea)
    (cgi animation)

December
    Charlie Brown's Christmas Tales (tvsp), Bill Melendez /Melendez.
    (drawn animation)

Codename: Kids Next Door (tv), Curious Pictures.
    (drawn animation)
    (2002 to the present)

Dan Dare: Pilot of the Future (tv), Foundation Imaging and Netter Digital.
    (cgi animation)

A Freezerburnt Christmas (tvsp), Michael Bannon /Wreckless Abandon.
    (clay animation)

The Gaudins // Els Gaudins (tv), Phil Roman Entertainment and Abilbo. (United States/Spain)
    (drawn animation)

The Land Before Time: Journey to Big Water (oav), Charles Grosvenor /Universal Cartoon.
    (drawn animation)
    Rugrats: Babies in Toyland (tvsp), Klasky-Csupo.
    (drawn animation)

The Wild Thornberrys Movie (f), Cathy Malkasian and Jeff McGrath /Klasky-Csupo.
    December
    The Christmas Orange (tvsp), Ian Freedman /Bardel Animation. (Canada)
    (drawn animation)

I Spy (tvss)/(tv). (Canada)
    (puppet animation)

Micaela, una película mágica (f), Rosanna Manfredi /Encuadre and Laboratorios Stagnaro. (Argentina)
    (live action, cgi animation, drawn animation)

El mundo de los Onqui Tonqui (ss), Alfredo J. Anzolo /Cine Seis Ocho. (Venezuela)
    (drawn animation)
    December
    Anjé, la leyenda del pirineo ("Anjé, the Legend of the Pyrenean") (f), Juanjo Elordi /Baleuko. (Spain)
    (cgi animation)

Dragon Hill, La colina del dragón ("Dragon Hill, The Hill of the Dragon") (f), ángel Izquierdo Nicolás /Milimetros. (Spain)
    (drawn animation)

Drengen der ville gřre det umulige // L'Enfant qui voulait ętre un ours ("The Boy Who Wanted to Be a Bear") (f), Jannick Hastrup /Dansk Tegnefilm and Les Armateurs. (Denmark/France)
    (drawn animation)

Panique au village ("Panic in the Village") (tvss), Studio Pic Pic André. (Belgium)
    (puppet animation)

Puerta del Tiempo ("The Time Gate") (f), Pedro Delgado /Magic Films. (Spain)
    (drawn animation)

Robbie the Reindeer in Legend of the Lost Tribe (tvsp), Peter Peake /BBC Animation. (Great Britain)
    (cgi animation)

The Vbirds (tvss). (Great Britain)
    (cgi animation)

Verte ("Green") (tvsp), Serge Elissalde /Films de l'Arlequin. (France)
    (drawn animation)
    December
    Barom One (tv).
    (drawn animation)

Gravity Zero (oav), Satelight.
    (drawn animation)

Green Green OVA (oav).
    (drawn animation)

Hakidame no Blues (oav), Rintaro /Madhouse.
    first Space Pirate Captain Herlock Outside Legend--The Endless Odyssey series

Happy World [1] (oav), Takashi Ikehata /KSS.
    (drawn animation)
    series 2002-2003

Inu Yasha: Kagami no Naka no Mugenjiyo ("Inu Yasha: Dream Castle in the Mirror") (f), Toshiya Shinohara /Sunrise.
    (drawn animation)

Macross Zero [1] (oav), Shoji Kawamori /Satelight.
    (drawn animation)

Sento Yosei Yukikaze [1] (oav), Masahiko Okura /Gonzo.

Tottoko Hamtaro Hamu Hamu Hamuuja!: Maboroshi no Princess ("Trotting Hamtaro: A Secret Princess") (f), Osamu Dezaki.
    (drawn animation)
    December
    "Christmas on Tumoya Island" (tvsp), RainBus Studio. (South Korea)
    (cgi animation)

"Space Hiphop Duck" (tv), Sunwoo and Shanghai Animation. (South Korea/China)
    (drawn animation)
    no date
    The Flight of the Osiris (ss), Andy Jones /Square One.
    (cgi animation)
    one of The Animatrix series

Mohammed, The Last Prophet (f), Richard Rich /RichCrest Animation.
    (drawn animation)

Sony Pictures Animation founded to make feature animation films for Sony Pictures Entertainment.
    no date
    The Ark (tv), Dave Thomas and Richard Condie /Nelvana. (Canada)
    (drawn animation)

Doodlez (tvss), Trapeze Animation. (Canada)
    (cgi animation)

Don't Eat the Neighbors (tv), Sextant Entertainment. (Canada/Great Britain)
    (live action (puppets), some cgi animation)

Girl Stuff/Boy Stuff (tv), Decode, Animus Entertainment, Agogo Entertainment. (Canada/Great Britain/China)
    (drawn animation)

RoboRoach (tvss)/(tv), Portfolio Entertainment (Red Rover Animation). (Canada)
    (drawn animation)

Senninha em Dia de Mudança (ss), Mário Mattoso Neto /Instituto Ayrton Senna. (Brazil)
    (cgi animation)
    Zap Family (tvss)/(edu), Campbell McKinley /Trapeze Animation. (Canada)
    (cgi animation)

Nerd Corps Entertainment founded by Asaph Fipke and Chuck Johnson in Vancouver. (Canada)
    no date
    Academia de Gladiadores ("Academy of Gladiators") (tv), BRB Internacional. (Spain)
    (drawn animation)

Bookashky ("The Bookashkis") (ss), Mikhail Aldashin /Studio Pilot. (Russia)
    (drawn animation)

Courage (adv)/(tvss), Jonas Dahlbeck and Boris Nawratil /FilmTecknarna. (Sweden/United States)
    La Derniere Reserve ("The Last Reservation") (tv), Dargaud-Marina. (France)
    (drawn animation)

Fish Never Sleep (ss), Gaëlle Denis. (Great Britain)
    (drawn animation)

La Funambula ("The Tight-Rope Walker") (ss), Roberto Catani. (Italy)
    (drawn animation)

Juanito Jones (tv)/(tvss), Cromosoma. (Spain)
    (drawn animation)

Jungledyret Hugo ("Jungo"; "Jungle Jack") (tv), A Film. (Denmark)
    (drawn animation)

Little Ghosts (tvss), Telemagination. (Great Britain)
    (drawn animation)

Little People (tv), Egmont Animation. (Denmark)
    (cgi animation)

Miniman (tv)/(tvss), Cromosoma. (Spain)
    (drawn animation)

Le Petit Roi Macius ("Little King Macius") (tvss), Ellipsanime. (France)
    (drawn animation)

Puerta del tiempo ("Time Gate") (f), Pedro Delgado /Magic Films. (Spain)
    (drawn animation)

Le roi de la foręt des Brumes ("The King of the Cloud Forest") (tvsp), Jean-Jacques Prunčs /Films de l'Arlequin. (France)

Spheriks (tv), Slave Studios. (Great Britain)
    (cgi animation)

Seńor Trapo ("Mister Cloth") (ss), Raúl Díez /Pasozebra Producciones. (Spain)
    (cgi animation)

"Timon and the Narwhal" (tvss), Natalia Orlova /Animose. (Russia)
    (drawn animation)

Tim Tom Romain Segaud and Christel Pougeouise /Supinfocom. (France)
    (cgi animation)

Le Trop Petit Prince ("The Pipsqueak Prince") (ss), Zoia Trofimova /Folimage. (France)
    (drawn animation)

The Way Things Work (tv)/(tvss)/(edu), Millimages. (Great Britain)
    (drawn animation)

The World of Tosh (tv), Magma Films. (Ireland)
    (drawn animation)
    no date
    Atama-yama ("Mt. Head") (ss), Koji Yamamura /Yamamura.
    (drawn animation)

Pia Carrot (sf), Yuji Muto /1 Move.
    pi_46966715
    Ik Vind Dragonbal-Z echt de BOM. Vooral Wanneer Vegeta met de achterneef van Goku Twister spelen en daarmee perongeluk in Vettegeta verandert

Weet iemand welke tekenfilms ik nog meer leuk zou vinden?
      dinsdag 6 maart 2007 @ 09:57:22 #116
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_46966810
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 09:52 schreef outcast_within het volgende:
    Ik Vind Dragonbal-Z echt de BOM. Vooral Wanneer Vegeta met de achterneef van Goku Twister spelen en daarmee perongeluk in Vettegeta verandert

Weet iemand welke tekenfilms ik nog meer leuk zou vinden?
    Da's Vegito joh. .
    SPOILER: Fusion/Fusion Saga
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      dinsdag 6 maart 2007 @ 10:05:51 #117
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_46966997

KiJk dAn HoE vEtJuHhHhSs
    pi_46967037
    Kikkers
      dinsdag 6 maart 2007 @ 10:22:27 #119
    158978 Sk00p
    Ayumi Hamasaki
    pi_46967341
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 09:49 schreef Orealo het volgende:
    Van alles en nog wat..
    Echt een Otaku!!
      dinsdag 6 maart 2007 @ 10:25:21 #120
    158978 Sk00p
    Ayumi Hamasaki
    pi_46967403
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 09:43 schreef outcast_within het volgende:
    Niet 2

[afbeelding]
    Midori no Hibi!!!
    zo'n leuke serie
    Heb ik op een dvdtje gezet..
    pi_46967716
    quote:

<knip>
    dat pas??

ik gok dat ik ook zoiets (qua aantal) heb gezien, misschien iets minder, zolang ik geen database met de anime die ik bezit heb kan ik hier geen exacte cijfers van geven
      dinsdag 6 maart 2007 @ 10:59:41 #122
    158978 Sk00p
    Ayumi Hamasaki
    pi_46968281
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 10:36 schreef mschol het volgende:

[..]

dat pas??

ik gok dat ik ook zoiets (qua aantal) heb gezien, misschien iets minder, zolang ik geen database met de anime die ik bezit heb kan ik hier geen exacte cijfers van geven
    jij ook al??
    vind anime wel leuk, maar niet te veel..
    pi_46968345
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 10:59 schreef Sk00p het volgende:

[..]

jij ook al??
    vind anime wel leuk, maar niet te veel..
    vakantie's werken erg mee met het aantal dat ik kan kijken
      dinsdag 6 maart 2007 @ 12:17:54 #124
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_46970498
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 10:36 schreef mschol het volgende:

[..]

dat pas??

Kijk eens goed, de helft is geen eens animé. Tom & Jerry, Inspector Gadget, Sabrina???
    Wel mooi lijstje zo, wat je per maand gezien hebt.

Hier is een lijst van wat ik in mijn bezit heb:
    http://anidb.info/perl-bin/animedb.pl?show=mylist&uid=151589

En dit is wat ik ervan gezien heb, inclusief mijn cijfer:
    http://anidb.info/perl-bin/animedb.pl?show=myvotes&uid=151589

@Outcast: KGNE en Midori no Hibi. Dat waren nog eens series.
    9 maand geleden ofzo dat ik dat gezien heb.
    Ik zag net dat ik op 19 april mijn eerste post in deze topicreeks neerzette, in het midori for teh win deeltje 13. Dat is over een maand ook alweer 1 jaar geleden. De tijd vliegt.
      dinsdag 6 maart 2007 @ 12:26:25 #125
    158978 Sk00p
    Ayumi Hamasaki
    pi_46970779
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 12:17 schreef Sh0g het volgende:

[..]

@Outcast: KGNE en Midori no Hibi. Dat waren nog eens series.
    9 maand geleden ofzo dat ik dat gezien heb.
    Ik zag net dat ik op 19 april mijn eerste post in deze topicreeks neerzette, in het midori for teh win deeltje 13. Dat is over een maand ook alweer 1 jaar geleden. De tijd vliegt.
    Een klapper van een serie was Midori No Hibi!!
      dinsdag 6 maart 2007 @ 14:19:50 #126
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_46974416
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 12:26 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Een klapper van een serie was Midori No Hibi!!
    Kan nog altijd goed genieten van Midori no Hibi =3
    doe ik soms in me wiikend wat bier erbij en op me mediacenter in de woonkamer kijken =3
    pi_46977901
    voor mensen die hier niet kijken:
    03-06 . 05:43 Sumomo mo momo mo 16 - XviD version LuPerry.com
    pi_46978234
    quote:

-knip-
    Één woord: WOW!

Ik heb al een beetje veel van dit topic gemist zie ik zo..

En aangezien het hier ter sprake is gekomen.. geen Naruto in NL aub!
    In ellk geval niet voor jetix of whatever, heb nogsteeds nachtmerries van die Duitse dub..
    Elfen lied zou wel tof zijn trouwens, want die komt dan sowieso niet op jetix.
      dinsdag 6 maart 2007 @ 16:07:03 #129
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_46978591
    Ok, grapje.
    Was als een grapje bedoeld want ik heb gewoon een lijst gecopy paste..
    Wou even oude tijden herleven met outcast..

Zeiken over spoiler tags
    Kwartetposts
    Lijstjes
    Ik mis alleen Jordy Flames..
    pi_46978639
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Één woord: WOW!

Ik heb al een beetje veel van dit topic gemist zie ik zo..

En aangezien het hier ter sprake is gekomen.. geen Naruto in NL aub!
    In ellk geval niet voor jetix of whatever, heb nogsteeds nachtmerries van die Duitse dub..
    Elfen lied zou wel tof zijn trouwens, want die komt dan sowieso niet op jetix.
    tuurlijk wel, in gekuiste vorm, dus hou je eps van 10 minuten over
      dinsdag 6 maart 2007 @ 19:45:29 #131
    137562 rakotto
    Anime, patat en video games
    pi_46986976
    Ikki Tousen.
    All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
      dinsdag 6 maart 2007 @ 20:17:00 #132
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_46988503
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 19:45 schreef rakotto het volgende:
    Ikki Tousen.
    Vechtende chickies
    Heb ik ook nog ergens liggen.

Heerlijke genres ook: Ecchi, Martial Arts, School, Super Power
      dinsdag 6 maart 2007 @ 20:22:51 #133
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_46988847
    Zeg gaat hun nu weer 4 maanden duren voor de nieuwe Nana (37) komt?

dinsdag 6 maart 2007 @ 20:58:07 #134
    137562 rakotto
    pi_46990520
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 20:17 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Vechtende chickies

pi_46991005
    quote:
    Niet 1

[afbeelding]
    quote:
    Niet 2

[afbeelding]
    quote:
    Geen 3

[afbeelding]
    quote:
    Maar een kwartet
    Sterf!
      dinsdag 6 maart 2007 @ 21:32:23 #136
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_46991743
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 20:22 schreef wdn het volgende:
    Zeg gaat hun nu weer 4 maanden duren voor de nieuwe Nana (37) komt?

waarschijnlijk wel, maar ik heb 't gevoel alsof er niets is gebeurd in ep 36
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      dinsdag 6 maart 2007 @ 21:44:11 #137
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_46992267
    Klopt, deze eps is 1 grote cliffhanger
    SPOILER: 7
    pi_46996605
    quote:

[..]

Vechtende chickies

*op download lijst zet..
      Licht Ontvlambaar woensdag 7 maart 2007 @ 13:37:42 #139
    94264 Uzumaki_Naruto
    Fearless Vampire Killer
    pi_47013508
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 08:04 schreef mschol het volgende:

[..]

gister waren we nog opzoek naar de dvd's daarvan
    ik heb hier thuis daar 2 dvd's fan

keek ik vroeger altijd naar

damn,vroeger was er echt meer anime op tv

Moomin,Adventures Of Tom Sawyer,Niels Holgerson enz.......

* Uzumaki_Naruto gaat ook downloaden

laatste serie's die ik kijk/heb gekeken

He Is My Master
    Golden Boy
    Gintama
    Naruto_Shippuuden
      woensdag 7 maart 2007 @ 14:46:55 #140
    137562 rakotto
    pi_47016115
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 23:07 schreef mschol het volgende:

[..]

*op download lijst zet..
    Je zal er geen spijt van krijgen.
    pi_47016318
    quote:

[..]

Vechtende chickies

ga ik ook eens checken. goeie genre's ook
    tegenovergestelde van wat ik nu aan het kijken ben. Kamichu.

Er zullen wel veel thema's inzitten. Maar het enige wat ik me afvraag of meisje met kaligrafie kerel een koppel gaan vormen
      woensdag 7 maart 2007 @ 14:55:10 #142
    149616 Frau.Pfeffertopf
    heeft een eigen cheer smiley!
      woensdag 7 maart 2007 @ 15:41:13 #143
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_47018026
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 14:55 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
    FP goes manga

[afbeelding]
    leuk hoor..

maar..
    sinds wanneer is FB CU2 geworden?
    pi_47021013
    Niet echt animé of manga maar altijd leuk om ff in dit topic te spammen ^__^ :

Ik heb weer een nieuwe sub uit (live perf): Morning Musume & Gam - Ambitious, Thanks & Aruiteru.
    Hij is uitgebracht onder [SubZ]. Als je de video ziet weet je waarom check jpopsuki, Hello!Online of jph!p voor meer info!

Mijn eerste post in dit topic goddamn wat heb ik veel gemist
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_47021018
    quote:

[..]

Vechtende chickies

"downloadt al"
      woensdag 7 maart 2007 @ 17:21:17 #146
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_47021826
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 16:59 schreef koffiegast het volgende:

[..]

"downloadt al"
    allang klaar is
    pi_47025793
    quote:
    Niet 2

[afbeelding]

TVP!!!
      woensdag 7 maart 2007 @ 19:45:56 #148
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_47026851
    Shingetsutan Tsukihime
    Net gezien en een dikke voldoende

Gaat over vampieren
    pi_47027754
    Jezus Christus Bob! Wat een ENORME POST! Was dat echt nodig?
    pi_47027773
    Idd, dikke +
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
      woensdag 7 maart 2007 @ 20:16:54 #151
    137562 rakotto
    pi_47028336
    Ikki tousen begint vet te worden!
    SPOILER
    Jammer dat er zulke meiden niet op school rond lopen.
      woensdag 7 maart 2007 @ 20:19:11 #152
    52544 RipCore
    Sleep is my escape.
    pi_47028446
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 19:45 schreef wdn het volgende:
    Shingetsutan Tsukihime
    Net gezien en een dikke voldoende

Gaat over vampieren
    Dit was geloof ik mijn nr. 2 van de animeverkiezing een dikke 2 jr (oid) terug. Beter laat dan nooit zeg maar.
    pi_47028890
    Ik ben een nog een beetje een Anime newb, maarre wat zijn serie's/films die je echt moet zien? Ik heb dit nu (grootste gedeelte ook gezien):
    - Akira
    - Ghost in the Shell
    - Princess Mononoke
    - Cowboy Bebop (serie + film)
    - Hellsing ( 13 delige serie, OVA's heb ik nog niet)
    - Blood the last vampire
    - Vampire Hunter D
    - Urotsukidoji
    - 3x3 eyes
    - Steamboy
    - Ninja scroll
    - Dragonball (z) (veel verschillende afl. gezien, niks van gt)

Iemand tips?
      woensdag 7 maart 2007 @ 20:39:55 #154
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_47029373
    shingetsutan Tsukihime
    Love Hina
    Chobits

en anderen willen me vast wel aanvullen
    pi_47029969
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 20:28 schreef wc-eend het volgende:
    Ik ben een nog een beetje een Anime newb, maarre wat zijn serie's/films die je echt moet zien? Ik heb dit nu (grootste gedeelte ook gezien):
    - Akira
    - Ghost in the Shell
    - Princess Mononoke
    - Blood the last vampire
    - Vampire Hunter D
    - Urotsukidoji
    - 3x3 eyes
    - Steamboy
    - Ninja scroll

Iemand tips?
    ik mis een echte topper:
    Sen to Chihiro no kamikakushi
    pi_47030053
    Elfen lied wordt ook vaak genoemd
    pi_47030191
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 20:56 schreef koffiegast het volgende:
    Elfen lied wordt ook vaak genoemd
    gunslinger girls vind ik persoonlijk ook erg aardig.
    School rumble
    Mahoromatic
    Dokuro-chan
      woensdag 7 maart 2007 @ 21:01:44 #158
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_47030300
    wc-eens: Bleach! Naruto! Inuyasha! Death Note! Elfen lied! Full Metal Alchemist!
    Berserk. Blood+ (is de serie van Blood the last Vampire).
    Shakugan No Shana. The Twelve Kingdoms. Escaflowne. Gankutsuou.
    Samurai Jack. Ayashi no Ceres. Fate Stay Night.
    Peacemaker Kurogane.

en niet te vergeten

Rurouni Kenshin.

Om er een paar te noemen
      woensdag 7 maart 2007 @ 21:03:43 #159
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_47030375
    mschol aan zijn voorkeur te zien is Spirited Away niet wat hij zoekt. Maar het is inderdaad een juweeltje.
      woensdag 7 maart 2007 @ 21:10:23 #160
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_47030658
    31 MAART
    16:00
    UTRECHT

Het grote anim /manga meeting topic dl 4. LaserQuestGangRape

Er zijn al eerdere fok meets geweest, altijd gezellig en leuk.
    Lekker eten bij le:en, leuke mensen!
    Iedereen en alles wordt gedoogd (geloof me, zelfs ik..)

Be there!
    pi_47030673
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 21:03 schreef wdn het volgende:
    mschol aan zijn voorkeur te zien is Spirited Away niet wat hij zoekt. Maar het is inderdaad een juweeltje.
    hmja, ach, boeie, doe alleen maar suggestie's, dan mag hijzelf uitzoeken of het hem wat lijkt..

ik zou namelijk ook aankomen met een enorme rits ecchi serie's en dan vragen wat er nog meer leuk is..
    en dan zouden jullie voornamelijk ecchi serie's geven..

ik geeft gewoon serie's waarvan ik had, die zijn goed
    pi_47030735
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 21:10 schreef Orealo het volgende:
    31 MAART
    16:00
    UTRECHT

Het grote anim /manga meeting topic dl 4. LaserQuestGangRape

Er zijn al eerdere fok meets geweest, altijd gezellig en leuk.
    Lekker eten bij le:en, leuke mensen!
    Iedereen en alles wordt gedoogd (geloof me, zelfs ik..)

Be there!
    31 maart, 2 dagen na release C&C3 en in het weekend...
    nah die skip ik (door de weeks, in een vakantie wil ik het nog wel eens overwegen )
      woensdag 7 maart 2007 @ 21:23:14 #163
    94218 Zeitgeist
    Es lebe die Freiheit!
    pi_47031370
    quote:
    - Akira
    - Ghost in the Shell
    - Princess Mononoke
    - Blood the last vampire
    - Vampire Hunter D
    - Urotsukidoji
    - 3x3 eyes
    - Steamboy
    - Ninja scroll

Iemand tips?
    Record Of Lodoss War (OVA + TV)
    Macross Do You Remember Love
    Arcadia Of My Youth
    Vampire Princess Miyu OVA
    My Neighbor Totoro
    Grave Of The Fireflies
    Laputa Castle In The Sky
    Nausicaä Of The Valley Of The Wind
    Perfect Blue
    Spirited Away
    Saikano TV
    Serial Experiments: Lain
    Ebichu
    Macross Plus
    Jin-roh The Wolf Brigade
    Love Hina
    Bible Black (als je van Hentai houd)
    X TV
    Voices Of A Distant Star
    Project A-ko
    Otaku No Video
    Neon Genesis Evangelion
    Vision Of Escaflowne + Film
    Last Exile
    Haibane Renmei
    Wicked City
    Patlabor 2

Misschien niet essentieel maar persoonlijk vind ik ook erg leuk:
    Infinite Ryvius
    Fancy Lala
    Card Captor Sakura
    NANA
    Tiny Snowfairy Sugar
    Chobits
    Goshogun: The Time Etranger
    Noir
    Those Who Hunt Elves
    Magical Shopping Arcade Abenobashi
    His & Her Circumstances
    Millennium Actress
    Pet Shop Of Horrors
    Ai Yori Aoshi
    Crayon Shin Chan
    Demon City Shinjuku
    Angel Sanctuary
    Tree Of Palme

[ Bericht 7% gewijzigd door Zeitgeist op 07-03-2007 21:49:28 ]
      woensdag 7 maart 2007 @ 21:56:16 #164
    158978 Sk00p
    Ayumi Hamasaki
    pi_47033010
    quote:
    - Akira
    - Ghost in the Shell
    - Princess Mononoke
    - Blood the last vampire
    - Vampire Hunter D
    - Urotsukidoji
    - 3x3 eyes
    - Steamboy
    - Ninja scroll

Iemand tips?
    Midori No Hibi
    en inderdaad nog Elfen Lied (als je tegen hard geweld en aardig wat bloed kunt)
      woensdag 7 maart 2007 @ 23:02:02 #165
    137562 rakotto
    pi_47036797
    Elfen Lied is gewoon 12/13 afleveringen bloed.
    pi_47037704
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef rakotto het volgende:
    Elfen Lied is gewoon 12/13 afleveringen bloed.
    d'r zit ook nog een verhaal bij maar idd met de nadruk op het gore gehalte
      woensdag 7 maart 2007 @ 23:45:28 #167
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47038693
    @ wdn over die pm
    wil je 't echt weten? ben nu 37 aan 't kijken(niet dat ik er heel veel van snap..........)

ps ep 37 heeft een nieuwe intro welke niet zo heel super is
      woensdag 7 maart 2007 @ 23:47:12 #168
    137562 rakotto
    pi_47038764
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 23:21 schreef mschol het volgende:

[..]

d'r zit ook nog een verhaal bij maar idd met de nadruk op het gore gehalte
    Verhaal is zeker wel goed!

Eigenlijk...

Elfen lied = verhaal + bloed
    Ikki Tousen = verhaal + ecchi

donderdag 8 maart 2007 @ 00:10:35 #169
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47039527
    over de brief en wat andere dingen in die ep
    SPOILER: naampjes zijn leuk
    pi_47040006
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 21:56 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Midori No Hibi
    en inderdaad nog Elfen Lied (als je tegen hard geweld en aardig wat bloed kunt)
    als je midori van GG bedoeld, ben je mijn vriend.. anders...

krijg je ruzie met mij en mijn vriend:

(vraag OW maar voor details...)
      donderdag 8 maart 2007 @ 08:27:31 #171
    114455 Frag_adder
    Maar ik lieg niet
    pi_47042610
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 00:29 schreef blessed19 het volgende:

Helaas had die serie zo een ongelofelijk bagger einde . Verder was ie echt gewel(da)dig
    pi_47042743
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 08:27 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Helaas had die serie zo een ongelofelijk bagger einde . Verder was ie echt gewel(da)dig
    Berserk bedoel je? Moet je de rest van de manga gaan lezen dit verklaart weer een heleboel.

Berserk is volgens mij gestopt omdat ze geld problemen hadden, daarom zit er zo'n abrupt raar einde aan.
      donderdag 8 maart 2007 @ 09:00:23 #173
    158978 Sk00p
    Ayumi Hamasaki
    pi_47043081
    quote:

[..]

Ja die bedoelde ik ook!!
      donderdag 8 maart 2007 @ 09:12:00 #174
    114455 Frag_adder
    Maar ik lieg niet
    pi_47043254
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 08:38 schreef torn_Machina het volgende:
    Berserk bedoel je? Moet je de rest van de manga gaan lezen dit verklaart weer een heleboel.

Berserk is volgens mij gestopt omdat ze geld problemen hadden, daarom zit er zo'n abrupt raar einde aan.
    Jep berserk, mij is altijd verteld dat ze de manga hadden ingehaald en daarom maar stopte ipv idiote fillers. Ik zal eens kijken of ik de manga kan vinden ^^.
    SPOILER
    pi_47043311
    quote:

[..]

[afbeelding]

midori van GG

midori van Midori no hibi
    pi_47043409
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 09:12 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Jep berserk, mij is altijd verteld dat ze de manga hadden ingehaald en daarom maar stopte ipv idiote fillers. Ik zal eens kijken of ik de manga kan vinden ^^.
    SPOILER
    SPOILER
    Ik heb zelf de rest van de manga nog niet helemaal gelezen, staat nog ergens op mijn pc.
    Ik heb alleen de eerste paar chapters gelezen van wat er gebeurde na de laatste anime ep.
      donderdag 8 maart 2007 @ 14:32:44 #177
    158978 Sk00p
    Ayumi Hamasaki
    pi_47052427
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 09:15 schreef mschol het volgende:

[..]

midori van GG

midori van Midori no hibi
    ben ik in de war??
    wat is die van [GG] dan?
    ik heb trouwens die van [A-E]
      donderdag 8 maart 2007 @ 17:50:53 #178
    138244 Champloo
    GODMILJAAR!!
    pi_47060166
    Ik heb me Serial Experiments Lain afgekeken. Wat een diepe en bizarre Anime zeg. Ik denk dat je hem een stuk of 5 keer moet kijken wil je het verhaal begrijpen.
      donderdag 8 maart 2007 @ 17:52:40 #179
    138244 Champloo
    GODMILJAAR!!
    pi_47060235
    quote:
    - Akira
    - Ghost in the Shell
    - Princess Mononoke
    - Blood the last vampire
    - Vampire Hunter D
    - Urotsukidoji
    - 3x3 eyes
    - Steamboy
    - Ninja scroll

Iemand tips?
    "School Rumble" moet je zien kerel . Werkelijk één van de beste en grapigste anime series ooit
    pi_47065832
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 14:32 schreef Sk00p het volgende:

[..]

ben ik in de war??
    wat is die van [GG] dan?
    ik heb trouwens die van [A-E]

green green
      donderdag 8 maart 2007 @ 20:45:14 #181
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47066752
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 20:24 schreef mschol het volgende:

[..]

green green
    GG was de meest baggere serie die ik ooit heb gezien, de hoeveelheid echi was gewoon niet leuk meer
      donderdag 8 maart 2007 @ 20:56:24 #182
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_47067332
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 20:45 schreef zquing het volgende:

[..]

GG was de meest baggere serie die ik ooit heb gezien, de hoeveelheid echi was gewoon niet leuk meer
    Ik vond het wel leuk

donderdag 8 maart 2007 @ 21:16:55 #183
    94218 Zeitgeist
    Es lebe die Freiheit!
    pi_47068607
    quote:

[..]

Nog Erger dan Najica Blitz Tactics? Hell daar kreeg je zelfs een slipje bij de DVDbox. Echt idioot
    pi_47068620
    Ik vond het een beetje té maar ik heb wel em afgekeken
    Hij was wel leuk ^__^

Ik moet er wel ff bij zeggen dat je de OVA's niet hoeft te kijken :/
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
      donderdag 8 maart 2007 @ 21:18:34 #185
    158978 Sk00p
    Ayumi Hamasaki
    pi_47068698
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 20:24 schreef mschol het volgende:

[..]

green green
    ik snap 't niet..
    Word Midori no hibi vergeleken met Green Green?
      donderdag 8 maart 2007 @ 21:26:47 #186
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47069140
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 20:56 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Ik vond het wel leuk

quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 21:16 schreef Zeitgeist het volgende:

[..]

Nog Erger dan Najica Blitz Tactics? Hell daar kreeg je zelfs een slipje bij de DVDbox. Echt idioot
      donderdag 8 maart 2007 @ 21:32:07 #187
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_47069470
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 21:17 schreef SureZal het volgende:
    Ik vond het een beetje té maar ik heb wel em afgekeken
    Hij was wel leuk ^__^

Ik moet er wel ff bij zeggen dat je de OVA's niet hoeft te kijken :/
    Die ene is cool man, met die ijssculpturen
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 21:18 schreef Sk00p het volgende:

[..]

ik snap 't niet..
    Word Midori no hibi vergeleken met Green Green?
    Beide series kennen een character met de naam Midori. Zorgt soms voor wat verwarring.
      donderdag 8 maart 2007 @ 21:34:26 #188
    158978 Sk00p
    Ayumi Hamasaki
    pi_47069634
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 21:32 schreef Sh0g het volgende:

Beide series kennen een character met de naam Midori. Zorgt soms voor wat verwarring.
    owww ok dan, ik was ook in de verwarring
    pi_47072225
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 21:32 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Die ene is cool man, met die ijssculpturen
    [..]

... en een hoop gekibbel over de leukste midori
    pi_47073426
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 22:14 schreef mschol het volgende:

[..]

... en een hoop gekibbel over de leukste midori
    YATTA!!!

pi_47073556
    quote:

[..]

Je hebt gewoon geen smaak en totaal geen gevoel voor humor. Maargoed, je bent nog een newbie, dus zal ik je maar besparen

wel in zijn totaliteit gekeken, btw?
    pi_47073611
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 20:56 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Ik vond het wel leuk

Maar wij zijn ook West Side Powah!
    pi_47074281
    Voor de mensen die hier nieuw zijn en eens de uitslag van een verkiezing van een jaar geleden wil doornemen:

pi_47082198
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 22:53 schreef blessed19 het volgende:
    Voor de mensen die hier nieuw zijn en eens de uitslag van een verkiezing van een jaar geleden wil doornemen:

Moet je die uitslag er weer bij halen
    pi_47099823
    quote:
    Op vrijdag 9 maart 2007 09:18 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Moet je die uitslag er weer bij halen
    Het was echt een overwinning voor me!

maar als je nou slim was geweest, had je jouw midori niet aan 2 verschillende groepen laten meedoen.
    pi_47102133
    5CM
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
      vrijdag 9 maart 2007 @ 19:21:27 #197
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47102315
    quote:
    Op vrijdag 9 maart 2007 19:16 schreef SureZal het volgende:
    5CM
    hij is mooi he
      vrijdag 9 maart 2007 @ 20:52:40 #198
    52544 RipCore
    Sleep is my escape.
    pi_47105769
    Zo heet heel toevallig ook de YHBT van deze week.. Misschien bedoelt ie die, en niet 5 cm per second..
      vrijdag 9 maart 2007 @ 21:52:31 #199
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47107879
    ow lol
    pi_47108216
    ik bedoel 5cm/s
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
      vrijdag 9 maart 2007 @ 22:09:45 #201
    52544 RipCore
    Sleep is my escape.
    pi_47108526
    Dan heb ik niets gezegd.
    pi_47109190
    quote:
    Op vrijdag 9 maart 2007 20:52 schreef RipCore het volgende:
    Zo heet heel toevallig ook de YHBT van deze week.. Misschien bedoelt ie die, en niet 5 cm per second..
    niet dezelfde?
      zaterdag 10 maart 2007 @ 06:46:54 #203
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_47117321
    Update Nana: episode 42 is de laatste episode en niet episode 50.Helaas!
    SPOILER: *O*
    Eind juli 2007 komt Shakugan No Shana - the movie. Prequel van de serie
      zaterdag 10 maart 2007 @ 07:56:50 #204
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_47117403
    quote:
    Op zaterdag 10 maart 2007 06:46 schreef wdn het volgende:
    Dank voor dit nieuws nya =3

pi_47117677
    Ikki tousen was eik niet de moeite waard om te kijken

leuk idee grappige dingetjes, maar toch...

Bij elke eerste slag gingen de shirts kapot
    De makers hebben een gevorderden cursus: Hoe verwerk je een onderbroek in een willekeurige scene? gevolgd.
    Grappig om te zien, maar eind conclusie had ik nou maar enkel de eerste paar eps gezien en me vervolgens laten spoileren
      zaterdag 10 maart 2007 @ 10:52:28 #206
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47118780
    quote:
    Op zaterdag 10 maart 2007 06:46 schreef wdn het volgende:
    maar waarom heb ik dan ep 43 in raw?
      zaterdag 10 maart 2007 @ 11:00:28 #207
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_47118928
    Vertaalfoutje. Het zijn er 47.
    Chapter 42 is het einde van de manga.
      zaterdag 10 maart 2007 @ 14:01:41 #208
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47122858
    ik weet niet of ik wel op een S2 aan het wachten ben........ Niet dat het geen leuke serie is, maar je ziet vaak dat S2 gewoon veel minder is dan S1. Ik zou niet willen dat Nana verandert in een of andere langdradige serie
      zaterdag 10 maart 2007 @ 14:04:04 #209
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_47122906
    Als Nana der kind Hatchi noemt en een liefhebbende moeder wordt
    En Nana2 ook een kind krijgt. Ook Hatchi noemt en dat kind dumpt kun je seizoen 2 wil voorspellen
      zaterdag 10 maart 2007 @ 14:12:47 #210
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47123105
    quote:
    Op zaterdag 10 maart 2007 14:04 schreef wdn het volgende:
    ....... Hatchi.........
    ..........Hatchi ..........
    gezondheid
      zaterdag 10 maart 2007 @ 15:55:16 #211
    52544 RipCore
    Sleep is my escape.
    pi_47125529
    Spoilertags, megaulen!
    pi_47125639
    quote:
    Op zaterdag 10 maart 2007 15:55 schreef RipCore het volgende:
    Spoilertags, megaulen!
    Ik merk trouwens dat nu jordy er niet meer is (waarom eigenlijk ) veel mensen zijn gedrag enigzins overnemen.
      zaterdag 10 maart 2007 @ 16:29:53 #213
    52544 RipCore
    Sleep is my escape.
    pi_47126466
    quote:
    Op zaterdag 10 maart 2007 15:59 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik merk trouwens dat nu jordy er niet meer is (waarom eigenlijk ) veel mensen zijn gedrag enigzins overnemen.
    Forgive me Father, for I have sinned.
    pi_47126660
    nouja...

de vraag is meer waar jordy uithangt.

hopelijk gaat hij nog wel mee met de meet!
      zaterdag 10 maart 2007 @ 17:08:21 #215
    52544 RipCore
    Sleep is my escape.
    pi_47127469
    De meet in BCN?
      zondag 11 maart 2007 @ 02:20:19 #216
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47144922
    gaan er nog veel mensen van hier naar Acon07?
      zondag 11 maart 2007 @ 02:37:18 #217
    94218 Zeitgeist
    Es lebe die Freiheit!
    pi_47145175
    quote:
    Op zondag 11 maart 2007 02:20 schreef zquing het volgende:
    gaan er nog veel mensen van hier naar Acon07?
    zijn er uberhaubt nog kaarten? ben laatste 2 jaar niet geweest wegens geld gebrek maar mochten er nog kaarten zijn (desnoods alleen voor zaterdag) heb ik wel zin om ff te gaan.
      zondag 11 maart 2007 @ 10:03:37 #218
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47147303
    als 't goed is wel, er staat niets op de site over dat er geen kaarten meer zijn
    pi_47180732
    ff een noob vraag maar hoort [a4e]Appleseed_Movie_2004_CD1[h.264].mkv eruit te zien alsof het met 10 frames per seconde gaat?

hmm nou ja niet altijd, maar soms lijken de beelden zo scherp dat het niet meer vloeiend gaat oid
    pi_47180763
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 09:12 schreef outcast_within het volgende:
    ff een noob vraag maar hoort [a4e]Appleseed_Movie_2004_CD1[h.264].mkv eruit te zien alsof het met 10 frames per seconde gaat?
    h264 geencoded + mkv = horror imho (zie sumomomo mo, die is ook niet altijd lekker met afspelen )
    pi_47180797
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 09:14 schreef mschol het volgende:

[..]

h264 geencoded + mkv = horror imho (zie sumomomo mo, die is ook niet altijd lekker met afspelen )
    en wat doe je eraan? Andere player?
    pi_47180814
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 09:16 schreef outcast_within het volgende:

[..]

en wat doe je eraan? Andere player?
    het lijkt een snelheids probleem (van je pc)
    je zou kunnen proberen een grotere buffer in te stellen...
      maandag 12 maart 2007 @ 09:24:10 #223
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47180900
    vlc deed wonderen voor mij
    pi_47180930
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 09:18 schreef mschol het volgende:

[..]

het lijkt een snelheids probleem (van je pc)
    je zou kunnen proberen een grotere buffer in te stellen...
    64x2 3800+ 7300gt 2*512. grmbl voor wie enconden ze die troep top of the line core2duo game pc's?
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 09:24 schreef zquing het volgende:
    vlc deed wonderen voor mij
    Die errort em bij mij bij het openen van dit gare bestand
      maandag 12 maart 2007 @ 09:28:55 #225
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47180986
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 09:26 schreef outcast_within het volgende:

[..]

64x2 3800+ 7300gt 2*512. grmbl voor wie enconden ze die troep top of the line core2duo game pc's?
    [..]

Die errort em bij mij bij het openen van dit gare bestand
    dat is vreemd, mijb systeem is ongeveer 't zelfde maar ik heb nooit problemen gehad met het openen van h264-mkv's....... Als gaat het soms wel schokkerig als mn pc 2 weken heeft aangestaan? Mischien moet je ff je pc rebooten oid
    pi_47180992
    Gebruik deze dan ook. Sinds ik deze Codec gebruik heb ik nooit meer afspeel problemen. CCCP
    pi_47181101
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 09:29 schreef torn_Machina het volgende:
    Gebruik deze dan ook. Sinds ik deze Codec gebruik heb ik nooit meer afspeel problemen. CCCP
    volgens mij heb ik die er al een keer opgegooid. ahwell nog een keer kan geen kwaad
      maandag 12 maart 2007 @ 09:37:54 #228
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47181162
    cccp is kut............ ace codec pack is de beste
    pi_47181181
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 09:35 schreef outcast_within het volgende:

[..]

volgens mij heb ik die er al een keer opgegooid. ahwell nog een keer kan geen kwaad
    Ik ben van VLC afgestapt toen ik er achter kwam dat deze geen mkv bestanden kon afspelen.

Nog nooit problemen gehad met CCCP.
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 09:37 schreef zquing het volgende:
    cccp is kut............ ace codec pack is de beste
    Ach, zolang CCCP afspeelt wat ik wil zien vind ik het best hoor.
    pi_47182200
    cccp had bij mij geen effect op het afspelen
      maandag 12 maart 2007 @ 16:33:29 #231
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47195342
    Feestje voor mij. Na 2 jaar eindelijk de 1k posts
      Moderator / Redactie Sport maandag 12 maart 2007 @ 16:36:26 #232
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_47195462
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 16:33 schreef zquing het volgende:
    gefeli
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_47196384
    quote:
    Mooi getal.
      maandag 12 maart 2007 @ 17:04:29 #234
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47196620
    't heeft me een tijdje gekost maar ook ik heb eindelijk een postcount van meer dan 3 cijfers, nog maar 20 jaar te gaan voordat ik de 10k heb
    pi_47211372
    Eerst volgende die gaat lopen roepen hoeveel hij heeft krijgt een doodsverwensing (H)
    @zquing
    pi_47211547
    binnenkort op de 17600, met een beetje geluk haal ik voor eind april de 18K nog

zo en waar blijft nu de doodsverwensing?
    pi_47211628
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 23:07 schreef mschol het volgende:
    binnenkort op de 17600, met een beetje geluk haal ik voor eind april de 18K nog
    Clickable
    pi_47211703
    quote:
    je kan niet linkie maken, das een ander plaatje..
    pi_47211743
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 23:11 schreef mschol het volgende:

[..]

je kan niet linkie maken, das een ander plaatje..
    sterf!
    pi_47212005
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 23:11 schreef outcast_within het volgende:

[..]

sterf!
    dat doe ik wel over een jaartje of 70
      maandag 12 maart 2007 @ 23:31:35 #241
    138244 Champloo
    GODMILJAAR!!
    pi_47212668
    quote:
    Hartelijk Gefeliciteerd
      maandag 12 maart 2007 @ 23:32:29 #242
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47212702
    quote:
    oooh tof, die steel ik
      dinsdag 13 maart 2007 @ 01:30:11 #243
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_47215767
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 17:04 schreef zquing het volgende:
    't heeft me een tijdje gekost maar ook ik heb eindelijk een postcount van meer dan 3 cijfers, nog maar 20 jaar te gaan voordat ik de 10k heb
    Gefeliciteerd. Nu ik dit lees sta je al op 1060, heb je mij alweer ingehaald
      dinsdag 13 maart 2007 @ 07:06:56 #244
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_47217282
    He kan het weer ober anime gaan
    * wdn is de 1000 al lang voorbij
      dinsdag 13 maart 2007 @ 18:12:29 #245
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47236166
    maar niemand praat hier nog over anime -_-''

en nana is tof
    pi_47236207
    dan ga ik nana eens kopen
    pi_47236286
    tis laatste tijd alleen maar nana, iets waar blijkbaar niet veel bekend mee zijn :/

deathnote is beetje wachten en zijn eigen topic...naruto same geval... zijn er nog erg bijzondere animes uitgekomen laatst? (5cm/s wellicht, maar moet nog kijken..)

verder gaat fansubland aardig traag alles wat niet DN/Naruto/bleach en andere bekende shit is.
      dinsdag 13 maart 2007 @ 18:17:17 #248
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47236339
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 18:15 schreef koffiegast het volgende:
    tis laatste tijd alleen maar nana, iets waar blijkbaar niet veel bekend mee zijn :/

deathnote is beetje wachten en zijn eigen topic...naruto same geval... zijn er nog erg bijzondere animes uitgekomen laatst? (5cm/s wellicht, maar moet nog kijken..)

verder gaat fansubland aardig traag alles wat niet DN/Naruto/bleach en andere bekende shit is.
    dat is waar, maar als je echt niets weet om te kijken kan je altijd nog bartender gaan kijken, de laatse ep is een paar dagen geleden gereleased
      dinsdag 13 maart 2007 @ 18:17:46 #249
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_47236360
    IK heb op de rol staan:

Kiba 49 eps. Is dat wat?
    Full Metal Panic (kweet het niet daarmee. 3x aan begonnen maar het wil niet echt)
    Gantz
    Rec
    Hellsing
    Renkin Sankyuu Magical Pohaan.

Zijn er trouwens nog goede series vegelijkbaar aan Suzuka/Ah my goddes/Love Hina? Iets rrelatieachtigs.
      dinsdag 13 maart 2007 @ 18:23:28 #250
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_47236528
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 18:17 schreef zquing het volgende:

[..]

dat is waar, maar als je echt niets weet om te kijken kan je altijd nog bartender gaan kijken, de laatse ep is een paar dagen geleden gereleased
    Of Code GEASS

Weet iemand de naam van de eerste opening theme van Cowboy Bebop? Net begonnen met kijken, bij ep 5 nu en die opening is gewoon zo vet
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
      dinsdag 13 maart 2007 @ 18:28:12 #251
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_47236682
    Rahl dat is Tank van de Seabelts.

Hier --> http://en.wikipedia.org/wiki/Tank%21
      dinsdag 13 maart 2007 @ 18:29:52 #252
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47236740
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 18:17 schreef wdn het volgende:
    IK heb op de rol staan:

Kiba 49 eps. Is dat wat?
    Full Metal Panic (kweet het niet daarmee. 3x aan begonnen maar het wil niet echt)
    Gantz
    Rec
    Hellsing
    Renkin Sankyuu Magical Pohaan.

Zijn er trouwens nog goede series vegelijkbaar aan Suzuka/Ah my goddes/Love Hina? Iets rrelatieachtigs.
    gantz is kut, die zou ik echt overslaan. Hellsing vond ik ook niet zo super. FMP moet je gewoon zien, die is zo grappig. En voor de relatie raad ik je boys-be aan, is eigenlijk een shonen serie maar wel erg leuk, en maar 13 eps
      dinsdag 13 maart 2007 @ 18:30:34 #253
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_47236766
    Langer dan 13 vind ik wel beter
    Ah my godess was zelfs te kort
      dinsdag 13 maart 2007 @ 18:31:34 #254
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_47236799
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 18:28 schreef wdn het volgende:

Awesome, dankje
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
      dinsdag 13 maart 2007 @ 18:31:40 #255
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47236806
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 18:30 schreef wdn het volgende:
    maar toch kijken, hoewel niet alle eps even goed zijn is die serie overall erg leuk
      dinsdag 13 maart 2007 @ 18:32:14 #256
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_47236827
    Boys-be: http://www.anime-planet.com/animerec/35.html
    Wat eronder staat aan series is dat bekend bij iemand?
      dinsdag 13 maart 2007 @ 18:36:15 #257
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47236944
    To Heart blijkt een van de betere oldskool harems te zijn, en Kodomo no Omocha blijkt vet briljant te zijn
      dinsdag 13 maart 2007 @ 18:38:25 #258
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_47237007
    arrigato
    pi_47237298
    hehe kodomo no omocha opgezocht, doet me denken aan ebichu/shinchan tekenstijl (wanneer ze dromen/terugdenken specifiek)
    pi_47241594
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 18:36 schreef zquing het volgende:
    To Heart blijkt een van de betere oldskool harems te zijn, en Kodomo no Omocha blijkt vet briljant te zijn
    to heart was leuk
      dinsdag 13 maart 2007 @ 20:33:39 #261
    158978 Sk00p
    Ayumi Hamasaki
    pi_47241606
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 18:30 schreef wdn het volgende:
    komt er geen derde seizoen van AMG?
    heb allebei de seizoenen gekeken...
    was vanaf ep 1 al verslaaft..soms mis ik het wel even..
      dinsdag 13 maart 2007 @ 20:37:10 #262
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47241751
    ik had alleen de ova gezien van AMG en die vond ik erg leuk
    pi_47242426
    ik alleen 1..dacht dat er maar 1 was? was wel zo abrupt geeindigd..
      dinsdag 13 maart 2007 @ 21:06:08 #264
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_47242764
    Er zijn 2 seizoenen en 1 ova. Ah my godess was ongelovelijk leuk
    Een 3de seizoen zou zeer welkom zijn!!!!
      dinsdag 13 maart 2007 @ 21:15:15 #265
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47243078
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 21:06 schreef wdn het volgende:
    Er zijn 2 seizoenen en 1 ova. Ah my godess was ongelovelijk leuk
    Een 3de seizoen zou zeer welkom zijn!!!!
    ik heb nooit durven beginnen aan de S1 en S2 van AMG, stomme green green heeft alle harem voor me verpest
    pi_47243894
    heeft iemand Osu! Tatakae! Ouendan! gespeeld/te koop ^_^

ik speel nu elite beat agents damn fun.
      dinsdag 13 maart 2007 @ 21:39:34 #267
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47244093
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 21:35 schreef outcast_within het volgende:
    heeft iemand Osu! Tatakae! Ouendan! gespeeld/te koop ^_^

ik speel nu elite beat agents damn fun.
    ik vind de liedjes daarvan leuker dan die van EBA
      dinsdag 13 maart 2007 @ 21:57:40 #268
    137562 rakotto
    pi_47244975
    Ikki Tousen - Dragon Destiny ep 1 was cool. Kan niet wachten tot ep 2 binnen is.
    pi_47245278
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 21:57 schreef rakotto het volgende:
    Ikki Tousen - Dragon Destiny ep 1 was cool. Kan niet wachten tot ep 2 binnen is.
    Stop maar met kijken.

Veel potentie weinig uitwerking.
      dinsdag 13 maart 2007 @ 22:04:56 #270
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47245339
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 22:03 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Stop maar met kijken.

Veel potentie weinig uitwerking.
    waar gaat die serie over?
    pi_47245726
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 22:04 schreef zquing het volgende:

[..]

waar gaat die serie over?
    Meisje met boobie bombs die een groene boon aan der oor heeft hangen.
    Meerdere mensen van meerdere scholen hebben die bonen.
    In zo'n boon zit een geest een strijder van vroeger.

En dan krijg je zo'n Destiny verhaal. Heb ik het lot zelf in de hand of krijgen we een herhaling van de geschiedenis.

Enfin bij elk gevecht scheuren de kleren. Krachten/gevechten worden niet significant beter wanneer we verder in de serie geraken.

Hoef je de serie niet meer te kijken:
    SPOILER
      dinsdag 13 maart 2007 @ 22:20:41 #272
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47246118
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 22:12 schreef outcast_within het volgende:

[..]

En dan krijg je zo'n Destiny verhaal. Heb ik het lot zelf in de hand of krijgen we een herhaling van de geschiedenis.

Enfin bij elk gevecht scheuren de kleren. Krachten/gevechten worden niet significant beter wanneer we verder in de serie geraken.

SPOILER
    ik denk dat ik 'm maar oversla dan
    pi_47246569
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 22:12 schreef outcast_within het volgende:

[..]

SPOILER

alssie zo flauw is als jij beschrijft heb ik misschien nog wel zin om em te gaan kijken
      dinsdag 13 maart 2007 @ 22:38:00 #274
    137562 rakotto
    pi_47247043
    Hij is niet flauw hoor. <3 Heb Ikki Tousen zelfs helemaal in 3 dagen gezien. Zo slecht is het niet.
    pi_47248841
    konichiwa ^^.
    Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
      dinsdag 13 maart 2007 @ 23:16:46 #276
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47248970
    Yo
    pi_47252380
    Nana
      woensdag 14 maart 2007 @ 00:58:04 #278
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47252439
    quote:
    Op woensdag 14 maart 2007 00:54 schreef outcast_within het volgende:
    Nana
    wat is er met nana? Nana is tof
    pi_47256154
    quote:
    Op woensdag 14 maart 2007 00:58 schreef zquing het volgende:

[..]

wat is er met nana? Nana is tof
    ik zag 2 hoekige vrouwen, een zeurmens die door de pubertijd heen gaat en de onzekerheden van het vrouwzijn moet overwinnen.

Ik dacht onzinnige echi eigenlijk gezien de populariteit van nana in dit topic.
    Blijkt het een serie met inhoud te zijn
      woensdag 14 maart 2007 @ 11:03:57 #280
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_47258337
    Series met inhoud leer je wat van

*zucht* Zelfs anime-rock-chicks zijn kawaii
      woensdag 14 maart 2007 @ 11:20:45 #281
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47258929
    quote:
    Op woensdag 14 maart 2007 11:03 schreef wdn het volgende:
    Series met inhoud leer je wat van

[afbeelding]

*zucht* Zelfs anime-rock-chicks zijn kawaii
    eens is,

heeft iemand trouwens BECK gezien?
      woensdag 14 maart 2007 @ 16:21:44 #282
    139307 stroopje
    HEY THAT'S MY LINE
    pi_47269063
    quote:
    Op woensdag 14 maart 2007 11:20 schreef zquing het volgende:

heeft iemand trouwens BECK gezien?
    Ik heb BECK gezien zeker de moeite waard als je NANA goed vindt

I've got a feeling a feeling deep inside oh yeah
      woensdag 14 maart 2007 @ 16:22:38 #283
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47269089
    quote:
    Op woensdag 14 maart 2007 16:21 schreef stroopje het volgende:

[..]

Ik heb BECK gezien zeker de moeite waard als je NANA goed vindt

[afbeelding]

I've got a feeling a feeling deep inside oh yeah
    probleem is dat beck moeilijk te vinden is, ik heb hem iig nog niet gevonden
      woensdag 14 maart 2007 @ 16:30:40 #284
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_47269329
    PM
    edit: oh en ik d/l mee vanaf de eerste link die ik je heb gestuurd

[ Bericht 51% gewijzigd door wdn op 14-03-2007 16:39:39 ]
      woensdag 14 maart 2007 @ 18:52:40 #285
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47273783
    quote:
    Op woensdag 14 maart 2007 16:30 schreef wdn het volgende:
    PM
    edit: oh en ik d/l mee vanaf de eerste link die ik je heb gestuurd
    bedankt, en die link was vet snel
      woensdag 14 maart 2007 @ 21:27:41 #286
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47279580
    en hij is nu al binnen, kga vanavond maar eens ep1 kijken
      donderdag 15 maart 2007 @ 00:10:33 #287
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47287118
    ep1 was vet tof
      donderdag 15 maart 2007 @ 00:11:01 #288
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47287137
    quad post(ofzo)
      donderdag 15 maart 2007 @ 00:21:52 #289
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47287446
    Izumi is kawaii en de stijl is tof van BECK

[ Bericht 6% gewijzigd door zquing op 15-03-2007 00:45:26 ]
      donderdag 15 maart 2007 @ 00:26:09 #290
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47287565
    omg een hexapost

en beck is tof
      donderdag 15 maart 2007 @ 10:23:48 #291
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_47293022
    sextet man

omg ik zei sex.

pi_47293199
    jezus, spam niet zo gek...
    pi_47304910
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 10:30 schreef mschol het volgende:
    Wat hij zegt.
    Je lijkt Outcast en zijn paarden wel!
    pi_47304993
    quote:
    Op zaterdag 10 maart 2007 15:59 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Omdat ik de laatste twee maanden eigenlijk geen animé gezien heb en dus glad vergeten was om dit topic te tvp'en...

Maar wees gerust, jullie kunnen weer lief op je tenen lopen, want ik ben weer aanwezig...
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
      donderdag 15 maart 2007 @ 16:21:45 #295
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47305015
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 10:30 schreef mschol het volgende:
    sorry, kzal 't niet meer doen
    pi_47305641
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 18:28 schreef wdn het volgende:

Yoko Kanno & The Seatbelts hebben een live-optreden gedaan waarbij ze onder andere Tank! live spelen... geweldig, gewoon...
    Het optreden vind je in de Cowboy Bebop CD-Box, maar dus ook op video:

http://www.youtube.com/watch?v=M_25mVjKwcc

Dat vrouwtje in de rode, leren jas is Yoko Kanno...
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_47306334
    Is de YHBT-versie van 5 Centimeters Per Second (Byousoku 5 Centimeter) 'n beetje fatsoenlijke kwaliteit? Triad gaf aan dat de uitgekomen raw van de eerste aflevering van flutkwaliteit was en dat ze het dus niet de moeite van het subben vinden...
    pi_47307899
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 16:56 schreef Jordy-B het volgende:
    Is de YHBT-versie van 5 Centimeters Per Second (Byousoku 5 Centimeter) 'n beetje fatsoenlijke kwaliteit? Triad gaf aan dat de uitgekomen raw van de eerste aflevering van flutkwaliteit was en dat ze het dus niet de moeite van het subben vinden...
    ja, alleen je hebt maar 1 aflevering. keeps you wanting for more though.
    Geen last van vervelende pixels, bloesembladeren die vallen, zien er goed uit.
    pi_47308654
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 17:46 schreef outcast_within het volgende:

[..]

ja, alleen je hebt maar 1 aflevering. keeps you wanting for more though.
    Geen last van vervelende pixels, bloesembladeren die vallen, zien er goed uit.
    Moet 'm ook nog zien (op aanraden van jou). Maar op het moment heb ik het te druk om anime te kijken.
    Loop ook ongelooflijk achter met DN, wat ik opzich wel jammer vind. Maar je moet keuzes maken he..
    pi_47311457
    De kwaliteit was toch niet te vergelijken met de trailer van bijvoorbeeld The Triad... Die was met veel hogere resolutie en dat maakt toch wel een verschil van dag en nacht...

Ik wacht dus wel even...
      donderdag 15 maart 2007 @ 19:45:31 #301
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_47311744
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 19:36 schreef Jordy-B het volgende:
    De kwaliteit was toch niet te vergelijken met de trailer van bijvoorbeeld The Triad... Die was met veel hogere resolutie en dat maakt toch wel een verschil van dag en nacht...

Ik wacht dus wel even...
    de kwaliteit was wel okee van 5cm, iig die van [Bikasuishin]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')