Hartelijk Gefeliciteerdquote:Op maandag 12 maart 2007 16:33 schreef zquing het volgende:
Feestje voor mij. Na 2 jaar eindelijk de 1k posts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oooh tof, die steel ikquote:Op maandag 12 maart 2007 23:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Clickable
[[url=http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/DSC02371.jpg]afbeelding][/url]
Gefeliciteerd. Nu ik dit lees sta je al op 1060, heb je mij alweer ingehaaldquote:Op maandag 12 maart 2007 17:04 schreef zquing het volgende:
't heeft me een tijdje gekost maar ook ik heb eindelijk een postcount van meer dan 3 cijfers, nog maar 20 jaar te gaan voordat ik de 10k heb
dat is waar, maar als je echt niets weet om te kijken kan je altijd nog bartender gaan kijken, de laatse ep is een paar dagen geleden gereleasedquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:15 schreef koffiegast het volgende:
tis laatste tijd alleen maar nana, iets waar blijkbaar niet veel bekend mee zijn :/
deathnote is beetje wachten en zijn eigen topic...naruto same geval... zijn er nog erg bijzondere animes uitgekomen laatst? (5cm/s wellicht, maar moet nog kijken..)
verder gaat fansubland aardig traag alles wat niet DN/Naruto/bleach en andere bekende shit is.
Of Code GEASSquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:17 schreef zquing het volgende:
[..]
dat is waar, maar als je echt niets weet om te kijken kan je altijd nog bartender gaan kijken, de laatse ep is een paar dagen geleden gereleased
gantz is kut, die zou ik echt overslaan. Hellsing vond ik ook niet zo super. FMP moet je gewoon zien, die is zo grappig. En voor de relatie raad ik je boys-be aan, is eigenlijk een shonen serie maar wel erg leuk, en maar 13 epsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:17 schreef wdn het volgende:
IK heb op de rol staan:
Kiba 49 eps. Is dat wat?
Full Metal Panic (kweet het niet daarmee. 3x aan begonnen maar het wil niet echt)
Gantz
Rec
Hellsing
Renkin Sankyuu Magical Pohaan.
Zijn er trouwens nog goede series vegelijkbaar aan Suzuka/Ah my goddes/Love Hina? Iets rrelatieachtigs.
Awesome, dankjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:28 schreef wdn het volgende:
Rahl dat is Tank van de Seabelts.
Hier --> http://en.wikipedia.org/wiki/Tank%21
maar toch kijken, hoewel niet alle eps even goed zijn is die serie overall erg leukquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:30 schreef wdn het volgende:
Langer dan 13 vind ik wel beter
Ah my godess was zelfs te kort
to heart was leukquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:36 schreef zquing het volgende:
To Heart blijkt een van de betere oldskool harems te zijn, en Kodomo no Omocha blijkt vet briljant te zijn
komt er geen derde seizoen van AMG?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:30 schreef wdn het volgende:
Langer dan 13 vind ik wel beter
Ah my godess was zelfs te kort
ik heb nooit durven beginnen aan de S1 en S2 van AMG, stomme green green heeft alle harem voor me verpestquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:06 schreef wdn het volgende:
Er zijn 2 seizoenen en 1 ova. Ah my godess was ongelovelijk leuk![]()
![]()
Een 3de seizoen zou zeer welkom zijn!!!!
ik vind de liedjes daarvan leuker dan die van EBAquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:35 schreef outcast_within het volgende:
heeft iemand Osu! Tatakae! Ouendan! gespeeld/te koop ^_^
ik speel nu elite beat agents damn fun.
Stop maar met kijken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:57 schreef rakotto het volgende:
Ikki Tousen - Dragon Destiny ep 1 was cool. Kan niet wachten tot ep 2 binnen is.
waar gaat die serie over?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Stop maar met kijken.
Veel potentie weinig uitwerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |