IK ZWEERquote:
Valt wel mee. Ik heb een film van Shin Chan gezien in het Japans en die ging vrij ver.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:48 schreef koffiegast het volgende:
shinchan is wel de enige en egt leuke aangepaste dubbed versie... het klinkt gewoon grappig en zon kinderstem voor 5 jarige ! En dan die teksten, zou me nix verbazen als onze teksten nog uitbundiger zouden zijn
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:59 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
lol gaaf XD. een anime die ik vroegeer keek wordt gesubd ^_^
op idioot-updates staat de eerste episode van spoon no oba-san bij mij (en vele anderen beter bekend als vrouwtje theelepel XD Subs worden gedaan door minor ja nai
Idd, nostalgie vrouwtje theelepel...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:59 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
lol gaaf XD. een anime die ik vroegeer keek wordt gesubd ^_^
op idioot-updates staat de eerste episode van spoon no oba-san bij mij (en vele anderen beter bekend als vrouwtje theelepel XD Subs worden gedaan door minor ja nai
dl't meequote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:40 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Idd, nostalgie vrouwtje theelepel...
Ik weet echt niet meer waar deze serie over ging.
* MaxiTitan downloaden gaat.
plaatje geeft echt een verkeerde indruk afquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:01 schreef Sh0g het volgende:
tvp
Utawarerumono: toffe serie
[afbeelding]
[afbeelding]
Week voor mijn tentamens begin ik weer te kijken, lekker handig
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:01 schreef Sh0g het volgende:
tvp
Utawarerumono: toffe serie
[afbeelding]
[afbeelding]
Week voor mijn tentamens begin ik weer te kijken, lekker handig
Guyver: Bioboosted Armor bedoel je?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:33 schreef Sala-adin het volgende:
Eff een algemene vraag.
wie weet wanneer de anime serie van Guyver verder gaat?
En dan heb ik het over de vernieuwde Guyver anime serie en niet die oude.
Volgens mij zijn ze blijven haken op aflevering 27 ofzo
Ja die vernieuwde dus.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:54 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Guyver: Bioboosted Armor bedoel je?
Er zijn 26 afleveringen van en Guyver Fansubs zijn nu bij ep 17 met vertalen.
Kan het zijn dat je ze van The Dark Knights of eD2k (TDKeD2k) hebt.?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:14 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja die vernieuwde dus.
Hoe kan dat dan want ik heb alle 26 afleveringen gesubd en wel
Dat is om de verstokte ecchi kijkers ook over te halen te gaan kijken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:19 schreef koffiegast het volgende:
[..]
plaatje geeft echt een verkeerde indruk af
weet niet kan best wel heb namelijk gewoon alle 26 afl op een dvd gekregen van een vriendquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:33 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Kan het zijn dat je ze van The Dark Knights of eD2k (TDKeD2k) hebt.?
Want die hebben het tot nu toe als enige helemaal gesubbed.
Je zit verkeerdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:19 schreef Sk00p het volgende:
Devil Beside You afgekeken!! (20 afleveringen en de serie komt uit Taiwan en dus ook in die taal gesproken)
Damn wat een prachtserie was dat!!![]()
![]()
Voor de Densha Otoko liefhebbers (zoals ik) is dit echt een aanrader![]()
EINDELIJK!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:48 schreef RipCore het volgende:
Jullie weten trouwens vast wel dat het eerste deel van 5 cm per second uit is, Oukashou?
That shit is good..!
[afbeelding]
Van dezelfde maker als Beyond the Clouds en Hoshi no Koe. 14.gif
dat ziet er zeker goed uit. Ik vond de art in beyond de clouds erg goed, al was het verhaal een beetje vaag, maar wel tofquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:48 schreef RipCore het volgende:
Jullie weten trouwens vast wel dat het eerste deel van 5 cm per second uit is, Oukashou?
That shit is good..!
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi getekend... Waar te downen? (pm ff ajbquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:48 schreef RipCore het volgende:
That shit is good..!
[afbeelding]
[afbeelding]
kijk je inboxquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mooi getekend... Waar te downen? (pm ff ajb)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |