dat pas??quote:
jij ook al??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dat pas??
ik gok dat ik ook zoiets (qua aantal) heb gezien, misschien iets minder, zolang ik geen database met de anime die ik bezit heb kan ik hier geen exacte cijfers van geven
vakantie's werken erg mee met het aantal dat ik kan kijkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:59 schreef Sk00p het volgende:
[..]
jij ook al??![]()
vind anime wel leuk, maar niet te veel..
Kijk eens goed, de helft is geen eens animé.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dat pas??
ik gok dat ik ook zoiets (qua aantal) heb gezien, misschien iets minder, zolang ik geen database met de anime die ik bezit heb kan ik hier geen exacte cijfers van geven
Een klapper van een serie was Midori No Hibi!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:17 schreef Sh0g het volgende:
[..]
@Outcast: KGNE en Midori no Hibi. Dat waren nog eens series.![]()
9 maand geleden ofzo dat ik dat gezien heb.
Ik zag net dat ik op 19 april mijn eerste post in deze topicreeks neerzette, in het midori for teh win deeltje 13. Dat is over een maand ook alweer 1 jaar geleden.De tijd vliegt.
![]()
Kan nog altijd goed genieten van Midori no Hibi =3quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:26 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Een klapper van een serie was Midori No Hibi!!![]()
Één woord: WOW!quote:
tuurlijk wel, in gekuiste vorm, dus hou je eps van 10 minuten overquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Één woord: WOW!
Ik heb al een beetje veel van dit topic gemist zie ik zo..![]()
En aangezien het hier ter sprake is gekomen.. geen Naruto in NL aub!
In ellk geval niet voor jetix of whatever, heb nogsteeds nachtmerries van die Duitse dub..![]()
Elfen lied zou wel tof zijn trouwens, want die komt dan sowieso niet op jetix.![]()
Vechtende chickiesquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:17 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Vechtende chickies
Heb ik ook nog ergens liggen.
Heerlijke genres ook: Ecchi, Martial Arts, School, Super Power
waarschijnlijk wel, maar ik heb 't gevoel alsof er niets is gebeurd in ep 36quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:22 schreef wdn het volgende:
Zeg gaat hun nu weer 4 maanden duren voor de nieuwe Nana (37) komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
SPOILER: 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:17 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Vechtende chickies
ik heb hier thuis daar 2 dvd's fanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:04 schreef mschol het volgende:
[..]gister waren we nog opzoek naar de dvd's daarvan
Je zal er geen spijt van krijgen.quote:
ga ik ook eens checken. goeie genre's ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:17 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Vechtende chickies
"downloadt al"quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:17 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Vechtende chickies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |