blijf eens weg of als je iets wilt leren vraag welke series je zien moet, maar dit hoeft niet in dit topicquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:00 schreef Kurk het volgende:
[..]Zou ik ook niet willen.
![]()
Gewoon, dat je gewoon een tekening van een poppetje 10 seconden lang in beeld staat, dat alleen het mondje op-en-neer gaat als een half dode goudvis... Heel goedkoop allemaal![]()
Achja.. In Japan kwam ie ook gewoon op TVquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:33 schreef Qunix het volgende:
Ebichu....
Das hentai/humor... Slecht plan.
De topictitel vermeldt Manga, en dat Japanse is voor mij allemaal 1 pot natquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:03 schreef koffiegast het volgende:
[..]
tja als je dat denkt...feit is dat je zegt dat je het over manga hebt, iets wat anders is dan ANIME
dat je al weinig verstand ervan hebt. magoed jouw mening he
kijk naar meningeen rl soap, net zo.
Manga zijn stripsquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:45 schreef Kurk het volgende:
[..]
De topictitel vermeldt Manga, en dat Japanse is voor mij allemaal 1 pot natMaar goed, ik ben al weg hier
![]()
elfen liedquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:04 schreef Qunix het volgende:
Stel.... Je krijgt de vraag om een paar anime series op te noemen, wat op de Nederlandse tv moet komen. Welke worden het dan volgens jouw?
Oftewel... Welke anime series wil jij op tv zien?
Er zijn plannen voor Naruto (dub dan wel engels of nederlands? of subs?) geen idee..quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:35 schreef koffiegast het volgende:
E-B-I-C-H-U
Death Note iig, Naruto zou wellicht grappig zijn voor weer een rage te zien...
DBZ! geintje..
Great Teacher Onizuka...maybe..
zou me niets verbaze als we ooit naruto op de buis hier krijge of bleach..
waarschijnlijk engelse dub met NL subsquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Er zijn plannen voor Naruto (dub dan wel engels of nederlands? of subs?) geen idee..
(ik moet hier wel even toegeven dat de stijl van de AMV niet de mijne is en dat meningen natuurlijk kunnen verschillen)quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:19 schreef Mosquitomovies het volgende:
Ik heb een paar dagen terug deze AMV gemaakt met beelden uit de film Fullmetal Alchemist: The conqueror of Shambala en muziek van Bush. Wat vinden jullie ervan?
http://youtube.com/watch?v=Atnw_gwkEmY
Full metal alchemist, Naruto en Bleach lijken mij de geschikste omdat die de meeste zullen aanspreken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:04 schreef Qunix het volgende:
Stel.... Je krijgt de vraag om een paar anime series op te noemen, wat op de Nederlandse tv moet komen. Welke worden het dan volgens jouw?
Oftewel... Welke anime series wil jij op tv zien?
Of alles ingesproken door het geweldige aantal voice actors van jetix.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:14 schreef mschol het volgende:
[..]
waarschijnlijk engelse dub met NL subs
Nee, dat je allemaal gillende kinderen over straat zag rennen en dachten dat ze Goku waren.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:49 schreef zquing het volgende:
http://youtube.com/watch?v=-d86meXzUBo
dit is toch niet de echte intro van de duitse naruto ...............
Dit is echt echt echt slecht
@torn
wat bedoel je met wat er gebeurde met DBZ? Dat het populair is geworden bij iedereen? Dat het super slecht was nagesyncd?
bedankt voor je lange reactie! Ik ben het met je eens dat deze niet heel veel verschilt van andere. Toch vind ik hem boven het gemiddelde van wat er op youtube staat. Wat je zei over beatsyncen.. dat heb ik toch op heel wat plaatsen gedaan, aan het begin, maar ook bij die poort.. met het water in de woestijn en tijdens het gevecht met Gluttony (beetje).. Maar op het eind wordt het wel stukken minder inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:55 schreef zquing het volgende:
[..]
(ik moet hier wel even toegeven dat de stijl van de AMV niet de mijne is en dat meningen natuurlijk kunnen verschillen)
Ik vond het gewoon een standaart 12 in een dozijn AMV. Ik weet niet wat je wilde berijken met het maken van deze amv maar het is totaal niet anders dan dat wat duizenenden anderen al gedaan hebben
Als dit een AMV was die niet in dit topic was gepost zou ik waarschijnlijk na 10 seconden alweer verder zijn gegaan.
Je had op z'n minst een beetje moeite mogen nemen om te beatsyncen, je scenes iets beter te kiezen en ze iig niet 5 seconden door te laten gaan.
Je scenes lijken een beetje random gekozen te zijn, je wou volgens mij een paar dingen laten zien, maar niet echt een verhaal proberen te vertellen. Wat ik wel goed vind is dat je niet voor de "woow laat ik maar een shitload aan slechte effecten toevoegen want dan ziet het er zo veel beter uit" dingen bent gegaan. Ook zijn de fade to blacks wel okee gedaan.
Nu moet ik toegeven dat ik meer van de rustige amv's ben, amv's die een verhaal proberen te vertellen dat soort spul. ik raad je de volgende aan om te kijken klik en klik(als ze het niet doen moet je even VLC downen) Verder kan ik je ook de "reflection of style" serie aanraden, alhoewel de meeste voor mij te veel effects hebben zitten er ook hele mooie stukjes in, vooral in "Reflections of Style 3", het stukje waar ze BECK voor gebruikt hadden.
nu is het wel zo dat ik zelf maar 1 amv gemaakt heb, welke technisch gezien niet super is(verre daarvan eigenlijk) dus ik weet wel het gevoel dat je krijgt als je er zelf 1 in elkaar heb gezet.(als je hem wilt zien klik(doet 't volgens mij alleen in IE al he ik nooit getest in FF,stomme msn soapbox(was slechts een testupload)
Maar je moet vooral verder gaan met het maken van AMV's, en als je naar Animecon gaat moet je ook meegaan doen aan de AMV contest, en natuurlijk amv.org bezoeken, maar dat deed je vast al
Hilariteit gegarandeerd. Gaan ze elkaar bewerken met werpsterren en zo.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:12 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nee, dat je allemaal gillende kinderen over straat zag rennen en dachten dat ze Goku waren.![]()
Naruto is nou ook net zo'n serie wat kinderen ook na gaan doen denk ik zelf.
Kinderen tegenwoordigquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:16 schreef RipCore het volgende:
[..]
Hilariteit gegarandeerd. Gaan ze elkaar bewerken met werpsterren en zo.Of in bomen klimmen en dan er zo uitjumpen ´want Naruto kan dat ook´. Soort van natuurlijke selectie zeg maar. Ik ben voor NL gedubte Naruto op de tv!
![]()
welk programma heb je gebruikt om 't te maken? Gewoon die standaart windows ding?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:13 schreef Mosquitomovies het volgende:
[..]
bedankt voor je lange reactie! Ik ben het met je eens dat deze niet heel veel verschilt van andere. Toch vind ik hem boven het gemiddelde van wat er op youtube staat. Wat je zei over beatsyncen.. dat heb ik toch op heel wat plaatsen gedaan, aan het begin, maar ook bij die poort.. met het water in de woestijn en tijdens het gevecht met Gluttony (beetje).. Maar op het eind wordt het wel stukken minder inderdaad.
Dat ik scenes lang door laat gaan is niet zo. de langste shot duurt hooguit 3 seconden (op de introshot na) Ik heb sommige beelden wel zo gemonteerd zodat het lijkt alsof ze aan elkaar horen, terwijl ik er soms tientallen secondes uit heb geknipt.
Toch ben ik blij met je reactie! bedankt!
Nee ik gebruik "Magix video maker deluxe 2006 plus"quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:22 schreef zquing het volgende:
[..]
welk programma heb je gebruikt om 't te maken? Gewoon die standaart windows ding?
dat is wel tof, zou je een paar van die korte speelfilms kunnen laten zien?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:24 schreef Mosquitomovies het volgende:
[..]
Nee ik gebruik "Magix video maker deluxe 2006 plus"
Normaal maak ik gewoon korte speelfilms, maar ik vond dit wel heel leuk om te proberen!
Ik ben wel benieuwd hoe dattebayo vertaald gaat worden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:16 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ik ben voor NL gedubte Naruto op de tv!![]()
JEWEETOG! ipv dattebayo!quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:05 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe dattebayo vertaald gaat worden.
*ril* weer hetzelfde handje vol mensen die alle karakters dubben......toch maar niet imo.
"hier stond een foute link" Met deze heb ik aan een filmfestival meegedaan.. uiteraard niet gewonnen, maar ik was wel door de selectie gekomen van rond de 50 films terwijl er maar 12 doorgingen. Dat vind ik zelf al een hele prestatie. Ik doe het puur voor de lol, wil er dus niet mijn beroep van maken ofzoquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:50 schreef zquing het volgende:
[..]
dat is wel tof, zou je een paar van die korte speelfilms kunnen laten zien?
FMA, Bleach en Naruto zijn idd goeie series.quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Full metal alchemist, Naruto en Bleach lijken mij de geschikste omdat die de meeste zullen aanspreken.
Elfen lied of zo zou geweldig zijn maar volgensmij zijn heel veel moeders niet zo blij als hun kindertjes daar naar gaan kijken.
Zelf zou ik er graag geen zien... Ik kan die nederlandse nasynchronisatie echt niet aanhoren en om nou mijn favoriete serie zo verkracht te zien worden....![]()
Ff iets anders,Ik hebvan een vriend van me mee gekregen dat ze die shin chan (ja kutserie...) hier behoooorlijk netjes houden met zoals ie in japan is klopt dat?
nou liever niet eigelijk. Ik ben wel zo elitair om de JPN versie te eisen met subsquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:16 schreef RipCore het volgende:
[..]
Hilariteit gegarandeerd. Gaan ze elkaar bewerken met werpsterren en zo.Of in bomen klimmen en dan er zo uitjumpen ´want Naruto kan dat ook´. Soort van natuurlijke selectie zeg maar. Ik ben voor NL gedubte Naruto op de tv!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |