GG was de meest baggere serie die ik ooit heb gezien, de hoeveelheid echi was gewoon niet leuk meerquote:
Ik vond het wel leukquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:45 schreef zquing het volgende:
[..]
GG was de meest baggere serie die ik ooit heb gezien, de hoeveelheid echi was gewoon niet leuk meer
Nog Erger dan Najica Blitz Tactics? Hell daar kreeg je zelfs een slipje bij de DVDbox. Echt idiootquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:45 schreef zquing het volgende:
[..]
GG was de meest baggere serie die ik ooit heb gezien, de hoeveelheid echi was gewoon niet leuk meer
ik snap 't niet..quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:16 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Nog Erger dan Najica Blitz Tactics? Hell daar kreeg je zelfs een slipje bij de DVDbox. Echt idioot
Die ene is cool man, met die ijssculpturenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:17 schreef SureZal het volgende:
Ik vond het een beetje té maar ik heb wel em afgekeken
Hij was wel leuk ^__^
Ik moet er wel ff bij zeggen dat je de OVA's niet hoeft te kijken :/
Beide series kennen een character met de naam Midori. Zorgt soms voor wat verwarring.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:18 schreef Sk00p het volgende:
[..]
ik snap 't niet..
Word Midori no hibi vergeleken met Green Green?![]()
owww ok dan, ik was ook in de verwarringquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:32 schreef Sh0g het volgende:
Beide series kennen een character met de naam Midori. Zorgt soms voor wat verwarring.
... en een hoop gekibbel over de leukste midoriquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:32 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Die ene is cool man, met die ijssculpturen
[..]
Beide series kennen een character met de naam Midori. Zorgt soms voor wat verwarring.
YATTA!!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
... en een hoop gekibbel over de leukste midori
Je hebt gewoon geen smaak en totaal geen gevoel voor humor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:45 schreef zquing het volgende:
[..]
Moet je die uitslag er weer bij halenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:53 schreef blessed19 het volgende:
Voor de mensen die hier nieuw zijn en eens de uitslag van een verkiezing van een jaar geleden wil doornemen:
Het grote Animé verkiezingstopic
Het was echt een overwinning voor me!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:18 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Moet je die uitslag er weer bij halen
niet dezelfde?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:52 schreef RipCore het volgende:
Zo heet heel toevallig ook de YHBT van deze week.. Misschien bedoelt ie die, en niet 5 cm per second..
SPOILER: *O*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eind juli 2007 komt Shakugan No Shana - the movie. Prequel van de serie
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 06:46 schreef wdn het volgende:
Update Nana: episode 42 is de laatste episode en niet episode 50.Helaas!Dank voor dit nieuws nya =3SPOILER: *O*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eind juli 2007 komt Shakugan No Shana - the movie. Prequel van de serie![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 06:46 schreef wdn het volgende:
Update Nana: episode 42 is de laatste episode en niet episode 50.Helaas!maar waarom heb ik dan ep 43 in raw?SPOILER: *O*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eind juli 2007 komt Shakugan No Shana - the movie. Prequel van de serie
"Those unforgettable days, for them I live"
gezondheidquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:04 schreef wdn het volgende:
....... Hatchi.........
..........Hatchi ..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |