SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat er zulke meiden niet op school rond lopen.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Dit was geloof ik mijn nr. 2 van de animeverkiezing een dikke 2 jr (oid) terug. Beter laat dan nooit zeg maar.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:45 schreef wdn het volgende:
Shingetsutan Tsukihime
Net gezien en een dikke voldoende![]()
![]()
Gaat over vampieren![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:28 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben een nog een beetje een Anime newb, maarre wat zijn serie's/films die je echt moet zien? Ik heb dit nu (grootste gedeelte ook gezien):
- Akira
- Ghost in the Shell
- Princess Mononoke
- Cowboy Bebop (serie + film)
- Hellsing ( 13 delige serie, OVA's heb ik nog niet)
- Blood the last vampire
- Vampire Hunter D
- Urotsukidoji
- 3x3 eyes
- Steamboy
- Ninja scroll
- Dragonball (z) (veel verschillende afl. gezien, niks van gt)
Iemand tips?
gunslinger girls vind ik persoonlijk ook erg aardig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:56 schreef koffiegast het volgende:
Elfen lied wordt ook vaak genoemd
hmja, ach, boeie, doe alleen maar suggestie's, dan mag hijzelf uitzoeken of het hem wat lijkt..quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:03 schreef wdn het volgende:
mschol aan zijn voorkeur te zien is Spirited Away niet wat hij zoekt. Maar het is inderdaad een juweeltje.
31 maart, 2 dagen na release C&C3 en in het weekend...quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:10 schreef Orealo het volgende:
31 MAART
16:00
UTRECHT
Het grote anim /manga meeting topic dl 4. LaserQuestGangRape
Er zijn al eerdere fok meets geweest, altijd gezellig en leuk.
Lekker eten bij le:en, leuke mensen!
Iedereen en alles wordt gedoogd (geloof me, zelfs ik..)
Be there!
Record Of Lodoss War (OVA + TV)quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:28 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben een nog een beetje een Anime newb, maarre wat zijn serie's/films die je echt moet zien? Ik heb dit nu (grootste gedeelte ook gezien):
- Akira
- Ghost in the Shell
- Princess Mononoke
- Blood the last vampire
- Vampire Hunter D
- Urotsukidoji
- 3x3 eyes
- Steamboy
- Ninja scroll
Iemand tips?
Midori No Hibiquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:28 schreef wc-eend het volgende:
- Akira
- Ghost in the Shell
- Princess Mononoke
- Blood the last vampire
- Vampire Hunter D
- Urotsukidoji
- 3x3 eyes
- Steamboy
- Ninja scroll
Iemand tips?
d'r zit ook nog een verhaal bijquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef rakotto het volgende:
Elfen Lied is gewoon 12/13 afleveringen bloed.
Verhaal is zeker wel goed!quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
d'r zit ook nog een verhaal bijmaar idd met de nadruk op het gore gehalte
SPOILER: naampjes zijn leukOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
als je midori van GG bedoeld, ben je mijn vriend.. anders...quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:56 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Midori No Hibi![]()
en inderdaad nog Elfen Lied (als je tegen hard geweld en aardig wat bloed kunt)
Helaas had die serie zo een ongelofelijk bagger eindequote:Op donderdag 8 maart 2007 00:29 schreef blessed19 het volgende:
als je midori van GG bedoeld, ben je mijn vriend.. anders...
krijg je ruzie met mij en mijn vriend:
(vraag OW maar voor details...)
Berserk bedoel je? Moet je de rest van de manga gaan lezen dit verklaart weer een heleboel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Helaas had die serie zo een ongelofelijk bagger einde. Verder was ie echt gewel(da)dig
Ja die bedoelde ik ook!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Jep berserk, mij is altijd verteld dat ze de manga hadden ingehaald en daarom maar stopte ipv idiote fillers. Ik zal eens kijken of ik de manga kan vinden ^^.quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:38 schreef torn_Machina het volgende:
Berserk bedoel je? Moet je de rest van de manga gaan lezen dit verklaart weer een heleboel.
Berserk is volgens mij gestopt omdat ze geld problemen hadden, daarom zit er zo'n abrupt raar einde aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
krijg je ruzie met mij en mijn vriend:
[afbeelding]
(vraag OW maar voor details...)
quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Jep berserk, mij is altijd verteld dat ze de manga hadden ingehaald en daarom maar stopte ipv idiote fillers. Ik zal eens kijken of ik de manga kan vinden ^^.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zelf de rest van de manga nog niet helemaal gelezen, staat nog ergens op mijn pc.![]()
Ik heb alleen de eerste paar chapters gelezen van wat er gebeurde na de laatste anime ep.
ben ik in de war??quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]midori van GG
midori van Midori no hibi
"School Rumble" moet je zien kerelquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:28 schreef wc-eend het volgende:
- Akira
- Ghost in the Shell
- Princess Mononoke
- Blood the last vampire
- Vampire Hunter D
- Urotsukidoji
- 3x3 eyes
- Steamboy
- Ninja scroll
Iemand tips?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:32 schreef Sk00p het volgende:
[..]
ben ik in de war??
wat is die van [GG] dan?
ik heb trouwens die van [A-E]![]()
GG was de meest baggere serie die ik ooit heb gezien, de hoeveelheid echi was gewoon niet leuk meerquote:
Ik vond het wel leukquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:45 schreef zquing het volgende:
[..]
GG was de meest baggere serie die ik ooit heb gezien, de hoeveelheid echi was gewoon niet leuk meer
Nog Erger dan Najica Blitz Tactics? Hell daar kreeg je zelfs een slipje bij de DVDbox. Echt idiootquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:45 schreef zquing het volgende:
[..]
GG was de meest baggere serie die ik ooit heb gezien, de hoeveelheid echi was gewoon niet leuk meer
ik snap 't niet..quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:16 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Nog Erger dan Najica Blitz Tactics? Hell daar kreeg je zelfs een slipje bij de DVDbox. Echt idioot
Die ene is cool man, met die ijssculpturenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:17 schreef SureZal het volgende:
Ik vond het een beetje té maar ik heb wel em afgekeken
Hij was wel leuk ^__^
Ik moet er wel ff bij zeggen dat je de OVA's niet hoeft te kijken :/
Beide series kennen een character met de naam Midori. Zorgt soms voor wat verwarring.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:18 schreef Sk00p het volgende:
[..]
ik snap 't niet..
Word Midori no hibi vergeleken met Green Green?![]()
owww ok dan, ik was ook in de verwarringquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:32 schreef Sh0g het volgende:
Beide series kennen een character met de naam Midori. Zorgt soms voor wat verwarring.
... en een hoop gekibbel over de leukste midoriquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:32 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Die ene is cool man, met die ijssculpturen
[..]
Beide series kennen een character met de naam Midori. Zorgt soms voor wat verwarring.
YATTA!!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
... en een hoop gekibbel over de leukste midori
Je hebt gewoon geen smaak en totaal geen gevoel voor humor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:45 schreef zquing het volgende:
[..]
Moet je die uitslag er weer bij halenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:53 schreef blessed19 het volgende:
Voor de mensen die hier nieuw zijn en eens de uitslag van een verkiezing van een jaar geleden wil doornemen:
Het grote Animé verkiezingstopic
Het was echt een overwinning voor me!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:18 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Moet je die uitslag er weer bij halen
niet dezelfde?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:52 schreef RipCore het volgende:
Zo heet heel toevallig ook de YHBT van deze week.. Misschien bedoelt ie die, en niet 5 cm per second..
SPOILER: *O*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eind juli 2007 komt Shakugan No Shana - the movie. Prequel van de serie
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 06:46 schreef wdn het volgende:
Update Nana: episode 42 is de laatste episode en niet episode 50.Helaas!Dank voor dit nieuws nya =3SPOILER: *O*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eind juli 2007 komt Shakugan No Shana - the movie. Prequel van de serie![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 06:46 schreef wdn het volgende:
Update Nana: episode 42 is de laatste episode en niet episode 50.Helaas!maar waarom heb ik dan ep 43 in raw?SPOILER: *O*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eind juli 2007 komt Shakugan No Shana - the movie. Prequel van de serie
"Those unforgettable days, for them I live"
gezondheidquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:04 schreef wdn het volgende:
....... Hatchi.........
..........Hatchi ..........
Ik merk trouwens dat nu jordy er niet meer is (waarom eigenlijkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:55 schreef RipCore het volgende:
Spoilertags, megaulen!
Forgive me Father, for I have sinned.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik merk trouwens dat nu jordy er niet meer is (waarom eigenlijk) veel mensen zijn gedrag enigzins overnemen.
zijn er uberhaubt nog kaarten? ben laatste 2 jaar niet geweest wegens geld gebrek maar mochten er nog kaarten zijn (desnoods alleen voor zaterdag) heb ik wel zin om ff te gaan.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:20 schreef zquing het volgende:
gaan er nog veel mensen van hier naar Acon07?
h264 geencoded + mkv = horror imho (zie sumomomo mo, die is ook niet altijd lekker met afspelenquote:Op maandag 12 maart 2007 09:12 schreef outcast_within het volgende:
ff een noob vraag maar hoort [a4e]Appleseed_Movie_2004_CD1[h.264].mkv eruit te zien alsof het met 10 frames per seconde gaat?
en wat doe je eraan? Andere player?quote:Op maandag 12 maart 2007 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
h264 geencoded + mkv = horror imho (zie sumomomo mo, die is ook niet altijd lekker met afspelen)
het lijkt een snelheids probleem (van je pc)quote:Op maandag 12 maart 2007 09:16 schreef outcast_within het volgende:
[..]
en wat doe je eraan? Andere player?
64x2 3800+ 7300gt 2*512. grmbl voor wie enconden ze die troep top of the line core2duo game pc's?quote:Op maandag 12 maart 2007 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
het lijkt een snelheids probleem (van je pc)
je zou kunnen proberen een grotere buffer in te stellen...
Die errort em bij mij bij het openen van dit gare bestandquote:Op maandag 12 maart 2007 09:24 schreef zquing het volgende:
vlc deed wonderen voor mij
dat is vreemd, mijb systeem is ongeveer 't zelfde maar ik heb nooit problemen gehad met het openen van h264-mkv's....... Als gaat het soms wel schokkerig als mn pc 2 weken heeft aangestaan? Mischien moet je ff je pc rebooten oidquote:Op maandag 12 maart 2007 09:26 schreef outcast_within het volgende:
[..]
64x2 3800+ 7300gt 2*512. grmbl voor wie enconden ze die troep top of the line core2duo game pc's?
[..]
Die errort em bij mij bij het openen van dit gare bestand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |