Heeft ze Gravitation gezien?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:00 schreef DropjesLover het volgende:
k moet er zelf niet aan denken, mja
oi niks mis met gravitation okquote:
Ja, maar dat ventje is zo nichterig, man... Nou zie je dat wel in meer series (zoals dus Ouran High School Host Club), maar daar duiken ze niet gelijk met de eerste de beste kerel het bed in.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:25 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
oi niks mis met gravitation ok
Nou, vertel wat over NHK ni Youkoso! (TV), ofzo.... Synopsis, eigen mening, screenshotjes, the works...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:42 schreef zquing het volgende:
(lees hier iets interessants over een of andere toffe anime)
inukami/tonagura/naruto/deathnote/boku wa otome ni koishiteru/tokyo tribequote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:34 schreef Jordy-B het volgende:
ach... eerlijk gezegd ben ik nog steeds van slag door het veel te grote aanbod en de vrij lage kwaliteit dit seizoen. Ik volg nu eigenlijk nog maar twee series: Bartender en inukami!. Ik heb liever een seizoen met twee of drie series van hoge kwaliteit, dan een shitload aan series waarin je tussen de titels het bos niet meer ziet.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:40 schreef Rahl het volgende:
[afbeelding]
Code GEASS is sponsored by Pizza hut!
mja maar dat vind ik dus het grappige van Shuichi XDquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar dat ventje is zo nichterig, man... Nou zie je dat wel in meer series (zoals dus Ouran High School Host Club), maar daar duiken ze niet gelijk met de eerste de beste kerel het bed in.
Was je vergeten dat je al een ongeďnspireerde tvp geplaatst had?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:58 schreef zquing het volgende:
(lees hier iets interessants over een of andere toffe anime)
Zelf weten... Ik hou het iig wel.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
a
toch houden dus?
is zo lastig als ik anime control f
Die serie is gestoord...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:29 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb laatst Jungle wa Itsumo Hale nochi Gu gedownload... denk dat ik die hierna maar eens ga bekijken
Daar hou ik wel vanquote:
maar inukami is toch helemaal nie abrupt afgebroken?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:25 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik ben nu met Jigoku Shoujo Futakomori aan het kijken... Alleen jammer dat shinsen-subs vrij traag is met het releasen van de episodes... Het zelfde met inukami, ik vind het jammer dat sommige series zo abrupt worden afgebroken.
Heeft er iemand al meer gehoord over Byousoku 5 Centimeter, wat dat lijkt mij een interessante anime om te kijken.![]()
Ik vond Beyond The Clouds al zeer fraai, dit belooft helemaal een meesterwerk te worden.. Vijf (oid) melancholische verhaallijnen met tranentrekkende pianomuziek in HD (de trailer iig).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:25 schreef MaxiTitan het volgende:
Heeft er iemand al meer gehoord over Byousoku 5 Centimeter, wat dat lijkt mij een interessante anime om te kijken.![]()
Azumanga Daioh kon ik ook goed waarderen...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:54 schreef Jordy-B het volgende:
Pani Poni Dash lijkt erg op Azumanga Daioh. De serie volgt een schoolklas waarin een onwijs jong meisje de lerares is. En ze is veel jonger dan haar leerlingen.
Nooit afgekeken, omdat de fansubs zo lang op zich lieten wachten, maar wel een erg geinige serie. En een bijzonder stijlvolle OP: http://www.youtube.com/watch?v=TmgaaqEfrv8
Ik bedoel niet afgebroken in de zin van we stoppen ermee. Maar afgebroken in de regelmaat waarmee de eps uitkomen. Meestal, (of iig ik ben gewend) dat episodes gewoon wekelijks uitkomen met hier en daar een uitzondering. Maar de laatste tijd maken de fansubgroepen er in mijn ogen een potje van, ik zit nu met 3 series die in de wacht staan omdat ze de rest niet met regelmaat uitbrengen. Soms wil er gerust een maand overheen gaan of meer en dat vind ik jammer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
maar inukami is toch helemaal nie abrupt afgebroken?
ze zijn er nog steeds mee bezig
en ik wacht inmiddels al iets van 4 maanden op de volgende release van himawari
mendoi is nie zo snel
Dat is Suigintou uit Rozen Maiden.quote:en van welke serie is die avatar?
ahh oke,quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:45 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik bedoel niet afgebroken in de zin van we stoppen ermee. Maar afgebroken in de regelmaat waarmee de eps uitkomen. Meestal, (of iig ik ben gewend) dat episodes gewoon wekelijks uitkomen met hier en daar een uitzondering. Maar de laatste tijd maken de fansubgroepen er in mijn ogen een potje van, ik zit nu met 3 series die in de wacht staan omdat ze de rest niet met regelmaat uitbrengen. Soms wil er gerust een maand overheen gaan of meer en dat vind ik jammer.
[..]
aha dacht al dat het me ergens bekend van voor kwamquote:Dat is Suigintou uit Rozen Maiden.
verschilt per fansubgroep...quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:13 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
en tja wat ik me afvroeg is hoeveel man werken er nu eigelijk bij de verschillende fansub groups aan de series O.o?
Voor de Karaoke hebben ze vaak wel een apart mannetje (omdat de timing en typesetting van karaoke toch wel een geval apart is... )quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:53 schreef outcast_within het volgende:
If you want your release to be extra shiny, you can karaoke the songs of the intro/outro (also known as OP/ED).
is je japans zo goed dan al of?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:54 schreef SureZal het volgende:
ik ben dus het nieuwe aparte mannetje (karaoke) bij jph!p ^__^
Ah dank voor de uitlegquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
verschilt per fansubgroep...
Gewoon even bij een paar groepen op de site kijken...
Bij SARS werken er bijvoorbeeld 24, bij Static Subs werken er 25, Lunar heeft er 20, gg fansubs heeft er 30, Shinsen heeft er 42.
De werkzaamheden varieren, maar wat doorgaans gebeurt:Raw bemachtigen (dus de opname van TV of DVD) Vertaling Grove timing Editten Fijne timing Controle van de vertaling Typesetting Kwaliteitscontrole Encoden Distribueren / releasen
En daar komen dan nog de extra's bij (als karaoke)
Zie ook http://www.fansubbers.org/uploads/KB/infusionfansubguide.htm
Ik ben al een tijdje "verliefd" op de animatie van die seriequote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:25 schreef MaxiTitan het volgende:
Er zijn 6 afleveringen!! (en 5 bonussen idd).quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:08 schreef mschol het volgende:
ik ben maar eens begonnen aan I's pure OVA (5 afleveringen + 5 bonus afleveringen a 5 minuten ofzo)
en het is (na 2 eps) een wel oke serie..
ik hoop dat er nog wat meer snelheid in het verhaal komt..
quote:Op donderdag 11 januari 2007 03:34 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje "verliefd" op de animatie van die serie. Ik promoot hem ook in mijn fotoboek.
[..]
Er zijn 6 afleveringen!! (en 5 bonussen idd).
Er zijn 3 series (reeksen) die ik altijd zal blijven aanraden:
Hajime no Ippo
Full Metal Panic! (de opvolger The Second Raid en ook het apparte verhaal Fumoffu! natuurlijk)
en I''S Pure.
Je kunt ze nu lekker alle 6 achter elkaar kijken, maar ik heb echt elke keer een maand moeten wachten op de nieuwe episode. Het is een beetje een trage serie en je raakt soms erg frusti van die gozer ook, maar het is zeer mooi getekend en heeft mooie muziek en toch wel een heel mooi verhaal.
Je moet er van houden. De humor is ook erg goed, vooral in die bonussen
Je zou bijna vergeten dat aanschaffen ineens wčl een optie wordt, als een serie gelicenceerd is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:53 schreef torn_Machina het volgende:
Is het hier al bekend dat Death Note gelicensed is? Live-Evil en Toriyama's World hebben het al gedropped. Er zit dus niks anders op, dan met Animanda verder te gaan.
Is een optie ja, als ik het helemaal heb gezien. Dvd's zijn nou niet bepaald goedkoop. Zolang het gefansubbed wordt blijf ik het gewoon kijken hoor. Zo niet, dan kan ik altijd nog de manga lezen hoe het afloopt. Keuzes genoeg lijkt mij dus.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je zou bijna vergeten dat aanschaffen ineens wčl een optie wordt, als een serie gelicenceerd is.
sommige series zijn echt de aanschaf prijs waard.. sommige ook echt niet..quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je zou bijna vergeten dat aanschaffen ineens wčl een optie wordt, als een serie gelicenceerd is.
We hebben het over Death Note. Toch wel de serie van 't seizoen, dunkt me.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:37 schreef mschol het volgende:
[..]
sommige series zijn echt de aanschaf prijs waard.. sommige ook echt niet..
niet gekeken , toen hij uitkwam heb ik em links laten liggen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
We hebben het over Death Note. Toch wel de serie van 't seizoen, dunkt me.
Ik ben wel over meer series enthousiast dan Death Note dit seizoen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:51 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb hetzelfde, maar het is de enige serie waar mensen toch wel zéér enthousiast over zijn.
Nog niet nee. Er zit niet echt een verhaallijn in of niet? Blijft het wel interessant dan na een paar eps?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:00 schreef Jordy-B het volgende:
Ja, maar jij bent ook niet de enige user hier...
Heb je Bartender niet gezien?
Je kan even een blik werpen op www.anidb.netquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:05 schreef Skya het volgende:
Hey, toriyamas world en live-evil zijn met het subben gestopt. Zijn er nog fansubs die death note gaan subben?
Ok. Als ik weer een gaatje heb, zal ik eens een ep of 2 kijken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:13 schreef Jordy-B het volgende:
De serie draait om de gasten van de bar Edenhall. Er zijn eigenlijk twee vaste hoofdpersonen, de rest verandert iedere aflevering. In iedere aflevering zit dan ook een aparte verhaallijn waarin kennis wordt gemaakt met de hoofdpersoon van de aflevering. De aflevering gaat echter altijd over een bepaalde drank of cocktail die als metafoor wordt gebruikt.
Ik denk dat het de meest bijzondere serie van dit seizoen is.
[..]
Je kan even een blik werpen op www.anidb.net
Op deze site vind je reviews en cijfers van fansubs ipv series. Je kan op anidb.net goed zien welke fansubgroepen met een bepaalde serie bezig zijn, bij welke aflevering ze zijn en wat de kwaliteit van hun werk is.
en toen stopte ik maar direct met lezenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:26 schreef Qunix het volgende:
Dames en heren...... Ik heb wat Naruto nieuws!
Ik volg het niet eens meer... Veel mensen niet trouwens.... Nu zie je weinig seeders.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:42 schreef mschol het volgende:
[..]
en toen stopte ik maar direct met lezen
maar als er weer een beetje verhaal in komt wil ik het wel weer gaan volgen, echter wil ik weten vanaf waar ik dan ongveer zou moeten gaan downloaden om de tijdlijn vanaf 150 ofzo redelijk in beeld te brengen...
en jij hebt mail terugquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:09 schreef RipCore het volgende:
mschol has mail.
Het begon toch in februari? Dat duurt niet zo lang meer..quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:26 schreef Qunix het volgende:
-knip-
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:31 schreef SureZal het volgende:
voor alle DN shit kun je ook gewoon in het DN topic kijken ^__^
Kijk vreemd!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:19 schreef uppie83 het volgende:
Ergens heb ik toch wel een probleem. Ik volg animé series altijd met mijn buurvrouw. Echter ik kan dan dus ook nooit ff animé kijken als zij er niet is, want dan mist ze een deel van de serieToch heb ik regelmatig zin om te kijken terwijl zij er dan niet is....
Kijken. Goede serie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:44 schreef Kroekroek het volgende:
Zeg, heeft 1 van jullie Utawarerumono gezien? Het is me aangeraden door een vriend, en het leek me het verstandigst jullie eerst te raadplegen.
mooie box is datquote:Op zaterdag 13 januari 2007 05:36 schreef Crashcat het volgende:
Yaay. GITS: SAC2 deel 7 is binnen!!!
[afbeelding]
En even snel een wp in elkaar geflanseld.
[afbeelding]
Ik hoop van niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:04 schreef Canisfire het volgende:
Klopt het dat Minosha en Tapion uit een dragonball z film een eigen anime serie krijgen?
[afbeelding]
Wij weten jouw mening nu onderhand wel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:51 schreef Jordy-B het volgende:
Idd... Met Naruto en Bleach hebben we genoeg langdradige flutseries tot onze beschikking.
.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:04 schreef Canisfire het volgende:
Klopt het dat Minosha en Tapion uit een dragonball z film een eigen anime serie krijgen?
[afbeelding]
oeh... ben je op je tenen getrapt?quote:Op zondag 14 januari 2007 10:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wij weten jouw mening nu onderhand wel.Begint zelfs een beetje irritant te worden nu.
Dan open je maar een klaagbaak topic.
pwnd by a lolitagothic!quote:Op zondag 14 januari 2007 10:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wij weten jouw mening nu onderhand wel.Begint zelfs een beetje irritant te worden nu.
Dan open je maar een klaagbaak topic.
Genoeg. Smaken verschillen en ik vind langdurige series WEL leuk.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
oeh... ben je op je tenen getrapt?
Zeg eens welke series van normaal formaat je kent...
*kuch*quote:Op zondag 14 januari 2007 18:10 schreef zquing het volgende:
zijn er nog mensen hier die shoujo kijken? Ik was de afgelopen vakantie begonnen met shoujo en vind 't eigenlijk een stuk leuker dan de meeste shonen series
Shoujo ken ik weinig voorbeelden van... (ben er niet zo een fan vanquote:
Oh, maar er zijn best wel lange series die ik leuk vind, hoor... Ranma½ en Kimagure Orange Road, bijvoorbeeld... Maar geen van de series heb ik volledig afgekeken, want die kijk ik tot het moment dat de fillers beginnen. Bij Kimagure Orange Road is het eerste seizoen (eerste 24 afleveringen) gewoon volledig fillerloos.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Genoeg. Smaken verschillen en ik vind langdurige series WEL leuk.
Zo nu weet je mijn mening ook en kunnen we erover ophouden.
Niemand verplicht je toch om die fillers te kijken. Je kunt de anime weer oppikken als de fillers zijn afgelopen, als je dit toch niet interesseert. De originele verhaallijn van Naruto en Bleach zijn helemaal zo slecht nog niet en kijken lekker weg.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Oh, maar er zijn best wel lange series die ik leuk vind, hoor... Ranma½ en Kimagure Orange Road, bijvoorbeeld... Maar geen van de series heb ik volledig afgekeken, want die kijk ik tot het moment dat de fillers beginnen. Bij Kimagure Orange Road is het eerste seizoen (eerste 24 afleveringen) gewoon volledig fillerloos.
Da's eigenlijk ook het enige punt. Ik heb niet zozeer problemen met lange series, maar bij DBZ (toch wel de eerste lange serie die ik gezien heb) ergerde ik me aan het feit dat één gevecht zonder problemen een week in beslag kon nemen en er in een enkele aflevering eigenlijk geen reet gebeurde... Dus ben ik gestopt met kijken. Simpel.
En jaren later komen twee zeer populaire series uit Japan: Naruto en Bleach. En waar gaat het op het forum over? Fillers! Laat die serie dan vallen!
De meeste Animé-series zijn afkomstig van populaire manga's. Zodra een animé in productie gaat, is er dus genoeg manga-materiaal om de serie mee te maken. Maar na één ŕ twee seizoenen is de manga ingehaald en moeten er originele verhaallijnen voor de serie geschreven worden en die zijn meestal van lage kwaliteit. De fillers houden op, op het moment dat er weer nieuwe manga geschreven is en verwerkt kan worden in de Animé.
Ik zie veel liever een serie die gewoon twee aparte seizoenen bestaat, zodat er geen filler in voor hoeft te komen. Bij Mahoromatic bijvoorbeeld, zat er gewoon een jaar tussen het eerste en tweede seizoen. Bij Ghost in the Shell - SAC zat er zelfs twee jaar tussen. Dat is toch veel beter dan een serie waarvan continu iedere week een aflevering verschijn, hoe beroerd die aflevering dan ook is...
Ik heb van genoeg mensen gehoord dat het toch wel een must see is. Moet nog beginnen met de serie. Denk dat ik deze week wel de eerste paar eps heb gezien en dan zal ik wel even verslag doen.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:02 schreef zquing het volgende:
Hoe is monster? Ik had gehoord dat dat toch wel 1 van de betere series is.
/offtopic zijn er mensen die me willen helpen met het sorteren van een load aan wallpapers?
wikipedia ftw!:quote:Op zondag 14 januari 2007 19:02 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Shoujo ken ik weinig voorbeelden van... (ben er niet zo een fan van) mwa voorbeeld zou Cardcaptor Sakura kunnen zijn denk ik ^_^;;;;
Shounen series zijn series als onder andere Prince of Tennis of Eyeshield 21
ow je wist het echt niet xD. Ik zag je al zo vaak langskomen in dit topic dus ik dacht dat je sarcastische grap maakte over dat ik het verkeerd gespeld hadquote:Op zondag 14 januari 2007 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
wikipedia ftw!:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Shoujo
http://nl.wikipedia.org/wiki/Shounen
niet meer, ik ben bagger in termen, namen en bijbehorende zakenquote:Op zondag 14 januari 2007 23:08 schreef zquing het volgende:
[..]
ow je wist het echt niet xD. Ik zag je al zo vaak langskomen in dit topic dus ik dacht dat je sarcastische grap maakte over dat ik het verkeerd gespeld had![]()
Volgens mij na ep 75.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:25 schreef uppie83 het volgende:
Heeft Rurouni Kenshin eigenlijk fillers??? Zo ja, tussen welke eps zitten die dan?
Heb al wat gevonden.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:27 schreef uppie83 het volgende:
alles?
quote:The television series was split into three approximate seasons, with the first 27 episodes generally following the Tokyo Arc, episodes 28-62 closely following the Kyoto Arc, and episodes 63-95 being "filler" non-manga based episodes designed to allow for the manga plot line to advance. The anime series slid from high popularity after the Kyoto Arc to eventual cancellation before the Jinchū/Revenge Arc could be animated.
De fillers zuigen inderdaad. Maar dat is opzich ook wel logisch. Ze kunnen de personages niet verder ontwikkelen en hetzelfde geld voor het verhaal. Anders zou het niet meer kloppen met de orginele manga. In dit geval geld dat voor Naruto als de tientallen saaie missies die uiteindelijk niet belangrijk zijn en honderden rasengans die mijn stot ook uit komen. Maar dit betekent voor mij niet dat ik een serie meteen afkap. De manga is namelijk daarintegen bijzonder goed en de verhaallijnen vind ik steeds leuker worden. Naar mijn mening het wachten waard. De tussentijd is makkelijk op de vullen met anime's zoals Death note die niet erg lang duren. Ik ben zelf dus ook gestopt met het kijken van fillers.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Oh, maar er zijn best wel lange series die ik leuk vind, hoor... Ranma½ en Kimagure Orange Road, bijvoorbeeld... Maar geen van de series heb ik volledig afgekeken, want die kijk ik tot het moment dat de fillers beginnen. Bij Kimagure Orange Road is het eerste seizoen (eerste 24 afleveringen) gewoon volledig fillerloos.
En jaren later komen twee zeer populaire series uit Japan: Naruto en Bleach. En waar gaat het op het forum over? Fillers! Laat die serie dan vallen!
De meeste Animé-series zijn afkomstig van populaire manga's. Zodra een animé in productie gaat, is er dus genoeg manga-materiaal om de serie mee te maken. Maar na één ŕ twee seizoenen is de manga ingehaald en moeten er originele verhaallijnen voor de serie geschreven worden en die zijn meestal van lage kwaliteit. De fillers houden op, op het moment dat er weer nieuwe manga geschreven is en verwerkt kan worden in de Animé.
Ik zie veel liever een serie die gewoon twee aparte seizoenen bestaat, zodat er geen filler in voor hoeft te komen. Bij Mahoromatic bijvoorbeeld, zat er gewoon een jaar tussen het eerste en tweede seizoen. Bij Ghost in the Shell - SAC zat er zelfs twee jaar tussen. Dat is toch veel beter dan een serie waarvan continu iedere week een aflevering verschijn, hoe beroerd die aflevering dan ook is...
Het is wellicht irritant, maar ik zit hier als sinds 2000 op het forum en heb in de laatste paar jaar zóveel gescheld op die fillers gezien, dat ik (en meerdere mensen met mij) er zat van ben. Waarom denk je dat Naruto en Bleach hun eigen topic hebben? Omdat dit topic verzandde in een hoop geklaag over fillers en veel vragen wanneer de fillers nou eens ophouden. Dat je na al dat gezeur om die fillers van mij met enige regelmaat een negatieve opmerking over die series kan verwachten, lijkt me dan ook vrij begrijpelijk.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar waar het me hier om ging is dat telkens als er iets over Naruto (of Bleach) gezegt wordt in dit topic, niet eens filler geklaag, jij weer met een negatieve zogenaamd grappige opmerking de serie de grond in trapt. Ook al is jouw mening over die series allang bekend. Toch blijkt het telkens weer nodig te zijn om er iets over te zeggen. Wat behoorlijk irritant is en vandaar dat ik het nu ook even laat merken. Je mag het best vinden natuurlijk, maar nu weten we het wel en laat anderen gewoon lekker erover posten als er nieuws is zonder dat je er iets negatiefs over zegt wat helemaal niet belangrijk is verder. Just my point of view.
die had ik ook gedownt maar ben na 7 minuten alweer opgehouden met kijkenquote:Op maandag 15 januari 2007 14:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Ben nu de eerste aflevering van 'Venus Versus Virus' aan het kijken, weer een 'wij slachten vampieren af' serie maar nu met gothic-lolita's
Eerste aflevering afgekeken en het is wel grappig, maar niets bijzonders. Ik geef de serie met ep2 nog een kans en anders gaat ie de prullenbak in.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:32 schreef zquing het volgende:
[..]
die had ik ook gedownt maar ben na 7 minuten alweer opgehouden met kijken
Ik ben nu op aflevering 50, en het is tot nu toe echt een hele toffe serie. Het heeft een mooie balans van realistische personages (dat ik toch wel vaak mis bij anime) en toch een spannend en onvoorspelbaar verhaal.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:02 schreef zquing het volgende:
Hoe is monster? Ik had gehoord dat dat toch wel 1 van de betere series is.
/offtopic zijn er mensen die me willen helpen met het sorteren van een load aan wallpapers?
Case Closed dan maar.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:02 schreef Jordy-B het volgende:
knip
Hihihi!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:25 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Case Closed dan maar.![]()
We hebben er nu al genoeg gezeur weer over gehad.
Jordy nog 5 weken en dan hoef je het filler gezeur niet meer aan te horen voor een tijdje.
Dat is precies wat ik dacht middenin de aflevering, van die lekker theatrale finishing moves.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:21 schreef outcast_within het volgende:
guyver meets final fantasy achtig ?
...
ik vond casshern toch wel 1 van de meest baggere films ooit gemaakt. Maar die serie ziet er goed uit, denk dat ik maar een paar eps ga kijkenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik dacht middenin de aflevering, van die lekker theatrale finishing moves.
Ontzettend mooi gemaakt, volledige omgevingen en characters in 3D.
'Casshern' werd ook genoemd in de trialer en dat vond ik ook heerlijke Sci-Fi Pulp
OMG nieuwe DBZ? bron? waarover? wanneer? hoe lang?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En nu komt er een nieuwe DBZ. Nou, dan is het voor mij natuurlijk een inkoppertje.
't is nog een beetje in de 'gerucht'-fase...quote:Op maandag 15 januari 2007 22:42 schreef Rahl het volgende:
[..]
OMG nieuwe DBZ? bron? waarover? wanneer? hoe lang?
net eerste ep gekeken van karas. En weet het niet. Intro is zowiezo irri. zwoeng ratatata naam zwoeng ratatata naam zwoengquote:Op maandag 15 januari 2007 21:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik dacht middenin de aflevering, van die lekker theatrale finishing moves.
Ontzettend mooi gemaakt, volledige omgevingen en characters in 3D.
'Casshern' werd ook genoemd in de trialer en dat vond ik ook heerlijke Sci-Fi Pulp
Tapion was toch die dude die opgesloten zat in een doosje en die z'n zwaard aan future Trunks gaf?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:04 schreef Canisfire het volgende:
[afbeelding]
Doet u mij dan maar een fipo.quote:
Ik zelf heb niet al te veel over de fillers geklaagd en ben alleen benieuwd wanneer ze afgelopen waren. Ik kijk ze ook niet en wacht gewoon geduldig af tot de manga storyline weer begint. Maar ik vind het onbegrijpelijk dat je constant negatieve dingen over een serie zegt die je čn niet echt gekeken hebt (ja de eerste afleveringe zijn behoorlijk kut van Naruto, personages leren kennen etc) čn je geeft aan dat al het filler geklaag je voornaamste reden is waarom je nu telkens van die opmerkingen plaatst. Wat ik niet helemaal snap, maar goed.. wie ben ik. Omdat binnenkort de fillers afgelopen zijn, ga je dan wel weer normaal reageren op Naruto nieuws? Of gewoon negeren is misschien beter. Ben benieuwd.quote:Het is wellicht irritant, maar ik zit hier als sinds 2000 op het forum en heb in de laatste paar jaar zóveel gescheld op die fillers gezien, dat ik (en meerdere mensen met mij) er zat van ben. Waarom denk je dat Naruto en Bleach hun eigen topic hebben? Omdat dit topic verzandde in een hoop geklaag over fillers en veel vragen wanneer de fillers nou eens ophouden. Dat je na al dat gezeur om die fillers van mij met enige regelmaat een negatieve opmerking over die series kan verwachten, lijkt me dan ook vrij begrijpelijk.
Naruto is een typische jongens-serie en viel me na de eerste paar afleveringen ontzettend tegen. Bleach heb ik nog best lang gevolgd, maar toen bekend werd dat het een ontzettend lange serie ging worden, ben ik gestopt omdat ik wist wat er komen ging. Kennis van de series is dus (vooral bij Naruto) tweedehands, maar het is niet mijn schuld dat het grootste deel van de reacties over fillers gaat, toch? En bij het aantal reacties over die serie die ik gelezen heb (groot aantal, verschillende fora), haal ik het echt niet in m'n hoofd om te denken dat alle kijkers uit hun nek lullen.
Ik heb zelf DBZ nooit echt gevolgt, dus dat weet ik niet. En als mensen vinden dat er geen reet gebeurd in een aflevering raad ik ze aan om even te wachten en er dan meerdere achter elkaar te kijken. (dat maakt death note bijvoorbeeld ook veel leuker heb ik gemerkt) Maar het is ook wel logisch als je nagaat dat het van de manga is nagemaakt en de gevechten etc kan je natuurlijk niet makkelijk inkorten om het enigsinds geloofwaardig over te laten komen. Denk ook dat de gevechten meestal het langst duren en dat veel mensen die kijken het leukst zijn, dus dan lijkt het mij alleen maar goed als het lang duurt? Of ben ik nu gek.quote:Bij DBZ had je ook zoiets... Onwijs veel hardcore fans, maar als je ze vraagt wat ze er van vinden dat er in één aflevering eigenlijk geen reet gebeurt krijg je ineens een lawine aan negatieve reacties te horen. Toch niet zo'n goede serie, dus. Naruto en Bleach draaien nu in Amerika en hebben dus véél meer fans, maar het is helemaal het verhaal van DBZ als je de fora eens bekijkt.
En nu komt er een nieuwe DBZ. Nou, dan is het voor mij natuurlijk een inkoppertje.
Maar goed, als jij er dan echt zóveel problemen mee hebt dat ik jouw favo serie zit af te kraken, dan zal ik me inhouden... 't is immers jouw naamtopic.
quote:Ik vermoed trouwens dat Naruto toch wel een favoriet is van Strawberry, anders zou ze mijn commentaar gewoon laten voor wat het is. (of ze moet mij gewoon zo'n lul vinden... dat kan ook)
Dit las ik te laat, maar ik sluit me er wel bij aan.quote:Case Closed dan maar.
We hebben er nu al genoeg gezeur weer over gehad.
Jordy nog 5 weken en dan hoef je het filler gezeur niet meer aan te horen voor een tijdje.
omg er bestaat iemand die lange verhalen terug typt op jordy's posts.quote:
Eindelijk iemand die de aandacht er langer dan drie minuten bij kan houden, zonder gelijk te beginnen over paarden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
omg er bestaat iemand die lange verhalen terug typt op jordy's posts.
Don't know i should be surprised, or just really really sad
Just as shocked as you arequote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die de aandacht er langer dan drie minuten bij kan houden, zonder gelijk te beginnen over paarden.
ik ben niet echt van de echte oude anime (niet dat ik ze allemaal ban hoorquote:Original run April 7th, 1986 – September 22nd, 1986
Nagareboshi Gin is inderdaad een oudje. Serie van 1986, gebaseerd op de manga uit 1984.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:47 schreef mschol het volgende:
das een oudje:
[..]
ik ben niet echt van de echte oude anime (niet dat ik ze allemaal ban hoor)
Sterk!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die de aandacht er langer dan drie minuten bij kan houden, zonder gelijk te beginnen over paarden.
Genoeg, ligt er alleen aan waar je interesse ligt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:59 schreef zquing het volgende:
zijn er nog nieuwe anime die 't waard zijn om te kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Dom van mijquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:57 schreef SureZal het volgende:
Uryuu Ishida Is zn volledige naam ^__^ (fam. naam = uryuu)
onderin de OP vind je een linkje naar de wiki waar de OP in staat. Je mag het zelf even aanpassen, als je wil.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:25 schreef Agiath het volgende:
Haha, ik sta nog steeds in de OP, ik heb ondertussen al andere avatar.
Heb zelf laatst eentje gevonden: Kyoshiro to Towa no Soraquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:59 schreef zquing het volgende:
zijn er nog nieuwe anime die 't waard zijn om te kijken?
Ik vroeg dat ook en ben vervolgens door iemand gewoon die gehele lijst uitgekenkerd..quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:25 schreef Agiath het volgende:
Haha, ik sta nog steeds in de OP, ik heb ondertussen al andere avatar.
Ik post hier weer omdat ik weer Bleach kijk, fillers zijn afgelopen dus...
ja ik heb daar dus ook 2 eps van gekeken gister. en ik weet het niet hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:55 schreef mschol het volgende:
net begonnen met suzuka
To continue his studies, the young Akitsuki Yamato has to go and live with his aunt. He doesn`t have to pay a rent but in exchanges he has to maintain the residence. Besides having a public bath it`s also occupied by three pretty tenants, Saotome Yuuka, Matsumoto Megumi and Asahina Suzuka. Yamato falls quickly for the charm of the beautiful and sporty Suzuka but alas for him everything separates them...
[afbeelding]
[afbeelding]
best aardig na 2 eps
tja daar heb je wel een punt, maar dat lijkt in 3 en 4 minder voor te komenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:08 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja ik heb daar dus ook 2 eps van gekeken gister. en ik weet het niet hoor.
Zijn wel overdreven tegenpolen.
elke scene word gebruikt om duidelijk te maken dat hij care-free niet nadenkend met een goed hartje
en zij een frigide perfectionistische efficiente korte rokjes drager die langzaam het care free gedeelte van die kerel kan waarderen.
blij dat jij em kijkt. was van plan om te vragen of iemand em voor mij kon spoileren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en toen wist ik niks meer...(moet nog verder kijken
)
en wat betreft het einde gok ik iets als dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat nummer staat nog steeds op mijn MP3 speler XD.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:01 schreef SureZal het volgende:
Suzuka is best een leuke animéIk heb em een tijdje geleden al gezien. Het begin nummer vind ik ook mooi ^__^
Zou ik graag willen doen...maar ik doe het niet..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:08 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja ik heb daar dus ook 2 eps van gekeken gister. en ik weet het niet hoor.
Zijn wel overdreven tegenpolen.
elke scene word gebruikt om duidelijk te maken dat hij care-free niet nadenkend met een goed hartje
en zij een frigide perfectionistische efficiente korte rokjes drager die langzaam het care free gedeelte van die kerel kan waarderen.
blij dat jij em kijkt. was van plan om te vragen of iemand em voor mij kon spoileren.
na hoeveel? anders heb ik het vast al gemistquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:56 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Zou ik graag willen doen...maar ik doe het niet..
ze zijn inderdaad erge tegenpolen...maar je moet verderkijken!!
echt een mooie serie...wil alleen zeggen dat je na een paar afleveringen erachterkomt waarom ze zich zo geirriteerd gedraagd
![]()
Ergens in het midden ongeveer...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:22 schreef mschol het volgende:
[..]
na hoeveel? anders heb ik het vast al gemist
Zie [anime]Afro Samuraiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:31 schreef RipCore het volgende:
Ik kijk nou Afro Samurai.
-knip-
Iemand anders die deze pulp kijkt?
26 totaal dus ergens rond 13quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:33 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ergens in het midden ongeveer...
Het waren 24 of26 afleveringen dacht ik dus reken maar uit![]()
Volgens mij was het topic er al voordat de serie genoemd werd in het algemene Animé/manga-topic. Dan kunnen we 't maar beter ook gebruiken, niet?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:37 schreef RipCore het volgende:
God alle jezus.. Krijgt nou elke iets bekendere serie dan normaal een eigen topic...?![]()
leuk he altijd kankerenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:37 schreef RipCore het volgende:
God alle jezus.. Krijgt nou elke iets bekendere serie dan normaal een eigen topic...?![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:53 schreef mschol het volgende:
--edit----
@outcast_within:
spoileren van suzuka lijkt redelijk simpel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en toen wist ik niks meer...(moet nog verder kijken
)
en wat betreft het einde gok ik iets als dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 02:18 schreef outcast_within het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe gewoon nooit wat goed in deze topicsquote:Op zondag 21 januari 2007 02:16 schreef outcast_within het volgende:
[..]
leuk he altijd kankeren
en tsjah dat topic bestond al. vind je het niet fijn dat je nu van het bestaan van dat topic afweet?
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"![]()
Je komt altijd zo chaggie overquote:Op zondag 21 januari 2007 10:57 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ik doe gewoon nooit wat goed in deze topics![]()
![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 10:52 schreef mschol het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 11:16 schreef outcast_within het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.idd, ouran , en idd die scene
![]()
![]()
Dan moet je me 's meemaken als ik een keer echt chagrijnig ben!quote:Op zondag 21 januari 2007 11:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Je komt altijd zo chaggie over![]()
Nouja... Poging twee:
Nodame Cantabile
Van dezelfde animatiestudio als Honey & Clover (<--is trouwens live action van uit) en heeft bij mij dus bij voorbaat een streepje voor..
Ziet er wel leuk en grappig uit, heb alleen het idee dat het nergens naar toe gaat (as usual...).
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Wisten jullie dat je tegenwoordig je spoiler van een titel kan voorzien, zodat je vier spoilers later nog steeds kan zien waar de spoilers over gaan?Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:37 schreef Sk00p het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SuzukaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en verder in verhaal:SPOILER: suzuka t/m ep 14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SpoilerenSPOILER: suzuka t/m ep 18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en das me een na laatste spoiler, nog 1 die de rest van de eps gaat dekken (19 t/m 26)
[ Bericht 21% gewijzigd door mschol op 21-01-2007 16:57:34 ]![]()
weet ik, zie bovenquote:Op zondag 21 januari 2007 14:30 schreef Jordy-B het volgende:
Wisten jullie dat je tegenwoordig je spoiler van een titel kan voorzien, zodat je vier spoilers later nog steeds kan zien waar de spoilers over gaan?![]()
![]()
De rest van de serie hoef je dus niet meer te kijken...
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
wel gedaan hoorquote:Op zondag 21 januari 2007 21:11 schreef Sk00p het volgende:
De rest van de serie hoef je dus niet meer te kijken...
SPOILER: Suzuka 19 t/m 26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoo volledige serie gespoilerd..
zullen vast nog gaten inzitten, maar dan moet je maar de serie kijken![]()
![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:18 schreef mschol het volgende:
[..]
wel gedaan hoorNee hoor geen gaten. Goed gespoilerdSPOILER: Suzuka 19 t/m 26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoo volledige serie gespoilerd..
zullen vast nog gaten inzitten, maar dan moet je maar de serie kijken![]()
![]()
You saved me lots of time![]()
![]()
hoe weet je nou of er geen gaten inzitten als je de serie niet gezien hebt...quote:Op maandag 22 januari 2007 10:22 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Nee hoor geen gaten. Goed gespoilerd![]()
You saved me lots of time![]()
![]()
voor mijn gevoel heb ik nu een waardige anime serie beleefdquote:Op maandag 22 januari 2007 10:26 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe weet je nou of er geen gaten inzitten als je de serie niet gezien hebt...![]()
![]()
okequote:Op maandag 22 januari 2007 10:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
voor mijn gevoel heb ik nu een waardige anime serie beleefd
(ik weet ook wel iets wat ik vergeten ben te vertellen maar ik weet niet exact meer waar ik het zou moeten plaatsen , en ga het dus ook niet plaatsen..)![]()
Je had natuurlijk ook gewoon de serie kunnen gaan kijken...quote:Op maandag 22 januari 2007 10:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
voor mijn gevoel heb ik nu een waardige anime serie beleefd![]()
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.![]()
Ja maar nu hoeft dat niet meerquote:Op maandag 22 januari 2007 10:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook gewoon de serie kunnen gaan kijken...![]()
1. Megaupload + muffin =![]()
2. Bleach new episodes voelen nog steeds als fillers aan. (Behalve de muziek dan)
3. Het word tijd voor een nieuwe serie om te kijken. Ik zal eens in die anime top 200 gaan kijken.
Edit long term project: eureka seven. Die top 200 bestaat niet echt uit veel recent spul
[ Bericht 7% gewijzigd door outcast_within op 22-01-2007 11:13:15 ]![]()
Het hoeft ook niet recent spul te zijn (čcht niet...) als het maar toffe series zijn.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
Eureka 7 is een echte aanrader. Beste mecha based anime die ik tot nu toe heb gezien. Monster schijnt ook heel goed te zijn. Vorige week gedownload, denk dat ik deze week de eerste 10 eps ga kijken.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:49 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ja maar nu hoeft dat niet meer
1. Megaupload + muffin =![]()
2. Bleach new episodes voelen nog steeds als fillers aan. (Behalve de muziek dan)
3. Het word tijd voor een nieuwe serie om te kijken. Ik zal eens in die anime top 200 gaan kijken.
Edit long term project: eureka seven. Die top 200 bestaat niet echt uit veel recent spul![]()
Net ook even de eerste ep van Tokyo Majin Gakuen Kenpuchou binnen gehaald. Volgens Shinsen moet deze serie best wel geweldadig en bloederig zijn. Bijna op het niveau van Gantz. Ik laat mij verrassen dus.En met zombies kan het natuurlijk nooit mis gaan.
![]()
![]()
![]()
Sing for me
[
tja..]
Weer een jaartje ouder.
[ Bericht 16% gewijzigd door -Strawberry- op 22-01-2007 15:24:05 ]![]()
*tralalalalalala*quote:Op maandag 22 januari 2007 12:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Sing for me
![]()
Weer een jaartje ouder.
zo gezongen![]()
![]()
En dat in je naamtopic
Gefeliciteerd...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
WOWquote:Op maandag 22 januari 2007 12:46 schreef Jordy-B het volgende:
En dat in je naamtopic
Gefeliciteerd...![]()
happy bdayquote:Op maandag 22 januari 2007 12:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Sing for me
[
tja..]
Weer een jaartje ouder.
"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Heya je moet eens de film kijken (live-action) Die is echt zoooo leukquote:Op maandag 15 januari 2007 14:37 schreef zquing het volgende:
Nana 33 was echt superMet in de hoofdrollen Aoi Miyazaki en Mika Nakashima (zij is zo stoer he
) Muzikaal gezien is de film ook erg sterk, Mika en de zangeres van Trapnest (Olivia Lufkin) zijn irl ook zangeressen.
Het was overigens eerst de manga van Nana daarna de film en dan de anime. Is wel grappig overigens omdat je zo aan de anime kan zien dat de chars afgeleid zijn van de film.
De sequel van de film is overigens ook net pas uit in Japan, dus even wachten voordat ie met Engelse subs beschikbaar zijn. Helaas speelt Aoi Miyazak niet meer mee in deze sequel, maar is zij vervangen door Yui Ichikawa (net zo lief geloof ik) Mika Nakashima speelt er ook nog steeds in
![]()
De film is echt een aanrader.
Voor de rest heb ik Yakitate Japan gezien, ook na een tip van Kabuto_Raiger (thanks man). Ik ben iets over de helft nu. En vind het echt een heerlijke, grappige anime over brood. Nooit gedacht dat ik zo lang daarmee vermaakt kan worden. Azuma Kazuma (de hoofrolspeler) is echt een hele leuke character. En ik krijg echt onwijze trek ik brood als ik een episode gezien heb. De background research is ook erg goed van de anime, ik leer best veel over brood en broodbakken :p En zelfs de denker van Rodin komt er in voor.. als een broodstuk! Holland pride! Haha. Nog een 20 tal eps en dan zit het er weer op.
Maar ik ben ook weer met Bleach begonnen, ik laat de bounto fillers maar verschiet gaan. Vind de eerste 2 nieuwe eps wel leuk, maar een tikkeltje onbevredigend omdat het langzamer voor mijn gevoel gaat dan de manga. Maar goed, ik denk dat het in de komende tijd wel in een stroomversnelling zal komen (dat hoop ik althans)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seen it all done it all, can't remember most of it![]()
Ben ik na jaren eindelijk weer eens fan van een anime, kent niemand van mijn contacten hem![]()
Hier niemand die Ginga Nagareboshi Gin en/of Ginga Densetsu Weed gezien heeft en het leuk vond? Het is relatief onbekend in Nederland, dus het valt niet mee om hier andere fans te vinden.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Het is aardig stil in subland of heb ik juist series die worden gedropt ? ;s
niets van tokyo tribes in anderhalve maand of 2, niets van tonagura, etc..![]()
![]()
de serie's die ik volg(de) zijn of afgelopen of ze duren enorm lang (o.a. inukami en himawari vallen daar onder)quote:Op maandag 22 januari 2007 22:23 schreef koffiegast het volgende:
niets van tokyo tribes in anderhalve maand of 2, niets van tonagura, etc..![]()
Ligt eraan welke genres je leuk vindt. Zelf heb ik nog genoeg series die ik op dit moment volg.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:23 schreef koffiegast het volgende:
niets van tokyo tribes in anderhalve maand of 2, niets van tonagura, etc..
Zie pagina 2 van dit topic voor een aantal series die ik aan het kijken ben.
Sci-Fi Harry ben ik nu ook mee begonnen.
Ghost Hunt, Bakumatsu Kikansetsu Irohanihoheto, Kemonozune staan nog op mijn te download lijst.
Er is genoeg te vinden, je moet alleen verder kijken dan 1 of 2 genres.![]()
![]()
meestal kijk ikecchi humor, omdat 'schuttinggrappen' ook af en toe leuk zijn, verder hou ik wel van zoiets als deathnote waar je bij moet nadenken, volg gewoon naruto als plezier. En alles wat niet in dat rijtje past: ehm GTO(imho), inukami, tokyo tribes, azumanga daioh,etc.
Maja zolang ik geen anime kijk zit ik wel beetje japans te leren/oefenen, heb al redelijk wat grammatica/woordjes doorgenomen, begin kanji ook makkelijker te onthouden (Y)
![]()
Het is bijna al 3 weken dat ik de laatste Tonagura heb gezien...
Gelukkig loop Death Note nog op rolletjes..![]()
Heb laatst, My Wife Is A High School Girl (Oku-sama wa Joshi Kousei) gezien!!
Een aanrader voor mensen die dat wel leuk vinden..
Heb zelf erg genoten, en veel gelachen![]()
[ Bericht 22% gewijzigd door Sk00p op 24-01-2007 15:45:53 ]Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
rofl klinkt lachwekkendquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:40 schreef Sk00p het volgende:
Het is bijna al 3 weken dat ik de laatste Tonagura heb gezien...
Gelukkig loop Death Note nog op rolletjes..![]()
Heb laatst, My Wife Is A High School Girl (Oku-sama wa Joshi Kousei) gezien!!
Een aanrader voor mensen die dat wel leuk vinden..
Heb zelf erg genoten, en veel gelachen![]()
![]()
quote:![]()
De titel alleen al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:06 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
De titel alleen al
lijkt me te lachwekkend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeker na de beschrijving op ANN gelezen te hebben
urls:
ANN
ANiDB
enorm oversized borsten op het plaatje daar, of lijkt dat maar zo
AnimeNFO
of moet je deze hebben:
AnimeNFO![]()
![]()
Nee het is echt zo..quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:43 schreef mschol het volgende:
[..]
enorm oversized borsten op het plaatje daar, of lijkt dat maar zo
AnimeNFO
of moet je deze hebben:
AnimeNFO![]()
Het is zeker niet de tweede link die ik bedoelde!!!
Wist niet eens dat er een hentai versie van was...![]()
De titel is dan meteen verpest voor mij![]()
maar goed..
je moet dus de eerste hebben..
Is het een beetje als Onegai Teacher?Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
in princiepe is het omgekeerd..quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:40 schreef Jordy-B het volgende:
Is het een beetje als Onegai Teacher?
in Onegai Teacher was die lerares ouder, maar hierin is haar man veel ouder...
Ik wil niet te veel vertellen maar, als ik nu verder denk dan is het toch een tikkeltje anders dan Onegai Teacher..Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
ik wist welke ik moest hebben (getuige de anidb en ANN links), wilde alleen eff weten hoe jullie daarop reageerdequote:Op woensdag 24 januari 2007 18:37 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Nee het is echt zo..![]()
Het is zeker niet de tweede link die ik bedoelde!!!
Wist niet eens dat er een hentai versie van was...![]()
De titel is dan meteen verpest voor mij![]()
maar goed..
je moet dus de eerste hebben..![]()
![]()
![]()
iemand die hier wel eens een hentai serie kijkt? (of heeft gekeken?)
aangezien ik wel eens wil afwisselen heb ik nu deze gedownload
maar ik vraag me serieus af of de regel van de normale porno ook geldt:
zodra je 1 hebt gezien heb je zowat alles gezien (en uiteraard licht de kwaliteit lager dan bij normale serie's /films)
[ Bericht 31% gewijzigd door mschol op 24-01-2007 22:23:54 ]![]()
ik downloadde mezzo forte omdat ik las dat het een actie serie is, bleek ook 2 hentai dingen in voor te komen..![]()
Mezzo Forte is een OVA uit 2001 in twee delen en idd met twee hentai scčnes, waardoor de serie de aanduiding 'mature' krijgt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:23 schreef koffiegast het volgende:
ik downloadde mezzo forte omdat ik las dat het een actie serie is, bleek ook 2 hentai dingen in voor te komen..
Er is in 2004 een TV-serie van gemaakt: Mezzo - Danger Service Agency (of Mezzo DSA). De serie telt dertien afleveringen en bevat (als ik het me goed herinner) geen porn. Alleen maar toffe actie.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
Ik heb gisteren de eerste twee eps van Nodame Cantabilegekeken.
Op het eerste gezicht leek het wel een aardige anime het doet me denken aan de serie van Honey and Clover. Je hebt ook een live action drama ervan ( van welke anime serie niet zou je kunnen zeggen ).
Effe wachten voor de volgende eps om een duidelijke mening te krijgen. En nu kijken of Saint October iets te bieden heeft.![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:53 schreef stroopje het volgende:
Ik heb gisteren de eerste twee eps van Nodame Cantabilegekeken.
Op het eerste gezicht leek het wel een aardige anime het doet me denken aan de serie van Honey and Clover. Je hebt ook een live action drama ervan ( van welke anime serie niet zou je kunnen zeggen ).
Effe wachten voor de volgende eps om een duidelijke mening te krijgen. En nu kijken of Saint October iets te bieden heeft.Hihi!quote:Op zondag 21 januari 2007 12:49 schreef RipCore het volgende:
Nodame Cantabile
Van dezelfde animatiestudio als Honey & Clover (<--is trouwens live action van uit) en heeft bij mij dus bij voorbaat een streepje voor..
Ziet er wel leuk en grappig uit, heb alleen het idee dat het nergens naar toe gaat (as usual...).
Ben erg benieuwd naar Satoshi Kon's (Perfect Blue, Tokyo Godfathers) 'Paprika'! Iemand hier die 'm toevallig al heeft gezien?![]()
dan ga ik die es bekijken! thanksquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Mezzo Forte is een OVA uit 2001 in twee delen en idd met twee hentai scčnes, waardoor de serie de aanduiding 'mature' krijgt.
Er is in 2004 een TV-serie van gemaakt: Mezzo - Danger Service Agency (of Mezzo DSA). De serie telt dertien afleveringen en bevat (als ik het me goed herinner) geen porn. Alleen maar toffe actie.![]()
na Maid in Heaven SuperS gezien te hebben kan ik in iedergeval 1 ding concluderen: (al is het niet reeel al na 1 serie dat te bepalen)
normale porno en hentai hebben beide last van een geen tot slechte verhaal lijn
et werdt overigens steeds kinkyer naarmate je meer naar et einde toekwam..![]()
![]()
tja daarvoor kijken de meeste denk ik Hentai XDquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:04 schreef mschol het volgende:
na Maid in Heaven SuperS gezien te hebben kan ik in iedergeval 1 ding concluderen: (al is het niet reeel al na 1 serie dat te bepalen)
normale porno en hentai hebben beide last van een geen tot slechte verhaal lijn
et werdt overigens steeds kinkyer naarmate je meer naar et einde toekwam..
kijken wat voor zieks de mensen kunnen verzinnen en dat dan ook daadwerkelijk gaan animeren hehe
op de een of andere manier kan ik het wel waarderen Lol![]()
![]()
geeft een nieuwe dimensie aan de menselijke geestquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:22 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
tja daarvoor kijken de meeste denk ik Hentai XD
kijken wat voor zieks de mensen kunnen verzinnen en dat dan ook daadwerkelijk gaan animeren hehe
op de een of andere manier kan ik het wel waarderen Lol![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:22 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
tja daarvoor kijken de meeste denk ik Hentai XD
op de een of andere manier kan ik het wel waarderen Lollol
maar japanners hebben daar idd wel een handje naar, het zal lastiger zijn een soft porno hentai te vinden dan een hardcore![]()
![]()
Ik zoek een nieuwe anime die ik kan volgen terwijl ik wacht op nieuwe afleveringen van DN en Naruto.
Iemand een aanrader? Doe maar een gooi.![]()
Als je 'm nog neit gezien hebt, TOKKO.
Of anders... Black Lagoon S1 en S2.."Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"![]()
D.Gray-Man is ook een leuke serie om te volgen. Ze zijn inmiddels bij ep 16.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zoek een nieuwe anime die ik kan volgen terwijl ik wacht op nieuwe afleveringen van DN en Naruto.
Iemand een aanrader? Doe maar een gooi.![]()
Heb je al wat van Bartender gezien? Of Pumpkin Scissors? Of misschien de Live-Action serie Hana Yori Dango, waarvan net de eerste drie afleveringen van het tweede seizoen zijn uitgegeven?Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
Pumpkin Scissors is een leuke serie. Bartender nog steeds een keer binnen hengelen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:15 schreef Jordy-B het volgende:
Heb je al wat van Bartender gezien? Of Pumpkin Scissors?![]()
Strawberry, er zijn dus nog genoeg leuke series om te kijken.![]()
![]()
Ik dacht dat je Pumpkin Scissors al vanaf EP 1 volgde?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:22 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Pumpkin Scissors is een leuke serie. Bartender nog steeds een keer binnen hengelen.![]()
Jawel, maar ik las jouw post verkeerd. Ik dacht eerst dat jij het aan mij richtte.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Pumpkin Scissors al vanaf EP 1 volgde?![]()
Werk en Fok! gaat niet erg goed samen zo.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door torn_Machina op 26-01-2007 15:06:14 ]![]()
shakugan no shana?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Iemand een aanrader? Doe maar een gooi.
---
iemand die weet hoe het is met het 2de seizoen van honey en clover?
rrr heb heel seizoen 1 gekeken tijd terug. Wat ik me er van kan herinnerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee... Ik denk dat Blood Brothers er nog het meest op lijkt. Het is ook wel 'n beetje vreemd thema, natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:18 schreef mschol het volgende:
er zijn niet echt veel serie's a la Karin, als ik zo kijk op anidb?
[ Bericht 37% gewijzigd door Jordy-B op 26-01-2007 21:44:25 ]Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
ga ik daar eens naar kijkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee... Ik denk dat Blood Brothers er nog het meest op lijkt. Het is ook wel 'n beetje vreemd thema, natuurlijk.
en idd beetje vreemd thema is et wel![]()
Er zijn trouwens wčl redelijk veel series waarin iemand een geheim met zich meedraagt dat niemand mag weten, maar waarbij iedere keer situaties ontstaan dat het kantje boord is.
Bijvoorbeeld bij de geheim in Onegai Teacher. Of het geheim in Ranma½, waarvan men liever niet heeft dat de rest het te weten komt.
Maar echt op zo'n manier als Karin heb ik het nog niet gezien. Ik weet wel één serie die er ietwat op lijkt, maar die moet ik even opzoeken... Zie je straks een edit van.
-edit
Petopeto-san... Niet echt een serie over iets wat echt geheim moet blijven, maar een soort van high-school serie over monsters ('mutants', als je wil).
Was wel een erg leuke serie, imo.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
hey, die heb ik nog ergens liggen ook volgens mijquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:44 schreef Jordy-B het volgende:
-edit
Petopeto-san... Niet echt een serie over iets wat echt geheim moet blijven, maar een soort van high-school serie over monsters ('mutants', als je wil).
Was wel een erg leuke serie, imo.![]()
![]()
Naast een doos muffins, zeker...
't was een insiders-joke...
je krijgt zo 'n PM...Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
en pm terug...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:25 schreef Jordy-B het volgende:
't was een insiders-joke...
je krijgt zo 'n PM...
met die muffins ben ik al een tijdje bekend overigens
druk bezig een goeie manier te verzorgen dat ik al mijn anime files indexeer..![]()
Ik heb gewoon een CD-map (zo'n grote van zo'n 400 stuks) waar m'n gebrande DVD's in gaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
en pm terug...
met die muffins ben ik al een tijdje bekend overigens
druk bezig een goeie manier te verzorgen dat ik al mijn anime files indexeer..
Gewoon alles op alfabetische volgorde. Kan je de spullen lekker snel zoeken.
Hoewel ik nu ook veel op de harde schijf heb staan, is dat geen goed plan... Ik ben al eens een groot aantal series en een shitload aan obscure Japanse muziek kwijtgeraakt na een crash (helaas was het niet de eerste keer en zal het ook vast niet de laatste keer zijn, dus backuppen dat je leven je lief is!)Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
hoe wil je het alfabetiseren als je random serie's op dvd brand (ik brand ze namelijk zo weg dat ik de minste ruimte overhoudquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een CD-map (zo'n grote van zo'n 400 stuks) waar m'n gebrande DVD's in gaan.
Gewoon alles op alfabetische volgorde. Kan je de spullen lekker snel zoeken.
Hoewel ik nu ook veel op de harde schijf heb staan, is dat geen goed plan... Ik ben al eens een groot aantal series en een shitload aan obscure Japanse muziek kwijtgeraakt na een crash (helaas was het niet de eerste keer en zal het ook vast niet de laatste keer zijn, dus backuppen dat je leven je lief is!)en ik heb ook nog een externe HD
)
![]()
Je kan ook makkelijk bladeren in zo'n CD-map.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
heeft weinig nut als ik wegens ruimte gebrek niet de serie naam erop kan zetten (ik schijf ook niet echt netjes, dus echt een oplossing ishet niet)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:08 schreef Jordy-B het volgende:
Je kan ook makkelijk bladeren in zo'n CD-map.
inmiddels me script verbouwd, met alleen me externe HD + me d schijf al 762 bestanden aan me database toegevoegd
--edit--
net maar begonnen aan Okusama wa Joshikousei
en in de eerste ep vond ik dit wel een erg nutteloze note:
http://home.mschol.eu/images/fok/snapshot20070127001803.jpg
ik wee nie hoor maar dat ligt toch wel erg voor de hand...
en die borsten zijn idd wat groot uitgemeten maar op het plaatje van anidb zijn ze groter
[ Bericht 37% gewijzigd door mschol op 27-01-2007 00:22:30 ]![]()
Dat word ook nog in iedere aflevering weer gezegd...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:23 schreef mschol het volgende:
net maar begonnen aan Okusama wa Joshikousei
en in de eerste ep vond ik dit wel een erg nutteloze note:
http://home.mschol.eu/images/fok/snapshot20070127001803.jpg
ik wee nie hoor maar dat ligt toch wel erg voor de hand...
en die borsten zijn idd wat groot uitgemeten maar op het plaatje van anidb zijn ze groter![]()
Wat vond je er tot nu toe van?Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
Die van mij loopt niet lekker met Okusama wa Joshikousei :/
na paar dagen nog op 10%...ff andere source zoeke
van welke subgroep hebben jullie? Lime loopt niet lekker :/![]()
tot nu t/m episode 3 gezien, en op het continue "danna-sama" na vind ik em prima om eff weg te kijken, geen lastig verhaal.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:52 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dat word ook nog in iedere aflevering weer gezegd...![]()
Wat vond je er tot nu toe van?
gewoon lekker luchtig met een dosis humor er door heen
ow en ik vind die asami wel meevallen qua borsten , ze is gewoon heel mollig getekend(ben ik niet gewend van anime, meestal lopen er toch slanke dames rond
)
[ Bericht 20% gewijzigd door mschol op 28-01-2007 00:12:24 ]![]()
Lime Anime site...quote:Op zondag 28 januari 2007 00:04 schreef koffiegast het volgende:
Die van mij loopt niet lekker met Okusama wa Joshikousei :/
na paar dagen nog op 10%...ff andere source zoeke![]()
post net ervoor veranderdquote:
en die heb ik juist..voor zekerheid nog es gedownload...zegt dat ie al toegevoegd is...mooie 5kb ja ... (keb 8192/1024 dus zou daar niet aan moeten liggen...)![]()
hier liep hij ook niet al te snel...quote:Op zondag 28 januari 2007 00:08 schreef koffiegast het volgende:
[..]
post net ervoor veranderd
en die heb ik juist..voor zekerheid nog es gedownload...zegt dat ie al toegevoegd is...mooie 5kb ja ... (keb 8192/1024 dus zou daar niet aan moeten liggen...)
maar wel minimaal 50 kb/sec![]()
![]()
ik upload meer dan download...gekke wereld...draai wel andere torrent runner eens kijke of dat beter gaatquote:Op zondag 28 januari 2007 00:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hier liep hij ook niet al te snel...
maar wel minimaal 50 kb/sec
130kbps....lol...
300 zelfs nu...
[ Bericht 3% gewijzigd door koffiegast op 28-01-2007 00:25:57 ]![]()
Luitjes, ik heb even uw volste aandacht nodigIk ben op zoek naar 2 steengoede humor animé films. Geen series, maar films. Het probleem is echter dat ik alleen humor series ken en serieuze films. Wie o wie heeft tips?
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P![]()
Pom Poko was voornamelijk humor, toch? of My Neighbors the Yamadas...
Maar die zijn niet steengoed.
Eerlijk gezegd ken ik ook geen steengoede animé comedyfilms.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
Wat dacht je van Shin Chan the Moviequote:Op zondag 28 januari 2007 14:06 schreef uppie83 het volgende:
Luitjes, ik heb even uw volste aandacht nodigIk ben op zoek naar 2 steengoede humor animé films. Geen series, maar films. Het probleem is echter dat ik alleen humor series ken en serieuze films. Wie o wie heeft tips?
Oh en Keroro Gunsou (ofzoiets) met die groene kikker, heeft ook wel een goede rating op aniDB. Maar ik weet niet of het echt leuk is.![]()
Puni puni poemy ova zijn 2 afleveringen en wel redelijk sluitend verhaalquote:Op zondag 28 januari 2007 14:06 schreef uppie83 het volgende:
![]()
![]()
reet 4 ofzoquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:37 schreef Jordy-B het volgende:
dus backuppen dat je leven je lief is!)![]()
![]()
Heb net Gunslinger Girl afgekeken. Weet iemand of er plannen zijn voor meer afleveringen. De serie voelt nu wel heel onaf.![]()
onaf? in welk opzicht?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Heb net Gunslinger Girl afgekeken. Weet iemand of er plannen zijn voor meer afleveringen. De serie voelt nu wel heel onaf.![]()
Doordat ze eerst in 9 aflevering steeds nieuwe meisjes en hun supervisors introduceren. En als in de laatste paar afleveringen meer verhaal komt, stopt de serie opeens. Hoe loopt het af met die meisjes? Wordt het project stopgezet?![]()
Ik ben trouwens ook een muffin fan, maareh, sinds ze op een nieuwe manier hun muffins aan de man krijgen vind ik het best lastig. Je bent nogal beperkt qua aantal...Iemand anders een goede oplossing ervoor?
uiteraard geldt dit niet voor alle soorten die er te vinden zijn
Owjah, mijn vriendin is echt verslaafd aan manga, ik schat zo'n 300/400 manga's in, allemaal in Frans en dan nog veel anime ook nog![]()
waren het de eerste 9 eps waar ze introduceerde? volgens mij waren het er minder.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Doordat ze eerst in 9 aflevering steeds nieuwe meisjes en hun supervisors introduceren. En als in de laatste paar afleveringen meer verhaal komt, stopt de serie opeens. Hoe loopt het af met die meisjes? Wordt het project stopgezet?
maar het gaat niet zozeer om een verhaallijn maar meer om de relaties met elkaar en het psychologische erachter![]()
Dank u... dit ziet er idd redelijk wacky uitquote:Op zondag 28 januari 2007 18:26 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Puni puni poemy ova zijn 2 afleveringen en wel redelijk sluitend verhaalMaar ik heb er meer nodig
Weet iemand nog meer wacky movies / erg korte series / ova's Ben namelijk ook die site kwijt waarin je kon zoeken op series die lijken op de serie waar je op zocht.
startpost?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:55 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Dank u... dit ziet er idd redelijk wacky uitMaar ik heb er meer nodig
Weet iemand nog meer wacky movies / erg korte series / ova's Ben namelijk ook die site kwijt waarin je kon zoeken op series die lijken op de serie waar je op zocht.
http://www.anime-planet.com/animerec/237.html![]()
Daar zocht ik ook, maar het voor mij bekende stukje tekst zag ik niet meer staan. Dat ging ongeveer als "ik vind serie X leuk... wat raden jullie mij aan?"quote:Op maandag 29 januari 2007 14:02 schreef outcast_within het volgende:
[..]
startpost?
http://www.anime-planet.com/animerec/237.htmlウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 14:05 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Daar zocht ik ook, maar het voor mij bekende stukje tekst zag ik niet meer staan. Dat ging ongeveer als "ik vind serie X leuk... wat raden jullie mij aan?"Ja dat stukje briljante tekst, gemaakt door ondergetekende, is helaas verwijdert en vervangen door brutus ook wel bekend als Jordy-Brutus.
Groetjes,
Veldmuis Outcast_within![]()
Almost goodbye naam-topique.![]()
Kwam er trouwens achter dat ik Onegai Teacher nog nooit gezien had, dus die ben ik nu aan het volgen.![]()
![]()
Wat is er onduidelijk aan "http://anime-planet.com/animerec (geeft aan welke series bij jou passen)"?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:08 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ja dat stukje briljante tekst, gemaakt door ondergetekende, is helaas verwijdert en vervangen door brutus ook wel bekend als Jordy-Brutus.
Groetjes,
Veldmuis Outcast_within
Alle linkjes naar handige sites staan op deze manier gewoon duidelijk bij elkaar. Logisch, netter, makkelijker te vinden... Beter dan die ontiegelijke chaos die de vorige OP was.
Maar als je het er niet mee eens bent, Julius, kan je het gewoon terugzetten... Er wordt immers een geschiedenis bijgehouden van de wiki.
Ben momenteel weer Evangelion aan het bekijken, nu zit ik wel met een vraagje. Sowieso vind ik het soms een lastige serie om te volgen. Ben nog niet tot aan het einde ergens rond afl 20, dus gelieve geen spoilers, omdat ik alles ben vergeten van vroegerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou zeggen kijk de serie af ... als je klaar bent, dan zit je met nog meer vraagtekens
die anime zal je zeker leuk vinden!!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Almost goodbye naam-topique.![]()
Kwam er trouwens achter dat ik Onegai Teacher nog nooit gezien had, dus die ben ik nu aan het volgen.![]()
yep yepquote:Op maandag 29 januari 2007 18:14 schreef Sk00p het volgende:
[..]
die anime zal je zeker leuk vinden!!![]()
en vergeet dan niet Onegai twins te kijken(als je die nog niet geziend hebt dan
)
![]()
Onegai Twins is (afgezien van de tekenstijl en muziek, enzo) wel een erg andere serie dan Onegai Teacher.
Onegai Twins heeft meer conflicten en driehoeksverhoudingen.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
Ik ook van jouquote:Op maandag 29 januari 2007 16:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat is er onduidelijk aan "http://anime-planet.com/animerec (geeft aan welke series bij jou passen)"?
Alle linkjes naar handige sites staan op deze manier gewoon duidelijk bij elkaar. Logisch, netter, makkelijker te vinden... Beter dan die ontiegelijke chaos die de vorige OP was.
Maar als je het er niet mee eens bent, Julius, kan je het gewoon terugzetten... Er wordt immers een geschiedenis bijgehouden van de wiki.![]()
![]()
Gewoon niet zitten te zeuren als ik zo lang ben bezig geweest met het schoonmaken van de OP. Alleen al het controleren van alle linkjes en het vervangen van oude linkjes met linkjes naar vervolgtopics was al een behoorlijke klus.quote:
aw we zijn samen lief voor de OP. Laat mij het leuk vinden dat uppie nog een stukkie van mij uit de OP heeft onthoudenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Gewoon niet zitten te zeuren als ik zo lang ben bezig geweest met het schoonmaken van de OP. Alleen al het controleren van alle linkjes en het vervangen van oude linkjes met linkjes naar vervolgtopics was al een behoorlijke klus.
Je suis desolee je step on your work, bon?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: