Dat nummer staat nog steeds op mijn MP3 speler XD.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:01 schreef SureZal het volgende:
Suzuka is best een leuke animéIk heb em een tijdje geleden al gezien. Het begin nummer vind ik ook mooi ^__^
Zou ik graag willen doen...maar ik doe het niet..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:08 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja ik heb daar dus ook 2 eps van gekeken gister. en ik weet het niet hoor.
Zijn wel overdreven tegenpolen.
elke scene word gebruikt om duidelijk te maken dat hij care-free niet nadenkend met een goed hartje
en zij een frigide perfectionistische efficiente korte rokjes drager die langzaam het care free gedeelte van die kerel kan waarderen.
blij dat jij em kijkt. was van plan om te vragen of iemand em voor mij kon spoileren.
na hoeveel? anders heb ik het vast al gemistquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:56 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Zou ik graag willen doen...maar ik doe het niet..
ze zijn inderdaad erge tegenpolen...maar je moet verderkijken!!
echt een mooie serie...wil alleen zeggen dat je na een paar afleveringen erachterkomt waarom ze zich zo geirriteerd gedraagd
![]()
Ergens in het midden ongeveer...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:22 schreef mschol het volgende:
[..]
na hoeveel? anders heb ik het vast al gemist
Zie [anime]Afro Samuraiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:31 schreef RipCore het volgende:
Ik kijk nou Afro Samurai.
-knip-
Iemand anders die deze pulp kijkt?
26 totaal dus ergens rond 13quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:33 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ergens in het midden ongeveer...
Het waren 24 of26 afleveringen dacht ik dus reken maar uit![]()
Volgens mij was het topic er al voordat de serie genoemd werd in het algemene Animé/manga-topic. Dan kunnen we 't maar beter ook gebruiken, niet?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:37 schreef RipCore het volgende:
God alle jezus.. Krijgt nou elke iets bekendere serie dan normaal een eigen topic...?![]()
leuk he altijd kankerenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:37 schreef RipCore het volgende:
God alle jezus.. Krijgt nou elke iets bekendere serie dan normaal een eigen topic...?![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:53 schreef mschol het volgende:
--edit----
@outcast_within:
spoileren van suzuka lijkt redelijk simpel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en toen wist ik niks meer...(moet nog verder kijken
)
en wat betreft het einde gok ik iets als dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 02:18 schreef outcast_within het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe gewoon nooit wat goed in deze topicsquote:Op zondag 21 januari 2007 02:16 schreef outcast_within het volgende:
[..]
leuk he altijd kankeren
en tsjah dat topic bestond al. vind je het niet fijn dat je nu van het bestaan van dat topic afweet?
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"![]()
Je komt altijd zo chaggie overquote:Op zondag 21 januari 2007 10:57 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ik doe gewoon nooit wat goed in deze topics![]()
![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 10:52 schreef mschol het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 11:16 schreef outcast_within het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.idd, ouran , en idd die scene
![]()
![]()
Dan moet je me 's meemaken als ik een keer echt chagrijnig ben!quote:Op zondag 21 januari 2007 11:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Je komt altijd zo chaggie over![]()
Nouja... Poging twee:
Nodame Cantabile
Van dezelfde animatiestudio als Honey & Clover (<--is trouwens live action van uit) en heeft bij mij dus bij voorbaat een streepje voor..
Ziet er wel leuk en grappig uit, heb alleen het idee dat het nergens naar toe gaat (as usual...).
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Wisten jullie dat je tegenwoordig je spoiler van een titel kan voorzien, zodat je vier spoilers later nog steeds kan zien waar de spoilers over gaan?Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:37 schreef Sk00p het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SuzukaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en verder in verhaal:SPOILER: suzuka t/m ep 14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SpoilerenSPOILER: suzuka t/m ep 18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en das me een na laatste spoiler, nog 1 die de rest van de eps gaat dekken (19 t/m 26)
[ Bericht 21% gewijzigd door mschol op 21-01-2007 16:57:34 ]![]()
weet ik, zie bovenquote:Op zondag 21 januari 2007 14:30 schreef Jordy-B het volgende:
Wisten jullie dat je tegenwoordig je spoiler van een titel kan voorzien, zodat je vier spoilers later nog steeds kan zien waar de spoilers over gaan?![]()
![]()
De rest van de serie hoef je dus niet meer te kijken...
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
wel gedaan hoorquote:Op zondag 21 januari 2007 21:11 schreef Sk00p het volgende:
De rest van de serie hoef je dus niet meer te kijken...
SPOILER: Suzuka 19 t/m 26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoo volledige serie gespoilerd..
zullen vast nog gaten inzitten, maar dan moet je maar de serie kijken![]()
![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:18 schreef mschol het volgende:
[..]
wel gedaan hoorNee hoor geen gaten. Goed gespoilerdSPOILER: Suzuka 19 t/m 26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoo volledige serie gespoilerd..
zullen vast nog gaten inzitten, maar dan moet je maar de serie kijken![]()
![]()
You saved me lots of time![]()
![]()
hoe weet je nou of er geen gaten inzitten als je de serie niet gezien hebt...quote:Op maandag 22 januari 2007 10:22 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Nee hoor geen gaten. Goed gespoilerd![]()
You saved me lots of time![]()
![]()
voor mijn gevoel heb ik nu een waardige anime serie beleefdquote:Op maandag 22 januari 2007 10:26 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe weet je nou of er geen gaten inzitten als je de serie niet gezien hebt...![]()
![]()
okequote:Op maandag 22 januari 2007 10:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
voor mijn gevoel heb ik nu een waardige anime serie beleefd
(ik weet ook wel iets wat ik vergeten ben te vertellen maar ik weet niet exact meer waar ik het zou moeten plaatsen , en ga het dus ook niet plaatsen..)![]()
Je had natuurlijk ook gewoon de serie kunnen gaan kijken...quote:Op maandag 22 januari 2007 10:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
voor mijn gevoel heb ik nu een waardige anime serie beleefd![]()
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: