Daar hou ik wel vanquote:
maar inukami is toch helemaal nie abrupt afgebroken?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:25 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik ben nu met Jigoku Shoujo Futakomori aan het kijken... Alleen jammer dat shinsen-subs vrij traag is met het releasen van de episodes... Het zelfde met inukami, ik vind het jammer dat sommige series zo abrupt worden afgebroken.
Heeft er iemand al meer gehoord over Byousoku 5 Centimeter, wat dat lijkt mij een interessante anime om te kijken.![]()
Ik vond Beyond The Clouds al zeer fraai, dit belooft helemaal een meesterwerk te worden.. Vijf (oid) melancholische verhaallijnen met tranentrekkende pianomuziek in HD (de trailer iig).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:25 schreef MaxiTitan het volgende:
Heeft er iemand al meer gehoord over Byousoku 5 Centimeter, wat dat lijkt mij een interessante anime om te kijken.![]()
Azumanga Daioh kon ik ook goed waarderen...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:54 schreef Jordy-B het volgende:
Pani Poni Dash lijkt erg op Azumanga Daioh. De serie volgt een schoolklas waarin een onwijs jong meisje de lerares is. En ze is veel jonger dan haar leerlingen.
Nooit afgekeken, omdat de fansubs zo lang op zich lieten wachten, maar wel een erg geinige serie. En een bijzonder stijlvolle OP: http://www.youtube.com/watch?v=TmgaaqEfrv8
Ik bedoel niet afgebroken in de zin van we stoppen ermee. Maar afgebroken in de regelmaat waarmee de eps uitkomen. Meestal, (of iig ik ben gewend) dat episodes gewoon wekelijks uitkomen met hier en daar een uitzondering. Maar de laatste tijd maken de fansubgroepen er in mijn ogen een potje van, ik zit nu met 3 series die in de wacht staan omdat ze de rest niet met regelmaat uitbrengen. Soms wil er gerust een maand overheen gaan of meer en dat vind ik jammer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
maar inukami is toch helemaal nie abrupt afgebroken?
ze zijn er nog steeds mee bezig
en ik wacht inmiddels al iets van 4 maanden op de volgende release van himawari
mendoi is nie zo snel
Dat is Suigintou uit Rozen Maiden.quote:en van welke serie is die avatar?
ahh oke,quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:45 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik bedoel niet afgebroken in de zin van we stoppen ermee. Maar afgebroken in de regelmaat waarmee de eps uitkomen. Meestal, (of iig ik ben gewend) dat episodes gewoon wekelijks uitkomen met hier en daar een uitzondering. Maar de laatste tijd maken de fansubgroepen er in mijn ogen een potje van, ik zit nu met 3 series die in de wacht staan omdat ze de rest niet met regelmaat uitbrengen. Soms wil er gerust een maand overheen gaan of meer en dat vind ik jammer.
[..]
aha dacht al dat het me ergens bekend van voor kwamquote:Dat is Suigintou uit Rozen Maiden.
verschilt per fansubgroep...quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:13 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
en tja wat ik me afvroeg is hoeveel man werken er nu eigelijk bij de verschillende fansub groups aan de series O.o?
Voor de Karaoke hebben ze vaak wel een apart mannetje (omdat de timing en typesetting van karaoke toch wel een geval apart is... )quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:53 schreef outcast_within het volgende:
If you want your release to be extra shiny, you can karaoke the songs of the intro/outro (also known as OP/ED).
is je japans zo goed dan al of?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:54 schreef SureZal het volgende:
ik ben dus het nieuwe aparte mannetje (karaoke) bij jph!p ^__^
Ah dank voor de uitlegquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
verschilt per fansubgroep...
Gewoon even bij een paar groepen op de site kijken...
Bij SARS werken er bijvoorbeeld 24, bij Static Subs werken er 25, Lunar heeft er 20, gg fansubs heeft er 30, Shinsen heeft er 42.
De werkzaamheden varieren, maar wat doorgaans gebeurt:Raw bemachtigen (dus de opname van TV of DVD) Vertaling Grove timing Editten Fijne timing Controle van de vertaling Typesetting Kwaliteitscontrole Encoden Distribueren / releasen
En daar komen dan nog de extra's bij (als karaoke)
Zie ook http://www.fansubbers.org/uploads/KB/infusionfansubguide.htm
Ik ben al een tijdje "verliefd" op de animatie van die seriequote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:25 schreef MaxiTitan het volgende:
Er zijn 6 afleveringen!! (en 5 bonussen idd).quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:08 schreef mschol het volgende:
ik ben maar eens begonnen aan I's pure OVA (5 afleveringen + 5 bonus afleveringen a 5 minuten ofzo)
en het is (na 2 eps) een wel oke serie..
ik hoop dat er nog wat meer snelheid in het verhaal komt..
quote:Op donderdag 11 januari 2007 03:34 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje "verliefd" op de animatie van die serie. Ik promoot hem ook in mijn fotoboek.
[..]
Er zijn 6 afleveringen!! (en 5 bonussen idd).
Er zijn 3 series (reeksen) die ik altijd zal blijven aanraden:
Hajime no Ippo
Full Metal Panic! (de opvolger The Second Raid en ook het apparte verhaal Fumoffu! natuurlijk)
en I''S Pure.
Je kunt ze nu lekker alle 6 achter elkaar kijken, maar ik heb echt elke keer een maand moeten wachten op de nieuwe episode. Het is een beetje een trage serie en je raakt soms erg frusti van die gozer ook, maar het is zeer mooi getekend en heeft mooie muziek en toch wel een heel mooi verhaal.
Je moet er van houden. De humor is ook erg goed, vooral in die bonussen
Je zou bijna vergeten dat aanschaffen ineens wèl een optie wordt, als een serie gelicenceerd is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:53 schreef torn_Machina het volgende:
Is het hier al bekend dat Death Note gelicensed is? Live-Evil en Toriyama's World hebben het al gedropped. Er zit dus niks anders op, dan met Animanda verder te gaan.
Is een optie ja, als ik het helemaal heb gezien. Dvd's zijn nou niet bepaald goedkoop. Zolang het gefansubbed wordt blijf ik het gewoon kijken hoor. Zo niet, dan kan ik altijd nog de manga lezen hoe het afloopt. Keuzes genoeg lijkt mij dus.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je zou bijna vergeten dat aanschaffen ineens wèl een optie wordt, als een serie gelicenceerd is.
sommige series zijn echt de aanschaf prijs waard.. sommige ook echt niet..quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je zou bijna vergeten dat aanschaffen ineens wèl een optie wordt, als een serie gelicenceerd is.
We hebben het over Death Note. Toch wel de serie van 't seizoen, dunkt me.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:37 schreef mschol het volgende:
[..]
sommige series zijn echt de aanschaf prijs waard.. sommige ook echt niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |