niet gekeken , toen hij uitkwam heb ik em links laten liggen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
We hebben het over Death Note. Toch wel de serie van 't seizoen, dunkt me.
Ik ben wel over meer series enthousiast dan Death Note dit seizoen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:51 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb hetzelfde, maar het is de enige serie waar mensen toch wel zéér enthousiast over zijn.
Nog niet nee. Er zit niet echt een verhaallijn in of niet? Blijft het wel interessant dan na een paar eps?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:00 schreef Jordy-B het volgende:
Ja, maar jij bent ook niet de enige user hier...
Heb je Bartender niet gezien?
Je kan even een blik werpen op www.anidb.netquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:05 schreef Skya het volgende:
Hey, toriyamas world en live-evil zijn met het subben gestopt. Zijn er nog fansubs die death note gaan subben?
Ok. Als ik weer een gaatje heb, zal ik eens een ep of 2 kijken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:13 schreef Jordy-B het volgende:
De serie draait om de gasten van de bar Edenhall. Er zijn eigenlijk twee vaste hoofdpersonen, de rest verandert iedere aflevering. In iedere aflevering zit dan ook een aparte verhaallijn waarin kennis wordt gemaakt met de hoofdpersoon van de aflevering. De aflevering gaat echter altijd over een bepaalde drank of cocktail die als metafoor wordt gebruikt.
Ik denk dat het de meest bijzondere serie van dit seizoen is.
[..]
Je kan even een blik werpen op www.anidb.net
Op deze site vind je reviews en cijfers van fansubs ipv series. Je kan op anidb.net goed zien welke fansubgroepen met een bepaalde serie bezig zijn, bij welke aflevering ze zijn en wat de kwaliteit van hun werk is.
en toen stopte ik maar direct met lezenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:26 schreef Qunix het volgende:
Dames en heren...... Ik heb wat Naruto nieuws!
Ik volg het niet eens meer... Veel mensen niet trouwens.... Nu zie je weinig seeders.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:42 schreef mschol het volgende:
[..]
en toen stopte ik maar direct met lezen
maar als er weer een beetje verhaal in komt wil ik het wel weer gaan volgen, echter wil ik weten vanaf waar ik dan ongveer zou moeten gaan downloaden om de tijdlijn vanaf 150 ofzo redelijk in beeld te brengen...
en jij hebt mail terugquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:09 schreef RipCore het volgende:
mschol has mail.
Het begon toch in februari? Dat duurt niet zo lang meer..quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:26 schreef Qunix het volgende:
-knip-
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:31 schreef SureZal het volgende:
voor alle DN shit kun je ook gewoon in het DN topic kijken ^__^
Kijk vreemd!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:19 schreef uppie83 het volgende:
Ergens heb ik toch wel een probleem. Ik volg animé series altijd met mijn buurvrouw. Echter ik kan dan dus ook nooit ff animé kijken als zij er niet is, want dan mist ze een deel van de serieToch heb ik regelmatig zin om te kijken terwijl zij er dan niet is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |