abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45254095
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 16:38 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

We hebben het over Death Note. Toch wel de serie van 't seizoen, dunkt me.
niet gekeken , toen hij uitkwam heb ik em links laten liggen...
leek me niet zo intressant (en ik had nog genoeg te kijken )
pi_45254333
Ik heb hetzelfde, maar het is de enige serie waar mensen toch wel zéér enthousiast over zijn.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_45254639
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 16:51 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb hetzelfde, maar het is de enige serie waar mensen toch wel zéér enthousiast over zijn.
Ik ben wel over meer series enthousiast dan Death Note dit seizoen.

Code Geass
D.Gray-man
Gintama
Pumpkin Scissors
NHK. (inmiddels afgelopen)
Black Lagoon 2nd season. (inmiddels afgelopen)
pi_45254698
Ja, maar jij bent ook niet de enige user hier...

Heb je Bartender niet gezien?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_45254850
Hey, toriyamas world en live-evil zijn met het subben gestopt. Zijn er nog fansubs die death note gaan subben?
pi_45254907
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:00 schreef Jordy-B het volgende:
Ja, maar jij bent ook niet de enige user hier...

Heb je Bartender niet gezien?
Nog niet nee. Er zit niet echt een verhaallijn in of niet? Blijft het wel interessant dan na een paar eps?

Skya, als je even een paar posts naar boven wilt lezen.
pi_45255162
De serie draait om de gasten van de bar Edenhall. Er zijn eigenlijk twee vaste hoofdpersonen, de rest verandert iedere aflevering. In iedere aflevering zit dan ook een aparte verhaallijn waarin kennis wordt gemaakt met de hoofdpersoon van de aflevering. De aflevering gaat echter altijd over een bepaalde drank of cocktail waarbij de herkomst, geschiedenis, naam of ingrediënten slaan op het verhaal van de bar-bezoeker.

Ik denk dat het de meest bijzondere serie van dit seizoen is.
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:05 schreef Skya het volgende:
Hey, toriyamas world en live-evil zijn met het subben gestopt. Zijn er nog fansubs die death note gaan subben?
Je kan even een blik werpen op www.anidb.net

Op deze site vind je reviews en cijfers van fansubs ipv series. Je kan op anidb.net goed zien welke fansubgroepen met een bepaalde serie bezig zijn, bij welke aflevering ze zijn en wat de kwaliteit van hun werk is.
pi_45255178
Bartender is wel grappig om te kijken. Je kan elke ep appart kijken maar het is wel grappig om al die verhalen te zien.

En NHK is eigenlijk best wel heel goed al vond ik de laatse paar eps niet zo heel sterk, vond vooral het "zomer vakantie tripje" deel het leukst van de hele serie
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_45255298
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:13 schreef Jordy-B het volgende:
De serie draait om de gasten van de bar Edenhall. Er zijn eigenlijk twee vaste hoofdpersonen, de rest verandert iedere aflevering. In iedere aflevering zit dan ook een aparte verhaallijn waarin kennis wordt gemaakt met de hoofdpersoon van de aflevering. De aflevering gaat echter altijd over een bepaalde drank of cocktail die als metafoor wordt gebruikt.

Ik denk dat het de meest bijzondere serie van dit seizoen is.
[..]

Je kan even een blik werpen op www.anidb.net

Op deze site vind je reviews en cijfers van fansubs ipv series. Je kan op anidb.net goed zien welke fansubgroepen met een bepaalde serie bezig zijn, bij welke aflevering ze zijn en wat de kwaliteit van hun werk is.
Ok. Als ik weer een gaatje heb, zal ik eens een ep of 2 kijken.
Ben wel bang dat het totaal niks voor mij is.
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:28:36 #70
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_45255646
mja ik hoop at Animanda doorgaat met het subben van Death Note
anders zou ik het erg zonde vinden als de serie niet meer te zien is. Ik was altijd gewend om het van Live-Evil te dloaden. ik weet ook niks over de kwaliteit van Animanda >_>
pi_45269262
Dames en heren...... Ik heb wat Naruto nieuws!

According to TV Tokyo's official website for the Naruto TV series, a new chapter in the Naruto Anime series, entitled "Naruto Shippuden" (literally translated, Naruto Gale Saga or Naruto Wind Saga) will begin airing in early Spring 2007. (http://www.animenewsnetwo(...)naruto-filler-to-end)

Dit betekent dus dat de fillers nog lang niet over zijn...
Dit is de oude site van Naruto op TV Tokyo: http://www.tv-tokyo.co.jp/anime/naruto/
En de nieuwe met nieuwe gezichten (naruto is ouder geworden en lelijker ) http://www.tv-tokyo.co.jp/anime/naruto/sippuuden/index.html

Wat vinden jullie van de nieuwe naruto?
Ik lelijk !

Hier nog wat: http://anidb.info/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=4880
Naruto gaat een nieuwe weg in...

[ Bericht 6% gewijzigd door Qunix op 11-01-2007 23:36:02 ]
pi_45271729
nu de 6 afleveringen van I''S pure gekeken en ik vond de tekenstijl soms iets matig, verhaal was wat warrig in het begin. verhaallijn zelf vond ik prima.
al met al een zeer geslaagde serie
de bonus eps komen morgen
pi_45271750
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:26 schreef Qunix het volgende:
Dames en heren...... Ik heb wat Naruto nieuws!
en toen stopte ik maar direct met lezen
maar als er weer een beetje verhaal in komt wil ik het wel weer gaan volgen, echter wil ik weten vanaf waar ik dan ongveer zou moeten gaan downloaden om de tijdlijn vanaf 150 ofzo redelijk in beeld te brengen...
pi_45272893
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 00:42 schreef mschol het volgende:

[..]

en toen stopte ik maar direct met lezen
maar als er weer een beetje verhaal in komt wil ik het wel weer gaan volgen, echter wil ik weten vanaf waar ik dan ongveer zou moeten gaan downloaden om de tijdlijn vanaf 150 ofzo redelijk in beeld te brengen...
Ik volg het niet eens meer... Veel mensen niet trouwens.... Nu zie je weinig seeders.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 08:09:50 #75
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_45274998
mschol has mail.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_45275779
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 08:09 schreef RipCore het volgende:
mschol has mail.
en jij hebt mail terug
pi_45276710
Anime leukste voedsel momenten.

Shuffle: hoe de demon leert omeletten te maken voor haar geliefde en daar dan ook veel van maakt
Pita ten: How to make a jummy apple pie
Futakoi alternative: Episode vijf en het gejammer vanwege de tarte fraise
Shakugan no shana: zoals shana rustig haar meloenkoek eet en precies weet waaraan de perfecte meloenkoek aan moet voldoen
Naruto: Wanneer hij getrakteert word op noodles in het begin nadat hij per ongeluk de secret scroll heeft gejat.

Food + anime =
pi_45290624
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:26 schreef Qunix het volgende:
-knip-
Het begon toch in februari? Dat duurt niet zo lang meer..
In elk geval raad ik het zeker aan om de anime weer te gaan volgen na de fillers.
De manga is zeer tof. En binnenkort komt er dan ook een mooie Gaara arc.
Stel je wil weer gaan kijken, de fillers beginnen rond 136. Die laatste episodes moet je echt gezien hebben!
En de fillers zijn nu in.. 200 ofzo? Ik weet het niet eens meer.
pi_45290750
voor alle DN shit kun je ook gewoon in het DN topic kijken ^__^
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_45291826
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:31 schreef SureZal het volgende:
voor alle DN shit kun je ook gewoon in het DN topic kijken ^__^

Edit: Ik bedoel dus dat we het niet over DN hadden. Maar je hebt wel gelijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door -Strawberry- op 12-01-2007 18:37:35 ]
pi_45291942
Het Death Note topic.

Death Note
pi_45299498
Heeft iemand hier toevallig de intrumetale versie van Asian Kung-fu Generation - Rewrite (4e intro van de Fullmetal Alchemist anime)?

Ik vraag het hier omdat ik weet dat hier mensen zijn die j-pop/j-rock luisteren.

Bvd.
pi_45300084
Hier nog wat Naruto nieuws: [anime] Naruto Deel 4 met manga en fillers
pi_45301283
die I''S pure bonus eps zijn wel verschrikkelijk flauw zeg
pi_45301508
Ergens heb ik toch wel een probleem. Ik volg animé series altijd met mijn buurvrouw. Echter ik kan dan dus ook nooit ff animé kijken als zij er niet is, want dan mist ze een deel van de serie Toch heb ik regelmatig zin om te kijken terwijl zij er dan niet is....
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_45301611
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:19 schreef uppie83 het volgende:
Ergens heb ik toch wel een probleem. Ik volg animé series altijd met mijn buurvrouw. Echter ik kan dan dus ook nooit ff animé kijken als zij er niet is, want dan mist ze een deel van de serie Toch heb ik regelmatig zin om te kijken terwijl zij er dan niet is....
Kijk vreemd!

en dan wanneer je ze samen met haar kijkt doe heel verbaasd. (het liefste een halve seconde voor elke schokkende scene )
pi_45302137
Rurouni Kenshin is niet zo schokkend
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
  zaterdag 13 januari 2007 @ 00:20:09 #88
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_45303398
Onze Kroekroek is jarig

Kroekroek is legaal! Feliciteer haar hier!

Kom op anime mensen, feliciteer haar daar en redt het topic van de nachtbaggeraars
pi_45303478
I'm doing my part

pi_45304068
Zeg, heeft 1 van jullie Utawarerumono gezien? Het is me aangeraden door een vriend, en het leek me het verstandigst jullie eerst te raadplegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')