zo'n meisje dat zegt dat ze bi is. ook al heeft ze nog nooit iets met een vrouw gedaan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:03 schreef remlof het volgende:
wie?
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:04 schreef Renesite het volgende:
Wie?
Net als jij dus.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:04 schreef outcast_within het volgende:
[..]
zo'n meisje dat zegt dat ze bi is. ook al heeft ze nog nooit iets met een vrouw gedaan.
Het lijkt haar wel wat
Outcast, je zit weer te lullen hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:04 schreef outcast_within het volgende:
[..]
zo'n meisje dat zegt dat ze bi is. ook al heeft ze nog nooit iets met een vrouw gedaan.
Het lijkt haar wel wat
speciaal voor jouquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:08 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Outcast, je zit weer te lullen hoor. Je weet daar echt niks van af. Meer dan jou in ieder geval
.
Ik ben niet Fashionablequote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:11 schreef outcast_within het volgende:
[..]
speciaal voor jou![]()
Fashionably Bi
Dankje Benquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:11 schreef koffiegast het volgende:
ZOMG ZE IS LEGAAL!
Gefeliciflapstaartus Kroepoek!
Ja voor mij. Erg hè? Dankjewelquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:14 schreef guitarist.nl het volgende:
Ow ook een topic voor jou
Gefeliciteerd
Wat doe je hier nog joh?! Je had al 3 glazen wiskey geconsumeerd moeten hebben!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:23 schreef Friek_ het volgende:
Gefeliciteerd!
Nu ga ik echt alcohol consumeren. Ja, echt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |