quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:09 schreef MouseOver het volgende:
Maargoed.. pleit je nu weer voor emancipatie van de man op dit vlak?
quote:
En is dat mijn probleem? Gewoon onaangekondigd van achter; worden ze vanzelf bé vanquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:08 schreef soppig het volgende:
desc .. hij stelt juist dat de meesnte van die aandachts dozen toch niet bi zijn.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:06 schreef descendent1 het volgende:
Niks mi met bi-meiden; die zijn tenminste in voor een trio!![]()
Dat je bi bent betekent niet dat je verplicht bent om sex te hebben met lelijke sukkeltjes erbijquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:08 schreef soppig het volgende:
desc .. hij stelt juist dat de meesnte van die aandachts dozen toch niet bi zijn.
lekker vrouwen die claimen bi zijn mogen dat met een lekekr vriendin van ze eens uitgebreid komen bewijzen bij mij thuis
Maartoch he.. als mannen onder elkaar op dezelfde manier zouden afspreken elkaar te plezieren en vrouwen links te laten liggen, dan moest je eens zien hoe snel die gleufdiertjes met hangende pootjes aan zouden komen lopen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:13 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dat je bi bent betekent niet dat je verplicht bent om sex te hebben met lelijke sukkeltjes erbij
waarom die hatelijkheid?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:13 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dat je bi bent betekent niet dat je verplicht bent om sex te hebben met lelijke sukkeltjes erbij
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:07 schreef Kiteless het volgende:
Ach jee, ben je je vriendinnetje verloren aan een meisje ?
Dank voor de toelichtingquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:35 schreef outcast_within het volgende:
funny how topics meant to bash others always turn into topics bashing me
@echo99: Ik ben zo hetero dat ik dat vakje niet eens hoef in te vullen ...
Waarom doen we dat dan niet?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:15 schreef MouseOver het volgende:
Maartoch he.. als mannen onder elkaar op dezelfde manier zouden afspreken elkaar te plezieren en vrouwen links te laten liggen, dan moest je eens zien hoe snel die gleufdiertjes met hangende pootjes aan zouden komen lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |