abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45255182
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

NFS Porsche was een toppertje maar veel van de delen daarna vond ik prima speelbaar, ook het hele Underground gebeuren. Alleen Carbon vind ik echt niet te verteren, echt álles is er op achteruit gegaan sinds Most Wanted en dat was al niet de beste van de reeks (maar nog steeds wel vermakelijk). Carbon voelt voor mij eerder als een uitbreiding dan als een complete game, en dan nog een slechte uitbreiding ook.
NFS Porsche was toentertijd heel kewl. Maar als je het nu speelt... Autos rijden toch niet echt lekker

Leuke was wel dat EA toen nog moeite deed voor een goed uitgewerkt spel Best leuke interieurs, veel functies (verlichting, toeter , etc).. Toen kreeg je ook dat de tracks geen rondjes meer waren, maar gewoon lange stukken. Dat was ook al een hele verbetering
pi_45256655
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:14 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

NFS Porsche was toentertijd heel kewl. Maar als je het nu speelt... Autos rijden toch niet echt lekker
Weet ik, maar zo gaat dat altijd. De standaard voor de rij-physiscs ligt nu veel hoger. Dan is het juist jammer dat Carbon imo daar juist een stap terug doet ipv vooruit.
quote:
Leuke was wel dat EA toen nog moeite deed voor een goed uitgewerkt spel Best leuke interieurs, veel functies (verlichting, toeter , etc).. Toen kreeg je ook dat de tracks geen rondjes meer waren, maar gewoon lange stukken. Dat was ook al een hele verbetering
Zowel racen op gesloten circuits als op "lange stukken" vind ik eigenlijk wel ok.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45261650
Ik vind Carbon toch cooler dan verwacht. Leukere wagens [oude Muscle Cars ] en mooie politieachtervolgingen in open gebied.. alleen kut dat ik de replay optie niet kan vinden [zit ie er niet in ofzo?!]
pi_45261741
Porsche Unleashed was erg gaaf ja.. je moest even wennen aan het geslip maar daarna had je een pareltje van een racer en de laatste cockpit NFS. Mn top 3 is:
1) NFS 4 Road Challenge [is een verbeterde versie van nr3 [schademodel, meer parcours etc]
2) NFS 3 Hot Pursuit
3) NFS Porsche Unleashed
pi_45262590
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Porsche Unleashed was erg gaaf ja.. je moest even wennen aan het geslip maar daarna had je een pareltje van een racer en de laatste cockpit NFS. Mn top 3 is:
1) NFS 4 Road Challenge [is een verbeterde versie van nr3 [schademodel, meer parcours etc]
2) NFS 3 Hot Pursuit
3) NFS Porsche Unleashed
NFSHS was idd de sterkste uit de serie maar als je dat nu speelt... !
pi_45263405

Zo wil ik het weer. Cockpit en mooie heldere landschappen ipv die duistere steden
pi_45266669
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:59 schreef DrDentz het volgende:

[afbeelding]

Zo wil ik het weer. Cockpit en mooie heldere landschappen ipv die duistere steden
pi_45266701
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:37 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

NFSHS was idd de sterkste uit de serie maar als je dat nu speelt... !
Hot pursuit was echt de best, al vind ik most wanted ook wel ok.
pi_45267216
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:20 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

nah.. 4 was beter dan 3
pi_45276024
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:59 schreef DrDentz het volgende:

[afbeelding]

Een fatsoenlijke cockpit view zou er idd in elke NFS moeten zitten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45276061
@ Loggedin je vroeg toch of ik op HU zat
maar nee zit ik niet op
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_45354308
* Opa_vertelt door de bocht

Maar om je eerlijk te zeggen kan NFS:C me niet zo boeien als MW dat kon.
Vond ik op de één of andere manier toch een stuk leuker/lekkerder spelen..
Nee.
pi_45354521
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:20 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

ik zal het nog 1x zeggen. NFS Porsch Unleashed was de beste (er hadden best andere auto's ingemogen).
lekker met je Moby Dick over de Autobahn scheuren. daar zat nog een verhaal in. je starte met een 356A volgens mij en steeds kon je weer een snellere uitkiezen. Het zag er mooi uit, je moest voorzichtig rijden ivm schade en er zat toch nog een soort van lijn in. niet zo'n triest verhaal als in de NFS tegenwoordig zit.
pi_45355014
Hot Pursuit had nieteens een verhaal, dat was het best. Nu voel ik me soms een supersneue sjonnie als ik dat spel aan het spelen ben. Zet er bijna een wit petje bij op. Ik heb bij Porsche 2000 die carriere en de factory driver modes ook helemaal grijs gespeeld. Heerlijk in die oude '60 wagentjes krossen Alleen kon je wel steeds oude brikkies kopen, opknappen en verkopen met winst.
pi_45355074
Carbon is echt zo kort, ben je zo klaar mee. Ik speel nu weer gewoon Most Wanted Is toch leuker
pi_45359807
Ik heb een uur gespeeld en ben eigenlijk al best ver .

Best kansloos dus.
pi_45360729
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:30 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb een uur gespeeld en ben eigenlijk al best ver .

Best kansloos dus.
Ik heb al een uninstall gedaan.

IMHO gewoon een kutspel.
Nee.
pi_45364627
ben bij darius met welke auto kan ik hem het beste verslaan?
pi_45370874
Ik kan kenji dus echt niet verslaan, wie weet hoe ik dit het beste kan doen? ik heb de aston martin db9 (van die 1e leader) zon muscle car, (ook van een leader) en een porche cayman s, ik was begonnen met exotic... help!
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_45381618
ik heb nfs 2 veel gespeelt en veel gelachen.
daar moest ja op een parcour rijden en. dan reden er ook auto's mee. en hadden we een wedstrijd gehouden wie het meesten. auto op zij kon beuken. en als ze over de kop gingen kreeg je een punt en al had je een groote vracht wagen kreeg je meer punten.

dat zater ook van die citroën kevers bij. die rolde lekker door. echt gelachen met dat spel. denk dat ik die nog meer gespeel heb dan most en underground en zeker carbon.
ik type ook mar wat
pi_45382497
quote:
Op maandag 15 januari 2007 19:12 schreef armmoetzaaier het volgende:
ik heb nfs 2 veel gespeelt en veel gelachen.
daar moest ja op een parcour rijden en. dan reden er ook auto's mee. en hadden we een wedstrijd gehouden wie het meesten. auto op zij kon beuken. en als ze over de kop gingen kreeg je een punt en al had je een groote vracht wagen kreeg je meer punten.

dat zater ook van die citroën kevers bij. die rolde lekker door. echt gelachen met dat spel. denk dat ik die nog meer gespeel heb dan most en underground en zeker carbon.
ja.. maar dat was nog back in the old days.. Ik heb vast ook meer uren gestoken in NFS2 dan in underground en die erna bij elkaar
pi_45387009
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:45 schreef DrDentz het volgende:
Carbon is echt zo kort, ben je zo klaar mee. Ik speel nu weer gewoon Most Wanted Is toch leuker
Ik zat er ook weer eens aan te denken eerlijk gezegd, heb hem destijds niet uitgespeeld.
pi_45387349
ik hoorde van jordy-b dat dit een bijzonder slechte racer is.
is dat zo?
pi_45387603
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:29 schreef outcast_within het volgende:
is dat zo?
Ja!
pi_45387756
Het is gewoon echt ver beneden de NFS standaard. Nou wordt die standaard door sommigen al bagger gevonden maar ik heb vanaf deel 3 alles wel leuk en speelbaar gevonden. Carbon vind ik echter gewoon KUT! Wil je toch NFS spelen raad ik je serieus aan om je geld dan aan Most Wanted uit te geven. Carbon is het gewoon niet waard, het is een spel dat voor mijn gevoel maar half af is. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat het spel nog zo'n goede reviews krijgt. Op basis daarvan dacht ik zelfs "misschien koop ik hem wel ". Na het spel gedownload te hebben kwam ik al snel tot de conclusie dat ik het niet eerlijk in de winkel ga kopen... En ik ga het ook niet meer spelen...
pi_45388697
denk toch dat je te verwent ben.

denk dat je bedoelt het is niet helemaal wat je verwacht heb.
ik type ook mar wat
pi_45389109
scan net een review. 8.2!

en bos races in een canyon?
hebben ze teveel initial d gekeken?
pi_45389294
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:05 schreef armmoetzaaier het volgende:
denk toch dat je te verwent ben.
Ik leg het langs de meetlat die EA zelf gecreëerd heeft met hun eerdere NFS spellen en dan komt het spel er niet best vanaf.
quote:
denk dat je bedoelt het is niet helemaal wat je verwacht heb.
Dat was het zeker niet, ik had een vermakelijk spel verwacht, niet een kort kutspel waar al het leuke uit de vorige series uitgesloopt is...

Ik ben niet verwend, degene die dit spel serieus een goed spel vinden zijn gewoon niks gewend.
pi_45389820
Dat doet EA altijd, leuke dingen eruit slopen...replays kun je bij Most Wanted/Carbon ineens niet meer bekijken. Dat was een van mn favo onderdelen van NFS!!
pi_45400447
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:35 schreef DrDentz het volgende:
Dat doet EA altijd, leuke dingen eruit slopen...replays kun je bij Most Wanted/Carbon ineens niet meer bekijken. Dat was een van mn favo onderdelen van NFS!!
maarr je kan nu wel foto's maken van je eigen auto...
pi_45400679
gister weer geprobeerd om darius te verslaan maar drie keer bagger lukte weer niet
pi_45400758
quote:
Op maandag 15 januari 2007 09:14 schreef Theamerican het volgende:
ben bij darius met welke auto kan ik hem het beste verslaan?
Ik heb het met de Skyline gedaan.
pi_45400822
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:37 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik heb het met de Skyline gedaan.
die heb ik heul nog niet, maar ik kan al wel tegen darius racen
pi_45400868
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:38 schreef ryangozer het volgende:

[..]

die heb ik heul nog niet, maar ik kan al wel tegen darius racen
Dan zul je nog wat races moeten doen zodat je die wel krijgt...
pi_45401364
volgens mij heb ik die wel heb je hem getuned met alle max opties of niet?
pi_45401382
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:58 schreef Theamerican het volgende:
volgens mij heb ik die wel heb je hem getuned met alle max opties of niet?
Ja.
pi_45401642
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:59 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ja.
oke gaan we gokje aan wagen dan
pi_45402394
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:29 schreef outcast_within het volgende:
is dat zo?
Het spel waar het qua gameplay het meeste aan deed denken, is Outrun (1986) en MegaRace (1994) . Het ziet er allemaal tof uit, maar NFS Carbon heeft in grote lijnen de gameplay van een spel dat twintig jaar ouder is.

Bij de besturing heb je niet het gevoel dat je aangeeft welke kant de wielen op moeten staan, maar dat je aangeeft waar je je op de weg wil bevinden. Het sturen doet de computer voor je.

[ Bericht 11% gewijzigd door Jordy-B op 16-01-2007 13:40:15 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_45435609
ik vond Carbon erg kort.. Binnenkort maar weer eens NFS 3 of 4 installeren, heb ik veel meer plezier aan gehad.

Racen met een dino of een boomstam
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_45436479
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:40 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het spel waar het qua gameplay het meeste aan deed denken, is Outrun (1986) en MegaRace (1994) . Het ziet er allemaal tof uit, maar NFS Carbon heeft in grote lijnen de gameplay van een spel dat twintig jaar ouder is.

[afbeelding][afbeelding]

Bij de besturing heb je niet het gevoel dat je aangeeft welke kant de wielen op moeten staan, maar dat je aangeeft waar je je op de weg wil bevinden. Het sturen doet de computer voor je.
Sorry maar dit vind ik echt dikke onzin.
De besturing van NFS is niet te vergelijken met die van bijv. Outrun.
pi_45437302
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:01 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Sorry maar dit vind ik echt dikke onzin.
De besturing van NFS is niet te vergelijken met die van bijv. Outrun.
De gameplay is hetzelfde. Speel maar eens een spel als Megarace (als dat nog kan). Je geeft bij megarace aan waar je je op de weg wil bevinden, niet zozeer welke kant je de voorwielen op wil hebben. Een beetje als de besturing van de drag-races in de eerdere delen, maar dan niet met zulke duidelijke rijbanen. Dat gevoel had ik heel sterk bij NFS-C.

Bij het driften kwam dat helemaal sterk naar voren. Bij een bocht naar rechts moet je naar rechts sturen en dan gooit de computer de voorwielen naar links! Belachelijk! De computer doet zowel tijdens de race als tijdens het driften teveel stuurwerk voor je. En dat idee doet bijzonder veel denken aan ontzettend oude spellen als Outrun en megarace. Het ziet er bij NFS-C wel realistischer uit, maar dat betekent niet dat het ook realistischer is.

En het hoeft voor mij niet realistisch, daar is het een arcaderacer voor. maar zulke gameplay vind ik belachelijk.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_45439893
Mwah, in de drag races komt de besturing daarmee toch redelijk overeen
pi_45477034
Darius is wel moeilijk als je het fout doet. Ik heb echt heel veel mijn handrem gebruikt en dan kan je hem zelfs meerdere malen inhalen.

Heb me erg vermaakt met Need for speed carbon, alleen jammer dat het sparen voor een uber bak zo lang duurde, maar och. Ik heb btw ook een race stuurtje met force feedback. dat maakt het racen 9x leuker, ook al ontbreekt enige vorm van realisme.

Most wanted vind ik iets fijner en sfeervoller.... alleen is de AI giga verbeterd in carbon. Voorbeeld? nou, ik merk bij most wanted soms dat ze ineens op een rechte stuk vol op de rem trappen? dit merk ik minder in carbon.

Wat ik alleen zo kut vind is de politie in carbon, tis nu echt irritant en niet meer leuk. In most wanted kon ik uren politie meuk uitdagen
"I don't know quotes" -Quoteless
pi_45477223
watr is het eind filmpje van dat spel of is die er niet?
pi_45480216
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 16:43 schreef Hbjr het volgende:
Darius is wel moeilijk als je het fout doet. Ik heb echt heel veel mijn handrem gebruikt en dan kan je hem zelfs meerdere malen inhalen.

Heb me erg vermaakt met Need for speed carbon, alleen jammer dat het sparen voor een uber bak zo lang duurde, maar och. Ik heb btw ook een race stuurtje met force feedback. dat maakt het racen 9x leuker, ook al ontbreekt enige vorm van realisme.

Most wanted vind ik iets fijner en sfeervoller.... alleen is de AI giga verbeterd in carbon. Voorbeeld? nou, ik merk bij most wanted soms dat ze ineens op een rechte stuk vol op de rem trappen? dit merk ik minder in carbon.

Wat ik alleen zo kut vind is de politie in carbon, tis nu echt irritant en niet meer leuk. In most wanted kon ik uren politie meuk uitdagen
ik heb altijd autosave aan, wat ik dan doe is de race winnen, de xbox uitzetten (alleen als er politie is gekomen natuurlijk) en als je m dan weer aan zet heb je geen kutpolitie gehad maar wel de race gewonnen...
pi_45484050
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 16:43 schreef Hbjr het volgende:

De politie is inderdaad een stuk trickier geworden, en heb het gevoel dat ze minder snel uitgeschakeld zijn dan in Most Wanted. In Most Wanted had je op sommige plekken een gamebreaker en een hide-out waardoor je snel uit de achtervolging kon glippen, ook mistte ik het gebrek aan rechte stukken.. In Most Wanted kan je de snelweg op en met een gemiddeld gangetje van boven de 300 knallen, waarin dat Carbon nauwelijks mogelijk was..

Met een Koenigsegg CCX (in het echt) moet je gemakkelijk 370 halen.. maar hoger dan 330 heb ik nooit gehaald.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_45636434
ik bedoel meer dat het totaal geen zin heeft om de politie aan te vallen. In most wanted speelt het een grote rol. en nu is het meer 10 minuten verspilling
  dinsdag 6 februari 2007 @ 23:29:24 #148
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_46060079
Jullie problemen met Carbon en Vista?

Bij mij klapt het na het EA logo eruit
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  zaterdag 10 februari 2007 @ 14:44:04 #149
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_46172141
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 23:29 schreef X-fi het volgende:
Jullie problemen met Carbon en Vista?

Bij mij klapt het na het EA logo eruit
Iemand?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_46172951
neem contact met EA games.... ik denk dat hun je wel op weg kunnen helpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')