NFS Porsche was toentertijd heel kewl. Maar als je het nu speelt...quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
NFS Porsche was een toppertje maar veel van de delen daarna vond ik prima speelbaar, ook het hele Underground gebeuren. Alleen Carbon vind ik echt niet te verteren, echt álles is er op achteruit gegaan sinds Most Wanted en dat was al niet de beste van de reeks (maar nog steeds wel vermakelijk). Carbon voelt voor mij eerder als een uitbreiding dan als een complete game, en dan nog een slechte uitbreiding ook.
Weet ik, maar zo gaat dat altijd. De standaard voor de rij-physiscs ligt nu veel hoger. Dan is het juist jammer dat Carbon imo daar juist een stap terug doet ipv vooruit.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:14 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
NFS Porsche was toentertijd heel kewl. Maar als je het nu speelt...Autos rijden toch niet echt lekker
Zowel racen op gesloten circuits als op "lange stukken" vind ik eigenlijk wel ok.quote:Leuke was wel dat EA toen nog moeite deed voor een goed uitgewerkt spelBest leuke interieurs, veel functies (verlichting, toeter
, etc).. Toen kreeg je ook dat de tracks geen rondjes meer waren, maar gewoon lange stukken. Dat was ook al een hele verbetering
NFSHS was idd de sterkste uit de seriequote:Op donderdag 11 januari 2007 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Porsche Unleashed was erg gaaf ja.. je moest even wennen aan het geslip maar daarna had je een pareltje van een racer en de laatste cockpit NFS. Mn top 3 is:
1) NFS 4 Road Challenge [is een verbeterde versie van nr3 [schademodel, meer parcours etc]
2) NFS 3 Hot Pursuit
3) NFS Porsche Unleashed
quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:59 schreef DrDentz het volgende:
![]()
[afbeelding]
Zo wil ik het weer. Cockpit en mooie heldere landschappen ipv die duistere steden
Hot pursuit was echt de best, al vind ik most wanted ook wel ok.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
NFSHS was idd de sterkste uit de seriemaar als je dat nu speelt...
!
nah.. 4 was beter dan 3quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:20 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hot pursuit was echt de best, al vind ik most wanted ook wel ok.
Een fatsoenlijke cockpit view zou er idd in elke NFS moeten zitten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:59 schreef DrDentz het volgende:
![]()
[afbeelding]
Zo wil ik het weer. Cockpit en mooie heldere landschappen ipv die duistere steden
ik zal het nog 1x zeggen. NFS Porsch Unleashed was de beste (er hadden best andere auto's ingemogen).quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:20 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hot pursuit was echt de best, al vind ik most wanted ook wel ok.
Ik heb al een uninstall gedaan.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:30 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb een uur gespeeld en ben eigenlijk al best ver.
Best kansloos dus.
ja.. maar dat was nog back in the old days.. Ik heb vast ook meer uren gestoken in NFS2 dan in underground en die erna bij elkaarquote:Op maandag 15 januari 2007 19:12 schreef armmoetzaaier het volgende:
ik heb nfs 2 veel gespeelt en veel gelachen.
daar moest ja op een parcour rijden en. dan reden er ook auto's mee. en hadden we een wedstrijd gehouden wie het meesten. auto op zij kon beuken. en als ze over de kop gingen kreeg je een punt en al had je een groote vracht wagen kreeg je meer punten.
dat zater ook van die citroën kevers bij. die rolde lekker door. echt gelachen met dat spel. denk dat ik die nog meer gespeel heb dan most en underground en zeker carbon.
Ik zat er ook weer eens aan te denken eerlijk gezegd, heb hem destijds niet uitgespeeld.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:45 schreef DrDentz het volgende:
Carbon is echt zo kort, ben je zo klaar mee. Ik speel nu weer gewoon Most WantedIs toch leuker
Ja!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:29 schreef outcast_within het volgende:
ik hoorde van jordy-b dat dit een bijzonder slechte racer is.
is dat zo?
Ik leg het langs de meetlat die EA zelf gecreëerd heeft met hun eerdere NFS spellen en dan komt het spel er niet best vanaf.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:05 schreef armmoetzaaier het volgende:
denk toch dat je te verwent ben.
Dat was het zeker niet, ik had een vermakelijk spel verwacht, niet een kort kutspel waar al het leuke uit de vorige series uitgesloopt is...quote:denk dat je bedoelt het is niet helemaal wat je verwacht heb.
maarr je kan nu wel foto's maken van je eigen auto...quote:Op maandag 15 januari 2007 22:35 schreef DrDentz het volgende:
Dat doet EA altijd, leuke dingen eruit slopen...replays kun je bij Most Wanted/Carbon ineens niet meer bekijken. Dat was een van mn favo onderdelen van NFS!!
Ik heb het met de Skyline gedaan.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:14 schreef Theamerican het volgende:
ben bij darius met welke auto kan ik hem het beste verslaan?
die heb ik heul nog niet, maar ik kan al wel tegen darius racenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb het met de Skyline gedaan.
Dan zul je nog wat races moeten doen zodat je die wel krijgt...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:38 schreef ryangozer het volgende:
[..]
die heb ik heul nog niet, maar ik kan al wel tegen darius racen![]()
Ja.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:58 schreef Theamerican het volgende:
volgens mij heb ik die wel heb je hem getuned met alle max opties of niet?
Het spel waar het qua gameplay het meeste aan deed denken, is Outrun (1986) en MegaRace (1994) . Het ziet er allemaal tof uit, maar NFS Carbon heeft in grote lijnen de gameplay van een spel dat twintig jaar ouder is.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:29 schreef outcast_within het volgende:
ik hoorde van jordy-b dat dit een bijzonder slechte racer is.
is dat zo?
Sorry maar dit vind ik echt dikke onzin.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het spel waar het qua gameplay het meeste aan deed denken, is Outrun (1986) en MegaRace (1994) . Het ziet er allemaal tof uit, maar NFS Carbon heeft in grote lijnen de gameplay van een spel dat twintig jaar ouder is.
[afbeelding][afbeelding]
Bij de besturing heb je niet het gevoel dat je aangeeft welke kant de wielen op moeten staan, maar dat je aangeeft waar je je op de weg wil bevinden. Het sturen doet de computer voor je.
De gameplay is hetzelfde. Speel maar eens een spel als Megarace (als dat nog kan). Je geeft bij megarace aan waar je je op de weg wil bevinden, niet zozeer welke kant je de voorwielen op wil hebben. Een beetje als de besturing van de drag-races in de eerdere delen, maar dan niet met zulke duidelijke rijbanen. Dat gevoel had ik heel sterk bij NFS-C.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:01 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Sorry maar dit vind ik echt dikke onzin.
De besturing van NFS is niet te vergelijken met die van bijv. Outrun.
ik heb altijd autosave aan, wat ik dan doe is de race winnen, de xbox uitzetten (alleen als er politie is gekomen natuurlijk) en als je m dan weer aan zet heb je geen kutpolitie gehad maar wel de race gewonnen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:43 schreef Hbjr het volgende:
Darius is wel moeilijk als je het fout doet. Ik heb echt heel veel mijn handrem gebruikt en dan kan je hem zelfs meerdere malen inhalen.
Heb me erg vermaakt met Need for speed carbon, alleen jammer dat het sparen voor een uber bak zo lang duurde, maar och. Ik heb btw ook een race stuurtje met force feedback. dat maakt het racen 9x leuker, ook al ontbreekt enige vorm van realisme.
Most wanted vind ik iets fijner en sfeervoller.... alleen is de AI giga verbeterd in carbon. Voorbeeld? nou, ik merk bij most wanted soms dat ze ineens op een rechte stuk vol op de rem trappen?dit merk ik minder in carbon.
Wat ik alleen zo kut vind is de politie in carbon, tis nu echt irritant en niet meer leuk. In most wanted kon ik uren politie meuk uitdagen
De politie is inderdaad een stuk trickier geworden, en heb het gevoel dat ze minder snel uitgeschakeld zijn dan in Most Wanted. In Most Wanted had je op sommige plekken een gamebreaker en een hide-out waardoor je snel uit de achtervolging kon glippen, ook mistte ik het gebrek aan rechte stukken.. In Most Wanted kan je de snelweg op en met een gemiddeld gangetje van boven de 300 knallen, waarin dat Carbon nauwelijks mogelijk was..quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:43 schreef Hbjr het volgende:
Darius is wel moeilijk als je het fout doet. Ik heb echt heel veel mijn handrem gebruikt en dan kan je hem zelfs meerdere malen inhalen.
Heb me erg vermaakt met Need for speed carbon, alleen jammer dat het sparen voor een uber bak zo lang duurde, maar och. Ik heb btw ook een race stuurtje met force feedback. dat maakt het racen 9x leuker, ook al ontbreekt enige vorm van realisme.
Most wanted vind ik iets fijner en sfeervoller.... alleen is de AI giga verbeterd in carbon. Voorbeeld? nou, ik merk bij most wanted soms dat ze ineens op een rechte stuk vol op de rem trappen?dit merk ik minder in carbon.
Wat ik alleen zo kut vind is de politie in carbon, tis nu echt irritant en niet meer leuk. In most wanted kon ik uren politie meuk uitdagen
Iemand?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:29 schreef X-fi het volgende:
Jullie problemen met Carbon en Vista?
Bij mij klapt het na het EA logo eruit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |