abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45743531
quote:
Op zondag 28 januari 2007 00:04 schreef koffiegast het volgende:
Die van mij loopt niet lekker met Okusama wa Joshikousei :/
na paar dagen nog op 10%...ff andere source zoeke
Lime Anime site...
pi_45743670
quote:
Op zondag 28 januari 2007 00:05 schreef mschol het volgende:

[..]

Lime Anime site...
post net ervoor veranderd
en die heb ik juist..voor zekerheid nog es gedownload...zegt dat ie al toegevoegd is...mooie 5kb ja ... (keb 8192/1024 dus zou daar niet aan moeten liggen...)
pi_45743724
quote:
Op zondag 28 januari 2007 00:08 schreef koffiegast het volgende:

[..]

post net ervoor veranderd
en die heb ik juist..voor zekerheid nog es gedownload...zegt dat ie al toegevoegd is...mooie 5kb ja ... (keb 8192/1024 dus zou daar niet aan moeten liggen...)
hier liep hij ook niet al te snel...
maar wel minimaal 50 kb/sec
pi_45743953
quote:
Op zondag 28 januari 2007 00:10 schreef mschol het volgende:

[..]

hier liep hij ook niet al te snel...
maar wel minimaal 50 kb/sec
ik upload meer dan download...gekke wereld...draai wel andere torrent runner eens kijke of dat beter gaat
130kbps....lol...

300 zelfs nu...

[ Bericht 3% gewijzigd door koffiegast op 28-01-2007 00:25:57 ]
pi_45755509
Luitjes, ik heb even uw volste aandacht nodig Ik ben op zoek naar 2 steengoede humor animé films. Geen series, maar films. Het probleem is echter dat ik alleen humor series ken en serieuze films. Wie o wie heeft tips?
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_45756189
Pom Poko was voornamelijk humor, toch? of My Neighbors the Yamadas...

Maar die zijn niet steengoed.

Eerlijk gezegd ken ik ook geen steengoede animé comedyfilms.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 28 januari 2007 @ 14:33:55 #277
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_45756508
quote:
Op zondag 28 januari 2007 14:06 schreef uppie83 het volgende:
Luitjes, ik heb even uw volste aandacht nodig Ik ben op zoek naar 2 steengoede humor animé films. Geen series, maar films. Het probleem is echter dat ik alleen humor series ken en serieuze films. Wie o wie heeft tips?
Wat dacht je van Shin Chan the Movie

Oh en Keroro Gunsou (ofzoiets) met die groene kikker, heeft ook wel een goede rating op aniDB. Maar ik weet niet of het echt leuk is.
pi_45765198
quote:
Op zondag 28 januari 2007 14:06 schreef uppie83 het volgende:
Puni puni poemy ova zijn 2 afleveringen en wel redelijk sluitend verhaal
pi_45765227
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 22:37 schreef Jordy-B het volgende:
dus backuppen dat je leven je lief is!)
reet 4 ofzo
  zondag 28 januari 2007 @ 22:33:30 #280
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_45774707
Heb net Gunslinger Girl afgekeken. Weet iemand of er plannen zijn voor meer afleveringen. De serie voelt nu wel heel onaf.
pi_45775620
quote:
Op zondag 28 januari 2007 22:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Heb net Gunslinger Girl afgekeken. Weet iemand of er plannen zijn voor meer afleveringen. De serie voelt nu wel heel onaf.
onaf? in welk opzicht?
  zondag 28 januari 2007 @ 23:14:54 #282
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_45776172
Doordat ze eerst in 9 aflevering steeds nieuwe meisjes en hun supervisors introduceren. En als in de laatste paar afleveringen meer verhaal komt, stopt de serie opeens. Hoe loopt het af met die meisjes? Wordt het project stopgezet?
pi_45776788
Heel erg leuke serie vond ik. Jammer dat het er maar zo weinig waren
pi_45776857
Ik ben trouwens ook een muffin fan, maareh, sinds ze op een nieuwe manier hun muffins aan de man krijgen vind ik het best lastig. Je bent nogal beperkt qua aantal... Iemand anders een goede oplossing ervoor?

uiteraard geldt dit niet voor alle soorten die er te vinden zijn

Owjah, mijn vriendin is echt verslaafd aan manga, ik schat zo'n 300/400 manga's in, allemaal in Frans en dan nog veel anime ook nog
pi_45777544
quote:
Op zondag 28 januari 2007 23:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Doordat ze eerst in 9 aflevering steeds nieuwe meisjes en hun supervisors introduceren. En als in de laatste paar afleveringen meer verhaal komt, stopt de serie opeens. Hoe loopt het af met die meisjes? Wordt het project stopgezet?
waren het de eerste 9 eps waar ze introduceerde? volgens mij waren het er minder.
maar het gaat niet zozeer om een verhaallijn maar meer om de relaties met elkaar en het psychologische erachter
pi_45788646
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:26 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Puni puni poemy ova zijn 2 afleveringen en wel redelijk sluitend verhaal
Dank u... dit ziet er idd redelijk wacky uit Maar ik heb er meer nodig Weet iemand nog meer wacky movies / erg korte series / ova's Ben namelijk ook die site kwijt waarin je kon zoeken op series die lijken op de serie waar je op zocht.
pi_45788835
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:55 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Dank u... dit ziet er idd redelijk wacky uit Maar ik heb er meer nodig Weet iemand nog meer wacky movies / erg korte series / ova's Ben namelijk ook die site kwijt waarin je kon zoeken op series die lijken op de serie waar je op zocht.
startpost?

http://www.anime-planet.com/animerec/237.html
pi_45788925
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:02 schreef outcast_within het volgende:

[..]

startpost?

http://www.anime-planet.com/animerec/237.html
Daar zocht ik ook, maar het voor mij bekende stukje tekst zag ik niet meer staan. Dat ging ongeveer als "ik vind serie X leuk... wat raden jullie mij aan?"
pi_45789009
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:05 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Daar zocht ik ook, maar het voor mij bekende stukje tekst zag ik niet meer staan. Dat ging ongeveer als "ik vind serie X leuk... wat raden jullie mij aan?"
Ja dat stukje briljante tekst, gemaakt door ondergetekende, is helaas verwijdert en vervangen door brutus ook wel bekend als Jordy-Brutus.

Groetjes,

Veldmuis Outcast_within
pi_45792257
Almost goodbye naam-topique.
Kwam er trouwens achter dat ik Onegai Teacher nog nooit gezien had, dus die ben ik nu aan het volgen.
pi_45793907
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:08 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Ja dat stukje briljante tekst, gemaakt door ondergetekende, is helaas verwijdert en vervangen door brutus ook wel bekend als Jordy-Brutus.

Groetjes,

Veldmuis Outcast_within
Wat is er onduidelijk aan "http://anime-planet.com/animerec (geeft aan welke series bij jou passen)"?

Alle linkjes naar handige sites staan op deze manier gewoon duidelijk bij elkaar. Logisch, netter, makkelijker te vinden... Beter dan die ontiegelijke chaos die de vorige OP was.

Maar als je het er niet mee eens bent, Julius, kan je het gewoon terugzetten... Er wordt immers een geschiedenis bijgehouden van de wiki.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_45795088
Ben momenteel weer Evangelion aan het bekijken, nu zit ik wel met een vraagje. Sowieso vind ik het soms een lastige serie om te volgen. Ben nog niet tot aan het einde ergens rond afl 20, dus gelieve geen spoilers, omdat ik alles ben vergeten van vroeger
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_45797116
Ik zou zeggen kijk de serie af ... als je klaar bent, dan zit je met nog meer vraagtekens
  maandag 29 januari 2007 @ 18:14:50 #294
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_45797304
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Almost goodbye naam-topique.
Kwam er trouwens achter dat ik Onegai Teacher nog nooit gezien had, dus die ben ik nu aan het volgen.
die anime zal je zeker leuk vinden!!
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  maandag 29 januari 2007 @ 19:49:48 #295
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_45800881
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:14 schreef Sk00p het volgende:

[..]

die anime zal je zeker leuk vinden!!
yep yep
en vergeet dan niet Onegai twins te kijken (als je die nog niet geziend hebt dan )
pi_45804740
Onegai Twins is (afgezien van de tekenstijl en muziek, enzo) wel een erg andere serie dan Onegai Teacher.

Onegai Twins heeft meer conflicten en driehoeksverhoudingen.
pi_45808360
onegai twins kon mij niet echt boeien, heb em dus ook afgekapt.
pi_45808381
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:33 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Wat is er onduidelijk aan "http://anime-planet.com/animerec (geeft aan welke series bij jou passen)"?

Alle linkjes naar handige sites staan op deze manier gewoon duidelijk bij elkaar. Logisch, netter, makkelijker te vinden... Beter dan die ontiegelijke chaos die de vorige OP was.

Maar als je het er niet mee eens bent, Julius, kan je het gewoon terugzetten... Er wordt immers een geschiedenis bijgehouden van de wiki.
Ik ook van jou
pi_45812923
quote:
Op maandag 29 januari 2007 22:41 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Ik ook van jou
Gewoon niet zitten te zeuren als ik zo lang ben bezig geweest met het schoonmaken van de OP. Alleen al het controleren van alle linkjes en het vervangen van oude linkjes met linkjes naar vervolgtopics was al een behoorlijke klus.
pi_45813940
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 00:49 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Gewoon niet zitten te zeuren als ik zo lang ben bezig geweest met het schoonmaken van de OP. Alleen al het controleren van alle linkjes en het vervangen van oude linkjes met linkjes naar vervolgtopics was al een behoorlijke klus.
aw we zijn samen lief voor de OP. Laat mij het leuk vinden dat uppie nog een stukkie van mij uit de OP heeft onthouden

Je suis desolee je step on your work, bon?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')