abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45304161
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 00:44 schreef Kroekroek het volgende:
Zeg, heeft 1 van jullie Utawarerumono gezien? Het is me aangeraden door een vriend, en het leek me het verstandigst jullie eerst te raadplegen.
Kijken. Goede serie.
pi_45307041
Yaay. GITS: SAC2 deel 7 is binnen!!!

En even snel een wp in elkaar geflanseld.

なんだっけ
pi_45317688
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 05:36 schreef Crashcat het volgende:
Yaay. GITS: SAC2 deel 7 is binnen!!!

[afbeelding]

En even snel een wp in elkaar geflanseld.

[afbeelding]
mooie box is dat
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_45321446
Klopt het dat Minosha en Tapion uit een dragonball z film een eigen anime serie krijgen?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_45323026
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 19:04 schreef Canisfire het volgende:
Klopt het dat Minosha en Tapion uit een dragonball z film een eigen anime serie krijgen?
[afbeelding]
Ik hoop van niet. DBZ.
pi_45323151
Idd... Met Naruto en Bleach hebben we genoeg langdradige flutseries tot onze beschikking.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_45336281
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 19:51 schreef Jordy-B het volgende:
Idd... Met Naruto en Bleach hebben we genoeg langdradige flutseries tot onze beschikking.
Wij weten jouw mening nu onderhand wel. Begint zelfs een beetje irritant te worden nu.
Dan open je maar een klaagbaak topic.
  zondag 14 januari 2007 @ 10:10:00 #99
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_45336347
nou ja Deathnote 13 is uit maar tis gedaan door 2 relatief onbekende fansubgroepen though. echter als je geen klap geeft om de vertaling en dat doe ik niet want het is deathnote dan zou ik zeggen :
DOWNLOADEN DIE HAP

[ Bericht 1% gewijzigd door Kabuto_Raiger op 14-01-2007 10:57:23 ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2007 @ 10:18:32 #100
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_45336447
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 19:04 schreef Canisfire het volgende:
[afbeelding]
.

liever niet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_45337531
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wij weten jouw mening nu onderhand wel. Begint zelfs een beetje irritant te worden nu.
oeh... ben je op je tenen getrapt?

Zeg eens welke series van normaal formaat je kent...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 14 januari 2007 @ 12:38:28 #102
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_45339087
De tekenstijl van dragonball z bevalt mij niet zo meer, vroeger vond ik Dragonball Z echt kickass...
Maar dat was in een tijd dat ik nog nooit betere anime had gezien (ik wist toen niet eens dat DBZ anime was ).

Maar nu ik inmiddels tientallen andere anime series achter m'n knopen heb vind ik DBZ toch erg tegenvallen. Zeker wat tekenstijl betreft, DBZ is niet zo netjes uitgewerkt vind ik. Ik kan mij nog scene's voor de geest halen waar je echt van die dikke penstrepen zag enzo.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_45340840
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

pwnd by a lolitagothic!
pi_45341727
quote:
Op zondag 14 januari 2007 11:33 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

oeh... ben je op je tenen getrapt?

Zeg eens welke series van normaal formaat je kent...
Genoeg. Smaken verschillen en ik vind langdurige series WEL leuk.
Zo nu weet je mijn mening ook en kunnen we erover ophouden.
  zondag 14 januari 2007 @ 18:10:52 #105
122997 zquing
Drama Junk
pi_45349662
zijn er nog mensen hier die shoujo kijken? Ik was de afgelopen vakantie begonnen met shoujo en vind 't eigenlijk een stuk leuker dan de meeste shonen series
pi_45349740
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:10 schreef zquing het volgende:
zijn er nog mensen hier die shoujo kijken? Ik was de afgelopen vakantie begonnen met shoujo en vind 't eigenlijk een stuk leuker dan de meeste shonen series
*kuch*
shoujo??
shounen ??
  zondag 14 januari 2007 @ 19:02:37 #107
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_45351170
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:13 schreef mschol het volgende:

[..]

*kuch*
shoujo??
shounen ??
Shoujo ken ik weinig voorbeelden van... (ben er niet zo een fan van ) mwa voorbeeld zou Cardcaptor Sakura kunnen zijn denk ik ^_^;;;;
Shounen series zijn series als onder andere Prince of Tennis of Eyeshield 21
  zondag 14 januari 2007 @ 19:15:43 #108
122997 zquing
Drama Junk
pi_45351636
Shoujo is wel goed zolang het maar niet het magical girl gebeuren is xD.

Ik bedoelde meer eigenlijk zoals Nana, Hana yori dango. Binnenkort ga ik beginnen aan Super gals, ik vind meer het love triangle gebeuren leuk. Het is vooral omdat in dat soort series veel meer character design is dan in series zoals Black lagoon, welke ik ook wel leuk vond. Al was NHK een verassing die vond ik erg goed
pi_45352017
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Genoeg. Smaken verschillen en ik vind langdurige series WEL leuk.
Zo nu weet je mijn mening ook en kunnen we erover ophouden.
Oh, maar er zijn best wel lange series die ik leuk vind, hoor... Ranma½ en Kimagure Orange Road, bijvoorbeeld... Maar geen van de series heb ik volledig afgekeken, want die kijk ik tot het moment dat de fillers beginnen. Bij Kimagure Orange Road is het eerste seizoen (eerste 24 afleveringen) gewoon volledig fillerloos.

Da's eigenlijk ook het enige punt. Ik heb niet zozeer problemen met lange series, maar bij DBZ (toch wel de eerste lange serie die ik gezien heb) ergerde ik me aan het feit dat één gevecht zonder problemen een week in beslag kon nemen en er in een enkele aflevering eigenlijk geen reet gebeurde... Dus ben ik gestopt met kijken. Simpel.

En jaren later komen twee zeer populaire series uit Japan: Naruto en Bleach. En waar gaat het op het forum over? Fillers! Laat die serie dan vallen!

De meeste Animé-series zijn afkomstig van populaire manga's. Zodra een animé in productie gaat, is er dus genoeg manga-materiaal om de serie mee te maken. Maar na één à twee seizoenen is de manga ingehaald en moeten er originele verhaallijnen voor de serie geschreven worden en die zijn meestal van lage kwaliteit. De fillers houden op, op het moment dat er weer nieuwe manga geschreven is en verwerkt kan worden in de Animé.

Ik zie veel liever een serie die gewoon twee aparte seizoenen bestaat, zodat er geen filler in voor hoeft te komen. Bij Mahoromatic bijvoorbeeld, zat er gewoon een jaar tussen het eerste en tweede seizoen. Bij Ghost in the Shell - SAC zat er zelfs twee jaar tussen. Dat is toch veel beter dan een serie waarvan continu iedere week een aflevering verschijn, hoe beroerd die aflevering dan ook is...

[ Bericht 10% gewijzigd door Jordy-B op 14-01-2007 19:35:32 ]
pi_45352921
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:26 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Oh, maar er zijn best wel lange series die ik leuk vind, hoor... Ranma½ en Kimagure Orange Road, bijvoorbeeld... Maar geen van de series heb ik volledig afgekeken, want die kijk ik tot het moment dat de fillers beginnen. Bij Kimagure Orange Road is het eerste seizoen (eerste 24 afleveringen) gewoon volledig fillerloos.

Da's eigenlijk ook het enige punt. Ik heb niet zozeer problemen met lange series, maar bij DBZ (toch wel de eerste lange serie die ik gezien heb) ergerde ik me aan het feit dat één gevecht zonder problemen een week in beslag kon nemen en er in een enkele aflevering eigenlijk geen reet gebeurde... Dus ben ik gestopt met kijken. Simpel.

En jaren later komen twee zeer populaire series uit Japan: Naruto en Bleach. En waar gaat het op het forum over? Fillers! Laat die serie dan vallen!

De meeste Animé-series zijn afkomstig van populaire manga's. Zodra een animé in productie gaat, is er dus genoeg manga-materiaal om de serie mee te maken. Maar na één à twee seizoenen is de manga ingehaald en moeten er originele verhaallijnen voor de serie geschreven worden en die zijn meestal van lage kwaliteit. De fillers houden op, op het moment dat er weer nieuwe manga geschreven is en verwerkt kan worden in de Animé.

Ik zie veel liever een serie die gewoon twee aparte seizoenen bestaat, zodat er geen filler in voor hoeft te komen. Bij Mahoromatic bijvoorbeeld, zat er gewoon een jaar tussen het eerste en tweede seizoen. Bij Ghost in the Shell - SAC zat er zelfs twee jaar tussen. Dat is toch veel beter dan een serie waarvan continu iedere week een aflevering verschijn, hoe beroerd die aflevering dan ook is...
Niemand verplicht je toch om die fillers te kijken. Je kunt de anime weer oppikken als de fillers zijn afgelopen, als je dit toch niet interesseert. De originele verhaallijn van Naruto en Bleach zijn helemaal zo slecht nog niet en kijken lekker weg.

Ik heb er zelf voor gekozen om verder te gaan met de fillers van Naruto, maar er waren momenten dat ik echt dacht dat ik met Naruto ging kappen.

Sommige fillers waren niet om aan te zien. Het leek soms wel of die mensen allemaal dronken waren tijdens het maken van bepaalde filler episodes.

Langlopende series zijn wel fijn als het wat magertjes is met anime in bepaalde periodes. Dan heb je tenminste nog wat te kijken.

Maar de betere anime series bestaan maar uit 1 of 2 seizoenen. De langlopende series kijk ik meer voor vermaak tussendoor.

Ondertussen Eureka 7 afgekeken en ben nu bezig de laatste eps van Monster binnen te hengelen.
  zondag 14 januari 2007 @ 20:02:58 #111
122997 zquing
Drama Junk
pi_45353299
Hoe is monster? Ik had gehoord dat dat toch wel 1 van de betere series is.

/offtopic zijn er mensen die me willen helpen met het sorteren van een load aan wallpapers?
pi_45355127
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:02 schreef zquing het volgende:
Hoe is monster? Ik had gehoord dat dat toch wel 1 van de betere series is.

/offtopic zijn er mensen die me willen helpen met het sorteren van een load aan wallpapers?
Ik heb van genoeg mensen gehoord dat het toch wel een must see is. Moet nog beginnen met de serie. Denk dat ik deze week wel de eerste paar eps heb gezien en dan zal ik wel even verslag doen.
pi_45356504
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:02 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

Shoujo ken ik weinig voorbeelden van... (ben er niet zo een fan van ) mwa voorbeeld zou Cardcaptor Sakura kunnen zijn denk ik ^_^;;;;
Shounen series zijn series als onder andere Prince of Tennis of Eyeshield 21
wikipedia ftw!:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Shoujo
http://nl.wikipedia.org/wiki/Shounen
  zondag 14 januari 2007 @ 23:08:01 #114
122997 zquing
Drama Junk
pi_45359140
quote:
ow je wist het echt niet xD. Ik zag je al zo vaak langskomen in dit topic dus ik dacht dat je sarcastische grap maakte over dat ik het verkeerd gespeld had
pi_45359183
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:08 schreef zquing het volgende:

[..]

ow je wist het echt niet xD. Ik zag je al zo vaak langskomen in dit topic dus ik dacht dat je sarcastische grap maakte over dat ik het verkeerd gespeld had
niet meer, ik ben bagger in termen, namen en bijbehorende zaken

soms heb ikzelf dus eff een opfris cursus nodig

je moet me nu ook niet meer vragen welke serie's ik gezien heb vorig jaar, dat weet ik echt niet meer...
echter herken ik de serie's wel als ik ze eenmaal een keer heb gezien (ik zal dan ook nooit perongeluk een serie 2x kijken)
  maandag 15 januari 2007 @ 14:37:45 #116
122997 zquing
Drama Junk
pi_45372555
Nana 33 was echt super
pi_45373057
Ben nu de eerste aflevering van 'Venus Versus Virus' aan het kijken, weer een 'wij slachten vampieren af' serie maar nu met gothic-lolita's
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_45373321
Ah.. Gothic lolita's zijn altijd wel geinig...
pi_45373938
Heeft Rurouni Kenshin eigenlijk fillers??? Zo ja, tussen welke eps zitten die dan?
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_45373987
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:25 schreef uppie83 het volgende:
Heeft Rurouni Kenshin eigenlijk fillers??? Zo ja, tussen welke eps zitten die dan?
Volgens mij na ep 75.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')