abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45401146
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:08 schreef Orealo het volgende:
[afbeelding]

TVP
Doet u mij dan maar een fipo.
en voordat jordy-b hier een tr voor verstuurd even een huishoudelijke mededeling dat nagato tof is

s.c. je had gelijk wat nfs carbon betreft

[ Bericht 16% gewijzigd door outcast_within op 16-01-2007 11:56:31 ]
pi_45403774
Ik doe niet aan topicreports, tenzij iets echt de spuigaten uitloopt. 'k heb trouwens nog even een reactie gezet in het NFS-C topic.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_45405424
quote:
Het is wellicht irritant, maar ik zit hier als sinds 2000 op het forum en heb in de laatste paar jaar zóveel gescheld op die fillers gezien, dat ik (en meerdere mensen met mij) er zat van ben. Waarom denk je dat Naruto en Bleach hun eigen topic hebben? Omdat dit topic verzandde in een hoop geklaag over fillers en veel vragen wanneer de fillers nou eens ophouden. Dat je na al dat gezeur om die fillers van mij met enige regelmaat een negatieve opmerking over die series kan verwachten, lijkt me dan ook vrij begrijpelijk.

Naruto is een typische jongens-serie en viel me na de eerste paar afleveringen ontzettend tegen. Bleach heb ik nog best lang gevolgd, maar toen bekend werd dat het een ontzettend lange serie ging worden, ben ik gestopt omdat ik wist wat er komen ging. Kennis van de series is dus (vooral bij Naruto) tweedehands, maar het is niet mijn schuld dat het grootste deel van de reacties over fillers gaat, toch? En bij het aantal reacties over die serie die ik gelezen heb (groot aantal, verschillende fora), haal ik het echt niet in m'n hoofd om te denken dat alle kijkers uit hun nek lullen.
Ik zelf heb niet al te veel over de fillers geklaagd en ben alleen benieuwd wanneer ze afgelopen waren. Ik kijk ze ook niet en wacht gewoon geduldig af tot de manga storyline weer begint. Maar ik vind het onbegrijpelijk dat je constant negatieve dingen over een serie zegt die je èn niet echt gekeken hebt (ja de eerste afleveringe zijn behoorlijk kut van Naruto, personages leren kennen etc) èn je geeft aan dat al het filler geklaag je voornaamste reden is waarom je nu telkens van die opmerkingen plaatst. Wat ik niet helemaal snap, maar goed.. wie ben ik. Omdat binnenkort de fillers afgelopen zijn, ga je dan wel weer normaal reageren op Naruto nieuws? Of gewoon negeren is misschien beter. Ben benieuwd.

En nee, natuurlijk is het niet jouw schuld dat een groot deel van de mensen over de fillers klagen. Maar daarom hoef je nog niet elke keer een opmerking te plaatsen met als betekenis dat Naruto/Bleach kut is. De kijkers lullen ook noiet uit nun nek, fillers zijn behoorlijk slecht en ik heb ook vast wel een keer iets over gezegd. Maar nu is er al een eigen topic en aangezien daar niet erg vaak in wordt gepost is er ook af en toe een nieuwtje in dit topic. Is het dan zo moeilijk om jezelf te beheersen en het gewoon te negeren? Want in feite gaat het jou niet veel aan wat er met die series aan de hand is, aangezien je het niet volgt en het flut series vindt. Dit is hoe ik ertegen aan kijk tenminste.
quote:
Bij DBZ had je ook zoiets... Onwijs veel hardcore fans, maar als je ze vraagt wat ze er van vinden dat er in één aflevering eigenlijk geen reet gebeurt krijg je ineens een lawine aan negatieve reacties te horen. Toch niet zo'n goede serie, dus. Naruto en Bleach draaien nu in Amerika en hebben dus véél meer fans, maar het is helemaal het verhaal van DBZ als je de fora eens bekijkt.

En nu komt er een nieuwe DBZ. Nou, dan is het voor mij natuurlijk een inkoppertje.

Maar goed, als jij er dan echt zóveel problemen mee hebt dat ik jouw favo serie zit af te kraken, dan zal ik me inhouden... 't is immers jouw naamtopic.
Ik heb zelf DBZ nooit echt gevolgt, dus dat weet ik niet. En als mensen vinden dat er geen reet gebeurd in een aflevering raad ik ze aan om even te wachten en er dan meerdere achter elkaar te kijken. (dat maakt death note bijvoorbeeld ook veel leuker heb ik gemerkt) Maar het is ook wel logisch als je nagaat dat het van de manga is nagemaakt en de gevechten etc kan je natuurlijk niet makkelijk inkorten om het enigsinds geloofwaardig over te laten komen. Denk ook dat de gevechten meestal het langst duren en dat veel mensen die kijken het leukst zijn, dus dan lijkt het mij alleen maar goed als het lang duurt? Of ben ik nu gek.

Ik baseer mijn mening over een serie niet op het aantal fillers, dus daar zit ons verschil om het even simpel te zeggen. Ik zie als tijdopvulling voor de mensen die geen zin hebben om te wachten en die genoeg hebben aan flutfillerbeeldmateriaal. (dit is geen klacht )

En nee, Naruto is verre weg niet mijn favo serie! Maar ik vind 'm wel erg tof en blijf het volgen.
Het viel me hier gewoon op dat je het alleen/vooral bij deze twee series deed.
quote:
Ik vermoed trouwens dat Naruto toch wel een favoriet is van Strawberry, anders zou ze mijn commentaar gewoon laten voor wat het is. (of ze moet mij gewoon zo'n lul vinden... dat kan ook)

Nee, het heeft ermee temaken dat ik me aan kleine dingen, zoals die opmerkingen van jou, begin te ergeren en dan ook mijn punt duidelijk wil maken. En zoals ik eerder zei vind ik het ook een toffe serie, maar zeker geen favoriet. Dat lijkt mij in dit geval ook niet nodig, want het ging niet om het telkens afkraken van de serie Naruto. Het had voor hetzelfde geld een andere serie kunnen zijn die ik had gezien. En een lul ben je ook niet, maar ik ga niet ontkennen dat ik het vaak met je oneens ben en ook aan je erger. EN ik houd van discussies op zijn tijd.
quote:
Case Closed dan maar.
We hebben er nu al genoeg gezeur weer over gehad.
Jordy nog 5 weken en dan hoef je het filler gezeur niet meer aan te horen voor een tijdje.
Dit las ik te laat, maar ik sluit me er wel bij aan.

pi_45421657
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:30 schreef -Strawberry- het volgende:

-knip-
omg er bestaat iemand die lange verhalen terug typt op jordy's posts.

Don't know i should be surprised, or just really really sad
pi_45421708
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:23 schreef outcast_within het volgende:

[..]

omg er bestaat iemand die lange verhalen terug typt op jordy's posts.

Don't know i should be surprised, or just really really sad
Eindelijk iemand die de aandacht er langer dan drie minuten bij kan houden, zonder gelijk te beginnen over paarden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_45422448
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:25 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die de aandacht er langer dan drie minuten bij kan houden, zonder gelijk te beginnen over paarden.
Just as shocked as you are

s.c. edit: wat moet je nou met honden? paarden zijn veel beter
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:45:39 #157
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_45422459
Ginga Nagareboshi Gin en Ginga Densetsu Weed

Na jaren geen nieuwe anime meer te hebben gevolgd, kwam ik deze 2 toevallig 2 weken tegen op Youtube. Verhaaltje over honden sprak me meteen aan, zoiets heb ik liever dan mensen. Ik ging de eerste aflevering even kijken om te zien wat het was en na 48 uur had ik beide series gezien. Heb alle afleveringen en muziek nu op de pc staan, ben er helemaal weg van

Bovendien de eerste keer dat ik iets in het Japans keek met Engelse ondertiteling. Ik wilde deze series echt zien en dat heb ik in geen jaren gehad. Ben het Japans hierdoor ook gaan waarderen.

(Plaatje: Ginga Nagareboshi Gin)

Ginga Nagareboshi Gin op Wikipedia
Ginga Nagareboshi Gin introfilmpje

Ginga Densetsu Weed op Wikipedia
Ginga Densetsu Weed introfilmpje
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_45422522
das een oudje:
quote:
Original run April 7th, 1986 – September 22nd, 1986
ik ben niet echt van de echte oude anime (niet dat ik ze allemaal ban hoor )
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:53:47 #159
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_45422758
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:47 schreef mschol het volgende:
das een oudje:
[..]

ik ben niet echt van de echte oude anime (niet dat ik ze allemaal ban hoor )
Nagareboshi Gin is inderdaad een oudje. Serie van 1986, gebaseerd op de manga uit 1984.
Densetsu Weed is echter erg jong. Serie uit 2005, gebaseerd op de manga die begon in 1999.

Tussen de series zit dus bijna 20 jaar en dat merk je ook aan de tekenstijl (duh).
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_45437742
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:25 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Sterk!
pi_45455881
zijn er nog nieuwe anime die 't waard zijn om te kijken?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_45457075
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:59 schreef zquing het volgende:
Genoeg, ligt er alleen aan waar je interesse ligt.
pi_45458713
Haha, ik sta nog steeds in de OP, ik heb ondertussen al andere avatar.

Ik post hier weer omdat ik weer Bleach kijk, fillers zijn afgelopen dus...

Maare
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_45459379
Uryuu Ishida Is zn volledige naam ^__^ (fam. naam = uryuu)
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_45459600
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 00:57 schreef SureZal het volgende:
Uryuu Ishida Is zn volledige naam ^__^ (fam. naam = uryuu)
Dom van mij
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_45459701
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 00:25 schreef Agiath het volgende:
onderin de OP vind je een linkje naar de wiki waar de OP in staat. Je mag het zelf even aanpassen, als je wil.
  donderdag 18 januari 2007 @ 17:30:24 #167
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_45479256
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:59 schreef zquing het volgende:
Heb zelf laatst eentje gevonden: Kyoshiro to Towa no Sora
Beetje een mix tussen ah my goddess en en dat transformers gebeuren..vond het na de eerste 2 afleveringen wel cool
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_45483404
dat klinkt wel grappig, maar eens downen dan
"Those unforgettable days, for them I live"
  donderdag 18 januari 2007 @ 20:37:43 #169
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_45486780
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 00:25 schreef Agiath het volgende:

Ik post hier weer omdat ik weer Bleach kijk, fillers zijn afgelopen dus...
Ik vroeg dat ook en ben vervolgens door iemand gewoon die gehele lijst uitgekenkerd.. Dus weet wat je vraagt!
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_45489049
argh dat einde van inukami 24, ik wil 25 en 26
pi_45490071
ik ga ep 1 dan maar eens kijken
pi_45494381
net begonnen met suzuka

To continue his studies, the young Akitsuki Yamato has to go and live with his aunt. He doesn`t have to pay a rent but in exchanges he has to maintain the residence. Besides having a public bath it`s also occupied by three pretty tenants, Saotome Yuuka, Matsumoto Megumi and Asahina Suzuka. Yamato falls quickly for the charm of the beautiful and sporty Suzuka but alas for him everything separates them...

best aardig na 2 eps
pi_45494746
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:55 schreef mschol het volgende:
net begonnen met suzuka

To continue his studies, the young Akitsuki Yamato has to go and live with his aunt. He doesn`t have to pay a rent but in exchanges he has to maintain the residence. Besides having a public bath it`s also occupied by three pretty tenants, Saotome Yuuka, Matsumoto Megumi and Asahina Suzuka. Yamato falls quickly for the charm of the beautiful and sporty Suzuka but alas for him everything separates them...
[afbeelding]
[afbeelding]

best aardig na 2 eps
ja ik heb daar dus ook 2 eps van gekeken gister. en ik weet het niet hoor.

Zijn wel overdreven tegenpolen.
elke scene word gebruikt om duidelijk te maken dat hij care-free niet nadenkend met een goed hartje
en zij een frigide perfectionistische efficiente korte rokjes drager die langzaam het care free gedeelte van die kerel kan waarderen.

blij dat jij em kijkt. was van plan om te vragen of iemand em voor mij kon spoileren.
pi_45495058
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:08 schreef outcast_within het volgende:

[..]

ja ik heb daar dus ook 2 eps van gekeken gister. en ik weet het niet hoor.

Zijn wel overdreven tegenpolen.
elke scene word gebruikt om duidelijk te maken dat hij care-free niet nadenkend met een goed hartje
en zij een frigide perfectionistische efficiente korte rokjes drager die langzaam het care free gedeelte van die kerel kan waarderen.

blij dat jij em kijkt. was van plan om te vragen of iemand em voor mij kon spoileren.
tja daar heb je wel een punt, maar dat lijkt in 3 en 4 minder voor te komen
morgen verder vanaf 5..
pi_45495514
tenants? new woord voor me?
pi_45495552
tenants zijn huurders.
pi_45497185
nachtbagger

pi_45497353
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 03:28 schreef outcast_within het volgende:
nachtbagger

[afbeelding]
pi_45527467
--edit----

@outcast_within:

spoileren van suzuka lijkt redelijk simpel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en toen wist ik niks meer... (moet nog verder kijken )

en wat betreft het einde gok ik iets als dit:
SPOILER
pi_45528240
Suzuka is best een leuke animé Ik heb em een tijdje geleden al gezien. Het begin nummer vind ik ook mooi ^__^
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')