oeh... ben je op je tenen getrapt?quote:Op zondag 14 januari 2007 10:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wij weten jouw mening nu onderhand wel.Begint zelfs een beetje irritant te worden nu.
Dan open je maar een klaagbaak topic.
pwnd by a lolitagothic!quote:Op zondag 14 januari 2007 10:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wij weten jouw mening nu onderhand wel.Begint zelfs een beetje irritant te worden nu.
Dan open je maar een klaagbaak topic.
Genoeg. Smaken verschillen en ik vind langdurige series WEL leuk.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
oeh... ben je op je tenen getrapt?
Zeg eens welke series van normaal formaat je kent...
*kuch*quote:Op zondag 14 januari 2007 18:10 schreef zquing het volgende:
zijn er nog mensen hier die shoujo kijken? Ik was de afgelopen vakantie begonnen met shoujo en vind 't eigenlijk een stuk leuker dan de meeste shonen series
Shoujo ken ik weinig voorbeelden van... (ben er niet zo een fan vanquote:
Oh, maar er zijn best wel lange series die ik leuk vind, hoor... Ranma½ en Kimagure Orange Road, bijvoorbeeld... Maar geen van de series heb ik volledig afgekeken, want die kijk ik tot het moment dat de fillers beginnen. Bij Kimagure Orange Road is het eerste seizoen (eerste 24 afleveringen) gewoon volledig fillerloos.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Genoeg. Smaken verschillen en ik vind langdurige series WEL leuk.
Zo nu weet je mijn mening ook en kunnen we erover ophouden.
Niemand verplicht je toch om die fillers te kijken. Je kunt de anime weer oppikken als de fillers zijn afgelopen, als je dit toch niet interesseert. De originele verhaallijn van Naruto en Bleach zijn helemaal zo slecht nog niet en kijken lekker weg.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Oh, maar er zijn best wel lange series die ik leuk vind, hoor... Ranma½ en Kimagure Orange Road, bijvoorbeeld... Maar geen van de series heb ik volledig afgekeken, want die kijk ik tot het moment dat de fillers beginnen. Bij Kimagure Orange Road is het eerste seizoen (eerste 24 afleveringen) gewoon volledig fillerloos.
Da's eigenlijk ook het enige punt. Ik heb niet zozeer problemen met lange series, maar bij DBZ (toch wel de eerste lange serie die ik gezien heb) ergerde ik me aan het feit dat één gevecht zonder problemen een week in beslag kon nemen en er in een enkele aflevering eigenlijk geen reet gebeurde... Dus ben ik gestopt met kijken. Simpel.
En jaren later komen twee zeer populaire series uit Japan: Naruto en Bleach. En waar gaat het op het forum over? Fillers! Laat die serie dan vallen!
De meeste Animé-series zijn afkomstig van populaire manga's. Zodra een animé in productie gaat, is er dus genoeg manga-materiaal om de serie mee te maken. Maar na één à twee seizoenen is de manga ingehaald en moeten er originele verhaallijnen voor de serie geschreven worden en die zijn meestal van lage kwaliteit. De fillers houden op, op het moment dat er weer nieuwe manga geschreven is en verwerkt kan worden in de Animé.
Ik zie veel liever een serie die gewoon twee aparte seizoenen bestaat, zodat er geen filler in voor hoeft te komen. Bij Mahoromatic bijvoorbeeld, zat er gewoon een jaar tussen het eerste en tweede seizoen. Bij Ghost in the Shell - SAC zat er zelfs twee jaar tussen. Dat is toch veel beter dan een serie waarvan continu iedere week een aflevering verschijn, hoe beroerd die aflevering dan ook is...
Ik heb van genoeg mensen gehoord dat het toch wel een must see is. Moet nog beginnen met de serie. Denk dat ik deze week wel de eerste paar eps heb gezien en dan zal ik wel even verslag doen.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:02 schreef zquing het volgende:
Hoe is monster? Ik had gehoord dat dat toch wel 1 van de betere series is.
/offtopic zijn er mensen die me willen helpen met het sorteren van een load aan wallpapers?
wikipedia ftw!:quote:Op zondag 14 januari 2007 19:02 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Shoujo ken ik weinig voorbeelden van... (ben er niet zo een fan van) mwa voorbeeld zou Cardcaptor Sakura kunnen zijn denk ik ^_^;;;;
Shounen series zijn series als onder andere Prince of Tennis of Eyeshield 21
ow je wist het echt niet xD. Ik zag je al zo vaak langskomen in dit topic dus ik dacht dat je sarcastische grap maakte over dat ik het verkeerd gespeld hadquote:Op zondag 14 januari 2007 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
wikipedia ftw!:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Shoujo
http://nl.wikipedia.org/wiki/Shounen
niet meer, ik ben bagger in termen, namen en bijbehorende zakenquote:Op zondag 14 januari 2007 23:08 schreef zquing het volgende:
[..]
ow je wist het echt niet xD. Ik zag je al zo vaak langskomen in dit topic dus ik dacht dat je sarcastische grap maakte over dat ik het verkeerd gespeld had![]()
Volgens mij na ep 75.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:25 schreef uppie83 het volgende:
Heeft Rurouni Kenshin eigenlijk fillers??? Zo ja, tussen welke eps zitten die dan?
Heb al wat gevonden.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:27 schreef uppie83 het volgende:
alles?
quote:The television series was split into three approximate seasons, with the first 27 episodes generally following the Tokyo Arc, episodes 28-62 closely following the Kyoto Arc, and episodes 63-95 being "filler" non-manga based episodes designed to allow for the manga plot line to advance. The anime series slid from high popularity after the Kyoto Arc to eventual cancellation before the Jinchū/Revenge Arc could be animated.
De fillers zuigen inderdaad. Maar dat is opzich ook wel logisch. Ze kunnen de personages niet verder ontwikkelen en hetzelfde geld voor het verhaal. Anders zou het niet meer kloppen met de orginele manga. In dit geval geld dat voor Naruto als de tientallen saaie missies die uiteindelijk niet belangrijk zijn en honderden rasengans die mijn stot ook uit komen. Maar dit betekent voor mij niet dat ik een serie meteen afkap. De manga is namelijk daarintegen bijzonder goed en de verhaallijnen vind ik steeds leuker worden. Naar mijn mening het wachten waard. De tussentijd is makkelijk op de vullen met anime's zoals Death note die niet erg lang duren. Ik ben zelf dus ook gestopt met het kijken van fillers.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Oh, maar er zijn best wel lange series die ik leuk vind, hoor... Ranma½ en Kimagure Orange Road, bijvoorbeeld... Maar geen van de series heb ik volledig afgekeken, want die kijk ik tot het moment dat de fillers beginnen. Bij Kimagure Orange Road is het eerste seizoen (eerste 24 afleveringen) gewoon volledig fillerloos.
En jaren later komen twee zeer populaire series uit Japan: Naruto en Bleach. En waar gaat het op het forum over? Fillers! Laat die serie dan vallen!
De meeste Animé-series zijn afkomstig van populaire manga's. Zodra een animé in productie gaat, is er dus genoeg manga-materiaal om de serie mee te maken. Maar na één à twee seizoenen is de manga ingehaald en moeten er originele verhaallijnen voor de serie geschreven worden en die zijn meestal van lage kwaliteit. De fillers houden op, op het moment dat er weer nieuwe manga geschreven is en verwerkt kan worden in de Animé.
Ik zie veel liever een serie die gewoon twee aparte seizoenen bestaat, zodat er geen filler in voor hoeft te komen. Bij Mahoromatic bijvoorbeeld, zat er gewoon een jaar tussen het eerste en tweede seizoen. Bij Ghost in the Shell - SAC zat er zelfs twee jaar tussen. Dat is toch veel beter dan een serie waarvan continu iedere week een aflevering verschijn, hoe beroerd die aflevering dan ook is...
Het is wellicht irritant, maar ik zit hier als sinds 2000 op het forum en heb in de laatste paar jaar zóveel gescheld op die fillers gezien, dat ik (en meerdere mensen met mij) er zat van ben. Waarom denk je dat Naruto en Bleach hun eigen topic hebben? Omdat dit topic verzandde in een hoop geklaag over fillers en veel vragen wanneer de fillers nou eens ophouden. Dat je na al dat gezeur om die fillers van mij met enige regelmaat een negatieve opmerking over die series kan verwachten, lijkt me dan ook vrij begrijpelijk.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar waar het me hier om ging is dat telkens als er iets over Naruto (of Bleach) gezegt wordt in dit topic, niet eens filler geklaag, jij weer met een negatieve zogenaamd grappige opmerking de serie de grond in trapt. Ook al is jouw mening over die series allang bekend. Toch blijkt het telkens weer nodig te zijn om er iets over te zeggen. Wat behoorlijk irritant is en vandaar dat ik het nu ook even laat merken. Je mag het best vinden natuurlijk, maar nu weten we het wel en laat anderen gewoon lekker erover posten als er nieuws is zonder dat je er iets negatiefs over zegt wat helemaal niet belangrijk is verder. Just my point of view.
die had ik ook gedownt maar ben na 7 minuten alweer opgehouden met kijkenquote:Op maandag 15 januari 2007 14:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Ben nu de eerste aflevering van 'Venus Versus Virus' aan het kijken, weer een 'wij slachten vampieren af' serie maar nu met gothic-lolita's
Eerste aflevering afgekeken en het is wel grappig, maar niets bijzonders. Ik geef de serie met ep2 nog een kans en anders gaat ie de prullenbak in.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:32 schreef zquing het volgende:
[..]
die had ik ook gedownt maar ben na 7 minuten alweer opgehouden met kijken
Ik ben nu op aflevering 50, en het is tot nu toe echt een hele toffe serie. Het heeft een mooie balans van realistische personages (dat ik toch wel vaak mis bij anime) en toch een spannend en onvoorspelbaar verhaal.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:02 schreef zquing het volgende:
Hoe is monster? Ik had gehoord dat dat toch wel 1 van de betere series is.
/offtopic zijn er mensen die me willen helpen met het sorteren van een load aan wallpapers?
Case Closed dan maar.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:02 schreef Jordy-B het volgende:
knip
Hihihi!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:25 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Case Closed dan maar.![]()
We hebben er nu al genoeg gezeur weer over gehad.
Jordy nog 5 weken en dan hoef je het filler gezeur niet meer aan te horen voor een tijdje.
Dat is precies wat ik dacht middenin de aflevering, van die lekker theatrale finishing moves.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:21 schreef outcast_within het volgende:
guyver meets final fantasy achtig ?
...
ik vond casshern toch wel 1 van de meest baggere films ooit gemaakt. Maar die serie ziet er goed uit, denk dat ik maar een paar eps ga kijkenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik dacht middenin de aflevering, van die lekker theatrale finishing moves.
Ontzettend mooi gemaakt, volledige omgevingen en characters in 3D.
'Casshern' werd ook genoemd in de trialer en dat vond ik ook heerlijke Sci-Fi Pulp
OMG nieuwe DBZ? bron? waarover? wanneer? hoe lang?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En nu komt er een nieuwe DBZ. Nou, dan is het voor mij natuurlijk een inkoppertje.
't is nog een beetje in de 'gerucht'-fase...quote:Op maandag 15 januari 2007 22:42 schreef Rahl het volgende:
[..]
OMG nieuwe DBZ? bron? waarover? wanneer? hoe lang?
net eerste ep gekeken van karas. En weet het niet. Intro is zowiezo irri. zwoeng ratatata naam zwoeng ratatata naam zwoengquote:Op maandag 15 januari 2007 21:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik dacht middenin de aflevering, van die lekker theatrale finishing moves.
Ontzettend mooi gemaakt, volledige omgevingen en characters in 3D.
'Casshern' werd ook genoemd in de trialer en dat vond ik ook heerlijke Sci-Fi Pulp
Tapion was toch die dude die opgesloten zat in een doosje en die z'n zwaard aan future Trunks gaf?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:04 schreef Canisfire het volgende:
Klopt het dat Minosha en Tapion uit een dragonball z film een eigen anime serie krijgen?
[afbeelding]
Doet u mij dan maar een fipo.quote:
Ik zelf heb niet al te veel over de fillers geklaagd en ben alleen benieuwd wanneer ze afgelopen waren. Ik kijk ze ook niet en wacht gewoon geduldig af tot de manga storyline weer begint. Maar ik vind het onbegrijpelijk dat je constant negatieve dingen over een serie zegt die je èn niet echt gekeken hebt (ja de eerste afleveringe zijn behoorlijk kut van Naruto, personages leren kennen etc) èn je geeft aan dat al het filler geklaag je voornaamste reden is waarom je nu telkens van die opmerkingen plaatst. Wat ik niet helemaal snap, maar goed.. wie ben ik. Omdat binnenkort de fillers afgelopen zijn, ga je dan wel weer normaal reageren op Naruto nieuws? Of gewoon negeren is misschien beter. Ben benieuwd.quote:Het is wellicht irritant, maar ik zit hier als sinds 2000 op het forum en heb in de laatste paar jaar zóveel gescheld op die fillers gezien, dat ik (en meerdere mensen met mij) er zat van ben. Waarom denk je dat Naruto en Bleach hun eigen topic hebben? Omdat dit topic verzandde in een hoop geklaag over fillers en veel vragen wanneer de fillers nou eens ophouden. Dat je na al dat gezeur om die fillers van mij met enige regelmaat een negatieve opmerking over die series kan verwachten, lijkt me dan ook vrij begrijpelijk.
Naruto is een typische jongens-serie en viel me na de eerste paar afleveringen ontzettend tegen. Bleach heb ik nog best lang gevolgd, maar toen bekend werd dat het een ontzettend lange serie ging worden, ben ik gestopt omdat ik wist wat er komen ging. Kennis van de series is dus (vooral bij Naruto) tweedehands, maar het is niet mijn schuld dat het grootste deel van de reacties over fillers gaat, toch? En bij het aantal reacties over die serie die ik gelezen heb (groot aantal, verschillende fora), haal ik het echt niet in m'n hoofd om te denken dat alle kijkers uit hun nek lullen.
Ik heb zelf DBZ nooit echt gevolgt, dus dat weet ik niet. En als mensen vinden dat er geen reet gebeurd in een aflevering raad ik ze aan om even te wachten en er dan meerdere achter elkaar te kijken. (dat maakt death note bijvoorbeeld ook veel leuker heb ik gemerkt) Maar het is ook wel logisch als je nagaat dat het van de manga is nagemaakt en de gevechten etc kan je natuurlijk niet makkelijk inkorten om het enigsinds geloofwaardig over te laten komen. Denk ook dat de gevechten meestal het langst duren en dat veel mensen die kijken het leukst zijn, dus dan lijkt het mij alleen maar goed als het lang duurt? Of ben ik nu gek.quote:Bij DBZ had je ook zoiets... Onwijs veel hardcore fans, maar als je ze vraagt wat ze er van vinden dat er in één aflevering eigenlijk geen reet gebeurt krijg je ineens een lawine aan negatieve reacties te horen. Toch niet zo'n goede serie, dus. Naruto en Bleach draaien nu in Amerika en hebben dus véél meer fans, maar het is helemaal het verhaal van DBZ als je de fora eens bekijkt.
En nu komt er een nieuwe DBZ. Nou, dan is het voor mij natuurlijk een inkoppertje.
Maar goed, als jij er dan echt zóveel problemen mee hebt dat ik jouw favo serie zit af te kraken, dan zal ik me inhouden... 't is immers jouw naamtopic.
quote:Ik vermoed trouwens dat Naruto toch wel een favoriet is van Strawberry, anders zou ze mijn commentaar gewoon laten voor wat het is. (of ze moet mij gewoon zo'n lul vinden... dat kan ook)
Dit las ik te laat, maar ik sluit me er wel bij aan.quote:Case Closed dan maar.
We hebben er nu al genoeg gezeur weer over gehad.
Jordy nog 5 weken en dan hoef je het filler gezeur niet meer aan te horen voor een tijdje.
omg er bestaat iemand die lange verhalen terug typt op jordy's posts.quote:
Eindelijk iemand die de aandacht er langer dan drie minuten bij kan houden, zonder gelijk te beginnen over paarden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
omg er bestaat iemand die lange verhalen terug typt op jordy's posts.
Don't know i should be surprised, or just really really sad
Just as shocked as you arequote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die de aandacht er langer dan drie minuten bij kan houden, zonder gelijk te beginnen over paarden.
ik ben niet echt van de echte oude anime (niet dat ik ze allemaal ban hoorquote:Original run April 7th, 1986 – September 22nd, 1986
Nagareboshi Gin is inderdaad een oudje. Serie van 1986, gebaseerd op de manga uit 1984.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:47 schreef mschol het volgende:
das een oudje:
[..]
ik ben niet echt van de echte oude anime (niet dat ik ze allemaal ban hoor)
Sterk!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die de aandacht er langer dan drie minuten bij kan houden, zonder gelijk te beginnen over paarden.
Genoeg, ligt er alleen aan waar je interesse ligt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:59 schreef zquing het volgende:
zijn er nog nieuwe anime die 't waard zijn om te kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Dom van mijquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:57 schreef SureZal het volgende:
Uryuu Ishida Is zn volledige naam ^__^ (fam. naam = uryuu)
onderin de OP vind je een linkje naar de wiki waar de OP in staat. Je mag het zelf even aanpassen, als je wil.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:25 schreef Agiath het volgende:
Haha, ik sta nog steeds in de OP, ik heb ondertussen al andere avatar.
Heb zelf laatst eentje gevonden: Kyoshiro to Towa no Soraquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:59 schreef zquing het volgende:
zijn er nog nieuwe anime die 't waard zijn om te kijken?
Ik vroeg dat ook en ben vervolgens door iemand gewoon die gehele lijst uitgekenkerd..quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:25 schreef Agiath het volgende:
Haha, ik sta nog steeds in de OP, ik heb ondertussen al andere avatar.
Ik post hier weer omdat ik weer Bleach kijk, fillers zijn afgelopen dus...
ja ik heb daar dus ook 2 eps van gekeken gister. en ik weet het niet hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:55 schreef mschol het volgende:
net begonnen met suzuka
To continue his studies, the young Akitsuki Yamato has to go and live with his aunt. He doesn`t have to pay a rent but in exchanges he has to maintain the residence. Besides having a public bath it`s also occupied by three pretty tenants, Saotome Yuuka, Matsumoto Megumi and Asahina Suzuka. Yamato falls quickly for the charm of the beautiful and sporty Suzuka but alas for him everything separates them...
[afbeelding]
[afbeelding]
best aardig na 2 eps
tja daar heb je wel een punt, maar dat lijkt in 3 en 4 minder voor te komenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:08 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja ik heb daar dus ook 2 eps van gekeken gister. en ik weet het niet hoor.
Zijn wel overdreven tegenpolen.
elke scene word gebruikt om duidelijk te maken dat hij care-free niet nadenkend met een goed hartje
en zij een frigide perfectionistische efficiente korte rokjes drager die langzaam het care free gedeelte van die kerel kan waarderen.
blij dat jij em kijkt. was van plan om te vragen of iemand em voor mij kon spoileren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en toen wist ik niks meer...(moet nog verder kijken
)
en wat betreft het einde gok ik iets als dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat nummer staat nog steeds op mijn MP3 speler XD.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:01 schreef SureZal het volgende:
Suzuka is best een leuke animéIk heb em een tijdje geleden al gezien. Het begin nummer vind ik ook mooi ^__^
Zou ik graag willen doen...maar ik doe het niet..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:08 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja ik heb daar dus ook 2 eps van gekeken gister. en ik weet het niet hoor.
Zijn wel overdreven tegenpolen.
elke scene word gebruikt om duidelijk te maken dat hij care-free niet nadenkend met een goed hartje
en zij een frigide perfectionistische efficiente korte rokjes drager die langzaam het care free gedeelte van die kerel kan waarderen.
blij dat jij em kijkt. was van plan om te vragen of iemand em voor mij kon spoileren.
na hoeveel? anders heb ik het vast al gemistquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:56 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Zou ik graag willen doen...maar ik doe het niet..
ze zijn inderdaad erge tegenpolen...maar je moet verderkijken!!
echt een mooie serie...wil alleen zeggen dat je na een paar afleveringen erachterkomt waarom ze zich zo geirriteerd gedraagd
![]()
Ergens in het midden ongeveer...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:22 schreef mschol het volgende:
[..]
na hoeveel? anders heb ik het vast al gemist
Zie [anime]Afro Samuraiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:31 schreef RipCore het volgende:
Ik kijk nou Afro Samurai.
-knip-
Iemand anders die deze pulp kijkt?
26 totaal dus ergens rond 13quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:33 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ergens in het midden ongeveer...
Het waren 24 of26 afleveringen dacht ik dus reken maar uit![]()
Volgens mij was het topic er al voordat de serie genoemd werd in het algemene Animé/manga-topic. Dan kunnen we 't maar beter ook gebruiken, niet?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:37 schreef RipCore het volgende:
God alle jezus.. Krijgt nou elke iets bekendere serie dan normaal een eigen topic...?![]()
leuk he altijd kankerenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:37 schreef RipCore het volgende:
God alle jezus.. Krijgt nou elke iets bekendere serie dan normaal een eigen topic...?![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:53 schreef mschol het volgende:
--edit----
@outcast_within:
spoileren van suzuka lijkt redelijk simpel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en toen wist ik niks meer...(moet nog verder kijken
)
en wat betreft het einde gok ik iets als dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 02:18 schreef outcast_within het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe gewoon nooit wat goed in deze topicsquote:Op zondag 21 januari 2007 02:16 schreef outcast_within het volgende:
[..]
leuk he altijd kankeren
en tsjah dat topic bestond al. vind je het niet fijn dat je nu van het bestaan van dat topic afweet?
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"![]()
Je komt altijd zo chaggie overquote:Op zondag 21 januari 2007 10:57 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ik doe gewoon nooit wat goed in deze topics![]()
![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 10:52 schreef mschol het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 11:16 schreef outcast_within het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.idd, ouran , en idd die scene
![]()
![]()
Dan moet je me 's meemaken als ik een keer echt chagrijnig ben!quote:Op zondag 21 januari 2007 11:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Je komt altijd zo chaggie over![]()
Nouja... Poging twee:
Nodame Cantabile
Van dezelfde animatiestudio als Honey & Clover (<--is trouwens live action van uit) en heeft bij mij dus bij voorbaat een streepje voor..
Ziet er wel leuk en grappig uit, heb alleen het idee dat het nergens naar toe gaat (as usual...).
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: