abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45337531
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wij weten jouw mening nu onderhand wel. Begint zelfs een beetje irritant te worden nu.
Dan open je maar een klaagbaak topic.
oeh... ben je op je tenen getrapt?

Zeg eens welke series van normaal formaat je kent...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 14 januari 2007 @ 12:38:28 #102
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_45339087
De tekenstijl van dragonball z bevalt mij niet zo meer, vroeger vond ik Dragonball Z echt kickass...
Maar dat was in een tijd dat ik nog nooit betere anime had gezien (ik wist toen niet eens dat DBZ anime was ).

Maar nu ik inmiddels tientallen andere anime series achter m'n knopen heb vind ik DBZ toch erg tegenvallen. Zeker wat tekenstijl betreft, DBZ is niet zo netjes uitgewerkt vind ik. Ik kan mij nog scene's voor de geest halen waar je echt van die dikke penstrepen zag enzo.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_45340840
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wij weten jouw mening nu onderhand wel. Begint zelfs een beetje irritant te worden nu.
Dan open je maar een klaagbaak topic.
pwnd by a lolitagothic!
pi_45341727
quote:
Op zondag 14 januari 2007 11:33 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

oeh... ben je op je tenen getrapt?

Zeg eens welke series van normaal formaat je kent...
Genoeg. Smaken verschillen en ik vind langdurige series WEL leuk.
Zo nu weet je mijn mening ook en kunnen we erover ophouden.
  zondag 14 januari 2007 @ 18:10:52 #105
122997 zquing
Drama Junk
pi_45349662
zijn er nog mensen hier die shoujo kijken? Ik was de afgelopen vakantie begonnen met shoujo en vind 't eigenlijk een stuk leuker dan de meeste shonen series
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_45349740
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:10 schreef zquing het volgende:
zijn er nog mensen hier die shoujo kijken? Ik was de afgelopen vakantie begonnen met shoujo en vind 't eigenlijk een stuk leuker dan de meeste shonen series
*kuch*
shoujo??
shounen ??
  zondag 14 januari 2007 @ 19:02:37 #107
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_45351170
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:13 schreef mschol het volgende:

[..]

*kuch*
shoujo??
shounen ??
Shoujo ken ik weinig voorbeelden van... (ben er niet zo een fan van ) mwa voorbeeld zou Cardcaptor Sakura kunnen zijn denk ik ^_^;;;;
Shounen series zijn series als onder andere Prince of Tennis of Eyeshield 21
  zondag 14 januari 2007 @ 19:15:43 #108
122997 zquing
Drama Junk
pi_45351636
Shoujo is wel goed zolang het maar niet het magical girl gebeuren is xD.

Ik bedoelde meer eigenlijk zoals Nana, Hana yori dango. Binnenkort ga ik beginnen aan Super gals, ik vind meer het love triangle gebeuren leuk. Het is vooral omdat in dat soort series veel meer character design is dan in series zoals Black lagoon, welke ik ook wel leuk vond. Al was NHK een verassing die vond ik erg goed
pi_45352017
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Genoeg. Smaken verschillen en ik vind langdurige series WEL leuk.
Zo nu weet je mijn mening ook en kunnen we erover ophouden.
Oh, maar er zijn best wel lange series die ik leuk vind, hoor... Ranma½ en Kimagure Orange Road, bijvoorbeeld... Maar geen van de series heb ik volledig afgekeken, want die kijk ik tot het moment dat de fillers beginnen. Bij Kimagure Orange Road is het eerste seizoen (eerste 24 afleveringen) gewoon volledig fillerloos.

Da's eigenlijk ook het enige punt. Ik heb niet zozeer problemen met lange series, maar bij DBZ (toch wel de eerste lange serie die ik gezien heb) ergerde ik me aan het feit dat één gevecht zonder problemen een week in beslag kon nemen en er in een enkele aflevering eigenlijk geen reet gebeurde... Dus ben ik gestopt met kijken. Simpel.

En jaren later komen twee zeer populaire series uit Japan: Naruto en Bleach. En waar gaat het op het forum over? Fillers! Laat die serie dan vallen!

De meeste Animé-series zijn afkomstig van populaire manga's. Zodra een animé in productie gaat, is er dus genoeg manga-materiaal om de serie mee te maken. Maar na één à twee seizoenen is de manga ingehaald en moeten er originele verhaallijnen voor de serie geschreven worden en die zijn meestal van lage kwaliteit. De fillers houden op, op het moment dat er weer nieuwe manga geschreven is en verwerkt kan worden in de Animé.

Ik zie veel liever een serie die gewoon twee aparte seizoenen bestaat, zodat er geen filler in voor hoeft te komen. Bij Mahoromatic bijvoorbeeld, zat er gewoon een jaar tussen het eerste en tweede seizoen. Bij Ghost in the Shell - SAC zat er zelfs twee jaar tussen. Dat is toch veel beter dan een serie waarvan continu iedere week een aflevering verschijn, hoe beroerd die aflevering dan ook is...

[ Bericht 10% gewijzigd door Jordy-B op 14-01-2007 19:35:32 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_45352921
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:26 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Oh, maar er zijn best wel lange series die ik leuk vind, hoor... Ranma½ en Kimagure Orange Road, bijvoorbeeld... Maar geen van de series heb ik volledig afgekeken, want die kijk ik tot het moment dat de fillers beginnen. Bij Kimagure Orange Road is het eerste seizoen (eerste 24 afleveringen) gewoon volledig fillerloos.

Da's eigenlijk ook het enige punt. Ik heb niet zozeer problemen met lange series, maar bij DBZ (toch wel de eerste lange serie die ik gezien heb) ergerde ik me aan het feit dat één gevecht zonder problemen een week in beslag kon nemen en er in een enkele aflevering eigenlijk geen reet gebeurde... Dus ben ik gestopt met kijken. Simpel.

En jaren later komen twee zeer populaire series uit Japan: Naruto en Bleach. En waar gaat het op het forum over? Fillers! Laat die serie dan vallen!

De meeste Animé-series zijn afkomstig van populaire manga's. Zodra een animé in productie gaat, is er dus genoeg manga-materiaal om de serie mee te maken. Maar na één à twee seizoenen is de manga ingehaald en moeten er originele verhaallijnen voor de serie geschreven worden en die zijn meestal van lage kwaliteit. De fillers houden op, op het moment dat er weer nieuwe manga geschreven is en verwerkt kan worden in de Animé.

Ik zie veel liever een serie die gewoon twee aparte seizoenen bestaat, zodat er geen filler in voor hoeft te komen. Bij Mahoromatic bijvoorbeeld, zat er gewoon een jaar tussen het eerste en tweede seizoen. Bij Ghost in the Shell - SAC zat er zelfs twee jaar tussen. Dat is toch veel beter dan een serie waarvan continu iedere week een aflevering verschijn, hoe beroerd die aflevering dan ook is...
Niemand verplicht je toch om die fillers te kijken. Je kunt de anime weer oppikken als de fillers zijn afgelopen, als je dit toch niet interesseert. De originele verhaallijn van Naruto en Bleach zijn helemaal zo slecht nog niet en kijken lekker weg.

Ik heb er zelf voor gekozen om verder te gaan met de fillers van Naruto, maar er waren momenten dat ik echt dacht dat ik met Naruto ging kappen.

Sommige fillers waren niet om aan te zien. Het leek soms wel of die mensen allemaal dronken waren tijdens het maken van bepaalde filler episodes.

Langlopende series zijn wel fijn als het wat magertjes is met anime in bepaalde periodes. Dan heb je tenminste nog wat te kijken.

Maar de betere anime series bestaan maar uit 1 of 2 seizoenen. De langlopende series kijk ik meer voor vermaak tussendoor.

Ondertussen Eureka 7 afgekeken en ben nu bezig de laatste eps van Monster binnen te hengelen.
  zondag 14 januari 2007 @ 20:02:58 #111
122997 zquing
Drama Junk
pi_45353299
Hoe is monster? Ik had gehoord dat dat toch wel 1 van de betere series is.

/offtopic zijn er mensen die me willen helpen met het sorteren van een load aan wallpapers?
pi_45355127
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:02 schreef zquing het volgende:

/offtopic zijn er mensen die me willen helpen met het sorteren van een load aan wallpapers?
Ik heb van genoeg mensen gehoord dat het toch wel een must see is. Moet nog beginnen met de serie. Denk dat ik deze week wel de eerste paar eps heb gezien en dan zal ik wel even verslag doen.
pi_45356504
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:02 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

Shoujo ken ik weinig voorbeelden van... (ben er niet zo een fan van ) mwa voorbeeld zou Cardcaptor Sakura kunnen zijn denk ik ^_^;;;;
Shounen series zijn series als onder andere Prince of Tennis of Eyeshield 21
wikipedia ftw!:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Shoujo
http://nl.wikipedia.org/wiki/Shounen
  zondag 14 januari 2007 @ 23:08:01 #114
122997 zquing
Drama Junk
pi_45359140
quote:
ow je wist het echt niet xD. Ik zag je al zo vaak langskomen in dit topic dus ik dacht dat je sarcastische grap maakte over dat ik het verkeerd gespeld had
pi_45359183
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:08 schreef zquing het volgende:

[..]

ow je wist het echt niet xD. Ik zag je al zo vaak langskomen in dit topic dus ik dacht dat je sarcastische grap maakte over dat ik het verkeerd gespeld had
niet meer, ik ben bagger in termen, namen en bijbehorende zaken

soms heb ikzelf dus eff een opfris cursus nodig

je moet me nu ook niet meer vragen welke serie's ik gezien heb vorig jaar, dat weet ik echt niet meer...
echter herken ik de serie's wel als ik ze eenmaal een keer heb gezien (ik zal dan ook nooit perongeluk een serie 2x kijken)
  maandag 15 januari 2007 @ 14:37:45 #116
122997 zquing
Drama Junk
pi_45372555
Nana 33 was echt super
pi_45373057
Ben nu de eerste aflevering van 'Venus Versus Virus' aan het kijken, weer een 'wij slachten vampieren af' serie maar nu met gothic-lolita's
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_45373321
Ah.. Gothic lolita's zijn altijd wel geinig...
pi_45373938
Heeft Rurouni Kenshin eigenlijk fillers??? Zo ja, tussen welke eps zitten die dan?
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_45373987
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:25 schreef uppie83 het volgende:
Heeft Rurouni Kenshin eigenlijk fillers??? Zo ja, tussen welke eps zitten die dan?
Volgens mij na ep 75.
pi_45374017
alles?
pi_45374145
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:27 schreef uppie83 het volgende:
alles?
Heb al wat gevonden.
quote:
The television series was split into three approximate seasons, with the first 27 episodes generally following the Tokyo Arc, episodes 28-62 closely following the Kyoto Arc, and episodes 63-95 being "filler" non-manga based episodes designed to allow for the manga plot line to advance. The anime series slid from high popularity after the Kyoto Arc to eventual cancellation before the Jinchū/Revenge Arc could be animated.
pi_45374450
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:26 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

De fillers zuigen inderdaad. Maar dat is opzich ook wel logisch. Ze kunnen de personages niet verder ontwikkelen en hetzelfde geld voor het verhaal. Anders zou het niet meer kloppen met de orginele manga. In dit geval geld dat voor Naruto als de tientallen saaie missies die uiteindelijk niet belangrijk zijn en honderden rasengans die mijn stot ook uit komen. Maar dit betekent voor mij niet dat ik een serie meteen afkap. De manga is namelijk daarintegen bijzonder goed en de verhaallijnen vind ik steeds leuker worden. Naar mijn mening het wachten waard. De tussentijd is makkelijk op de vullen met anime's zoals Death note die niet erg lang duren. Ik ben zelf dus ook gestopt met het kijken van fillers.
Ik vraag mee eigenlijk af hoeveel afleveringen je gezien hebt, aangezien het in het geval van Naruto pas heel lang duurt voordat de lange filler-reeks begint. over de 120 afleveringen in elk geval. Je hoeft ze niet te kijken, maar er blijken ook mensen te zijn die zich er prima mee vermaken.

Maar waar het me hier om ging is dat telkens als er iets over Naruto (of Bleach) gezegt wordt in dit topic, niet eens filler geklaag, jij weer met een negatieve zogenaamd grappige opmerking de serie de grond in trapt. Ook al is jouw mening over die series allang bekend. Toch blijkt het telkens weer nodig te zijn om er iets over te zeggen. Wat behoorlijk irritant is en vandaar dat ik het nu ook even laat merken. Je mag het best vinden natuurlijk, maar nu weten we het wel en laat anderen gewoon lekker erover posten als er nieuws is zonder dat je er iets negatiefs over zegt wat helemaal niet belangrijk is verder. Just my point of view.
pi_45374473
Ik zit nu namelijk bij ep 67 of 68 ofzo van Rurouni Kenshin en merk idd dat het wat minder wordt. Sowieso neemt de kwaliteit hard af na het eerste seizoen.
pi_45378448
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar waar het me hier om ging is dat telkens als er iets over Naruto (of Bleach) gezegt wordt in dit topic, niet eens filler geklaag, jij weer met een negatieve zogenaamd grappige opmerking de serie de grond in trapt. Ook al is jouw mening over die series allang bekend. Toch blijkt het telkens weer nodig te zijn om er iets over te zeggen. Wat behoorlijk irritant is en vandaar dat ik het nu ook even laat merken. Je mag het best vinden natuurlijk, maar nu weten we het wel en laat anderen gewoon lekker erover posten als er nieuws is zonder dat je er iets negatiefs over zegt wat helemaal niet belangrijk is verder. Just my point of view.
Het is wellicht irritant, maar ik zit hier als sinds 2000 op het forum en heb in de laatste paar jaar zóveel gescheld op die fillers gezien, dat ik (en meerdere mensen met mij) er zat van ben. Waarom denk je dat Naruto en Bleach hun eigen topic hebben? Omdat dit topic verzandde in een hoop geklaag over fillers en veel vragen wanneer de fillers nou eens ophouden. Dat je na al dat gezeur om die fillers van mij met enige regelmaat een negatieve opmerking over die series kan verwachten, lijkt me dan ook vrij begrijpelijk.

Naruto is een typische jongens-serie en viel me na de eerste paar afleveringen ontzettend tegen. Bleach heb ik nog best lang gevolgd, maar toen bekend werd dat het een ontzettend lange serie ging worden, ben ik gestopt omdat ik wist wat er komen ging. Kennis van de series is dus (vooral bij Naruto) tweedehands, maar het is niet mijn schuld dat het grootste deel van de reacties over fillers gaat, toch? En bij het aantal reacties over die serie die ik gelezen heb (groot aantal, verschillende fora), haal ik het echt niet in m'n hoofd om te denken dat alle kijkers uit hun nek lullen.

Bij DBZ had je ook zoiets... Onwijs veel hardcore fans, maar als je ze vraagt wat ze er van vinden dat er in één aflevering eigenlijk geen reet gebeurt krijg je ineens een lawine aan negatieve reacties te horen. Toch niet zo'n goede serie, dus. Naruto en Bleach draaien nu in Amerika en hebben dus véél meer fans, maar het is helemaal het verhaal van DBZ als je de fora eens bekijkt.

En nu komt er een nieuwe DBZ. Nou, dan is het voor mij natuurlijk een inkoppertje.

Maar goed, als jij er dan echt zóveel problemen mee hebt dat ik jouw favo serie zit af te kraken, dan zal ik me inhouden... 't is immers jouw naamtopic.
pi_45379286
aarbei lolita gothic topic
  maandag 15 januari 2007 @ 18:32:05 #127
122997 zquing
Drama Junk
pi_45380057
quote:
Op maandag 15 januari 2007 14:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Ben nu de eerste aflevering van 'Venus Versus Virus' aan het kijken, weer een 'wij slachten vampieren af' serie maar nu met gothic-lolita's
die had ik ook gedownt maar ben na 7 minuten alweer opgehouden met kijken
  maandag 15 januari 2007 @ 18:38:00 #128
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_45380258
Ok so let me get this straight....

A t/m Z (minus B) zegt: Kutfillers van serie Q en P! n
(Jordy-)B zegt: Nou weten we het wel.

x tijd later.

C zegt: Fillers van serie Q en P zijn bijna afgelopen!
(Jordy-)B zegt: Series X en Y zuigen!

En dan vervolgens ´uitleggen´dat je er zat van bent dat mensen het steeds over die series (en fillers) hebben die zo slecht zijn en al dat negatieve gezeik. Maar je doet zelf vrolijk mee door te bitchen zodra de series worden genoemd.... :Heet dat niet hypocrisie?

En suggeren dat Bleach/Naruto haar favoriete series zijn, da's natuurlijk helemaal van de zotte.. (oh wee als dat zo is )

Maar ik zal het vast verkeerd zien.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_45383862
Ja, dat doe je ook... (maar je verwacht waarschijnlijk ook wel een tegenreactie.)

Gedurende topic 3 t/m 8 (!): A t/m Z (minus B) zegt: Kutfillers van serie Q en P! n
Jordy-B zegt: Kan dat niet in een eigen topic? Dat gezeik om die fillers. Kijk die serie dan niet!

x tijd later. (mensen zeiken over fillers, Jordy-B haakt in met gezeik over het gezeik over fillers en gebruikt het commentaar van A t/m Z (minus B) om de series af te kraken)

C zegt: Komt er een nieuwe DBZ-serie?
D zegt: Ik hoop van niet. DBZ.
Jordy-B zegt: Idd... Met Naruto en Bleach hebben we genoeg langdradige flutseries tot onze beschikking.
-S- zegt: Wij weten jouw mening nu onderhand wel.

Vervolgens leg ik uit waar m'n commentaar op die series vandaan komt, zodat ik het niet ongefundeerd flutseries noem, dus dat het commentaar het gevolg is van de 'fans' hun geklaag over fillers.Ik heb het bij mijn eerdere opmerking nooit gehad over fillers, maar dat het langdradige flutseries zijn. Dat dat komt door fillers weet zij en dat weet ik, maar daar heb ik het niet over gehad.

Ik klaag niet over fillers, ik klaag over het geklaag over fillers. Da's niet hypocriet.
Hele topics volposten met geklaag over fillers, maar een serie vervolgens op nummer 1 van de grote animéverkiezing zetten. Dat is hypocriet.

In dit topic kwam eigenlijk het eerste commentaar op mijn gezeik op die series. En ik gaf aan dat ik er dan ook maar over op zal houden. (maar oh wee als iemand hier over fillers begint te zeiken )

Ik vermoed trouwens dat Naruto toch wel een favoriet is van Strawberry, anders zou ze mijn commentaar gewoon laten voor wat het is. (of ze moet mij gewoon zo'n lul vinden... dat kan ook)

[ Bericht 2% gewijzigd door Jordy-B op 15-01-2007 20:08:46 ]
  maandag 15 januari 2007 @ 20:11:36 #130
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_45384236
Over inkoppertjes gesproken:

Fillers zuigen.

En die laatste alinea, tja..... Zie hierboven!

Maar.. Nu hebben we het alsnog over die series en die fillers! OHNOES!
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_45385593
quote:
Op maandag 15 januari 2007 18:32 schreef zquing het volgende:

[..]

die had ik ook gedownt maar ben na 7 minuten alweer opgehouden met kijken
Eerste aflevering afgekeken en het is wel grappig, maar niets bijzonders. Ik geef de serie met ep2 nog een kans en anders gaat ie de prullenbak in.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_45385751
iemand die nog een serie a la Karin weet? vond die serie namelijk wel erg leuk
pi_45386140
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:02 schreef zquing het volgende:

Ik ben nu op aflevering 50, en het is tot nu toe echt een hele toffe serie. Het heeft een mooie balans van realistische personages (dat ik toch wel vaak mis bij anime) en toch een spannend en onvoorspelbaar verhaal.

Ik ben nu ook op zoek naar meer van dit type anime... DN is er natuurlijk maar verder heb ik nog niet echt wat bekeken. Ik had wel wat gevonden waarvan ik denk dat ze mogelijk vergelijkbaar zijn: Paranoia Agent, Boogiepop Phantom en Red Garden. Is dat ook zo?
pi_45386157
En Iemand die 'karas'al gezien heeft?Ben nu de eerste aflevering aan het kijken en ziet er wel erg spectaculair uit.

"The worlds of humans and demons have overlapped since time immemorial, and a young woman named YURI and her servant, KARAS, have long maintained order and balance between the worlds. But humans have finally lost their fears of the denizens of darkness. Disgusted by human arrogance, KARAS turns his back on the laws he helped uphold for so long, taking the name EKU and leading a group of mechanized demons in an attack against the human race.

Meanwhile, a detective named KURE who works at the police division in charge of demon-related incidents opens a case involving a series of bizarre murders that look like the work of a water demon. Elsewhere, the demon NUE, who came to town to fight EKU, spots a water demon disguised as a famous warrior... and then YURI shows up with a new KARAS. This new guardian of the city is determined to stop EKU's evil ambitions, but he has a fierce fight ahead of him."

trailer: http://www.youtube.com/watch?v=TSfxWkplFUE
pi_45387012
guyver meets final fantasy achtig ?
ik ga ff eentje binnenhalen iig
pi_45387201
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:02 schreef Jordy-B het volgende:
knip
Case Closed dan maar.
We hebben er nu al genoeg gezeur weer over gehad.
Jordy nog 5 weken en dan hoef je het filler gezeur niet meer aan te horen voor een tijdje.
  maandag 15 januari 2007 @ 21:27:26 #137
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_45387269
Paranoia Agent is echt helemaal gaar.

Als er iets vaag is, is dat het wel. Geen FLCL vaag, of LAIN vaag, maar... PA vaag.
  maandag 15 januari 2007 @ 21:27:56 #138
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_45387294
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:25 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Case Closed dan maar.
Jordy nog 5 weken en dan hoef je het filler gezeur niet meer aan te horen voor een tijdje.
Hihihi!
pi_45387370
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:21 schreef outcast_within het volgende:
guyver meets final fantasy achtig ?
...
Dat is precies wat ik dacht middenin de aflevering, van die lekker theatrale finishing moves.

Ontzettend mooi gemaakt, volledige omgevingen en characters in 3D.

'Casshern' werd ook genoemd in de trialer en dat vond ik ook heerlijke Sci-Fi Pulp
  maandag 15 januari 2007 @ 22:20:44 #140
122997 zquing
Drama Junk
pi_45389224
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:29 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik dacht middenin de aflevering, van die lekker theatrale finishing moves.

'Casshern' werd ook genoemd in de trialer en dat vond ik ook heerlijke Sci-Fi Pulp
ik vond casshern toch wel 1 van de meest baggere films ooit gemaakt. Maar die serie ziet er goed uit, denk dat ik maar een paar eps ga kijken
pi_45389379
Voor het type film dat het is, is Casshern wel erg goed hoor. Niet echt een duidelijk verhaal (al gebeurt dat wel vaker in Japanse films), maar bijzonder tof en kunstig neergezet.
pi_45389801
Ik vond Casshern ontzettend tof, vooral de scéne dat die robots de stad binnen komen wandelen wat zo mooi is gefilmd als die oude communistische propaganda. Heerlijk.
  maandag 15 januari 2007 @ 22:38:40 #143
122997 zquing
Drama Junk
pi_45389914
Die hele stijl sprak me niet aan van de film. Verhaal was volgens mij wel te volgen maar het enige wat ik mij nog echt herinner was dat ik die "special effects" echt niet mooi vond
  maandag 15 januari 2007 @ 22:42:07 #144
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_45390030
quote:
Op maandag 15 januari 2007 17:43 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

En nu komt er een nieuwe DBZ. Nou, dan is het voor mij natuurlijk een inkoppertje.
OMG nieuwe DBZ? bron? waarover? wanneer? hoe lang?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_45392873
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:42 schreef Rahl het volgende:

[..]

OMG nieuwe DBZ? bron? waarover? wanneer? hoe lang?
't is nog een beetje in de 'gerucht'-fase...

Het grote Animé/Mangatopic deel 37 - Strawberry Noodles
pi_45393041
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:29 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

net eerste ep gekeken van karas. En weet het niet. Intro is zowiezo irri. zwoeng ratatata naam zwoeng ratatata naam zwoeng
Hoe verder je kwam hoe beter het werd. vraag me af waarom de eerste ep 500 mb is en de derde 380mb dvd ac3. mijn pc trekt het wel redelijk volgens mij beter als die eerste ep van ergo proxy.

Nu nog even die andere 2 bekijken. Maar denk niet dat ik em blijf volgen
  dinsdag 16 januari 2007 @ 03:55:45 #147
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_45395961
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 19:04 schreef Canisfire het volgende:
Klopt het dat Minosha en Tapion uit een dragonball z film een eigen anime serie krijgen?
[afbeelding]
Tapion was toch die dude die opgesloten zat in een doosje en die z'n zwaard aan future Trunks gaf?

Nu ik er zo over nadenk waren de DBZ films toch eigenlijk best wel heel erg tof. Die hadden namelijk de actie zonder de fillers. Gewoon een uur lang super saiyan power en aan het eind van de film was alles weer goed . Slecht verhaal? Boeiuh... Slecht getekend? Bwoahh.... Luie animators? So what...

Verstand op nul en Dragonball Z films
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:08:02 #148
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_45398549

TVP
pi_45398779
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:08 schreef Orealo het volgende:
[afbeelding]

TVP
Orealo, moet dat nou?
pi_45399630

pi_45401146
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:08 schreef Orealo het volgende:
[afbeelding]

TVP
Doet u mij dan maar een fipo.
en voordat jordy-b hier een tr voor verstuurd even een huishoudelijke mededeling dat nagato tof is

s.c. je had gelijk wat nfs carbon betreft

[ Bericht 16% gewijzigd door outcast_within op 16-01-2007 11:56:31 ]
pi_45403774
Ik doe niet aan topicreports, tenzij iets echt de spuigaten uitloopt. 'k heb trouwens nog even een reactie gezet in het NFS-C topic.
pi_45405424
quote:
Het is wellicht irritant, maar ik zit hier als sinds 2000 op het forum en heb in de laatste paar jaar zóveel gescheld op die fillers gezien, dat ik (en meerdere mensen met mij) er zat van ben. Waarom denk je dat Naruto en Bleach hun eigen topic hebben? Omdat dit topic verzandde in een hoop geklaag over fillers en veel vragen wanneer de fillers nou eens ophouden. Dat je na al dat gezeur om die fillers van mij met enige regelmaat een negatieve opmerking over die series kan verwachten, lijkt me dan ook vrij begrijpelijk.

Naruto is een typische jongens-serie en viel me na de eerste paar afleveringen ontzettend tegen. Bleach heb ik nog best lang gevolgd, maar toen bekend werd dat het een ontzettend lange serie ging worden, ben ik gestopt omdat ik wist wat er komen ging. Kennis van de series is dus (vooral bij Naruto) tweedehands, maar het is niet mijn schuld dat het grootste deel van de reacties over fillers gaat, toch? En bij het aantal reacties over die serie die ik gelezen heb (groot aantal, verschillende fora), haal ik het echt niet in m'n hoofd om te denken dat alle kijkers uit hun nek lullen.
Ik zelf heb niet al te veel over de fillers geklaagd en ben alleen benieuwd wanneer ze afgelopen waren. Ik kijk ze ook niet en wacht gewoon geduldig af tot de manga storyline weer begint. Maar ik vind het onbegrijpelijk dat je constant negatieve dingen over een serie zegt die je èn niet echt gekeken hebt (ja de eerste afleveringe zijn behoorlijk kut van Naruto, personages leren kennen etc) èn je geeft aan dat al het filler geklaag je voornaamste reden is waarom je nu telkens van die opmerkingen plaatst. Wat ik niet helemaal snap, maar goed.. wie ben ik. Omdat binnenkort de fillers afgelopen zijn, ga je dan wel weer normaal reageren op Naruto nieuws? Of gewoon negeren is misschien beter. Ben benieuwd.

En nee, natuurlijk is het niet jouw schuld dat een groot deel van de mensen over de fillers klagen. Maar daarom hoef je nog niet elke keer een opmerking te plaatsen met als betekenis dat Naruto/Bleach kut is. De kijkers lullen ook noiet uit nun nek, fillers zijn behoorlijk slecht en ik heb ook vast wel een keer iets over gezegd. Maar nu is er al een eigen topic en aangezien daar niet erg vaak in wordt gepost is er ook af en toe een nieuwtje in dit topic. Is het dan zo moeilijk om jezelf te beheersen en het gewoon te negeren? Want in feite gaat het jou niet veel aan wat er met die series aan de hand is, aangezien je het niet volgt en het flut series vindt. Dit is hoe ik ertegen aan kijk tenminste.
quote:
Bij DBZ had je ook zoiets... Onwijs veel hardcore fans, maar als je ze vraagt wat ze er van vinden dat er in één aflevering eigenlijk geen reet gebeurt krijg je ineens een lawine aan negatieve reacties te horen. Toch niet zo'n goede serie, dus. Naruto en Bleach draaien nu in Amerika en hebben dus véél meer fans, maar het is helemaal het verhaal van DBZ als je de fora eens bekijkt.

Maar goed, als jij er dan echt zóveel problemen mee hebt dat ik jouw favo serie zit af te kraken, dan zal ik me inhouden... 't is immers jouw naamtopic.
Ik heb zelf DBZ nooit echt gevolgt, dus dat weet ik niet. En als mensen vinden dat er geen reet gebeurd in een aflevering raad ik ze aan om even te wachten en er dan meerdere achter elkaar te kijken. (dat maakt death note bijvoorbeeld ook veel leuker heb ik gemerkt) Maar het is ook wel logisch als je nagaat dat het van de manga is nagemaakt en de gevechten etc kan je natuurlijk niet makkelijk inkorten om het enigsinds geloofwaardig over te laten komen. Denk ook dat de gevechten meestal het langst duren en dat veel mensen die kijken het leukst zijn, dus dan lijkt het mij alleen maar goed als het lang duurt? Of ben ik nu gek.

Ik baseer mijn mening over een serie niet op het aantal fillers, dus daar zit ons verschil om het even simpel te zeggen. Ik zie als tijdopvulling voor de mensen die geen zin hebben om te wachten en die genoeg hebben aan flutfillerbeeldmateriaal. (dit is geen klacht )

En nee, Naruto is verre weg niet mijn favo serie! Maar ik vind 'm wel erg tof en blijf het volgen.
Het viel me hier gewoon op dat je het alleen/vooral bij deze twee series deed.
quote:
Ik vermoed trouwens dat Naruto toch wel een favoriet is van Strawberry, anders zou ze mijn commentaar gewoon laten voor wat het is. (of ze moet mij gewoon zo'n lul vinden... dat kan ook)

Nee, het heeft ermee temaken dat ik me aan kleine dingen, zoals die opmerkingen van jou, begin te ergeren en dan ook mijn punt duidelijk wil maken. En zoals ik eerder zei vind ik het ook een toffe serie, maar zeker geen favoriet. Dat lijkt mij in dit geval ook niet nodig, want het ging niet om het telkens afkraken van de serie Naruto. Het had voor hetzelfde geld een andere serie kunnen zijn die ik had gezien. En een lul ben je ook niet, maar ik ga niet ontkennen dat ik het vaak met je oneens ben en ook aan je erger. EN ik houd van discussies op zijn tijd.
quote:
Case Closed dan maar.
Dit las ik te laat, maar ik sluit me er wel bij aan.

pi_45421657
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:30 schreef -Strawberry- het volgende:

-knip-
omg er bestaat iemand die lange verhalen terug typt op jordy's posts.

Don't know i should be surprised, or just really really sad
pi_45421708
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:23 schreef outcast_within het volgende:

[..]

omg er bestaat iemand die lange verhalen terug typt op jordy's posts.

Don't know i should be surprised, or just really really sad
Eindelijk iemand die de aandacht er langer dan drie minuten bij kan houden, zonder gelijk te beginnen over paarden.
pi_45422448
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:25 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die de aandacht er langer dan drie minuten bij kan houden, zonder gelijk te beginnen over paarden.
Just as shocked as you are

s.c. edit: wat moet je nou met honden? paarden zijn veel beter
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:45:39 #157
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_45422459
Ginga Nagareboshi Gin en Ginga Densetsu Weed

Na jaren geen nieuwe anime meer te hebben gevolgd, kwam ik deze 2 toevallig 2 weken tegen op Youtube. Verhaaltje over honden sprak me meteen aan, zoiets heb ik liever dan mensen. Ik ging de eerste aflevering even kijken om te zien wat het was en na 48 uur had ik beide series gezien. Heb alle afleveringen en muziek nu op de pc staan, ben er helemaal weg van

Bovendien de eerste keer dat ik iets in het Japans keek met Engelse ondertiteling. Ik wilde deze series echt zien en dat heb ik in geen jaren gehad. Ben het Japans hierdoor ook gaan waarderen.

(Plaatje: Ginga Nagareboshi Gin)

Ginga Nagareboshi Gin op Wikipedia
Ginga Nagareboshi Gin introfilmpje

Ginga Densetsu Weed op Wikipedia
Ginga Densetsu Weed introfilmpje
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_45422522
das een oudje:
quote:
Original run April 7th, 1986 – September 22nd, 1986
ik ben niet echt van de echte oude anime (niet dat ik ze allemaal ban hoor )
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:53:47 #159
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_45422758
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:47 schreef mschol het volgende:
das een oudje:
[..]

ik ben niet echt van de echte oude anime (niet dat ik ze allemaal ban hoor )
Nagareboshi Gin is inderdaad een oudje. Serie van 1986, gebaseerd op de manga uit 1984.
Densetsu Weed is echter erg jong. Serie uit 2005, gebaseerd op de manga die begon in 1999.

Tussen de series zit dus bijna 20 jaar en dat merk je ook aan de tekenstijl (duh).
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_45437742
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:25 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Sterk!
pi_45455881
zijn er nog nieuwe anime die 't waard zijn om te kijken?
pi_45457075
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:59 schreef zquing het volgende:
Genoeg, ligt er alleen aan waar je interesse ligt.
pi_45458713
Haha, ik sta nog steeds in de OP, ik heb ondertussen al andere avatar.

Ik post hier weer omdat ik weer Bleach kijk, fillers zijn afgelopen dus...

Maare
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_45459379
Uryuu Ishida Is zn volledige naam ^__^ (fam. naam = uryuu)
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_45459600
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 00:57 schreef SureZal het volgende:
Uryuu Ishida Is zn volledige naam ^__^ (fam. naam = uryuu)
Dom van mij
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_45459701
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 00:25 schreef Agiath het volgende:
onderin de OP vind je een linkje naar de wiki waar de OP in staat. Je mag het zelf even aanpassen, als je wil.
  donderdag 18 januari 2007 @ 17:30:24 #167
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_45479256
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:59 schreef zquing het volgende:
Heb zelf laatst eentje gevonden: Kyoshiro to Towa no Sora
Beetje een mix tussen ah my goddess en en dat transformers gebeuren..vond het na de eerste 2 afleveringen wel cool
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_45483404
dat klinkt wel grappig, maar eens downen dan
  donderdag 18 januari 2007 @ 20:37:43 #169
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_45486780
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 00:25 schreef Agiath het volgende:

Ik post hier weer omdat ik weer Bleach kijk, fillers zijn afgelopen dus...
Ik vroeg dat ook en ben vervolgens door iemand gewoon die gehele lijst uitgekenkerd.. Dus weet wat je vraagt!
pi_45489049
argh dat einde van inukami 24, ik wil 25 en 26
pi_45490071
ik ga ep 1 dan maar eens kijken
pi_45494381
net begonnen met suzuka

To continue his studies, the young Akitsuki Yamato has to go and live with his aunt. He doesn`t have to pay a rent but in exchanges he has to maintain the residence. Besides having a public bath it`s also occupied by three pretty tenants, Saotome Yuuka, Matsumoto Megumi and Asahina Suzuka. Yamato falls quickly for the charm of the beautiful and sporty Suzuka but alas for him everything separates them...

best aardig na 2 eps
pi_45494746
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:55 schreef mschol het volgende:
net begonnen met suzuka

To continue his studies, the young Akitsuki Yamato has to go and live with his aunt. He doesn`t have to pay a rent but in exchanges he has to maintain the residence. Besides having a public bath it`s also occupied by three pretty tenants, Saotome Yuuka, Matsumoto Megumi and Asahina Suzuka. Yamato falls quickly for the charm of the beautiful and sporty Suzuka but alas for him everything separates them...
[afbeelding]
[afbeelding]

best aardig na 2 eps
ja ik heb daar dus ook 2 eps van gekeken gister. en ik weet het niet hoor.

Zijn wel overdreven tegenpolen.
elke scene word gebruikt om duidelijk te maken dat hij care-free niet nadenkend met een goed hartje
en zij een frigide perfectionistische efficiente korte rokjes drager die langzaam het care free gedeelte van die kerel kan waarderen.

blij dat jij em kijkt. was van plan om te vragen of iemand em voor mij kon spoileren.
pi_45495058
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:08 schreef outcast_within het volgende:

[..]

elke scene word gebruikt om duidelijk te maken dat hij care-free niet nadenkend met een goed hartje
en zij een frigide perfectionistische efficiente korte rokjes drager die langzaam het care free gedeelte van die kerel kan waarderen.

blij dat jij em kijkt. was van plan om te vragen of iemand em voor mij kon spoileren.
tja daar heb je wel een punt, maar dat lijkt in 3 en 4 minder voor te komen
morgen verder vanaf 5..
pi_45495514
tenants? new woord voor me?
pi_45495552
tenants zijn huurders.
pi_45497185
nachtbagger

pi_45497353
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 03:28 schreef outcast_within het volgende:
nachtbagger

[afbeelding]
pi_45527467
--edit----

@outcast_within:

spoileren van suzuka lijkt redelijk simpel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en toen wist ik niks meer... (moet nog verder kijken )

en wat betreft het einde gok ik iets als dit:
SPOILER
pi_45528240
Suzuka is best een leuke animé Ik heb em een tijdje geleden al gezien. Het begin nummer vind ik ook mooi ^__^
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  zaterdag 20 januari 2007 @ 11:07:45 #181
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_45528340
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 11:01 schreef SureZal het volgende:
Suzuka is best een leuke animé Ik heb em een tijdje geleden al gezien. Het begin nummer vind ik ook mooi ^__^
Dat nummer staat nog steeds op mijn MP3 speler XD.
ben gek op romance anime
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:56:28 #182
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_45530698
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:08 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Zou ik graag willen doen...maar ik doe het niet..
ze zijn inderdaad erge tegenpolen...maar je moet verderkijken!!
echt een mooie serie. ..wil alleen zeggen dat je na een paar afleveringen erachterkomt waarom ze zich zo geirriteerd gedraagd
pi_45538640
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:56 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Zou ik graag willen doen...maar ik doe het niet..
ze zijn inderdaad erge tegenpolen...maar je moet verderkijken!!
echt een mooie serie. ..wil alleen zeggen dat je na een paar afleveringen erachterkomt waarom ze zich zo geirriteerd gedraagd
na hoeveel? anders heb ik het vast al gemist
  zaterdag 20 januari 2007 @ 18:31:27 #184
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_45538905
Ik kijk nou Afro Samurai.

Ik weet niet wat ik er van moet denken...

+
Lekker donker
Gory
Semi-interessant verhaal
Veel actie
Ron Perlman

-
Af en toe erg snel, wtf gebeurt er?
Af en toe erg donker, zie hierboven
Semi-oninteressante characters
Kutvoice actors, Amerikaans en zo

Iemand anders die deze pulp kijkt?
  zaterdag 20 januari 2007 @ 20:33:29 #185
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_45542896
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:22 schreef mschol het volgende:

[..]

na hoeveel? anders heb ik het vast al gemist
Ergens in het midden ongeveer...
Het waren 24 of26 afleveringen dacht ik dus reken maar uit
pi_45543908
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:31 schreef RipCore het volgende:
Ik kijk nou Afro Samurai.
-knip-
Iemand anders die deze pulp kijkt?
Zie [anime]Afro Samurai
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:37:46 #187
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_45544880
God alle jezus.. Krijgt nou elke iets bekendere serie dan normaal een eigen topic...?
pi_45547506
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 20:33 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Ergens in het midden ongeveer...
Het waren 24 of26 afleveringen dacht ik dus reken maar uit
26 totaal dus ergens rond 13
dan ben ik er nog niet
  zondag 21 januari 2007 @ 01:02:10 #189
164755 Mss
kutHOEr
pi_45549907
Ik kom ook maar eens meeposten.

Ik ben op zoek naar een leuke animé. Ik heb Bleach gezien tot een aflevering of 23. Ik vond het een leuke serie maar ik lag inmiddels te ver achter om het nog bij te kunnen krijgen.
De humor vond ik echt geniaal, maar ik geef niet zo veel om actiescénes.
Nu heeft iemand me al Furi Kuri aangeraden, maar iedere versie blijft mij bij hangen. (verkapte vraag om goede torrent).
Heeft er iemand verder nog een tip voor een animé die mij zou kunnen boeien?
Aids.
pi_45550339
@Mss:
voor furi kuri (FLCL)al eens gekeken op kraga muffin (ik geef geen urls, maar tik dit maar eens in in google, 2de hit is em volgens mij)
pi_45550783
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 21:37 schreef RipCore het volgende:
God alle jezus.. Krijgt nou elke iets bekendere serie dan normaal een eigen topic...?
Volgens mij was het topic er al voordat de serie genoemd werd in het algemene Animé/manga-topic. Dan kunnen we 't maar beter ook gebruiken, niet?
pi_45550943
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 21:37 schreef RipCore het volgende:
leuk he altijd kankeren

en tsjah dat topic bestond al. vind je het niet fijn dat je nu van het bestaan van dat topic afweet?
pi_45550976
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 09:53 schreef mschol het volgende:
--edit----

@outcast_within:

spoileren van suzuka lijkt redelijk simpel:
SPOILER
en toen wist ik niks meer... (moet nog verder kijken )

en wat betreft het einde gok ik iets als dit:
SPOILER
SPOILER
pi_45553093
quote:
Op zondag 21 januari 2007 02:18 schreef outcast_within het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  zondag 21 januari 2007 @ 10:57:27 #195
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_45553163
quote:
Op zondag 21 januari 2007 02:16 schreef outcast_within het volgende:

[..]

leuk he altijd kankeren

en tsjah dat topic bestond al. vind je het niet fijn dat je nu van het bestaan van dat topic afweet?
Ik doe gewoon nooit wat goed in deze topics
pi_45553430
quote:
Op zondag 21 januari 2007 10:57 schreef RipCore het volgende:

[..]

Ik doe gewoon nooit wat goed in deze topics
Je komt altijd zo chaggie over
pi_45553467
quote:
Op zondag 21 januari 2007 10:52 schreef mschol het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_45555393
quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:16 schreef outcast_within het volgende:

[..]
SPOILER
idd, ouran , en idd die scene
  zondag 21 januari 2007 @ 12:49:42 #199
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_45555710
quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:14 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Je komt altijd zo chaggie over
Dan moet je me 's meemaken als ik een keer echt chagrijnig ben!

Nouja... Poging twee:

Nodame Cantabile

Van dezelfde animatiestudio als Honey & Clover ( <--is trouwens live action van uit) en heeft bij mij dus bij voorbaat een streepje voor.. Ziet er wel leuk en grappig uit, heb alleen het idee dat het nergens naar toe gaat (as usual...).
  zondag 21 januari 2007 @ 13:37:19 #200
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_45557254
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:38 schreef mschol het volgende:

[..]

idd, ouran , en idd die scene
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')