Whoeps, foutje idd. Thnx, sigme!quote:Op donderdag 7 september 2006 15:10 schreef sigme het volgende:
Kan van Baalen even herspeld worden?
Hans van Balen voor onderdompelen van gevangenen
Done.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:10 schreef sigme het volgende:
Kan van Baalen even herspeld worden?
Hans van Baalen voor onderdompelen van gevangenen
Samenvoegingsverzoek, merge request voor de Anglo-Saksische medelanders, is geplaatst.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:05 schreef NewOrder het volgende:
Gratis Kinderopvang
'gratis kinderopvang' is per definitie zot....
Gratis kinderopvang is al erg genoeg, maar om daar nou 2 topics voor te gebruiken lijkt me niet zinvol.
Tot over een week.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:12 schreef du_ke het volgende:
En worden er nog meer leden geroyeerd?
Anyone therequote:Op vrijdag 8 september 2006 10:20 schreef twentemeisje het volgende:
Beste modjes, kan 1 van jullie mijn TT veranderen? PcdA zoekt klapvee... moet natuurlijk zijn PvdA zoekt klapvee...
Ik zal even kijken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:42 schreef zakjapannertje het volgende:
mooie site voor in het Politieke Wegwijstopic, dagelijks verse politieke nieuws, inclusief polls, laatst vernieuwd, en een relatief makkelijk onthoudbare URL bovendien, http://www.politieknieuws.nl/
Nee.quote:Op maandag 11 september 2006 17:10 schreef Tikorev het volgende:
Kan iemand even deze beledigende offtopic reactie verwijderen:
De NOS op de bres voor moslimextremist.
Werkt erg storend voor de discussie steeds weer dit soort reacties tussendoor. Alvast bedankt.
Met 67 berichten per dag lijkt het me in jou geval wel nuttig om een algemene tax voor het aantal berichten in te voeren. Jij bent hét bewijs dat de kwaliteit lijdt onder kwantiteit...quote:Op maandag 11 september 2006 21:14 schreef SCH het volgende:
Kan er een tax komen voor het aantal Tikorev-topics waarin hij zijn complottheorieen over de NOS ontvouwt?
Dat vind ik nou niet zo vriendelijk...quote:
Maar wel duidelijkquote:Op maandag 11 september 2006 22:18 schreef Tikorev het volgende:
Dat vind ik nou niet zo vriendelijk...
Inderdaad. Offtopic geblaat en beledigen is tegenwoordig blijkbaar toegestaan. Goed om te weten...quote:
Het is een links complotquote:Op maandag 11 september 2006 23:55 schreef Tikorev het volgende:
Inderdaad. Offtopic geblaat en beledigen is tegenwoordig blijkbaar toegestaan. Goed om te weten...
En ik had nog welquote:Op maandag 11 september 2006 22:18 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niet zo vriendelijk...
Er is niets mis met die post.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:50 schreef dVTB het volgende:
Ik doe mijn beklag over deze post van SeLang:
Peiling: CDA zit PvdA op de hielen
Mijn bezwaren heb ik een paar berichten verderop al toegelicht. De onophoudelijke stroom topics over 'linksen' die SeLang opent (zie ook Welke linksen hebben de samenleving het meeste geld gekost ? ) is al storend, maar je kunt ook te ver doorslaan. SeLang heeft hier een breed podium om ongestoord en ongelimiteerd zijn walging kenbaar te maken over alles dat links is, maar de suggestie wekken dat de PNVD in het rijtje PvdA, SP en GroenLinks thuishoort, vind ik echt een brug te ver.
Dat is ook een lezingquote:Op donderdag 14 september 2006 14:47 schreef Napalm het volgende:
Taalkundige sterke TS die door de domme forum-software beperkt wordt bedoel je?
Blijkbaar is het niet zo'n onmogelijk teken als je denkt.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:12 schreef sigme het volgende:
Een of andere domme TS heeft een onmogelijk teken ingevoerd in de TT:
Lijsttrekkersenquete: stel jouw vraag hier!
Is er misschien een modje die het naar behoren kan invoeren?
Ik denk dat er wel weer een wegwijs sticky topic komt met alle relevante links over de verkiezingen zoals bij elke verkiezing:quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:10 schreef ErikT het volgende:
Hoi!
Kan er een sticky topic komen, waarin je niet kan posten, maar waarin alle partijprogramma's op een rijtje staan?
Dan kan iedereen daar vandaan stukjes kopiëren en gebruiken in discussies. Bovendien kan je elkaar dan wijzen op delen van partijprogramma's, kan je snel en makkelijk de programma's vergelijken en, logisch, je kan ze ook allemaal eens lezen.
Heeft ABSOLUUT niks te maken met allochtonenhaat. Sterker nog, ik heb respect voor die vrouw. Haar CV ziet er prima uit en ze heeft zichzelf terecht omhoog gewerkt. ECHTER, ik vraag me af of mensen die niet in Nederland zijn geboren kabinetsfuncties moeten bekleden. Ik vind zo'n discussie vrij normaal: in Amerika mag Arnold Schwarzenegger bijvoorbeeld geen president worden omdat hij in Oostenrijk geboren is. Dus waarom die discussie niet over Nederland.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:11 schreef Aoristus het volgende:
zijn dit soort generaliserende topics geoorloofd? Turk op nummero 2 lijst PvdA
Ik vind het grenzen aan allochtonenhaat of tenminste suggereren aan vingerwijzen
?quote:Is dit een poging om de allochtoonse kiezer aan te trekken zodat de PvdA toch bekend gaat staan als de Partij van de Allochtonen? Of vinden jullie dit een goede stap van Wouter Bos
Een mening kan toch zijn dat Wouter Bos door deze zet een groot deel van de allochtoonse bevolking voor zijn partij wint? Ik zie niet in wat hier mis aan is. Bovendien is het in vraagvorm gesteld, dus je kunt altijd nog een antwoord bieden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:18 schreef Aoristus het volgende:
hier staat toch echt wat anders, makker:
[..]
?
Iemand die in Indonesie is geboren mag geen minister worden ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:17 schreef Dirktator het volgende:
. ECHTER, ik vraag me af of mensen die niet in Nederland zijn geboren kabinetsfuncties moeten bekleden. Ik vind zo'n discussie vrij normaal:
Ik zal even zien.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:11 schreef Aoristus het volgende:
zijn dit soort generaliserende topics geoorloofd? Turk op nummero 2 lijst PvdA
Ik vind het grenzen aan allochtonenhaat of tenminste suggereren aan vingerwijzen
Thanksquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:51 schreef Sidekick het volgende:
Ik denk dat het topic bestaansrecht heeft, hoewel de definitieverschuiving van de Nederlandse nationaliteit hier niet thuishoort.
dus je doet weer geen reetquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:51 schreef Sidekick het volgende:
Ik denk dat het topic bestaansrecht heeft, hoewel de definitieverschuiving van de Nederlandse nationaliteit hier niet thuishoort.
Dat is mijn taakomschrijving.quote:
quote:Op woensdag 7 april 2004 09:31 schreef Elgigante het volgende:
Nou Sidekick,
Ik hoop dat je niet al te vaak in actie moet komen in je nieuwe 'functie'. klinkt tegenstrijdig, maar het lijkt me wel het beste.
De topictitel klopt niet en is stigmatiserend. Nebahat Albayrak is een Nederlandse, anders had ze niet eens in de Tweede Kamer kunnen zitten. Kan de titel wellicht gewijzigd worden in "Nederlandse op nummero 2 lijst PvdA"?quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:51 schreef Sidekick het volgende:
Goeie suggestie.quote:Op zondag 17 september 2006 12:35 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
De topictitel klopt niet en is stigmatiserend. Nebahat Albayrak is een Nederlandse, anders had ze niet eens in de Tweede Kamer kunnen zitten. Kan de titel wellicht gewijzigd worden in "Nederlandse op nummero 2 lijst PvdA"?
Of anders "Allochtoon op nummero 2 lijst PvdA".
En waar heb je het dan precies over SCH? Wat is er mis aan mijn houding?quote:Op zondag 17 september 2006 14:37 schreef SCH het volgende:
Misschien is het goed om achter de schermen met Martijn77 eens zijn houding in POL door te nemen. Ik ben duidelijk niet de enige die me nogal aan hem stoort.
Dat heb ik je uitgelegd maar je kan er niet mee overweg vandaar dat ik het aan de moderators voorleg!quote:Op zondag 17 september 2006 21:55 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En waar heb je het dan precies over SCH? Wat is er mis aan mijn houding?
quote:Op zondag 17 september 2006 14:18 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat je voortaan wat op je postings wilt letten. Je hebt als blauwe een verantwoordelijkheid en de denigrerende toon waarop je over anderen spreekt is bij tijd en wijle echt stuitend.
Dit topic is als FB voor de moderators bedoeld. Mail me maar.quote:Op zondag 17 september 2006 22:04 schreef Martijn_77 het volgende:
Dan wil ik graag een verdere toelichting op deze post
[..]
Ben ik nu in een keer geen Moderator meer?quote:Op zondag 17 september 2006 22:05 schreef SCH het volgende:
Dit topic is als FB voor de moderators bedoeld. Mail me maar.
En je rekent mij wel aan dat ik een blauwe ben? Snap je echt niet.quote:Op zondag 17 september 2006 22:08 schreef SCH het volgende:
Niet in POL inderdaad.
Als blauwe hoor je je ook buiten je eigen subforum een beetje te gedragen lijkt mij. Door je kleur heb je toch een voorbeeldfunctie.quote:Op zondag 17 september 2006 22:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En je rekent mij wel aan dat ik een blauwe ben? Snap je echt niet.
Volgens mij ben je buiten je iegen sub forum vooral op de eerste plaats userquote:Op zondag 17 september 2006 22:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als blauwe hoor je je ook buiten je eigen subforum een beetje te gedragen lijkt mij. Door je kleur heb je toch een voorbeeldfunctie.
Dat weet ik niet. Lijkt me dat je uit je functie je als user ook een beetje zou moeten gedragen. je zou toch een voorbeeldfunctie moeten hebben.quote:Op zondag 17 september 2006 22:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je buiten je iegen sub forum vooral op de eerste plaats user![]()
Maar ook als user dien je je te gedragen.quote:Op zondag 17 september 2006 22:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je buiten je iegen sub forum vooral op de eerste plaats user![]()
Dat is nogal lastig te zien als je niet op FOK zit.quote:Op maandag 18 september 2006 15:23 schreef du_ke het volgende:
gaat deze nog een keer dicht? Schoolboeken te links? erg dubbel namelijk.
Als de mods de discussies van de afgelopen dagen een beetje volgen, wat ik aanneem, dan zien ze het vanzelfquote:Op maandag 18 september 2006 16:21 schreef sizzler het volgende:
[..]
Maar ook als user dien je je te gedragen.![]()
Overigens ben ik wel benieuwd naar de onderbouwing van du_ke en SCH. Als die zich ergens aan storen dan is het toch een kleine moeite de betreffende posts hier aan te halen. Ook handiger voor de mods dan alleen een algemene opmerking omdat die nu moeten gissen naar de ware toedracht.
Dat is wel heel erg makelijk hequote:Op maandag 18 september 2006 17:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Als de mods de discussies van de afgelopen dagen een beetje volgen, wat ik aanneem, dan zien ze het vanzelf
Nee hoor, dat is helemaal niet makkelijk. Het is best vervelend om hier over je te moeten posten. Je bent al eerder attent gemaakt op je vervelende gedrag en het feit dat je ook moderator bent. Je post op een vervelende manier en je bent naast user nou eenmaal ook moderator, dat heb je in acht te nemen. Je beledigt mensen, je post op een vervelende semi-racistische manier en je zuigt en trollt met je voortdurende onelinerige anti-PvdA posts die een normale discussie in de weg staan. Ik hoop dat je vanaf nu je leven wat gaat beteren. Dat komt iedereen ten goede. Dank u.quote:Op maandag 18 september 2006 18:52 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg makelijk he![]()
Wat heeft Moderator zijn met mijn mening in POL te maken? Ik ben geen POL mod en als user heb ik gewoon recht op het verkondigen van mijn mening in POL ook al strookt die niet met die van jou.quote:Op maandag 18 september 2006 20:14 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, dat is helemaal niet makkelijk. Het is best vervelend om hier over je te moeten posten. Je bent al eerder attent gemaakt op je vervelende gedrag en het feit dat je ook moderator bent. Je post op een vervelende manier en je bent naast user nou eenmaal ook moderator, dat heb je in acht te nemen. Je beledigt mensen, je post op een vervelende semi-racistische manier en je zuigt en trollt met je voortdurende onelinerige anti-PvdA posts die een normale discussie in de weg staan. Ik hoop dat je vanaf nu je leven wat gaat beteren. Dat komt iedereen ten goede. Dank u.
Het gaat niet om je mening. Het gaat om je manier van posten.quote:Op maandag 18 september 2006 20:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat heeft Moderator zijn met mijn mening in POL te maken? Ik ben geen POL mod en als user heb ik gewoon recht op het verkondigen van mijn mening in POL ook al strookt die niet met die van jou.
quote:Ik zal critischer kijken naar mijn manier van posten
Dan heb je dat postgedrag ook niet nodig. Bijvoorbeeld in het topic over Albayrak.quote:En graag had ik toch enkele voorbeelden van de semi-racistische manier van posten gehad want dat vind ik nog al een zware beschuldiging. Ik heb namelijk absoluut geen hekel aan buitenlanders.
Kom nu eens met harde bewijzen ipv het gedraaikont over mijn posts. Je beweert een hoop en je laat laat niets zien.quote:Op maandag 18 september 2006 20:33 schreef SCH het volgende:
Dan heb je dat postgedrag ook niet nodig. Bijvoorbeeld in het topic over Albayrak.
Misschien.quote:Op maandag 18 september 2006 19:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zou Rachid soms iets te maken hebben met een bepaalde site?
Ik heb het aangegeven, ik ga hier niet allemaal losse posts uit hun context trekken. De mods weten voldoende en zullen je wel wat strenger in de gaten houden en zelf heb je ook aangegeven kritischer naar je posts te kijken dus het is prima zo!!!quote:Op maandag 18 september 2006 21:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Kom nu eens met harde bewijzen ipv het gedraaikont over mijn posts. Je beweert een hoop en je laat laat niets zien.
Laat maar ik zal de wijste zijnquote:Op maandag 18 september 2006 21:42 schreef SCH het volgende:
Ik heb het aangegeven, ik ga hier niet allemaal losse posts uit hun context trekken. De mods weten voldoende en zullen je wel wat strenger in de gaten houden en zelf heb je ook aangegeven kritischer naar je posts te kijken dus het is prima zo!!!
Nu nog in de topics!!!quote:Op maandag 18 september 2006 21:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Laat maar ik zal de wijste zijn![]()
In dit geval lijkt het me logisch dat Martijn_77 de spreekwoordelijke heks is, maar gezien de vrouwelijk vorm kan ik me voorstellen dat je je door dit predicaat aangesproken voelt.quote:Op maandag 18 september 2006 22:03 schreef SCH het volgende:
Wie is de heks?
Ik heb maar weinig met vrouwelijke vormen, dat had je kunnen weten gekkiequote:Op maandag 18 september 2006 22:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
In dit geval lijkt het me logisch dat Martijn_77 de spreekwoordelijke heks is, maar gezien de vrouwelijk vorm kan ik me voorstellen dat je je door dit predicaat aangesproken voelt.
Zo ook dat getal van 26.000 ...quote:Op woensdag 20 september 2006 10:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bos: 26.000 economische vluchtelingen meteen naturaliseren
Het woordje "economische" wordt Bos in de mond gelegd door TS. Kan dat er uit? Nergens in de bron (FP+AD) is het terug te vinden.
En zijn dit soort posts gewenst? Bos: 26.000 economische vluchtelingen meteen naturaliserenquote:
Je kan die post toch makkelijk op inhoud onderuit halen?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
En zijn dit soort posts gewenst? Bos: 26.000 economische vluchtelingen meteen naturaliseren
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kan die post toch makkelijk op inhoud onderuit halen?
Ik leg het Bos niet in de mond. Het is een feit dat het geen politieke vluchtelingen zijn want anders hadden ze wel een verblijfsvergunning gekregen. Het woord "economische" is dus een wezelijk onderdeel van de discussie omdat dat het in mijn ogen een absurd besluit maakt.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het woordje "economische" wordt Bos in de mond gelegd door TS. Kan dat er uit? Nergens in de bron (FP+AD) is het terug te vinden.
Waar staat dat topic dan?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:13 schreef SCH het volgende:
Debat Schipholbrand ergert De Geus - er is net vanochtend een topic over de Schipholbrand geopend, beter centraal houden - het wordt het thema van de komende dagen.
Dat iemand uberhaubt met dat soort onzin aan komt zetten vind ik al behoorlijk min..quote:Op woensdag 20 september 2006 12:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kan die post toch makkelijk op inhoud onderuit halen?
Een topic over of Donner gaat aftreden is een hele andere dan over de toon van de discussie. Als ik in jou topic was begonnen over de toon van de discussie had je hier zitten klagen dat ik offtopic bezig was in je discussie.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:18 schreef SCH het volgende:
Gaat Donner aftreden na het rapport van Pieter?
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:15 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik leg het Bos niet in de mond.
Hoe noem je het als je iemands naam+dubbele punt laat volgen door een uitspraak? Dan is het toch net alsof Bos dat gezegd heeft.quote:Bos : 26.000 economische vluchtelingen meteen naturaliseren
Huh? Het is toch veel beter om 1 Schipholbrand topic te hebben dan nu over iedere opmerking een apart topic te openen. Dat wordt dan nog feest de komende dagen.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:27 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Een topic over of Donner gaat aftreden is een hele andere dan over de toon van de discussie. Als ik in jou topic was begonnen over de toon van de discussie had je hier zitten klagen dat ik offtopic bezig was in je discussie.
Het staat niet tussen haken dus is het geen citaat. Het is een idee. En het zijn nu eenmaal economische vluchtelingen want anders hadden ze wel een verblijfsvergunning gekregen.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hoe noem je het als je iemands naam+dubbele punt laat volgen door een uitspraak? Dan is het toch net alsof Bos dat gezegd heeft.
Jij bent anders de voornaamste opener van dit soort topics:quote:Op woensdag 20 september 2006 13:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Huh? Het is toch veel beter om 1 Schipholbrand topic te hebben dan nu over iedere opmerking een apart topic te openen.
Die anderen mogen dicht.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:34 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Jij bent anders de voornaamste opener van dit soort topics:
Hebben we dan niks geleerd van de Schipholbrand?
Bewaarders Schipholbrand verdacht van dood door schuld
Eén centraal topic is prima, maar dan moeten deze ook allemaal dicht. Want anders wordt er weer gezeurd als er naar aanleiding van de Schipholbrand over zaken wordt gediscussiëerd die afwijken van de topictitel.
Die twee andere topics zijn al van enige tijd geleden. Het gaat nu natuurlijk over het politieke debat, en wat dat betreft hebben het topic van SCH en jou hetzelfde thema. Zijn de betrokken ministers verantwoordelijk of niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:34 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Jij bent anders de voornaamste opener van dit soort topics:
Hebben we dan niks geleerd van de Schipholbrand?
Bewaarders Schipholbrand verdacht van dood door schuld
Eén centraal topic is prima, maar dan moeten deze ook allemaal dicht. Want anders wordt er weer gezeurd als er naar aanleiding van de Schipholbrand over zaken wordt gediscussiëerd die afwijken van de topictitel.
Alle topics in Pol hebben hetzelfde thema: politiek. In een centraal topic over de Schipholbrand kunnen inderdaad meerdere discussie's tegelijk. Een discussie over de toon en vorm van het debat in een discussie over de vraag of Donner gaat aftreden lijkt me wat vreemd.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:38 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het gaat nu natuurlijk over het politieke debat, en wat dat betreft hebben het topic van SCH en jou hetzelfde thema.
Dat topic was bedoeld als centraal Schipholbrand-topic voor het rapport dat morgen verschijnt, mag ook een andere titel hebben wmb - maar de positie van Donner is het middelpunt, vandaar.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:47 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Alle topics in Pol hebben hetzelfde thema: politiek. In een centraal topic over de Schipholbrand kunnen inderdaad meerdere discussie's tegelijk. Een discussie over de toon en vorm van het debat in een discussie over de vraag of Donner gaat aftreden lijkt me wat vreemd.
Op zich zou een merge het beste zijn, maar dat maakt het huidige topic gelijk vol.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:13 schreef SCH het volgende:
Debat Schipholbrand ergert De Geus - er is net vanochtend een topic over de Schipholbrand geopend, beter centraal houden - het wordt het thema van de komende dagen.
Straks deel II - zal ik er dan gewoon een wat algemene titel van maken? Deze reeks haalt wel wat deeltjes de komende dagen.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Op zich zou een merge het beste zijn, maar dat maakt het huidige topic gelijk vol.
Hij heeft zelf al het nodige initiatief daartoe genomen.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:29 schreef SCH het volgende:
Het lukt Martijn77 toch niet om zijn laster en vuilspuiterij voor zich te houden. Ik hoop toch echt dat jullie hem er op aanspreken!!!
Vertel.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hij heeft zelf al het nodige initiatief daartoe genomen.
Jouw kwaliteitsreacties met "quote:Op woensdag 20 september 2006 23:29 schreef SCH het volgende:
Het lukt Martijn77 toch niet om zijn laster en vuilspuiterij voor zich te houden. Ik hoop toch echt dat jullie hem er op aanspreken!!!
Done, als gast modquote:Op woensdag 20 september 2006 23:36 schreef SCH het volgende:
Kandidaat-kamerlid CDA noemt Armeense genocide leugen
De leuge regeert - kan er nog een n bij gefrommeld worden voor je in slaap sukkelt?
Ok.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:55 schreef sigme het volgende:
Wil iemand het woord alochtoon verbeteren?
Allochtoon op de lijst nummer 3 EenNL
Het is weer eens wat ander dan GeenStijlquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:55 schreef sizzler het volgende:
Na het zuur nu het zoet? Was 't maar waar.
Kan hij die spam niet gewoon in zijn sig zetten en de topics openen zonde die irritante linkjes van zijn eigen site er steerds in? Het wordt wel erg vervelend zo.
Goed punt zolang hij het gespam vanGS linkjes nog niet overstijgt valt het wel mee denk ikquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is weer eens wat ander dan GeenStijl![]()
Ik vind de linkjes niet vervelend, maar een betere aanzet tot discussie zou wel welkom zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:55 schreef sizzler het volgende:
Na het zuur nu het zoet? Was 't maar waar.
Kan hij die spam niet gewoon in zijn sig zetten en de topics openen zonde die irritante linkjes van zijn eigen site er steerds in? Het wordt wel erg vervelend zo.
Ik steun de stelling.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:52 schreef Rachid99 het volgende:
Stelling: Rachid 99 is een aardige aanvulling op dit forum, maar hij moet (a) minder snel linken en (b) meer zijn best doen op het bedenken van een betere stelling.
Ok.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:40 schreef Floripas het volgende:
Bijzondere manuscripten in privebezit
Dat uitroepteken is te veel van het goede, overblijfsel van een verkeerde knip-plakding. Mag het weg?
Daar moet je nu voor in ONZ zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:15 schreef du_ke het volgende:
Mijn kwaliteitstopic naar ONZ schoppen. Doe hem dan gewoon dicht
.
Ik zou je best gelijk willen geven, maar kennelijk wil je dat niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:17 schreef Floripas het volgende:
En de mijne naar C&H, waar toch iedereen het met me eens zal zijn.
Okay.quote:Op maandag 25 september 2006 17:13 schreef dVTB het volgende:
Olaf St ger lijsttrekker LPF
Het woord 'waarschijnlijk' kan eruit...
Loopt het resultaat blijft een [POL]-topic.quote:Op zondag 24 september 2006 23:31 schreef Napalm het volgende:
Merge? NWS & POL
http://forum.fok.nl/topic/917709/1/50
CDA wil Master-opleidingen onbetaalbaar maken
En nu nog een keer editten omdat de ü niet gepakt wordt door de forumsoftwarequote:
Ja, zag het .. heb er net maar ue van gemaakt.quote:Op maandag 25 september 2006 17:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
En nu nog een keer editten omdat de ü niet gepakt wordt door de forumsoftware.
Zeg eens, hier zie je voor je ogen gebeuren wat het verschil is tussen links en rechts. Stil zijn en opletten is het devies als je iets wilt opsteken over de verschillen tussen links en rechts.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:00 schreef MinderMutsig het volgende:
Wie legt het me uit?
Ze zitten mijn topic te verneuken.Kan iemand daar iets aan doen? Over energie bedrijven kletsen doen ze maar lekker in hun eigen topic.
![]()
Ja heb ook een poging gewaagd maar ze willen ook niet naar mij luisterenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:00 schreef MinderMutsig het volgende:
Wie legt het me uit?
Ze zitten mijn topic te verneuken.Kan iemand daar iets aan doen? Over energie bedrijven kletsen doen ze maar lekker in hun eigen topic.
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja heb ook een poging gewaagd maar ze willen ook niet naar mij luisteren.
Krijg je als het koppel floor en henri het met elkaar aan de stok krijgt.
De verschillen tussen links en rechts in dat opzicht zijn me volstrekt helder. Ik wil de concrete gevolgen voor mijn situatie weten als rechts zijn zin krijgt. Als ik een discussie over energie bedrijven had gewild dan had ik daar wel om gevraagt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zeg eens, hier zie je voor je ogen gebeuren wat het verschil is tussen links en rechts. Stil zijn en opletten is het devies als je iets wilt opsteken over de verschillen tussen links en rechts.
Het is niet off topic. En als het alleen maar over jouw situatie gaat, zou ik zeggen: bekijk zelf de verkiezingsprogramma's even en laat ons verder met rust.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De verschillen tussen links en rechts in dat opzicht zijn me volstrekt helder. Ik wil de concrete gevolgen voor mijn situatie weten als rechts zijn zin krijgt. Als ik een discussie over energie bedrijven had gewild dan had ik daar wel om gevraagt.![]()
Ik ga dus niet stil zijn en opletten als jullie totaal off-topic gaan.
Als je niet op de vraag in de OP in wilt gaan moet je niet reageren op het topic.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is niet off topic. En als het alleen maar over jouw situatie gaat, zou ik zeggen: bekijk zelf de verkiezingsprogramma's even en laat ons verder met rust.
Serieus zijn jullie nou al een keer op een statusquo uitgekomen, die discussie steeds opnieuw te voeren lijkt me nogal saai.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is niet off topic. En als het alleen maar over jouw situatie gaat, zou ik zeggen: bekijk zelf de verkiezingsprogramma's even en laat ons verder met rust.
Zo is het ook weer niet. Er kunnen best zijlijnen ontstaan in een discussie, wat niet echt een groot probleem is .. an sich. Het gaat nu echter 100+ berichten erover door waarmee het imho net iets te ver gaat. Ik ga niet snijden in de posts, dat gaat me te ver voor zoiets, maar ik hoop wel dat het in het topic stopt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als je niet op de vraag in de OP in wilt gaan moet je niet reageren op het topic.![]()
Mee eens.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zo is het ook weer niet. Er kunnen best zijlijnen ontstaan in een discussie, wat niet echt een groot probleem is .. an sich. Het gaat nu echter 100+ berichten erover door waarmee het imho net iets te ver gaat. Ik ga niet snijden in de posts, dat gaat me te ver voor zoiets, maar ik hoop wel dat het in het topic stopt.
Ok.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:19 schreef sigme het volgende:
Napalm maakt nooit fouten, zegt Napalm. Er vroeger was 'ie altijd heet. Maar hier staat 'heeft' toch beter.
Heeft Barosso gelijk; stoppen uitbreiden EU?
Uh, waarom zou er geen fotootje van Balkenende gepost mogen worden?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Balkenende is goed bezig!
Mag Fuifduif z'n masturbatie-materiaal weg?
Hebben die 3 foto's op rij ook maar enig nut? Ik vind ze enkel nutteloos eerlijk gezegd.....quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Uh, waarom zou er geen fotootje van Balkenende gepost mogen worden?
Hey, dat wilde ik net postenquote:Op woensdag 27 september 2006 23:30 schreef du_ke het volgende:
denk niet dat dit in pol hoort 'Eerste islamitische ziekenhuis in Rotterdam' over twee jaar en zowel dan is de openingspost ook niet heel ok.
Ze vergaderen er overquote:Op donderdag 28 september 2006 19:58 schreef du_ke het volgende:
tja heb het gister gepost dus veel indruk maakte het niet.
Socialist zekerquote:Op donderdag 28 september 2006 21:23 schreef Sidekick het volgende:
Er zijn ook mensen die werken ja!
Wat me het meeste stoorde was eigenlijk deze zin in de openingquote:Op donderdag 28 september 2006 21:44 schreef Sidekick het volgende:
Het topic staat nu in NWS, waar ook 'deel 1' liep.
quote:Hoever kan je islamofascisme doorvoeren met een oogmerk op winst? Heeft Sturkenboom ook familie gehad die meebouwden aan de Duitse bunkers in ons land?
Ja en nee. Gedeeltelijk wel, alleen gaat het ene over Europa en het andere over Nederland specifiek en wat het CBS erover zegt. Bredere en smallere context dus en daarom denk ik dat er ruimte is voor beide topics. Eventuele Nederlandse steden <-> Europese steden vergelijkingen kunnen denk ik best door de users gekozen worden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:39 schreef Napalm het volgende:
CPB: Grote steden worden komende jaren één grote tiefusbende
is dat geen onderdeel van de oudere discussie hier: Grote Europese steden over 25-50 jaar...
Zoals 90% van alle topics, wat is je punt?quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:56 schreef sizzler het volgende:
[POL SC 1024] Nog 1226 te gaan
Is nog open...
[POL SC 1024] Nog 1226 te gaanquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zoals 90% van alle topics, wat is je punt?
Geen verborgen pornolinkjes dit keer?quote:
Moet ik een merge doen met een willekeurig [KPD]-topic ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:21 schreef Sidekick het volgende:
Geen verborgen pornolinkjes dit keer?
Zegt hij.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Geen verborgen pornolinkjes dit keer?
Misschien mosterd na de maaltijd, maar TS had er zelf ook wat over te melden. Wat mij betreft kunnen ze dus, iig voorlopig, naast elkaar bestaan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:24 schreef du_ke het volgende:
Meet de PVDA met twee maten? dubbel met het topic van jurgen21 en kan er niet een centraal genocidetopic komen ofzo dit is vermoeidend.
Aangezien de OP volledig leunt op het nieuwsbericht, is de toevoeging wie dat concludeert wel op zin plaats, maar doorgaans is een mening in een TT bij een eigen betoog helemaal niet verkeerd en stimuleert de discussie.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:11 schreef dVTB het volgende:
Verdonk: Integratiebeleid kabinet groot succes.
Dit topic is op z'n zachtst gezegd nogal subjectief en mag op z'n minst van dubbele aanhalingstekens in de titel worden voorzien. Het wordt nu namelijk als FEIT gepresenteerd, terwijl het meer een mening is.
Edit: Ik ben overruled.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:11 schreef dVTB het volgende:
Verdonk: Integratiebeleid kabinet groot succes.
Dit topic is op z'n zachtst gezegd nogal subjectief en mag op z'n minst van dubbele aanhalingstekens in de titel worden voorzien. Het wordt nu namelijk als FEIT gepresenteerd, terwijl het meer een mening is.
Ik ben niet zo voor centralisatie.Dat bevordert niet de discussie, zeker niet bij zo'n breed onderwerp als 'de toekomst van de democratie'.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:51 schreef NewOrder het volgende:
Er lopen nu verschillende topics over de democratie:
Ons politiek stelsel (democratie) staat stil, wat kan beter?
Een blanco stem zou meer gevolgen moeten hebben!
Democratie is een zwaktebod. Toch?
Democratie met toch n leider
Is de democratie wel heilig?
Ik zal er vast nog wel een paar vergeten zijn. Is het niet handiger als er 1 topic komt waarin de discussie over de voor- en nadelen en de toekomst van de democratie plaatsvindt?
Eh, dat is het punt toch juist? Dat het al gepost was vóórdat er een apart topic over werd geopend, en dat het aparte topic dus overbodig is?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:54 schreef Sidekick het volgende:
en het ene bericht in het laatste topic was voor de opening van het andere topic.
Ik koos het eerdere topic om open te blijven. Dat stemgedrag paste toch perfect in dat andere topic?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:51 schreef IHVK het volgende:
Sidekick, volgens jou is een demonstratie van 40 man belangrijker dan het stemgedrag van de Turken?
Het slotje sloeg totaal nergens op.![]()
Nou, overbodig... Ik vind het bericht dat de PNVD de handdoek in de ring heeft geworpen niet echt passen in een topic over de media-aandacht voor ze. Het is dan ook niet vreemd dat er veel animo voor was in dat opic, en in een nieuw topic wel.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:10 schreef m021 het volgende:
[..]
Eh, dat is het punt toch juist? Dat het al gepost was vóórdat er een apart topic over werd geopend, en dat het aparte topic dus overbodig is?
Dank.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:03 schreef sigme het volgende:
Dubbeltopic
Verdonk scheurt Naïma Azough (GroenLinks) in tweeën
Verdonk valt kamerlid aan op dubbele nationaliteit
Dan kan wrs wel wat minder. Ik zal even zien...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:35 schreef du_ke het volgende:
Krijgen we nu elke 2 weken topics over het stemgedrag van allochtonen (adh van die nieuwe peiling)? Of kan dat gewoon in 1 topic?
wie was jij ook alweer?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:53 schreef One_of_the_few het volgende:
berichtje uit quito
sinds 2 weken weer eens op fok. Kort berichtje, heb weinig tijd
Het is hier super. Heerlijk relaxt en ik krijg weinig van de dingen in nederland mee, maar dat maakt niet uit. Zondag voor een week naar de jungle voor stage, heel vervelend.
Hier gaat alles hetzelfde? links rechts verwijten etc? Probeer een keer wat langer te schrijven.
dag dag![]()
Ik vond het wel twee verschillende nieuwsfeiten: de opmars van het CDA en daarna zelfs de grootste partij voor het eerst in drie jaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:25 schreef dVTB het volgende:
Het topic Peiling: CDA meer stemmen dan PvdA geopend op 30 september, compleet met duimpje, kan ongestoord open blijven en vollopen, naast het al veel eerder geopende topic Peiling: CDA zit PvdA op de hielen
Omdat de PvdA al drie jaar lang bovenaan stond, is dat niet zo 'nieuwswaardig', en past daarmee in een ander recent topic.quote:Nu opent iemand een topic over de voorsprong van de PvdA in de peilingen Peiling: PvdA de grootste en het wordt prompt gesloten. Waarom het ene topic (voorsprong CDA) niet sluiten en het andere (voorsprong PvdA) wel?
We zijn niet onfeilbaar, maar dat komt meer door afwezigheid en andere factoren. Daarbij komen nu eenmaal wat lichte variaties voor. En zeker in drukke tijden zoals nu in de aanloop naar de verkiezingen.quote:Dit suggeert op z'n minst de schijn van partijdigheid. Neutraliteit en een duidelijk standpunt lijken me hier wenselijk.
Topictitels hoeven niet neutraal. Een TT kan onderdeel zijn om een discussie te stimuleren.quote:Ook de titel van het algemene peiling-topic kan dan neutraler, bijvoorbeeld Peiling: nek-aan-nekrace CDA en PvdA.
Peiling: CDA zit PvdA op de hielenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sorry, maar dat vind ik een drogreden. Als je voor de ene partij die een voorsprong heeft in de peilingen (wat iets anders is dan een topic over de bestaande situatie) een topic toestaat, kun je niet een topic over een andere partij die voorstaat in de peilingen, sluiten.
Waarom sluit je dan niet dat topic dat het CDA voorstaat?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Peiling: CDA zit PvdA op de hielen
Dat topic gaat over (een) peiling(en) waar 'de andere partij' voorstaat
Bedankt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:19 schreef StefanP het volgende:
Over spam gesproken:
Miljoenen verdwenen in thuiszorg
Er was toch verdomd weinig aanzet tot discussie. Je post een link, zegt dat we allemaal moeten kijken en dat was het.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:45 schreef typtypo het volgende:
Sidekick(Moderator) - zondag 8 oktober 2006 @ 17:17
...
Dit is toch een van de meest minne streken die ik hier tegen gekomen ben zeg.
Als je discussie moedwillig wil verstoren zeg dat dan eerlijk en wordt ook geen moderator van een discussie site.
Ik zeg het heeft nog zin comments te geven als men de film nog niet gezien heeft.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Er was toch verdomd weinig aanzet tot discussie. Je post een link, zegt dat we allemaal moeten kijken en dat was het.
Hoe weet jij wat in mijn notes staat?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:13 schreef gelly het volgende:
Je hebt geen kritiek ei, je hebt een hekel aan moslims en Marokkanen in het bijzonder. Staat allemaal in je notes, erg handig. Je bent er ook een paar keer voor gebanned.
Een topictitel "Wow! must see!" en vervolgens naar een of andere video linken valt onder de Fok-definitie van spam.quote:
Okee bedankt voor het antwoord.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Een topictitel "Wow! must see!" en vervolgens naar een of andere video linken valt onder de Fok-definitie van spam.
Verder, het is niet de bedoeling om maar opnieuw ene topic te openen als de eerste is gesloten. Duurt een antwoord naar je smaak te lang of iets dergelijks, dan neem je contact op met een FA.
Verder, spam was niet de enige reden voor het slotje. Het wordt al besproken in WFL is mohammed de antichrist? en is dit geen politiek onderwerp.
Je kan het gelly zelf ook vragen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:11 schreef typtypo het volgende:
Kan jij Yvonne vragen hoe het komt dat gelly weet wat er in mijn notes staat?
Misshcien is een titelaanpassing niet zo gek want ook ik miste het eerste topic..quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bos schrikt van hardheid probleemjeugd
Dubbel:
Bos ziet meer radicalisering
Nee ik wil dat yvonne ook op de hoogte is van zijn opmerkingen.quote:
forum@fok.nl, lijkt me dan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:53 schreef typtypo het volgende:
[..]
Nee ik wil dat yvonne ook op de hoogte is van zijn opmerkingen.
Beide topictitels zijn toch duidelijk genoeg?quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:26 schreef Napalm het volgende:
[..]
Misshcien is een titelaanpassing niet zo gek want ook ik miste het eerste topic..
Mhaw, mhaw, dat vind ik ook niet erg duidelijk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:35 schreef Corelli het volgende:
Bolkestein slaat weer toe.
Verzoek om een duidelijkere titel. Bijvoorbeeld: Bolkestein over Frankrijk, globalisering en pensioenen.
ik welquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mhaw, mhaw, dat vind ik ook niet erg duidelijk.
suggestie van ts zie ik niks inquote:Misschien als de TS een beter idee heeft?
Klinkt beter.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:03 schreef sizzler het volgende:
"Bolkestein waarschuwt voor decadentie"?
TS bepaalt het doorgaans.quote:
Done.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:57 schreef Tikorev het volgende:
Ook het bedrijfsleven heeft deel van de lasten gedragen
Kan iemand van laten even lasten maken.
Dat andere topic is al een paar weken oud. Nu is het elke maand recyclen van een onderwerp nou ook niet echt de bedoeling, maar het nieuwe topic is natuurlijk wel veel specifieker dan het oude.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:28 schreef Napalm het volgende:
JSF gigimega duur
Mergen met het oude??
De nutteloze Joint Strike Fighter
Dat loopt vanuit de FP.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:11 schreef sizzler het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de vragen die zijn opgesteld voor politici?
Zijn jullie er al uit welke vragen het worden?
En zijn de vragen al opgestuurd?
Wanneer wordt de uitslag bekend gemaakt?
Gesloten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 09:38 schreef sigme het volgende:
Het dagelijks potje memory leverde één dubbele:
PvdA Amsterdam sjoemelt met subsidies
PvdA Amsterdam ZO corrupt
Heb je ook concrete posts?quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Stel je voor: SP-GL-PvdA gaan regeren!
Dit topic loopt uit op het ongefundeerd roepen van de meest rare dingen. Het lijkt de FP wel. Kan
er misschien voor gezorgt worden dat het niveau omhoog gaat of anders gewoon sluiten?
Done.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:41 schreef sigme het volgende:
Wil iemand Pormes even herspellen?
Pormes [GL] stapt eindelijk uit de eerste kamer
Vandaar de aanhalingstekens.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:41 schreef Tikorev het volgende:
'Balkenende vindt dat Talpa van de buis moet'
Het woord Talpa komt niet eens voor in het bericht...
bovenste geslotenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:50 schreef Napalm het volgende:
Werkloosheid stijgt: Heeft kabinet te vroeg gejuicht? Dubbel
want:
Aantrekkende economie zorgt voor stijgende werkloosheid
Lijkt me niet. Gaat tzt wel dicht, bovendien is de strijd voor de grootste wel erg actueel. Een volgend deel in deze vorm lijkt me niet nodig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:21 schreef Genverbrander het volgende:
Sidekick, mag deze ajb op slot?
Peiling: CDA meer stemmen dan PvdA
We hebben al het grote peilingen topic.
CDA is sinds gister pas in zetelaantal bij die peiling de grootste.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:28 schreef Aoristus het volgende:
dagkoersen zijn altijd aktueel, het is alleen jammer dat 30 september al zo lang geleden is, is het niet EWK?
Nou, mij is het nog niet opgevallen. Maar een bron is snel gevraagd/gegeven denk ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:02 schreef Yildiz het volgende:
Ligt het aan mij, of is het een nieuwe gewoonte geworden voor users om wél de moeite te nemen het hele nieuwsartikel te kopieren, maar níet de moeite nemen om even de URL te copy-pasten?
Ik vind het niet handig.
Een valide bron is toch niet teveel gevraagd. Zie ook het topic Een islamitische minister ?, waar wordt gediscussieerd over een uitspraak die volgens mij nooit zo gedaan is. En aangezien de uitspraak waarschijnlijk niet op die manier gedaan is, is een bron niet echt snel gegeven in dit geval. Al weet ik ook niet zo goed of je dit echt verplicht moet gaan stellen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, mij is het nog niet opgevallen. Maar een bron is snel gevraagd/gegeven denk ik.
Nou, vragen doe ik altijd, geven krijg ik zo goed als nooit.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, mij is het nog niet opgevallen. Maar een bron is snel gevraagd/gegeven denk ik.
Verplicht niet, maar het lijkt me op z'n minst netjes dat als je een heel nieuwsbericht kopieerd, je ook even die regel daarboven in je URL-balk meeplakt. Wel zo handig om het na te lezen dacht ik zo.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:59 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Een valide bron is toch niet teveel gevraagd. Zie ook het topic Een islamitische minister ?, waar wordt gediscussieerd over een uitspraak die volgens mij nooit zo gedaan is. En aangezien de uitspraak waarschijnlijk niet op die manier gedaan is, is een bron niet echt snel gegeven in dit geval. Al weet ik ook niet zo goed of je dit echt verplicht moet gaan stellen.
Dat de VVD niet je partij is is je goed recht maar Koudijsj komt bijna nooit verder dan dit soort oneliners. In elk topic is het raak. Genoeg geweest lijkt me.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:41 schreef koudijsj het volgende:
Economie meest gebaat bij VVD en D'66. Maar Nederland niet..!!!!!
De VVD is een partij voor materialistische egoisten en witteboordencriminelen....
www.kutvvd.nl
Gaan we dan ook iedere post over Maorijnissen etc. hier melden?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:39 schreef Corelli het volgende:
[..]
Dat de VVD niet je partij is is je goed recht maar Koudijsj komt bijna nooit verder dan dit soort oneliners. In elk topic is het raak. Genoeg geweest lijkt me.
Constant dezelfde begint idd irritant te worden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:39 schreef Corelli het volgende:
[..]
Dat de VVD niet je partij is is je goed recht maar Koudijsj komt bijna nooit verder dan dit soort oneliners. In elk topic is het raak. Genoeg geweest lijkt me.
Isquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:43 schreef SCH het volgende:
Gaan we dan ook iedere post over Maorijnissen etc. hier melden?![]()
Inderdaad. Ik zal even wat knopjes indrukken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:39 schreef Corelli het volgende:
[..]
Ok.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:05 schreef Genverbrander het volgende:
Balkenende slaat nog 1x toe: de nieuwe huurwet
deze kan weg, was ff vergeten dat er al 1 van was.
mergen met deze is ook goed Kamer stemt voor huurliberalisatiequote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:05 schreef Genverbrander het volgende:
Balkenende slaat nog 1x toe: de nieuwe huurwet
deze kan weg, was ff vergeten dat er al 1 van was.
Ik denk dat het makkelijker is om die ene post te kopieren naar dat topic dan een merge.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
mergen met deze is ook goed Kamer stemt voor huurliberalisatie
show us some magicquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik denk dat het makkelijker is om die ene post te kopieren naar dat topic dan een merge.
Ik heb een mergerequest gedaan om wat CPB-doorberekeningstopics te mergen. Dat betrof topics waarin het vooral ging over lekgeschote plannen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:35 schreef Napalm het volgende:
Trippel
Economie meest gebaat bij VVD en D'66
Iedereen heeft Ctrl+C, Ctrl+Vquote:
done en ook de reacties daaropquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:04 schreef dryfit het volgende:
Kunnen er meerdere berichtjes van mr.Steinberger weg worden gehaald? in dit topic Protest Surinamers tegen VOC-uitspraak Balkende . Mr doet dit wel erg vaak en in diverse topics.
Is er weer eentjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb een mergerequest gedaan om wat CPB-doorberekeningstopics te mergen. Dat betrof topics waarin het vooral ging over lekgeschote plannen.
Dit topic kan nog wel zelfstandig bestaan denk ik.
Precies, kom hier maar dikke boe-hoe doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:48 schreef Aoristus het volgende:
Protest Surinamers tegen VOC-uitspraak Balkenende
Misschien iets om even in de gaten te houden. Graag gedaan Kaalhei![]()
Daar heb ik geen 2e forum voor nodigquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:54 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Precies, kom hier maar dikke boe-hoe doen
Je vlucht in kretologie mijn waardequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:21 schreef Chewie het volgende:
Walgelijk politiek correct mannetje ben je,
Wat een laffe actie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:48 schreef Aoristus het volgende:
Protest Surinamers tegen VOC-uitspraak Balkenende
Misschien iets om even in de gaten te houden. Graag gedaan Kaalhei![]()
Dat lijkt me niet bewezen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:57 schreef Bluesdude het volgende:
Ik ben historisch correct in het erkennen dat de denkwijze van slavendrijven in de VOC-hoofden zat.
Give it to me babyquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:39 schreef SCH het volgende:
Is Kaalhei ontsnapt uit de inrichting zonder zijn medicijnen?
Vind je het woord werk zelf ook niet een beetje een ambitieuze term voor je dagvulling, Jaap?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, je reageert op me zonder mijn naam en mijn werk te noemen. Zo zijn we niet getrouwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |