abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41610175
Kon het hier zo snel niet vinden, dus indien dubbel mag ie op slot
quote:
PvdA zoekt klapvee
AMSTERDAM - De PvdA is op zoek naar mensen die tijdens de tv-debatten van leider Bos 'klappen en juichen op het juiste moment', zodat tv-kijkers de indruk krijgen dat hij de winnaar is van de verbale strijd met de andere lijsttrekkers.

Voor dat doel zoekt de partij 'vrolijke en onvermoeibare vrijwilligers', zo staat in een vacature op de PvdA-website. De volgens de sociaaldemocraten per abuis geplaatste vacature is ijlings van de site gehaald nadat GeenStijl.nl er de draak mee stak.
Bron: Telegraaf
quote:
Officiele Pvda-functie: debielen
Hezbolla heeft GreenHelmetGuy, De Pvda heeft klapvee. Blijkt maar weer dat de werkelijkheid gekker is dan wij ooit zullen kunnen nahoaxen. Check de jongste vacature op de pvda-website. Wouter Bos zoekt publiek tijdens debatten in Hilversum, Den Haag of een andere opnamelocatie. Eisen: Enthousiaste, vrolijke en onvermoeibare vrijwilligers, die klappen en juichen op het juiste moment. De verdiensten: nulll, maar je mag in de schaduw staan van grote heersers als Wouter Bos. Uiteraard roepen we iedereen op om mee te doen. Niet als debiel maar als MOL! Dus geef je gerust op en laat ons even weten zodra je binnen bent... Moehaha! (linktip via jn)
Update: De vacature 'blije mediamanipulator' van de Pvda is inmiddels spoorloos verdwenen.
Bron: GeenStijl

De Wouter Bos Show! Zingt u allen mee?

Na drie uur rijden kwamen zij aldaar
Ze moesten snel gaan zitten, heel dicht op elkaar
Wouter Bos riep "en zo meteen bekken dicht"
Niet in de camera loensen en klappen is verplicht
Als ik draai met mijn lekkere kontje gaan de handen op elkaar

vrije bewerking van 'Klapvee' van de Heideroosjes
pi_41610205
(tikfout in de TT)
pi_41610298
. Echt Geenstijlkwaliteit, weest er trost op .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41610318
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:25 schreef du_ke het volgende:
. Echt Geenstijlkwaliteit, weest er trost op .
Je bedoelt de oproep van de PvdA neem ik aan....
pi_41610428
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:26 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Je bedoelt de oproep van de PvdA neem ik aan....
Neuh die vind ik niet zo gek er worden heel wat debatten gehouden die opgevuld moeten worden met publiek en dan is het gewoon heel parktisch als een aanzienlijk deel van dat publiek op jouw hand is.
Maar die foute stukjes die GS er dan weer over schrijft zijn gewoon erg sneu .
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:31:17 #6
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_41610432
Wat een fascisten zijn het toch bij de PvdA. Niet vies van propaganda en volksverlakkerij.
pi_41610477
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:31 schreef Ippon het volgende:
Wat een fascisten zijn het toch bij de PvdA. Niet vies van propaganda en volksverlakkerij.
Welke partij is dat wel, of minder ?
pi_41610504
quote:
Elke partij doet het, alleen van de PvdA weten we het
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_41610559
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:34 schreef cappp het volgende:

[..]

Elke partij doet het, alleen van de PvdA weten we het
Dat denk ik ook... Alleen hier kwam het naar buiten en dat was natuurlijk een beetje oenig...
pi_41610565
quote:
Propaganda noch volksverlakkerij zijn voorbehouden aan fascisme.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_41611503
Dit is wel triest hoor.
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:13:41 #12
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_41611517
quote:
Volgens de PvdA betreft het 'iets' dat helemaal niet op de website had mogen staan. Het is er per abuis opgezet en snel off-line gehaald toen weblog GeenStijl er gisteren aandacht aan besteede.
Opeens stond het op het internet...
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_41612654
Ik vind dat tv-debatten sowieso zonder publiek zouden moeten worden gehouden. Dat er toevallig nu wat van de PvdA komt bovendrijven, wil beslist niet zeggen dat andere politieke partijen zich niet van soortgelijke tactieken bedienen. Zie ook de mediatraining die Balkenende overduidelijk heeft ondergaan. Hij ging ineens lager praten in interviews en hij probeert steeds vaker grappig uit de hoek te komen...
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:13:17 #14
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_41612909
Anders zet je jezelf even voor lul door zoiets op je site te zetten.
Say your prayers
pi_41613165
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:03 schreef dVTB het volgende:
Ik vind dat tv-debatten sowieso zonder publiek zouden moeten worden gehouden. Dat er toevallig nu wat van de PvdA komt bovendrijven, wil beslist niet zeggen dat andere politieke partijen zich niet van soortgelijke tactieken bedienen. Zie ook de mediatraining die Balkenende overduidelijk heeft ondergaan. Hij ging ineens lager praten in interviews en hij probeert steeds vaker grappig uit de hoek te komen...
Mediatraining lijkt me van een andere orde dan opzettelijk televisiedebatten door middel van het publiek manipuleren. Strategisch klappen zodat fuhrer Bos als winnaar voor de dag komt voor de kijker...
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:41:54 #16
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_41613607
De PvdA ten voeten uit. Zoiets moet je oproepen via een interne memo naar je vrijwilligers toe, stel klunzen
pi_41614163
Bos: Ik wil dit en dat...
*Publiek geeft luid aplaus*
Balkenende: Op dat punt ben ik het wel met Bos eens
*Publiek zit luid te boeën*
pi_41614167
quote:
En profiteurs van de onmacht van allochtone vrouwen en de immobilitet van ouderen.

Jarenlang hebben zij in de vekiezingstijd verzorgings- en bejaardentehuizen afgestroopt om de oudjes een stemmachtiging te ontfutselen.

Bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen in Amsterdam stonden zij achter de ruggen van allochtone vrouwen paraat om voor hen het Pvda hokje rood te kleuren.

Er is geen partij perfect maar de acties van de Pvda zijn misselijkmakend.
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:54:23 #19
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_41615605
Het is wel vrij stupide om in het huidige medialandschap dit soort oproepen op je website te plaatsen

Magoed, er is volgens mij iemand webredacteur af, kan die mooi betaald gaan zitten klappen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:56:02 #20
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_41615650
quote:
Alle partijen doen dit soort dingen, alleen minder openlijk. Dus in jouw optiek zijn dat allemaal fascisten. En toch wel saillant dat een fascistoïde nitwit als jij dat nog immer als belediging ervaart. Vol van zelfhaat zeker? (niet onterecht overigens, maar daar niet van).

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:57:48 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_41615701
Best sneu inderdaad. Maar elke partij doet het. maak je daar maar geen illusies over.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_41615822
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:57 schreef jogy het volgende:
Best sneu inderdaad. Maar elke partij doet het. maak je daar maar geen illusies over.
Zeg dat nu niet, die mensen hebben het ultieme idee dat de partij waar zij voor zien niet aan manipulatie doet en het enkel die vieze voze gemene tegenstanders zijn die dat doen

Alhoewel, bij Matt Herben heb ik sterk het idee dat hij het doet zonder enig klapvee, blijkt dat die mensen dachten dat het ook goed was als ze gewoon achter hun beeldbuis zouden meejoelen en applaudiseren (en stiekem tussentijd toh overschakelen naar SBS6)
Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:06:27 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_41615935
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:02 schreef Stippel het volgende:
Zeg dat nu niet, die mensen hebben het ultieme idee dat de partij waar zij voor zien niet aan manipulatie doet en het enkel die vieze voze gemene tegenstanders zijn die dat doen

Alhoewel, bij Matt Herben heb ik sterk het idee dat hij het doet zonder enig klapvee, blijkt dat die mensen dachten dat het ook goed was als ze gewoon achter hun beeldbuis zouden meejoelen en applaudiseren (en stiekem tussentijd toh overschakelen naar SBS6)
Excuus, je hebt gelijk.

PvdA kan beter de PvdD gaan heten . Duivelaanbidders! !
Vrijheid
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:06:45 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_41615948
Ohnee, die is al bezet.
Vrijheid
pi_41616173
Heeft iemand bronnen dat dit ook bij andere partijen gebeurd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')