Nee hoor, tegen dit verderfelijke gedachtengoed kun je niet duidelijk genoeg zijn. Ik hoop dat andere journalisten ze ook tot de grond afmaken. . .quote:Op zondag 17 september 2006 14:26 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, het was beschamend hoe de twee heren zich als rebellerende pubers gedroegen tegenover hun eigen gasten.
Wat jij verderfelijk vindt, vindt niet iedereen verderfelijk. Hoe kun je jezelf als journalist serieus nemen als je een discussie voert op basis van subjectieve waardeoordelen? Je nodigt mensen uit. Mensen nemen de moeite om als gast naar je programma te komen en vervolgens kaffer je ze uit. Dat is journalistiek amateurisme. Journalistieke professionaliteit staat daarentegen in het teken van rede, argumentatie, volwassenheid, objectiviteit en respect voor degenen die je interviewt.quote:Op zondag 17 september 2006 14:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee hoor, tegen dit verderfelijke gedachtengoed kun je niet duidelijk genoeg zijn. Ik hoop dat andere journalisten ze ook tot de grond afmaken. . .
Vastellen dat praktiserende pedofie schade aan kindjes toebrengt vind ik erg verderfelijk. Het is raar als anderen dat niet verderfelijk vinden.... Het is nl algemeen bekend....quote:Op zondag 17 september 2006 14:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat jij verderfelijk vindt, vindt niet iedereen verderfelijk. Hoe kun je jezelf als journalist serieus nemen als je een discussie voert op basis van subjectieve waardeoordelen?
Als je daar als politicus niet tegen kan, dan hoor je niet thuis in de politiek. Als je niet tegen hitte kan, moet je niet in de keuken staan...quote:Je nodigt mensen uit. Mensen nemen de moeite om als gast naar je programma te komen en vervolgens kaffer je ze uit.
Ik zie zelden een journalistiek programma die aan al die voorwaarden voldoet....Helaas een gegeven. Maar P&W hadden beter een heel uur kunnen uittrekken voor hun alleen......Dit was idd wel wat haastwerk...quote:Dat is journalistiek amateurisme. Journalistieke professionaliteit staat daarentegen in het teken van rede, argumentatie, volwassenheid, objectiviteit en respect voor degenen die je interviewt.
Meen je dat nou?quote:Op zondag 17 september 2006 14:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee hoor, tegen dit verderfelijke gedachtengoed kun je niet duidelijk genoeg zijn. Ik hoop dat andere journalisten ze ook tot de grond afmaken. . .
Ja, ik ben nu ff niet genunceerd. Ik meen het echt. Die kinderen die het overkomt zijn voor hun leven beschadigd. Het heeft een zware impact op hun latere leven. Zowel op het gebied van persoonlijk als sociaal functioneren. En bij het aangaan van relaties....quote:
Dan nog is het een individueel subjectief waardeoordeel. Het ontkracht je eigen standpunt als je enkel vervalt in subjectieve termen, zoals verderfelijk en raar. Het lijkt erop alsof je in dat geval geen goede argumenten hebt. Als je het hebt over schade, dan moet je eens kijken naar je eigen levensstijl en wat dat voor gevolgen heeft, indirect en direct, voor de natuur en derden.quote:Op zondag 17 september 2006 14:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vastellen dat praktiserende pedofie schade aan kindjes toebrengt vind ik erg verderfelijk. Het is raar als anderen dat niet verderfelijk vinden.... Het is nl algemeen bekend....
Oh, maar ik had ook niet het idee dat de mannen van PNVD er niet tegen konden. Het is vooral een afgang voor de heren journalisten.quote:Op zondag 17 september 2006 14:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Als je daar als politicus niet tegen kan, dan hoor je niet thuis in de politiek. Als je niet tegen hitte kan, moet je niet in de keuken staan...
Mee eens.quote:Op zondag 17 september 2006 14:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zie zelden een journalistiek programma die aan al die voorwaarden voldoet....Helaas een gegeven. Maar P&W hadden beter een heel uur kunnen uittrekken voor hun alleen......Dit was idd wel wat haastwerk...
Ik ben het op alle punten wel zo'n beetje met je eens behalve met die opmerking over journalisten. Ik denk dat Pauw en Witteman eerder de sympathie neerleggen bij de pedo's door hun onprofessionele houding.quote:Op zondag 17 september 2006 14:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu ff niet genunceerd. Ik meen het echt. Die kinderen die het overkomt zijn voor hun leven beschadigd. Het heeft een zware impact op hun latere leven. Zowel op het gebied van persoonlijk als sociaal functioneren. En bij het aangaan van relaties....
De kinderen die het overkomt zijn niet wilsbekwaam als het gaat om actieve sexualiteit. Voor hun is het devastating voor hun latere leven....
Ik vind het wel zielig voor de pedofielen, ze kunnen er waarschijnlijk niets aan doen. Daarom raad ik hun aan om zich te laten behandelen als dat mogelijk is.....
een kind beschadigen kan niet en mag niet.
we moeten er alles aan doen om het te bestrijden.
Dit kunnen we gewoon niet goed praten..
Vandaar dat ik vind dat journalisten hun best iets duidelijk mogen maken......, al zijn er natuurlijk ook grenzen....
Ik ben benieuwd naar je reactie , maar moet nu weg...
Blij dat je terug bent, lang geleden...![]()
Dat vind ik van alledrie eigenlijk wel. Ze zijn niet zo heel erg weird en juist daarom moet je ze serieus nemen, of ze niet uitndoigen voor je programma. Maar Pauw maakte zich echt belachelijk.quote:Op zondag 17 september 2006 14:59 schreef FuifDuif het volgende:
Ad van den Berg, de oudste, vind ik overigens erg vriendelijk en bereidwillig tot discussie overkomen. Als hij spreekt komt hij veel aardiger over dan ik de indruk kreeg van die foto's van hem in zijn caravan.
Dat zeker. Maar we moeten ook vaststellen dat het bij deze partij niet om strafbare feiten gaat.quote:Op zondag 17 september 2006 15:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Men moet niet uit het oog verliezen dat pedofillie niet gelijk staat aan criminaliteit, er zijn daadwerkelijk mensen die lijden aan hun eigen lustgevoelens. Dát moet niet worden doodgezwegen, die mensen moeten worden geholpen!
Absoluut, de partij heeft ongetwijfeld het beste voort met volwassenen alswel kinderen, helaas voor hun is hun defenitie van hoe het moet gaan in nederland anders dan die van het overgrote deel van de nederlandersquote:Op zondag 17 september 2006 15:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar we moeten ook vaststellen dat het bij deze partij niet om strafbare feiten gaat.
Daarom snap ik de hysterie rond deze partij ook niet zo.quote:Op zondag 17 september 2006 15:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Absoluut, de partij heeft ongetwijfeld het beste voort met volwassenen alswel kinderen, helaas voor hun is hun defenitie van hoe het moet gaan in nederland anders dan die van het overgrote deel van de nederlanders
Dat zou idd wel een puik idee zijn. Daarna hopen dat een van de familie leden alsnog een mental breakdown krijgt en een grootschalige pedo-opruiming begint.quote:Op zondag 17 september 2006 11:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Doodzwijgen is een slecht idee imo. De media moet hun abjecte ideeen breed over het voetlicht brengen. Hoe meer des te beter. Documentaires uitzenden over slachtoffers van pedofilie. Laten zien wat het kinderen op latere leeftijd doet. Dat het hun leven van a tot z kan ruineren.
Verder journaliek onderzoek naar de handel en wandel van de drie "heren". Vb een Zembla dokumentaire. Ad heeft vroeger sex met kinderen gehad. Die kinderen opsporen en voor de camara proberen te krijgen......
Ik ook niet, maar je zult ook weten hoe hysterisch nederlanders kunnen reageren om iets wat ze niet kennen.quote:Op zondag 17 september 2006 15:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom snap ik de hysterie rond deze partij ook niet zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |