Whoeps, foutje idd. Thnx, sigme!quote:Op donderdag 7 september 2006 15:10 schreef sigme het volgende:
Kan van Baalen even herspeld worden?
Hans van Balen voor onderdompelen van gevangenen
Done.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:10 schreef sigme het volgende:
Kan van Baalen even herspeld worden?
Hans van Baalen voor onderdompelen van gevangenen
Samenvoegingsverzoek, merge request voor de Anglo-Saksische medelanders, is geplaatst.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:05 schreef NewOrder het volgende:
Gratis Kinderopvang
'gratis kinderopvang' is per definitie zot....
Gratis kinderopvang is al erg genoeg, maar om daar nou 2 topics voor te gebruiken lijkt me niet zinvol.
Tot over een week.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:12 schreef du_ke het volgende:
En worden er nog meer leden geroyeerd?
Anyone therequote:Op vrijdag 8 september 2006 10:20 schreef twentemeisje het volgende:
Beste modjes, kan 1 van jullie mijn TT veranderen? PcdA zoekt klapvee... moet natuurlijk zijn PvdA zoekt klapvee...
Ik zal even kijken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:42 schreef zakjapannertje het volgende:
mooie site voor in het Politieke Wegwijstopic, dagelijks verse politieke nieuws, inclusief polls, laatst vernieuwd, en een relatief makkelijk onthoudbare URL bovendien, http://www.politieknieuws.nl/
Nee.quote:Op maandag 11 september 2006 17:10 schreef Tikorev het volgende:
Kan iemand even deze beledigende offtopic reactie verwijderen:
De NOS op de bres voor moslimextremist.
Werkt erg storend voor de discussie steeds weer dit soort reacties tussendoor. Alvast bedankt.
Met 67 berichten per dag lijkt het me in jou geval wel nuttig om een algemene tax voor het aantal berichten in te voeren. Jij bent hét bewijs dat de kwaliteit lijdt onder kwantiteit...quote:Op maandag 11 september 2006 21:14 schreef SCH het volgende:
Kan er een tax komen voor het aantal Tikorev-topics waarin hij zijn complottheorieen over de NOS ontvouwt?
Dat vind ik nou niet zo vriendelijk...quote:
Maar wel duidelijkquote:Op maandag 11 september 2006 22:18 schreef Tikorev het volgende:
Dat vind ik nou niet zo vriendelijk...
Inderdaad. Offtopic geblaat en beledigen is tegenwoordig blijkbaar toegestaan. Goed om te weten...quote:
Het is een links complotquote:Op maandag 11 september 2006 23:55 schreef Tikorev het volgende:
Inderdaad. Offtopic geblaat en beledigen is tegenwoordig blijkbaar toegestaan. Goed om te weten...
En ik had nog welquote:Op maandag 11 september 2006 22:18 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niet zo vriendelijk...
Er is niets mis met die post.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:50 schreef dVTB het volgende:
Ik doe mijn beklag over deze post van SeLang:
Peiling: CDA zit PvdA op de hielen
Mijn bezwaren heb ik een paar berichten verderop al toegelicht. De onophoudelijke stroom topics over 'linksen' die SeLang opent (zie ook Welke linksen hebben de samenleving het meeste geld gekost ? ) is al storend, maar je kunt ook te ver doorslaan. SeLang heeft hier een breed podium om ongestoord en ongelimiteerd zijn walging kenbaar te maken over alles dat links is, maar de suggestie wekken dat de PNVD in het rijtje PvdA, SP en GroenLinks thuishoort, vind ik echt een brug te ver.
Dat is ook een lezingquote:Op donderdag 14 september 2006 14:47 schreef Napalm het volgende:
Taalkundige sterke TS die door de domme forum-software beperkt wordt bedoel je?
Blijkbaar is het niet zo'n onmogelijk teken als je denkt.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:12 schreef sigme het volgende:
Een of andere domme TS heeft een onmogelijk teken ingevoerd in de TT:
Lijsttrekkersenquete: stel jouw vraag hier!
Is er misschien een modje die het naar behoren kan invoeren?
Ik denk dat er wel weer een wegwijs sticky topic komt met alle relevante links over de verkiezingen zoals bij elke verkiezing:quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:10 schreef ErikT het volgende:
Hoi!
Kan er een sticky topic komen, waarin je niet kan posten, maar waarin alle partijprogramma's op een rijtje staan?
Dan kan iedereen daar vandaan stukjes kopiëren en gebruiken in discussies. Bovendien kan je elkaar dan wijzen op delen van partijprogramma's, kan je snel en makkelijk de programma's vergelijken en, logisch, je kan ze ook allemaal eens lezen.
Heeft ABSOLUUT niks te maken met allochtonenhaat. Sterker nog, ik heb respect voor die vrouw. Haar CV ziet er prima uit en ze heeft zichzelf terecht omhoog gewerkt. ECHTER, ik vraag me af of mensen die niet in Nederland zijn geboren kabinetsfuncties moeten bekleden. Ik vind zo'n discussie vrij normaal: in Amerika mag Arnold Schwarzenegger bijvoorbeeld geen president worden omdat hij in Oostenrijk geboren is. Dus waarom die discussie niet over Nederland.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:11 schreef Aoristus het volgende:
zijn dit soort generaliserende topics geoorloofd? Turk op nummero 2 lijst PvdA
Ik vind het grenzen aan allochtonenhaat of tenminste suggereren aan vingerwijzen
?quote:Is dit een poging om de allochtoonse kiezer aan te trekken zodat de PvdA toch bekend gaat staan als de Partij van de Allochtonen? Of vinden jullie dit een goede stap van Wouter Bos
Een mening kan toch zijn dat Wouter Bos door deze zet een groot deel van de allochtoonse bevolking voor zijn partij wint? Ik zie niet in wat hier mis aan is. Bovendien is het in vraagvorm gesteld, dus je kunt altijd nog een antwoord bieden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:18 schreef Aoristus het volgende:
hier staat toch echt wat anders, makker:
[..]
?
Iemand die in Indonesie is geboren mag geen minister worden ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:17 schreef Dirktator het volgende:
. ECHTER, ik vraag me af of mensen die niet in Nederland zijn geboren kabinetsfuncties moeten bekleden. Ik vind zo'n discussie vrij normaal:
Ik zal even zien.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:11 schreef Aoristus het volgende:
zijn dit soort generaliserende topics geoorloofd? Turk op nummero 2 lijst PvdA
Ik vind het grenzen aan allochtonenhaat of tenminste suggereren aan vingerwijzen
Thanksquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:51 schreef Sidekick het volgende:
Ik denk dat het topic bestaansrecht heeft, hoewel de definitieverschuiving van de Nederlandse nationaliteit hier niet thuishoort.
dus je doet weer geen reetquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:51 schreef Sidekick het volgende:
Ik denk dat het topic bestaansrecht heeft, hoewel de definitieverschuiving van de Nederlandse nationaliteit hier niet thuishoort.
Dat is mijn taakomschrijving.quote:
quote:Op woensdag 7 april 2004 09:31 schreef Elgigante het volgende:
Nou Sidekick,
Ik hoop dat je niet al te vaak in actie moet komen in je nieuwe 'functie'. klinkt tegenstrijdig, maar het lijkt me wel het beste.
De topictitel klopt niet en is stigmatiserend. Nebahat Albayrak is een Nederlandse, anders had ze niet eens in de Tweede Kamer kunnen zitten. Kan de titel wellicht gewijzigd worden in "Nederlandse op nummero 2 lijst PvdA"?quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:51 schreef Sidekick het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |