Whoeps, foutje idd. Thnx, sigme!quote:Op donderdag 7 september 2006 15:10 schreef sigme het volgende:
Kan van Baalen even herspeld worden?
Hans van Balen voor onderdompelen van gevangenen
Done.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:10 schreef sigme het volgende:
Kan van Baalen even herspeld worden?
Hans van Baalen voor onderdompelen van gevangenen
Samenvoegingsverzoek, merge request voor de Anglo-Saksische medelanders, is geplaatst.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:05 schreef NewOrder het volgende:
Gratis Kinderopvang
'gratis kinderopvang' is per definitie zot....
Gratis kinderopvang is al erg genoeg, maar om daar nou 2 topics voor te gebruiken lijkt me niet zinvol.
Tot over een week.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:12 schreef du_ke het volgende:
En worden er nog meer leden geroyeerd?
Anyone therequote:Op vrijdag 8 september 2006 10:20 schreef twentemeisje het volgende:
Beste modjes, kan 1 van jullie mijn TT veranderen? PcdA zoekt klapvee... moet natuurlijk zijn PvdA zoekt klapvee...
Ik zal even kijken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:42 schreef zakjapannertje het volgende:
mooie site voor in het Politieke Wegwijstopic, dagelijks verse politieke nieuws, inclusief polls, laatst vernieuwd, en een relatief makkelijk onthoudbare URL bovendien, http://www.politieknieuws.nl/
Nee.quote:Op maandag 11 september 2006 17:10 schreef Tikorev het volgende:
Kan iemand even deze beledigende offtopic reactie verwijderen:
De NOS op de bres voor moslimextremist.
Werkt erg storend voor de discussie steeds weer dit soort reacties tussendoor. Alvast bedankt.
Met 67 berichten per dag lijkt het me in jou geval wel nuttig om een algemene tax voor het aantal berichten in te voeren. Jij bent hét bewijs dat de kwaliteit lijdt onder kwantiteit...quote:Op maandag 11 september 2006 21:14 schreef SCH het volgende:
Kan er een tax komen voor het aantal Tikorev-topics waarin hij zijn complottheorieen over de NOS ontvouwt?
Dat vind ik nou niet zo vriendelijk...quote:
Maar wel duidelijkquote:Op maandag 11 september 2006 22:18 schreef Tikorev het volgende:
Dat vind ik nou niet zo vriendelijk...
Inderdaad. Offtopic geblaat en beledigen is tegenwoordig blijkbaar toegestaan. Goed om te weten...quote:
Het is een links complotquote:Op maandag 11 september 2006 23:55 schreef Tikorev het volgende:
Inderdaad. Offtopic geblaat en beledigen is tegenwoordig blijkbaar toegestaan. Goed om te weten...
En ik had nog welquote:Op maandag 11 september 2006 22:18 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niet zo vriendelijk...
Er is niets mis met die post.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:50 schreef dVTB het volgende:
Ik doe mijn beklag over deze post van SeLang:
Peiling: CDA zit PvdA op de hielen
Mijn bezwaren heb ik een paar berichten verderop al toegelicht. De onophoudelijke stroom topics over 'linksen' die SeLang opent (zie ook Welke linksen hebben de samenleving het meeste geld gekost ? ) is al storend, maar je kunt ook te ver doorslaan. SeLang heeft hier een breed podium om ongestoord en ongelimiteerd zijn walging kenbaar te maken over alles dat links is, maar de suggestie wekken dat de PNVD in het rijtje PvdA, SP en GroenLinks thuishoort, vind ik echt een brug te ver.
Dat is ook een lezingquote:Op donderdag 14 september 2006 14:47 schreef Napalm het volgende:
Taalkundige sterke TS die door de domme forum-software beperkt wordt bedoel je?
Blijkbaar is het niet zo'n onmogelijk teken als je denkt.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:12 schreef sigme het volgende:
Een of andere domme TS heeft een onmogelijk teken ingevoerd in de TT:
Lijsttrekkersenquete: stel jouw vraag hier!
Is er misschien een modje die het naar behoren kan invoeren?
Ik denk dat er wel weer een wegwijs sticky topic komt met alle relevante links over de verkiezingen zoals bij elke verkiezing:quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:10 schreef ErikT het volgende:
Hoi!
Kan er een sticky topic komen, waarin je niet kan posten, maar waarin alle partijprogramma's op een rijtje staan?
Dan kan iedereen daar vandaan stukjes kopiëren en gebruiken in discussies. Bovendien kan je elkaar dan wijzen op delen van partijprogramma's, kan je snel en makkelijk de programma's vergelijken en, logisch, je kan ze ook allemaal eens lezen.
Heeft ABSOLUUT niks te maken met allochtonenhaat. Sterker nog, ik heb respect voor die vrouw. Haar CV ziet er prima uit en ze heeft zichzelf terecht omhoog gewerkt. ECHTER, ik vraag me af of mensen die niet in Nederland zijn geboren kabinetsfuncties moeten bekleden. Ik vind zo'n discussie vrij normaal: in Amerika mag Arnold Schwarzenegger bijvoorbeeld geen president worden omdat hij in Oostenrijk geboren is. Dus waarom die discussie niet over Nederland.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:11 schreef Aoristus het volgende:
zijn dit soort generaliserende topics geoorloofd? Turk op nummero 2 lijst PvdA
Ik vind het grenzen aan allochtonenhaat of tenminste suggereren aan vingerwijzen
?quote:Is dit een poging om de allochtoonse kiezer aan te trekken zodat de PvdA toch bekend gaat staan als de Partij van de Allochtonen? Of vinden jullie dit een goede stap van Wouter Bos
Een mening kan toch zijn dat Wouter Bos door deze zet een groot deel van de allochtoonse bevolking voor zijn partij wint? Ik zie niet in wat hier mis aan is. Bovendien is het in vraagvorm gesteld, dus je kunt altijd nog een antwoord bieden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:18 schreef Aoristus het volgende:
hier staat toch echt wat anders, makker:
[..]
?
Iemand die in Indonesie is geboren mag geen minister worden ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:17 schreef Dirktator het volgende:
. ECHTER, ik vraag me af of mensen die niet in Nederland zijn geboren kabinetsfuncties moeten bekleden. Ik vind zo'n discussie vrij normaal:
Ik zal even zien.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:11 schreef Aoristus het volgende:
zijn dit soort generaliserende topics geoorloofd? Turk op nummero 2 lijst PvdA
Ik vind het grenzen aan allochtonenhaat of tenminste suggereren aan vingerwijzen
Thanksquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:51 schreef Sidekick het volgende:
Ik denk dat het topic bestaansrecht heeft, hoewel de definitieverschuiving van de Nederlandse nationaliteit hier niet thuishoort.
dus je doet weer geen reetquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:51 schreef Sidekick het volgende:
Ik denk dat het topic bestaansrecht heeft, hoewel de definitieverschuiving van de Nederlandse nationaliteit hier niet thuishoort.
Dat is mijn taakomschrijving.quote:
quote:Op woensdag 7 april 2004 09:31 schreef Elgigante het volgende:
Nou Sidekick,
Ik hoop dat je niet al te vaak in actie moet komen in je nieuwe 'functie'. klinkt tegenstrijdig, maar het lijkt me wel het beste.
De topictitel klopt niet en is stigmatiserend. Nebahat Albayrak is een Nederlandse, anders had ze niet eens in de Tweede Kamer kunnen zitten. Kan de titel wellicht gewijzigd worden in "Nederlandse op nummero 2 lijst PvdA"?quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:51 schreef Sidekick het volgende:
Goeie suggestie.quote:Op zondag 17 september 2006 12:35 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
De topictitel klopt niet en is stigmatiserend. Nebahat Albayrak is een Nederlandse, anders had ze niet eens in de Tweede Kamer kunnen zitten. Kan de titel wellicht gewijzigd worden in "Nederlandse op nummero 2 lijst PvdA"?
Of anders "Allochtoon op nummero 2 lijst PvdA".
En waar heb je het dan precies over SCH? Wat is er mis aan mijn houding?quote:Op zondag 17 september 2006 14:37 schreef SCH het volgende:
Misschien is het goed om achter de schermen met Martijn77 eens zijn houding in POL door te nemen. Ik ben duidelijk niet de enige die me nogal aan hem stoort.
Dat heb ik je uitgelegd maar je kan er niet mee overweg vandaar dat ik het aan de moderators voorleg!quote:Op zondag 17 september 2006 21:55 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En waar heb je het dan precies over SCH? Wat is er mis aan mijn houding?
quote:Op zondag 17 september 2006 14:18 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat je voortaan wat op je postings wilt letten. Je hebt als blauwe een verantwoordelijkheid en de denigrerende toon waarop je over anderen spreekt is bij tijd en wijle echt stuitend.
Dit topic is als FB voor de moderators bedoeld. Mail me maar.quote:Op zondag 17 september 2006 22:04 schreef Martijn_77 het volgende:
Dan wil ik graag een verdere toelichting op deze post
[..]
Ben ik nu in een keer geen Moderator meer?quote:Op zondag 17 september 2006 22:05 schreef SCH het volgende:
Dit topic is als FB voor de moderators bedoeld. Mail me maar.
En je rekent mij wel aan dat ik een blauwe ben? Snap je echt niet.quote:Op zondag 17 september 2006 22:08 schreef SCH het volgende:
Niet in POL inderdaad.
Als blauwe hoor je je ook buiten je eigen subforum een beetje te gedragen lijkt mij. Door je kleur heb je toch een voorbeeldfunctie.quote:Op zondag 17 september 2006 22:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En je rekent mij wel aan dat ik een blauwe ben? Snap je echt niet.
Volgens mij ben je buiten je iegen sub forum vooral op de eerste plaats userquote:Op zondag 17 september 2006 22:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als blauwe hoor je je ook buiten je eigen subforum een beetje te gedragen lijkt mij. Door je kleur heb je toch een voorbeeldfunctie.
Dat weet ik niet. Lijkt me dat je uit je functie je als user ook een beetje zou moeten gedragen. je zou toch een voorbeeldfunctie moeten hebben.quote:Op zondag 17 september 2006 22:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je buiten je iegen sub forum vooral op de eerste plaats user![]()
Maar ook als user dien je je te gedragen.quote:Op zondag 17 september 2006 22:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je buiten je iegen sub forum vooral op de eerste plaats user![]()
Dat is nogal lastig te zien als je niet op FOK zit.quote:Op maandag 18 september 2006 15:23 schreef du_ke het volgende:
gaat deze nog een keer dicht? Schoolboeken te links? erg dubbel namelijk.
Als de mods de discussies van de afgelopen dagen een beetje volgen, wat ik aanneem, dan zien ze het vanzelfquote:Op maandag 18 september 2006 16:21 schreef sizzler het volgende:
[..]
Maar ook als user dien je je te gedragen.![]()
Overigens ben ik wel benieuwd naar de onderbouwing van du_ke en SCH. Als die zich ergens aan storen dan is het toch een kleine moeite de betreffende posts hier aan te halen. Ook handiger voor de mods dan alleen een algemene opmerking omdat die nu moeten gissen naar de ware toedracht.
Dat is wel heel erg makelijk hequote:Op maandag 18 september 2006 17:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Als de mods de discussies van de afgelopen dagen een beetje volgen, wat ik aanneem, dan zien ze het vanzelf
Nee hoor, dat is helemaal niet makkelijk. Het is best vervelend om hier over je te moeten posten. Je bent al eerder attent gemaakt op je vervelende gedrag en het feit dat je ook moderator bent. Je post op een vervelende manier en je bent naast user nou eenmaal ook moderator, dat heb je in acht te nemen. Je beledigt mensen, je post op een vervelende semi-racistische manier en je zuigt en trollt met je voortdurende onelinerige anti-PvdA posts die een normale discussie in de weg staan. Ik hoop dat je vanaf nu je leven wat gaat beteren. Dat komt iedereen ten goede. Dank u.quote:Op maandag 18 september 2006 18:52 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg makelijk he![]()
Wat heeft Moderator zijn met mijn mening in POL te maken? Ik ben geen POL mod en als user heb ik gewoon recht op het verkondigen van mijn mening in POL ook al strookt die niet met die van jou.quote:Op maandag 18 september 2006 20:14 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, dat is helemaal niet makkelijk. Het is best vervelend om hier over je te moeten posten. Je bent al eerder attent gemaakt op je vervelende gedrag en het feit dat je ook moderator bent. Je post op een vervelende manier en je bent naast user nou eenmaal ook moderator, dat heb je in acht te nemen. Je beledigt mensen, je post op een vervelende semi-racistische manier en je zuigt en trollt met je voortdurende onelinerige anti-PvdA posts die een normale discussie in de weg staan. Ik hoop dat je vanaf nu je leven wat gaat beteren. Dat komt iedereen ten goede. Dank u.
Het gaat niet om je mening. Het gaat om je manier van posten.quote:Op maandag 18 september 2006 20:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat heeft Moderator zijn met mijn mening in POL te maken? Ik ben geen POL mod en als user heb ik gewoon recht op het verkondigen van mijn mening in POL ook al strookt die niet met die van jou.
quote:Ik zal critischer kijken naar mijn manier van posten
Dan heb je dat postgedrag ook niet nodig. Bijvoorbeeld in het topic over Albayrak.quote:En graag had ik toch enkele voorbeelden van de semi-racistische manier van posten gehad want dat vind ik nog al een zware beschuldiging. Ik heb namelijk absoluut geen hekel aan buitenlanders.
Kom nu eens met harde bewijzen ipv het gedraaikont over mijn posts. Je beweert een hoop en je laat laat niets zien.quote:Op maandag 18 september 2006 20:33 schreef SCH het volgende:
Dan heb je dat postgedrag ook niet nodig. Bijvoorbeeld in het topic over Albayrak.
Misschien.quote:Op maandag 18 september 2006 19:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zou Rachid soms iets te maken hebben met een bepaalde site?
Ik heb het aangegeven, ik ga hier niet allemaal losse posts uit hun context trekken. De mods weten voldoende en zullen je wel wat strenger in de gaten houden en zelf heb je ook aangegeven kritischer naar je posts te kijken dus het is prima zo!!!quote:Op maandag 18 september 2006 21:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Kom nu eens met harde bewijzen ipv het gedraaikont over mijn posts. Je beweert een hoop en je laat laat niets zien.
Laat maar ik zal de wijste zijnquote:Op maandag 18 september 2006 21:42 schreef SCH het volgende:
Ik heb het aangegeven, ik ga hier niet allemaal losse posts uit hun context trekken. De mods weten voldoende en zullen je wel wat strenger in de gaten houden en zelf heb je ook aangegeven kritischer naar je posts te kijken dus het is prima zo!!!
Nu nog in de topics!!!quote:Op maandag 18 september 2006 21:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Laat maar ik zal de wijste zijn![]()
In dit geval lijkt het me logisch dat Martijn_77 de spreekwoordelijke heks is, maar gezien de vrouwelijk vorm kan ik me voorstellen dat je je door dit predicaat aangesproken voelt.quote:Op maandag 18 september 2006 22:03 schreef SCH het volgende:
Wie is de heks?
Ik heb maar weinig met vrouwelijke vormen, dat had je kunnen weten gekkiequote:Op maandag 18 september 2006 22:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
In dit geval lijkt het me logisch dat Martijn_77 de spreekwoordelijke heks is, maar gezien de vrouwelijk vorm kan ik me voorstellen dat je je door dit predicaat aangesproken voelt.
Zo ook dat getal van 26.000 ...quote:Op woensdag 20 september 2006 10:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bos: 26.000 economische vluchtelingen meteen naturaliseren
Het woordje "economische" wordt Bos in de mond gelegd door TS. Kan dat er uit? Nergens in de bron (FP+AD) is het terug te vinden.
En zijn dit soort posts gewenst? Bos: 26.000 economische vluchtelingen meteen naturaliserenquote:
Je kan die post toch makkelijk op inhoud onderuit halen?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
En zijn dit soort posts gewenst? Bos: 26.000 economische vluchtelingen meteen naturaliseren
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kan die post toch makkelijk op inhoud onderuit halen?
Ik leg het Bos niet in de mond. Het is een feit dat het geen politieke vluchtelingen zijn want anders hadden ze wel een verblijfsvergunning gekregen. Het woord "economische" is dus een wezelijk onderdeel van de discussie omdat dat het in mijn ogen een absurd besluit maakt.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het woordje "economische" wordt Bos in de mond gelegd door TS. Kan dat er uit? Nergens in de bron (FP+AD) is het terug te vinden.
Waar staat dat topic dan?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:13 schreef SCH het volgende:
Debat Schipholbrand ergert De Geus - er is net vanochtend een topic over de Schipholbrand geopend, beter centraal houden - het wordt het thema van de komende dagen.
Dat iemand uberhaubt met dat soort onzin aan komt zetten vind ik al behoorlijk min..quote:Op woensdag 20 september 2006 12:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kan die post toch makkelijk op inhoud onderuit halen?
Een topic over of Donner gaat aftreden is een hele andere dan over de toon van de discussie. Als ik in jou topic was begonnen over de toon van de discussie had je hier zitten klagen dat ik offtopic bezig was in je discussie.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:18 schreef SCH het volgende:
Gaat Donner aftreden na het rapport van Pieter?
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:15 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik leg het Bos niet in de mond.
Hoe noem je het als je iemands naam+dubbele punt laat volgen door een uitspraak? Dan is het toch net alsof Bos dat gezegd heeft.quote:Bos : 26.000 economische vluchtelingen meteen naturaliseren
Huh? Het is toch veel beter om 1 Schipholbrand topic te hebben dan nu over iedere opmerking een apart topic te openen. Dat wordt dan nog feest de komende dagen.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:27 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Een topic over of Donner gaat aftreden is een hele andere dan over de toon van de discussie. Als ik in jou topic was begonnen over de toon van de discussie had je hier zitten klagen dat ik offtopic bezig was in je discussie.
Het staat niet tussen haken dus is het geen citaat. Het is een idee. En het zijn nu eenmaal economische vluchtelingen want anders hadden ze wel een verblijfsvergunning gekregen.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hoe noem je het als je iemands naam+dubbele punt laat volgen door een uitspraak? Dan is het toch net alsof Bos dat gezegd heeft.
Jij bent anders de voornaamste opener van dit soort topics:quote:Op woensdag 20 september 2006 13:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Huh? Het is toch veel beter om 1 Schipholbrand topic te hebben dan nu over iedere opmerking een apart topic te openen.
Die anderen mogen dicht.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:34 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Jij bent anders de voornaamste opener van dit soort topics:
Hebben we dan niks geleerd van de Schipholbrand?
Bewaarders Schipholbrand verdacht van dood door schuld
Gaat Donner aftreden na het rapport van Pieter?
Eén centraal topic is prima, maar dan moeten deze ook allemaal dicht. Want anders wordt er weer gezeurd als er naar aanleiding van de Schipholbrand over zaken wordt gediscussiëerd die afwijken van de topictitel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |