abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 september 2006 @ 13:48:57 #51
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_41887209
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:33 schreef Floripas het volgende:

[..]

Door hogere uitkeringen en lonen ook.
Nee, door hoge uitkeringen en lonen worden mensen lui en komt de arbeids productiviteit in het gedrang en dat is slecht voor de economie.

De uitkeringen moet laag zijn want hoe meer mensen er werken hoe beter dat voor de economie is. En de lonen moeten ook niet te hoog zijn wat dat is slecht voor de concurrentie positie van Nederland.

Dat hogere uitkeringen en lonen goed zijn voor Nederland is een stokpaardje van Links wat elke economische onderbouwing mist.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_41887269
Jij komt zeker echt uit zo'n VVD-nest Martijn77, nooit echt tegengeslagen gehad in het leven.
pi_41887564
De uitkeringen moeten mijn inziens zeker niet omhoog. Ik vind ze hoog genoeg.
  zondag 17 september 2006 @ 13:59:05 #54
130955 Floripas
Blast from the past
pi_41887621
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:48 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Nee, door hoge uitkeringen en lonen worden mensen lui en komt de arbeids productiviteit in het gedrang en dat is slecht voor de economie.

De uitkeringen moet laag zijn want hoe meer mensen er werken hoe beter dat voor de economie is. En de lonen moeten ook niet te hoog zijn wat dat is slecht voor de concurrentie positie van Nederland.

Dat hogere uitkeringen en lonen goed zijn voor Nederland is een stokpaardje van Links wat elke economische onderbouwing mist.
Daar had ik het niet over, ik had het over je Keynesiaanse denkmodel.
Wat denk je dat de opgedreven grondprijs dankzij de HRA met onze concurrentiepositie doet?
  zondag 17 september 2006 @ 14:02:08 #55
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_41887707
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:50 schreef SCH het volgende:
Jij komt zeker echt uit zo'n VVD-nest Martijn77, nooit echt tegengeslagen gehad in het leven.
En dat kun jij constateren van achter je PC SCH . Ben je helderziend of zo?
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:59 schreef Floripas het volgende:
Daar had ik het niet over, ik had het over je Keynesiaanse denkmodel.
Wat denk je dat de opgedreven grondprijs dankzij de HRA met onze concurrentiepositie doet?
Minder dan die hoge lonen en uitkeringen doen. Daarnaast is onroerend goed een goede beleging en dat is ook weer goed voor de economie.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 17 september 2006 @ 14:09:42 #56
130955 Floripas
Blast from the past
pi_41887997
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Minder dan die hoge lonen en uitkeringen doen. Daarnaast is onroerend goed een goede beleging en dat is ook weer goed voor de economie.
Ten eerste: van een hogere grondprijs in totaal worden de beleggers niet beter.
Ten tweede: veel van wat we consumeren maken we hier ook. Met andere woorden, betere koopkracht zorgt ook voor meer consumptie. Dat gaat niet één op één op, vanwege concurrentiepositie etc., maar een opstuwend effect heeft het wel.
Ten derde: de HRA is nu het sponseren van banken.
pi_41888009
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:02 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

En dat kun jij constateren van achter je PC SCH . Ben je helderziend of zo?
Het is een vraag. Je antwoord spreekt boekdelen.
  zondag 17 september 2006 @ 14:12:36 #58
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_41888084
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:09 schreef SCH het volgende:
Het is een vraag. Je antwoord spreekt boekdelen.
En vraag sluit je meestal of met een vraagteken En daarnaast zou ik dan toch iets aan je mensenkennis doen. Want ik kan je verzekeren dat ik niet uit een VVD nest kom en keihard heb moeten werken voor mijn eigen geld enzo.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_41888123
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:12 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

En vraag sluit je meestal of met een vraagteken En daarnaast zou ik dan toch iets aan je mensenkennis doen. Want ik kan je verzekeren dat ik niet uit een VVD nest kom en keihard heb moeten werken voor mijn eigen geld enzo.
Kom je uit een arm milieu?
Heb je wel eens een ziekte gehad waardoor je meer dan enkele weken niet kon werken?
Enz. enz.
  zondag 17 september 2006 @ 14:16:23 #60
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_41888203
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:13 schreef SCH het volgende:
Kom je uit een arm milieu?
Heb je wel eens een ziekte gehad waardoor je meer dan enkele weken niet kon werken?
Enz. enz.
Dat gaat wel erg off topic maar neem maar van mij aan dat ik niet uit een VVD nest kom en ik ook de nodige tegenslagen heb gekend.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_41888276
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:16 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Dat gaat wel erg off topic maar neem maar van mij aan dat ik niet uit een VVD nest kom en ik ook de nodige tegenslagen heb gekend.
Het is geenszins off-topic. Je geeft zoveel blijk van afkeer van mensen die het wat minder getroffen hebben dan jij dat het juist heel relevant is.

Ik neem aan dat je tegenslagen er uit bestaan dat je BMW een keer autopech had.

Ik hoop dat je voortaan wat op je postings wilt letten. Je hebt als blauwe een verantwoordelijkheid en de denigrerende toon waarop je over anderen spreekt is bij tijd en wijle echt stuitend.
  zondag 17 september 2006 @ 14:20:37 #62
130955 Floripas
Blast from the past
pi_41888334
Dit topic kan eigenlijk net zo goed dicht. Het is nu wel afdoende aangetoond dat het is gebaseerd op aanstelleritis van de Elsevier.
pi_41888361
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:20 schreef Floripas het volgende:
Dit topic kan eigenlijk net zo goed dicht. Het is nu wel afdoende aangetoond dat het is gebaseerd op aanstelleritis van de Elsevier.
  zondag 17 september 2006 @ 14:31:53 #64
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_41888681
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:18 schreef SCH het volgende:
Het is geenszins off-topic. Je geeft zoveel blijk van afkeer van mensen die het wat minder getroffen hebben dan jij dat het juist heel relevant is.
Dat is wel off topic want dit topic gaat over wat Elsevier beweerd en daar reageer ik op jij trekt dit off topic door op mij persoonlijk door te gaan.
quote:
Ik neem aan dat je tegenslagen er uit bestaan dat je BMW een keer autopech had.
Dat is jouw kortzichte en generaliserende mening. Net of alle mensen die voor de VVD stemmen een BMW rijden en nooit tegenslag gekend hebben
quote:
Ik hoop dat je voortaan wat op je postings wilt letten. Je hebt als blauwe een verantwoordelijkheid en de denigrerende toon waarop je over anderen spreekt is bij tijd en wijle echt stuitend.
Dus omdat ik blauw ben mag ik van jou niet voor mijn mening uitkomen? Een mod is op de eerste plaats ook gewoon een user hoor. En op dat denigerende moet jij dan ook zeker eens letten want jij kan daar ook wat van.

O,ja dit is de laatste off topic post ik plaats.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 17 september 2006 @ 14:32:49 #65
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_41888715
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:20 schreef Floripas het volgende:
Dat vind ik persoonlijk wel erg kort door de bocht. Waar baseer je dit op?
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 17 september 2006 @ 14:33:56 #66
130955 Floripas
Blast from the past
pi_41888747
[quote]Op zondag 17 september 2006 14:31 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Dat is wel off topic want dit topic gaat over wat Elsevier beweerd en daar reageer ik op jij trekt dit off topic door op mij persoonlijk door te gaan.
[..][quote]
Jij reageert helemaal niet meer inhoudelijk, dus je wilt het topic gewoon verbaggeren. Als je dit soort dingen niet wil, negeer het dan gewoon.
  zondag 17 september 2006 @ 14:35:35 #67
130955 Floripas
Blast from the past
pi_41888797
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:32 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

[Elsevier] De 10 Haagse taboes
Op Floripas. Dat zouden meer mensen moeten doen.
pi_41888800
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:32 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Je kunt dagelijks in de media zien en horen dat de opgesomde punten geen taboe zijn. Moet je eens doen, een krant lezen.
pi_41888801
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:31 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Mensen die heel makkelijk praten over ziektes en mensen met uitkeringen hebben vaak niet zoveel op dat gebied meegemaakt, dat is evident.
quote:
Dat is jouw kortzichte en generaliserende mening. Net of alle mensen die voor de VVD stemmen een BMW rijden en nooit tegenslag gekend hebben
Daar valt zeker wel een parallel te trekken inderdaad.
quote:
Dus omdat ik blauw ben mag ik van jou niet voor mijn mening uitkomen? Een mod is op de eerste plaats ook gewoon een user hoor. En op dat denigerende moet jij dan ook zeker eens letten want jij kan daar ook wat van.
Je mag wel een mening hebben maar je zou iets meer een voorbeeld moeten zijn als het gaat om het plaatsen van inhoudelijke posts in plaats van je eeuwige one liners richting de PvdA en je racistisch getinte posts.
  zondag 17 september 2006 @ 14:37:50 #70
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_41888876
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:33 schreef Floripas het volgende:
[quote]Op zondag 17 september 2006 14:31 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

[..][quote]
Jij reageert helemaal niet meer inhoudelijk, dus je wilt het topic gewoon verbaggeren. Als je dit soort dingen niet wil, negeer het dan gewoon.
Soory, maar mijn eerst reactie was gewoon on topic net als de tweede alleen SCH begint het op het persoonlijke te trekken
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')