Dat mag best in twijfel getrokken worden. Het is nogal kortzichtig om te stellen dat puur om dat'ie er als een playmobil-poppetje uitziet hij wel andere kwaliteiten zal hebben. Volgens mij is'ie ook dom.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:38 schreef Genverbrander het volgende:
Intelligent istie ongetwijfeld,
Nou hij heeft wel een aardige academische carriere meen ik, dus echt dom zal ie niet zijn. Maar je hebt idd vele manieren van intelligentie, en hij mist er flink wat.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:48 schreef knowall het volgende:
[..]
Dat mag best in twijfel getrokken worden. Het is nogal kortzichtig om te stellen dat puur om dat'ie er als een playmobil poppetje uitziet hij wel andere kwaliteiten zal hebben. Volgens mij is'ie ook dom.
Dat doet me denken aan deze beruchte prent:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:48 schreef knowall het volgende:
[..]
Dat mag best in twijfel getrokken worden. Het is nogal kortzichtig om te stellen dat puur om dat'ie er als een playmobil-poppetje uitziet hij wel andere kwaliteiten zal hebben. Volgens mij is'ie ook dom.
Dat hebben er wel meer in Den Haag. Toch zou ik zo snel geen opvallend intelligente actie/uitspraak van JP kunnen benoemen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:49 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Nou hij heeft wel een aardige academische carriere meen ik, dus echt dom zal ie niet zijn.
Zekers. En Connie Breukhoven schijnt daaretentegen ENORM slim te zijn, hadden we die daar beter neer kunnen zetten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:48 schreef knowall het volgende:
[..]
Dat mag best in twijfel getrokken worden. Het is nogal kortzichtig om te stellen dat puur om dat'ie er als een playmobil-poppetje uitziet hij wel andere kwaliteiten zal hebben. Volgens mij is'ie ook dom.
Ach, het zou mijn eerste keus niet geweest zijn, maar vergeleken met JP is Connie inderdaad wel een vooruitgang, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Zekers. En Connie Breukhoven schijnt daaretentegen ENORM slim te zijn, hadden we die daar beter neer kunnen zetten.
Ik zou er niet raar van staan te kijken als de associatie met Harry Potter in het begin door zijn campagneteam al gelegd is. Harry Potter -> lijkt op Balky, Harry komt in de film slim over, Balky dus ook. Kaching.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:48 schreef knowall het volgende:
[..]
Ze heeft iig twee pluspunten ivm Balkie.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:20 schreef knowall het volgende:
[..]
Ach, het zou mijn eerste keus niet geweest zijn, maar vergeleken met JP is Connie inderdaad wel een vooruitgang, daar heb je gelijk in.
Wanneer was je wel Balkenende-fan dan? Wat ik lees is dat je hem in 2002 niet capabel achtte voor het premierschap, en nu ook niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:38 schreef Genverbrander het volgende:
Wie heeft dat ook? Eigenlijk moet je van oudsher en van huis uit weinig hebben van het CDA, een verzameling grijze fatsoensrakkers met den bijbel. Na de memorabele verkiezingen in 2002 komt dan ineens JPB uit de hoge hoed getoverd. Eerste indruk is: wat een schooljongetje. Intelligent istie ongetwijfeld, maar of hij nou de aangewezen persoon is om ons land moet redden van de definitive ondergang.......
En ziet allen, na een x aantal jaren verder (en ongetwijfeld vele tevergeefse mediacursussen), blijken al je vrezen werkelijkheid te zijn geworden.
Ja, die gedachtenkronkel van Genverbrander loopt doodquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:03 schreef freako het volgende:
[..]
Wanneer was je wel Balkenende-fan dan? Wat ik lees is dat je hem in 2002 niet capabel achtte voor het premierschap, en nu ook niet.
Ik zie hetquote:Op maandag 6 november 2006 09:57 schreef OFfSprngr het volgende:
Tis ook een lemming domme conservatieve apen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |