Waarom sluit je dan niet dat topic dat het CDA voorstaat?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Peiling: CDA zit PvdA op de hielen
Dat topic gaat over (een) peiling(en) waar 'de andere partij' voorstaat
Bedankt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:19 schreef StefanP het volgende:
Over spam gesproken:
Miljoenen verdwenen in thuiszorg
Er was toch verdomd weinig aanzet tot discussie. Je post een link, zegt dat we allemaal moeten kijken en dat was het.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:45 schreef typtypo het volgende:
Sidekick(Moderator) - zondag 8 oktober 2006 @ 17:17
...
Dit is toch een van de meest minne streken die ik hier tegen gekomen ben zeg.
Als je discussie moedwillig wil verstoren zeg dat dan eerlijk en wordt ook geen moderator van een discussie site.
Ik zeg het heeft nog zin comments te geven als men de film nog niet gezien heeft.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Er was toch verdomd weinig aanzet tot discussie. Je post een link, zegt dat we allemaal moeten kijken en dat was het.
Hoe weet jij wat in mijn notes staat?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:13 schreef gelly het volgende:
Je hebt geen kritiek ei, je hebt een hekel aan moslims en Marokkanen in het bijzonder. Staat allemaal in je notes, erg handig. Je bent er ook een paar keer voor gebanned.
Een topictitel "Wow! must see!" en vervolgens naar een of andere video linken valt onder de Fok-definitie van spam.quote:
Okee bedankt voor het antwoord.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Een topictitel "Wow! must see!" en vervolgens naar een of andere video linken valt onder de Fok-definitie van spam.
Verder, het is niet de bedoeling om maar opnieuw ene topic te openen als de eerste is gesloten. Duurt een antwoord naar je smaak te lang of iets dergelijks, dan neem je contact op met een FA.
Verder, spam was niet de enige reden voor het slotje. Het wordt al besproken in WFL is mohammed de antichrist? en is dit geen politiek onderwerp.
Je kan het gelly zelf ook vragen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:11 schreef typtypo het volgende:
Kan jij Yvonne vragen hoe het komt dat gelly weet wat er in mijn notes staat?
Misshcien is een titelaanpassing niet zo gek want ook ik miste het eerste topic..quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bos schrikt van hardheid probleemjeugd
Dubbel:
Bos ziet meer radicalisering
Nee ik wil dat yvonne ook op de hoogte is van zijn opmerkingen.quote:
forum@fok.nl, lijkt me dan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:53 schreef typtypo het volgende:
[..]
Nee ik wil dat yvonne ook op de hoogte is van zijn opmerkingen.
Beide topictitels zijn toch duidelijk genoeg?quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:26 schreef Napalm het volgende:
[..]
Misshcien is een titelaanpassing niet zo gek want ook ik miste het eerste topic..
Mhaw, mhaw, dat vind ik ook niet erg duidelijk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:35 schreef Corelli het volgende:
Bolkestein slaat weer toe.
Verzoek om een duidelijkere titel. Bijvoorbeeld: Bolkestein over Frankrijk, globalisering en pensioenen.
ik welquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mhaw, mhaw, dat vind ik ook niet erg duidelijk.
suggestie van ts zie ik niks inquote:Misschien als de TS een beter idee heeft?
Klinkt beter.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:03 schreef sizzler het volgende:
"Bolkestein waarschuwt voor decadentie"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |