Die twee andere topics zijn al van enige tijd geleden. Het gaat nu natuurlijk over het politieke debat, en wat dat betreft hebben het topic van SCH en jou hetzelfde thema. Zijn de betrokken ministers verantwoordelijk of niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:34 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Jij bent anders de voornaamste opener van dit soort topics:
Hebben we dan niks geleerd van de Schipholbrand?
Bewaarders Schipholbrand verdacht van dood door schuld
Gaat Donner aftreden na het rapport van Pieter?
Eén centraal topic is prima, maar dan moeten deze ook allemaal dicht. Want anders wordt er weer gezeurd als er naar aanleiding van de Schipholbrand over zaken wordt gediscussiëerd die afwijken van de topictitel.
Alle topics in Pol hebben hetzelfde thema: politiek. In een centraal topic over de Schipholbrand kunnen inderdaad meerdere discussie's tegelijk. Een discussie over de toon en vorm van het debat in een discussie over de vraag of Donner gaat aftreden lijkt me wat vreemd.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:38 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het gaat nu natuurlijk over het politieke debat, en wat dat betreft hebben het topic van SCH en jou hetzelfde thema.
Dat topic was bedoeld als centraal Schipholbrand-topic voor het rapport dat morgen verschijnt, mag ook een andere titel hebben wmb - maar de positie van Donner is het middelpunt, vandaar.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:47 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Alle topics in Pol hebben hetzelfde thema: politiek. In een centraal topic over de Schipholbrand kunnen inderdaad meerdere discussie's tegelijk. Een discussie over de toon en vorm van het debat in een discussie over de vraag of Donner gaat aftreden lijkt me wat vreemd.
Op zich zou een merge het beste zijn, maar dat maakt het huidige topic gelijk vol.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:13 schreef SCH het volgende:
Debat Schipholbrand ergert De Geus - er is net vanochtend een topic over de Schipholbrand geopend, beter centraal houden - het wordt het thema van de komende dagen.
Straks deel II - zal ik er dan gewoon een wat algemene titel van maken? Deze reeks haalt wel wat deeltjes de komende dagen.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Op zich zou een merge het beste zijn, maar dat maakt het huidige topic gelijk vol.
Hij heeft zelf al het nodige initiatief daartoe genomen.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:29 schreef SCH het volgende:
Het lukt Martijn77 toch niet om zijn laster en vuilspuiterij voor zich te houden. Ik hoop toch echt dat jullie hem er op aanspreken!!!
Vertel.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hij heeft zelf al het nodige initiatief daartoe genomen.
Jouw kwaliteitsreacties met "quote:Op woensdag 20 september 2006 23:29 schreef SCH het volgende:
Het lukt Martijn77 toch niet om zijn laster en vuilspuiterij voor zich te houden. Ik hoop toch echt dat jullie hem er op aanspreken!!!
Done, als gast modquote:Op woensdag 20 september 2006 23:36 schreef SCH het volgende:
Kandidaat-kamerlid CDA noemt Armeense genocide leugen
De leuge regeert - kan er nog een n bij gefrommeld worden voor je in slaap sukkelt?
Ok.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:55 schreef sigme het volgende:
Wil iemand het woord alochtoon verbeteren?
Allochtoon op de lijst nummer 3 EenNL
Het is weer eens wat ander dan GeenStijlquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:55 schreef sizzler het volgende:
Na het zuur nu het zoet? Was 't maar waar.
Kan hij die spam niet gewoon in zijn sig zetten en de topics openen zonde die irritante linkjes van zijn eigen site er steerds in? Het wordt wel erg vervelend zo.
Goed punt zolang hij het gespam vanGS linkjes nog niet overstijgt valt het wel mee denk ikquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is weer eens wat ander dan GeenStijl![]()
Ik vind de linkjes niet vervelend, maar een betere aanzet tot discussie zou wel welkom zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:55 schreef sizzler het volgende:
Na het zuur nu het zoet? Was 't maar waar.
Kan hij die spam niet gewoon in zijn sig zetten en de topics openen zonde die irritante linkjes van zijn eigen site er steerds in? Het wordt wel erg vervelend zo.
Ik steun de stelling.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:52 schreef Rachid99 het volgende:
Stelling: Rachid 99 is een aardige aanvulling op dit forum, maar hij moet (a) minder snel linken en (b) meer zijn best doen op het bedenken van een betere stelling.
Ok.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:40 schreef Floripas het volgende:
Bijzondere manuscripten in privebezit
Dat uitroepteken is te veel van het goede, overblijfsel van een verkeerde knip-plakding. Mag het weg?
Daar moet je nu voor in ONZ zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:15 schreef du_ke het volgende:
Mijn kwaliteitstopic naar ONZ schoppen. Doe hem dan gewoon dicht
.
Ik zou je best gelijk willen geven, maar kennelijk wil je dat niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:17 schreef Floripas het volgende:
En de mijne naar C&H, waar toch iedereen het met me eens zal zijn.
Okay.quote:Op maandag 25 september 2006 17:13 schreef dVTB het volgende:
Olaf St ger lijsttrekker LPF
Het woord 'waarschijnlijk' kan eruit...
Loopt het resultaat blijft een [POL]-topic.quote:Op zondag 24 september 2006 23:31 schreef Napalm het volgende:
Merge? NWS & POL
http://forum.fok.nl/topic/917709/1/50
CDA wil Master-opleidingen onbetaalbaar maken
En nu nog een keer editten omdat de ü niet gepakt wordt door de forumsoftwarequote:
Ja, zag het .. heb er net maar ue van gemaakt.quote:Op maandag 25 september 2006 17:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
En nu nog een keer editten omdat de ü niet gepakt wordt door de forumsoftware.
Zeg eens, hier zie je voor je ogen gebeuren wat het verschil is tussen links en rechts. Stil zijn en opletten is het devies als je iets wilt opsteken over de verschillen tussen links en rechts.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:00 schreef MinderMutsig het volgende:
Wie legt het me uit?
Ze zitten mijn topic te verneuken.Kan iemand daar iets aan doen? Over energie bedrijven kletsen doen ze maar lekker in hun eigen topic.
![]()
Ja heb ook een poging gewaagd maar ze willen ook niet naar mij luisterenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:00 schreef MinderMutsig het volgende:
Wie legt het me uit?
Ze zitten mijn topic te verneuken.Kan iemand daar iets aan doen? Over energie bedrijven kletsen doen ze maar lekker in hun eigen topic.
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja heb ook een poging gewaagd maar ze willen ook niet naar mij luisteren.
Krijg je als het koppel floor en henri het met elkaar aan de stok krijgt.
De verschillen tussen links en rechts in dat opzicht zijn me volstrekt helder. Ik wil de concrete gevolgen voor mijn situatie weten als rechts zijn zin krijgt. Als ik een discussie over energie bedrijven had gewild dan had ik daar wel om gevraagt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zeg eens, hier zie je voor je ogen gebeuren wat het verschil is tussen links en rechts. Stil zijn en opletten is het devies als je iets wilt opsteken over de verschillen tussen links en rechts.
Het is niet off topic. En als het alleen maar over jouw situatie gaat, zou ik zeggen: bekijk zelf de verkiezingsprogramma's even en laat ons verder met rust.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De verschillen tussen links en rechts in dat opzicht zijn me volstrekt helder. Ik wil de concrete gevolgen voor mijn situatie weten als rechts zijn zin krijgt. Als ik een discussie over energie bedrijven had gewild dan had ik daar wel om gevraagt.![]()
Ik ga dus niet stil zijn en opletten als jullie totaal off-topic gaan.
Als je niet op de vraag in de OP in wilt gaan moet je niet reageren op het topic.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is niet off topic. En als het alleen maar over jouw situatie gaat, zou ik zeggen: bekijk zelf de verkiezingsprogramma's even en laat ons verder met rust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |