quote:Als je bang bent in het donker moet je fluiten,
Op de zolder, in de kleder, in de gang.
En wanneer je in het donker ’s avonds buiten gauw,
Een liedje fluit dan ben je minder bang.
’T is ’n truucje dat ik vroeger van m’n opa heb geleerd,
En ’t helpt gegarandeerd, ik heb ’t zelf geprobeerd.
Als je bang bent in het donker moet je fluiten,
Op de zolder, in de kleder, in de gang.
Op een avond, in november,
Toen was Samson alleen thuis,
Ja, want Gert moest plots de stad in,
Dus ik paste op het huis.
Na een uurtje werd het donker,
Want er brandde nergens licht.
En toen zag ik in de schaduw,
Iets bewegen, een gezicht.
Onee toch, ’t was verbeelding,
Maar mijn haren stonden recht.
En toen dacht ik aan wat Gert me al zo dikwijls had gezegd.
Als je bang bent in het donker moet je fluiten
De TT spreekt me zeer aanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:51 schreef kijk_aan het volgende:
Na de enorme nederlaag die veroorzaakt werd door Fortuyn leek het even terug: de wederopstanding van de sociaal-democratie...
Sterker nog: dat kan nu ook al. De VVD is immers nog verder teruggevallen dan de PvdA.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:56 schreef ethiraseth het volgende:
En over 4 jaar kan hetzelfde topic gemaakt worden met de titel "de val van het asociale beleid".![]()
Of een topic met de titel "Wie heeft ook spijt van zijn keuze voor links?"quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:56 schreef ethiraseth het volgende:
En over 4 jaar kan hetzelfde topic gemaakt worden met de titel "de val van het asociale beleid".![]()
Goeie!quote:Of een topic met de titel "Wie heeft ook spijt van zijn keuze voor links?"
Vast niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:56 schreef ethiraseth het volgende:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Of een topic met de titel "Wie heeft ook spijt van zijn keuze voor links?"
Je lijkt zo zeker van een linkse overwinning. Maak je al emigratieplannen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Inderdaad. De VVD is nu weer op het niveau van de afstraffing na paars. Zelfs de massale leegloop van de LPF en D66 hebben ze niet weten te benutten via hun conservatieve en liberale vleugel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Sterker nog: dat kan nu ook al. De VVD is immers nog verder teruggevallen dan de PvdA.
Een linkse overwinning,quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:21 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je lijkt zo zeker van een linkse overwinning. Maak je al emigratieplannen?![]()
yoe talk poep!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen een theezakje en water?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En wat is ook alweer het verband tussen sociaal democratie en Barend en Van Dorp en Jack Spijkerman?
Hey knaap, ik stel hier de vragenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:10 schreef kijk_aan het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen een theezakje en water?
Dat zeg ik toch niet. Ik zeg alleen dat Martijn_77 er zo zeker van lijkt te zijn aangezijn hij denkt dat we over 4 jaar spijt hebben van het linkse kabinet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:48 schreef kijk_aan het volgende:
[..]
Een linkse overwinning,
Lees jij alleen de pravda ?
Jij stelt helemaal niks.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hey knaap, ik stel hier de vragen![]()
Al goed, dan blijft er helemaal geen 'discussie' meer overquote:
Als je kijkt naar de peilingen gaat het hoogst waarschijnlijk een PvdA / CDA combi worden iets wat uit zal lopen op een links georienteerd kabinet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:48 schreef kijk_aan het volgende:
[..]
Een linkse overwinning,
Lees jij alleen de pravda ?
Een centrumrechts en een centrumlinkse partij gaan een links beleid voeren?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de peilingen gaat het hoogst waarschijnlijk een PvdA / CDA combi worden iets wat uit zal lopen op een links georienteerd kabinet.
Welnee,quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de peilingen gaat het hoogst waarschijnlijk een PvdA / CDA combi worden iets wat uit zal lopen op een links georienteerd kabinet.
Wie zie jij dan als derde partij? ChristenUnie?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:27 schreef kijk_aan het volgende:
[..]
Welnee,
Een rechtse regering komt steeds dichterbij. CDA en PvdA drijven juist steeds verder van elkaar af. Komt bij dat Bos gezegt heeft dat hij niet onder Balkenende wil werken, en alles wijst erop dat dat rampenkabinet er nooit zal komen. De PvdA blijft waar het is: de oppositiebankjes.
Geen zorgen,quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wie zie jij dan als derde partij? ChristenUnie?
Ja, dat zal nog lachen worden, dan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:34 schreef kijk_aan het volgende:
[..]
Geen zorgen,
Dat wordt wel opgevuld met klein rechts grut en eventueel D66die zijn zo standvastig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |