Lijkt me niet. Gaat tzt wel dicht, bovendien is de strijd voor de grootste wel erg actueel. Een volgend deel in deze vorm lijkt me niet nodig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:21 schreef Genverbrander het volgende:
Sidekick, mag deze ajb op slot?
Peiling: CDA meer stemmen dan PvdA
We hebben al het grote peilingen topic.
CDA is sinds gister pas in zetelaantal bij die peiling de grootste.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:28 schreef Aoristus het volgende:
dagkoersen zijn altijd aktueel, het is alleen jammer dat 30 september al zo lang geleden is, is het niet EWK?
Nou, mij is het nog niet opgevallen. Maar een bron is snel gevraagd/gegeven denk ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:02 schreef Yildiz het volgende:
Ligt het aan mij, of is het een nieuwe gewoonte geworden voor users om wél de moeite te nemen het hele nieuwsartikel te kopieren, maar níet de moeite nemen om even de URL te copy-pasten?
Ik vind het niet handig.
Een valide bron is toch niet teveel gevraagd. Zie ook het topic Een islamitische minister ?, waar wordt gediscussieerd over een uitspraak die volgens mij nooit zo gedaan is. En aangezien de uitspraak waarschijnlijk niet op die manier gedaan is, is een bron niet echt snel gegeven in dit geval. Al weet ik ook niet zo goed of je dit echt verplicht moet gaan stellen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, mij is het nog niet opgevallen. Maar een bron is snel gevraagd/gegeven denk ik.
Nou, vragen doe ik altijd, geven krijg ik zo goed als nooit.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, mij is het nog niet opgevallen. Maar een bron is snel gevraagd/gegeven denk ik.
Verplicht niet, maar het lijkt me op z'n minst netjes dat als je een heel nieuwsbericht kopieerd, je ook even die regel daarboven in je URL-balk meeplakt. Wel zo handig om het na te lezen dacht ik zo.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:59 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Een valide bron is toch niet teveel gevraagd. Zie ook het topic Een islamitische minister ?, waar wordt gediscussieerd over een uitspraak die volgens mij nooit zo gedaan is. En aangezien de uitspraak waarschijnlijk niet op die manier gedaan is, is een bron niet echt snel gegeven in dit geval. Al weet ik ook niet zo goed of je dit echt verplicht moet gaan stellen.
Dat de VVD niet je partij is is je goed recht maar Koudijsj komt bijna nooit verder dan dit soort oneliners. In elk topic is het raak. Genoeg geweest lijkt me.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:41 schreef koudijsj het volgende:
Economie meest gebaat bij VVD en D'66. Maar Nederland niet..!!!!!
De VVD is een partij voor materialistische egoisten en witteboordencriminelen....
www.kutvvd.nl
Gaan we dan ook iedere post over Maorijnissen etc. hier melden?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:39 schreef Corelli het volgende:
[..]
Dat de VVD niet je partij is is je goed recht maar Koudijsj komt bijna nooit verder dan dit soort oneliners. In elk topic is het raak. Genoeg geweest lijkt me.
Constant dezelfde begint idd irritant te worden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:39 schreef Corelli het volgende:
[..]
Dat de VVD niet je partij is is je goed recht maar Koudijsj komt bijna nooit verder dan dit soort oneliners. In elk topic is het raak. Genoeg geweest lijkt me.
Isquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:43 schreef SCH het volgende:
Gaan we dan ook iedere post over Maorijnissen etc. hier melden?![]()
Inderdaad. Ik zal even wat knopjes indrukken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:39 schreef Corelli het volgende:
[..]
Ok.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:05 schreef Genverbrander het volgende:
Balkenende slaat nog 1x toe: de nieuwe huurwet
deze kan weg, was ff vergeten dat er al 1 van was.
mergen met deze is ook goed Kamer stemt voor huurliberalisatiequote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:05 schreef Genverbrander het volgende:
Balkenende slaat nog 1x toe: de nieuwe huurwet
deze kan weg, was ff vergeten dat er al 1 van was.
Ik denk dat het makkelijker is om die ene post te kopieren naar dat topic dan een merge.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
mergen met deze is ook goed Kamer stemt voor huurliberalisatie
show us some magicquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik denk dat het makkelijker is om die ene post te kopieren naar dat topic dan een merge.
Ik heb een mergerequest gedaan om wat CPB-doorberekeningstopics te mergen. Dat betrof topics waarin het vooral ging over lekgeschote plannen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:35 schreef Napalm het volgende:
Trippel
Economie meest gebaat bij VVD en D'66
Iedereen heeft Ctrl+C, Ctrl+Vquote:
done en ook de reacties daaropquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:04 schreef dryfit het volgende:
Kunnen er meerdere berichtjes van mr.Steinberger weg worden gehaald? in dit topic Protest Surinamers tegen VOC-uitspraak Balkende . Mr doet dit wel erg vaak en in diverse topics.
Is er weer eentjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb een mergerequest gedaan om wat CPB-doorberekeningstopics te mergen. Dat betrof topics waarin het vooral ging over lekgeschote plannen.
Dit topic kan nog wel zelfstandig bestaan denk ik.
Precies, kom hier maar dikke boe-hoe doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:48 schreef Aoristus het volgende:
Protest Surinamers tegen VOC-uitspraak Balkenende
Misschien iets om even in de gaten te houden. Graag gedaan Kaalhei![]()
Daar heb ik geen 2e forum voor nodigquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:54 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Precies, kom hier maar dikke boe-hoe doen
Je vlucht in kretologie mijn waardequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:21 schreef Chewie het volgende:
Walgelijk politiek correct mannetje ben je,
Wat een laffe actie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:48 schreef Aoristus het volgende:
Protest Surinamers tegen VOC-uitspraak Balkenende
Misschien iets om even in de gaten te houden. Graag gedaan Kaalhei![]()
Dat lijkt me niet bewezen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:57 schreef Bluesdude het volgende:
Ik ben historisch correct in het erkennen dat de denkwijze van slavendrijven in de VOC-hoofden zat.
Give it to me babyquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:39 schreef SCH het volgende:
Is Kaalhei ontsnapt uit de inrichting zonder zijn medicijnen?
Vind je het woord werk zelf ook niet een beetje een ambitieuze term voor je dagvulling, Jaap?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, je reageert op me zonder mijn naam en mijn werk te noemen. Zo zijn we niet getrouwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |