Whatever Ludo is duidelijk een ware Heldquote:Op maandag 4 september 2006 02:34 schreef Canisfire het volgende:
Al mag er wel waar meer tekst bij over wat er allemaal met hem is gebeurt in zijn tijd in gtst![]()
Hehehequote:Op maandag 4 september 2006 02:34 schreef Frey het volgende:
Het echte afscheidstopic, want dat vorige kon natuurlijk niet![]()
Ik keek het toen al, ze ging ze zwanger de bak in, na een tijdje werd Wendela, die in de nor geboren werd, ondergebracht bij Janine en Daniël en toen was ze inderdaad een peuter, maar Martine zat al die tijd in de bak.quote:Op maandag 4 september 2006 02:29 schreef Sander170 het volgende:
Nou met dat van toen Sjors geboren werd, ik geloof dat die theorie van jou niet helemaal zuiver is?
Misschien dat Sjors er toen al wel was op 2 jarige leeftijd ofzo, dan zou het geen 17 jaar zijn maar 15 jaar !!
quote:Op maandag 4 september 2006 02:35 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Whatever Ludo is duidelijk een ware Held![]()
![]()
Dat bedoelde ik dusquote:Op maandag 4 september 2006 01:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha dat weet ik wel zeker![]()
Ik zag de laatste tijd niks nieuws meer van Ludo's personage, wat ik de afgelopen jaren ook al heb gezien van Ludo.
Hij had gewoon niks meer toe te voegen in de serie, daaag Ludo Sanders![]()
Nou ja alsof die jaarlijnen in GTST kloppen, 1 jaar is in het echt bij ons maar een half jaar (6 mnd).quote:Op maandag 4 september 2006 02:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hehehe![]()
[..]
Ik keek het toen al, ze ging ze zwanger de bak in, na een tijdje werd Wendele, die in de nor geboren werd, ondergebracht bij Janine en Daniël en toen was ze inderdaad een peuter, maar Martine zat al die tijd in de bak.
Volgens gtst.nl was Sjors toen ze erin kwam 17![]()
haha je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 4 september 2006 02:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik volg het even niet![]()
[Edit] Ik snap het al, hij spreekt zichzelf tegen![]()
Ik denk dat de clip al meer dan genoeg zegtquote:Op maandag 4 september 2006 02:34 schreef Canisfire het volgende:
Al mag er wel waar meer tekst bij over wat er allemaal met hem is gebeurt in zijn tijd in gtst![]()
Ik bedoel natuurlijk ook 17 gtst-jaren, maargoed 17 jaar/15 jaar ze heeft een gewoon een vette tijd gezeten, daar zal iedereen het over eens zijn.quote:Op maandag 4 september 2006 02:39 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou ja alsof die jaarlijnen in GTST kloppen, 1 jaar is in het echt bij ons maar een half jaar (6 mnd).
Ik heb een goed lange termijn geheugenquote:En ja ik keek het toen ook al, tis alweer zolang geleden![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 02:33 schreef Canisfire het volgende:
Ludo Sanders hate him or love hiim maar hij houdt de gemoederen wel nog steeds bezig
En omdat het vorige topic nog al lullig tot stand kwam hier voor de fans toch nog even een soort van nachtelijke poging tot een adoratie topic:
Helden daden van Ludo
De mensen die Ludo heeft gered: :
Daniel uit de noordzee.
Janine uit de vlammen 2x.
Isabella ook uit de noordzee .
Stefano toen hij een beton blok tegen zijn hoofd aan heeft gekregen.
Janine uit de klauwe van Maaike.
Stefano uit het drijfzand nadat hij verteld had niet zijn vader te zijn.
Martine in de rechtzaal van Isabella.
Jaja ik ook, ik heb ook niet gezegd / beweerd dat Martine kort heeft gezetenquote:Op maandag 4 september 2006 02:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk ook 17 gtst-jaren, maargoed 17 jaar/15 jaar ze heeft een gewoon een vette tijd gezeten, daar zal iedereen het over eens zijn.
[..]
Ik heb een goed lange termijn geheugen![]()
Ik vond de clip van Benjamin trouwens persoonlijk beter.quote:Op maandag 4 september 2006 02:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik denk dat de clip al meer dan genoeg zegt![]()
En we moesten er natuurlijk wel op tijd bij zijn met al die topickapers op de kust
Maar nu kan ik eindelijk rusten en weer vrolijk meepraten in de topics![]()
Maargoed ze heeft dus wel redelijk lang ervaring met gevangenisleven.quote:Op maandag 4 september 2006 02:42 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jaja ik ook, ik heb ook niet gezegd / beweerd dat Martine kort heeft gezeten![]()
Ach Frey kennende houdt hij zich niet bij een enkel filmpjequote:Op maandag 4 september 2006 02:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik vond de clip van Benjamin trouwens persoonlijk beter.
Zo heb je Ludo zijn eerste scene helaas niet in het filmpje verwerkt.
Begrijp me niet verkeerd ik vind je werk goed en mooi gedaan hoor.
Ik denk alleen persoonlijk dat als ik jou skils had ik het anders had gedaan![]()
Jaja, maar dus ook waarschijnlijk wel met bijna dood ervaringen in de gevangenis en zelfs in een vrouwengevangenis maak je me niet wijs dat je daar safe zitquote:Op maandag 4 september 2006 02:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maargoed ze heeft dus wel redelijk lang ervaring met gevangenisleven.![]()
Hmmja lijkt me een beetje vergezocht allemaal hoorquote:Op maandag 4 september 2006 02:45 schreef Sander170 het volgende:
Jaja, maar dus ook waarschijnlijk wel met bijna dood ervaringen in de gevangenis en zelfs in een vrouwengevangenis maak je me niet wijs dat je daar safe zit![]()
Destijds gebruikte ik bestaande fimpjes van de cd-rom, maar nu heb ik alleen filmpjes gebruikt van mijn zelfgemaakte DVD's. Dat geeft meer het gevoel dat het van jezelf is. Je wilt niet weten hoe vaak moviemaker vastliep en ik weer alles opnieuw opmoest starten. Ik werd er soms gek vanquote:Op maandag 4 september 2006 02:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik vond de clip van Benjamin trouwens persoonlijk beter.
Zo heb je Ludo zijn eerste scene helaas niet in het filmpje verwerkt.
Begrijp me niet verkeerd ik vind je werk goed en mooi gedaan hoor.
Ik denk alleen persoonlijk dat als ik jou skils had ik het anders had gedaan![]()
Maar blijft toch wel een redding van de dood opzich !quote:Op maandag 4 september 2006 02:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmmja lijkt me een beetje vergezocht allemaal hoor![]()
Als dit de snelle versie is hoop ik nog op een uitgebreidequote:Op maandag 4 september 2006 02:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Destijds gebruikte ik bestaande fimpjes van de cd-rom, maar nu heb ik alleen filmpjes gebruikt van mijn zelfgemaakte DVD's. Dat geeft meer het gevoel dat het van jezelf is. Je wilt niet weten hoe vaak moviemaker vastliep en ik weer alles opnieuw opmoest starten. Ik werd er soms gek van
Maar het filmpje zou en moest gewoon vrijdag af zijn. Het eerste gedeelte moest ik al klaar hebben en het laatste gedeelte kon ik vrijdagavond pas maken, omdat ik toen pas de DVD met de eerste week van dit seizoen kon afsluiten
Hier denken we wel hetzelfde over volgens mijquote:Op maandag 4 september 2006 02:51 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik zou niet in een gevangenis willen zitten hoor, ik zou er zowieso te plekke sterven van verveling !
En natuurlijk die keer in de kerk, als hij Stefano niet omlaag had getrokken dan had Tony hem doodgeschoten...quote:Op maandag 4 september 2006 02:54 schreef Frey het volgende:
Vergeet trouwens niet dat Ludo Stefano aan het begin van vorig seizoen ook redde van de verdrinkingsdood. Die heeft hij vaak moeten redden![]()
Jij bent mij held net als Ludoquote:Op maandag 4 september 2006 02:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hier denken we wel hetzelfde over volgens mij![]()
En we gaan maar door. Hij redde die Italiaanse gast toen tijdens dat maffiagevecht. Ludo duwde hem aan de kant en kreeg toen zelf dat vat op zich, waardoor hij in een rolstoel belandde.quote:Op maandag 4 september 2006 02:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En natuurlijk die keer in de kerk, als hij Stefano niet omlaag had getrokken dan had Tony hem doodgeschoten...
Oh ja dat weet ik nog, want die gast had zo een stelletje bouwvakkers opgetrommeld om Suzanne en Linda te verkrachten in een of andere keet en dat ging Ludo toch te ver.quote:Op maandag 4 september 2006 03:02 schreef Frey het volgende:
Ludo stuurde vroeger een mannetje op Suzanne en Linda af, en die sloegen hem toen neer met een fles. Toen ging die gast eigenhandig wraak nemen door de vrouwen te ontvoeren en door een stel kerels te laten verkrachten. Het was toen Ludo die de politie belde en zo Suzanne en Linda redde.
Frey maak jij even een lijstjequote:Op maandag 4 september 2006 03:02 schreef Frey het volgende:
[..]
En we gaan maar door. Hij redde die Italiaanse gast toen tijdens dat maffiagevecht. Ludo duwde hem aan de kant en kreeg toen zelf dat vat op zich, waardoor hij in een rolstoel belandde.
Ludo stuurde vroeger een mannetje op Suzanne en Linda af, en die sloegen hem toen neer met een fles. Toen ging die gast eigenhandig wraak nemen door de vrouwen te ontvoeren en door een stel kerels te laten verkrachten. Het was toen Ludo die de politie belde en zo Suzanne en Linda redde.
Ludo redde Nicks leven na die val van de trap door zijn bloed af te staan.
Vlak nadat Ludo Stefano voor het eerst redde, stond hij ook bloed af.
Er zal nog wel genoeg te vinden zijn
Zekers, ik zou me leven voor hem geven.....als dat nog konquote:Op maandag 4 september 2006 03:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Frey maak jij even een lijstje
Jij en Baron zijn immers de die hard Ludo fans.
Ik weet het, dat gaat gewoon van zelfquote:
quote:Maar ik ga nu slapen dus tot morgen avond weer![]()
![]()
![]()
De acteur leeft nog, alleen het personage Ludo Sanders is dood..quote:Op maandag 4 september 2006 03:22 schreef duivelinnetje het volgende:
Is de character dood of hij zelf???
Oké dank je wel voor het snelle antwoordquote:Op maandag 4 september 2006 03:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De acteur leeft nog, alleen het personage Ludo Sanders is dood..
Al valt dat laatste nog te betwijfelen natuurlijk.quote:Op maandag 4 september 2006 03:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De acteur leeft nog, alleen het personage Ludo Sanders is dood..
Digispeed vindt het hele personage Ludo vervelend en is bevooroordeelt als het omquote:Op maandag 4 september 2006 01:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat Digispeed daarvan vind![]()
Dat zullen we nooit weten...quote:Op maandag 4 september 2006 09:37 schreef digispeed het volgende:
Isabelle had uiteindelijk toch niet geschoten.
Ze is anders al een paar keer overwonnen hoorquote:En je weet het : Martine is onoverwinnelijk in GTST.
Ik ook, vooral ook in de eerste seizoenen, toen was ze echt evilquote:Heb me altijd erg vermaakt aan de scenes van die vrouw.
Ja inderdaad, dat verhaal van die videoband lijkt me niet zo logisch, volgens was er niet zo iets, wel een brief die Ludo verbrand heeft....quote:Stiekem hoop ik dus dat de geruchten van Martines terugkeer ook echt waar zijn.
En als dat zo is, ben ik wel benieuwd hoe ze haar terugkeer gaan verklaren :
Daar denken we dan weer heel anders overquote:een plaatje van deze bitch is wel op zijn plaats in dit topic. Als aartsvijand van Ludo.
Das teveel eer natuurlijk he ze is een van de velen.quote:Op maandag 4 september 2006 09:37 schreef digispeed het volgende:
[afbeelding]
een plaatje van deze bitch is wel op zijn plaats in dit topic. Als aartsvijand van Ludo.
Ik vind Maximiliaan eigenlijk zijn grootste aartsvijand, hij heeft Ludo van zijn 6e tot hij wegliep stelselmatig fysiek en psychisch mishandeld, daar heeft hij deels die misvormde kant aan te danken.quote:Op maandag 4 september 2006 13:23 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Das teveel eer natuurlijk he ze is een van de velen.
De enige aartsvijand van Ludo was hijzelf denk ik,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |