-Warez-quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:48 schreef ChOas het volgende:
Ik ben aan het wachten op Advance Wars en Brain Age
FOEI!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:00 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
hoezo? zijn toch gewoon al tijden te downloaden? Knipz0rs bijvoorbeeld.
Zucht... je mag niet lullen over roms op FOK!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:00 schreef broodje_poep het volgende:
-Warez-
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het wordt tijd dat er weer toffe DS games uit gaan komen
jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het wordt tijd dat er weer toffe DS games uit gaan komen
Septemberquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Wanneer komt de eerstvolgende toptitel?
Heb je de releases van de komende tijd gezien? Het duurt wel tot september voordat er weer iets bruikbaars op de DS (of GBA desnoods) uitkomtquote:
Kan ik leuk Fire Emblem voor de cube verder spelen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je de releases van de komende tijd gezien? Het duurt wel tot september voordat er weer iets bruikbaars op de DS (of GBA desnoods) uitkomt
geen probleem voor mij trouwens....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je de releases van de komende tijd gezien? Het duurt wel tot september voordat er weer iets bruikbaars op de DS (of GBA desnoods) uitkomt
.....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Mijn TT zijn altijd leuk.. Vaak is het een kwestie van wennen.
en dat krijg je om 19:29 binnenquote:Vandaag is de voorraadstatus van de Dr. Kawashima's Brain Training Nintendo DS gewijzigd! Bestelt u voor 19:30 uur met creditcard of onder rembours, dan wordt de bestelling vandaag nog naar u verzonden.
* MeZZiN ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:05 schreef nlboy het volgende:
Ik wacht op Diddy Kong Racing, hopelijk is er niet al te veel geport. tvp
Dus alle exits en coins gevonden? Vraag het anders hier.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:21 schreef mini-lellan het volgende:
Klopt het dat als je New Super Mario Bros. na 20 uur non-stop spelen al uitgespeeld is of kijn zijn?![]()
dan ben ik waarschijnlijk na 2 dagen klaar
let niet op me zinsopbouw is ben moe
Zelfs als je het niet non stop doet is er een mogenlijkheid hem in 20 uur helemaal uit te spelenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:21 schreef mini-lellan het volgende:
Klopt het dat als je New Super Mario Bros. na 20 uur non-stop spelen al uitgespeeld is of kijn zijn?![]()
dan ben ik waarschijnlijk na 2 dagen klaar
Damn, DSaholicquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:54 schreef knater het volgende:
DS Lite White![]()
![]()
Heb nu 22 DS spellen, iemand meer?![]()
Avatarquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:54 schreef knater het volgende:
DS Lite White![]()
![]()
Kep er meer gehad ja.. Maar kep een hele zooi verkocht. Vandaag zelfs Mario 64 DS verkochtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:54 schreef knater het volgende:
DS Lite White![]()
![]()
26quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:54 schreef knater het volgende:
DS Lite White![]()
![]()
Mooie collectie. Bleach.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:14 schreef knater het volgende:
[..]
damn, maak es een foto
hier mijn pimp collectie
[afbeelding]
1 psp spel![]()
Heb er nog maar 4.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:14 schreef knater het volgende:
[..]
damn, maak es een foto
hier mijn pimp collectie
[afbeelding]
1 psp spel![]()
Ze zijn allemaal anders. Dikke hoesjes is Europa, dunne is JPN en USAquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:42 schreef netto_m het volgende:
[..]
Heb er nog maar 4.
Waarom heb ik bij drie van mijn spellen andere hoesjes dan jou. Is dat omdat ze geimporteerd zijn ofzo?
[afbeelding]
Ik ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:16 schreef McGilles het volgende:
Heb nu de DS 3 weken met 6 spellen, ook al best goed toch?
Had ik eergisteren ook jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:17 schreef HAL9000S het volgende:
Prachtig moment gisteren met Phoenix Wright... tijdens de aftiteling...
"HOLD IT!!!"
New episode!!!
Phoenix Wright, blijft een fantastische gamequote:Op woensdag 19 juli 2006 10:40 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Had ik eergisteren ook ja
Ik dacht al, het waren toch 5 episodesEn toen ineens die "HOLD IT!"
In die 5e episode, die western detective
je bedoelt dun en het plastic is zwart?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal anders. Dikke hoesjes is Europa, dunne is JPN en USA
Is dat niet gewoon afhankelijk van de game? Volgens mij kiezen de mensen die het hoesje designen gewoon 'random' een kleurtje uit die bij de game past.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:29 schreef Maraca het volgende:
Wat houden die kleurtjes in de hoeken van de doosjes eigenlijk in?
Ik wacht wel op een homebrew browser met video support.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:23 schreef RaymanNL het volgende:
http://touch-ds.jp/mfs/dsbrowser/intro.html
Ziet er uit als een hele toffe browser![]()
Ik vraag me toch af hoe vaak je dat zal gebruiken. Het enigste wat een beetje handig is lijkt me het chatten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:23 schreef RaymanNL het volgende:
http://touch-ds.jp/mfs/dsbrowser/intro.html
Ziet er uit als een hele toffe browser![]()
ach gut wat een dilemma weer, geen zorgen ik zit met het zelfde probleem [ =quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:35 schreef NrSiX het volgende:
Kheb 5 games nu, zit te twijfelen om nog meer aan te schaffen of, om te blijven sparen voor de WII =]
Fokquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:34 schreef netto_m het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe vaak je dat zal gebruiken. Het enigste wat een beetje handig is lijkt me het chatten.
Het lijkt er op dat het random is.... want veel nintendo games hebben dezelfde kleur maar ook weer niet allemaal..... heb nog niet echt een structuur kunnen vinden in de kleurtjes. Ben wel erg nieuwsgierig waar ze nu echt voor staan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:30 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon afhankelijk van de game? Volgens mij kiezen de mensen die het hoesje designen gewoon 'random' een kleurtje uit die bij de game past.
Bij de cubedoosjes gaven de gekleurde driehoekjes de taal van de handleiding aan, zal met de NDS wel hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:13 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat het random is.... want veel nintendo games hebben dezelfde kleur maar ook weer niet allemaal..... heb nog niet echt een structuur kunnen vinden in de kleurtjes. Ben wel erg nieuwsgierig waar ze nu echt voor staan.
Denk het niet want de boekjes komen met drie verschillende talen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:21 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bij de cubedoosjes gaven de gekleurde driehoekjes de taal van de handleiding aan, zal met de NDS wel hetzelfde zijn.
Ja precies maar het kan hoor dat een kleur voor meerdere talen staat.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:36 schreef netto_m het volgende:
[..]
Denk het niet want de boekjes komen met drie verschillende talen.
quote:Part of a series of non-game tools for the Nintendo DS, this is a portable cooking guide. In creating this product, Nintendo has made use of voice technology from Sharp to give the game synthesized voices. In addition to being spoken to, users can also use their own voice to navigate the software, allowing the user to concentrate on their cooking and not on the DS. Nintendo also allows users to input the contents of their refrigerator to get recipe ideas and have the DS display handy ingredient lists while users are out shopping.
ja klopt me buurjonge had weer lope fuckequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef Cadfael het volgende:
Kijk es bij de instellingen, kan best zijn dat de bediening is veranderd van rechtshandig met stylus, naar linkshandig met knoppen.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:45 schreef liquid-orange het volgende:
Hij past goed bij m'n witte iBook.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:23 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
Wat is hier aan de hand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:23 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
Wat is hier aan de hand?Zal mij niet verbazen als ze er allemaal al een hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
Gewoon wachten op de US release van Cooking Mamaquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:02 schreef Cadfael het volgende:
Heej, dat ziet er leuk uit. vooral omdat je de inhoud van je koelkast kan invoeren. Tis soms nogal es lastig als je ernaar kijk en afvraagt: wat zal ik er vandaag es van maken
maarja, ik weet niet of ik het zou kopen.
Ik zou mn DS ook niet zomaar boven mn gasstel of uberhaupt in mn keuken willen als ik aan het koken ben.
Ziet er in het echt beter uit hoor.... deze screens zijn zwaar opgerekt.. in de cam filmpjes van E3 zie je strakker beeld op de DS-en.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:04 schreef NrSiX het volgende:
Grote pix van de DS zijn eng Sjotime :p maar het ziet er idd leuk uit (Y)
Noemt hij je echt "Bernie"?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:30 schreef RaymanNL het volgende:
KloptMe vader zei nog: "Goedzo Bernie, nu heb je eindelijk een spel gekocht wat goed voor je is! Dat zijn pas goede spellen! Mag ik ook eens proberen?"
NIntendo![]()
Ik weet niet meer wat tie letterlijk heeft gezegtquote:
Nee, zoonliefquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat tie letterlijk heeft gezegtMaar waarom zou hij me niet Bernie noemen dan? Wat moet tie dan zeggen, "Zoon!"
!
Het is net een vader en zn zoonquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:45 schreef liquid-orange het volgende:
Hij past goed bij m'n witte iBook.![]()
1) Groot genoeg - Geen verschilquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:52 schreef witte_fantasie het volgende:
Ik heb drie vraagjes over de DS Lite...
1. Hoe groot is nu eigenlijk dat schermpje? En zit er verschil hierin tussen de DS en DS Lite?
2. Hoe houdt de DS Lite zich voor linkshandige mensen? Ik kan me namelijk voorstellen dat je misschien games hebt waarbij je het pennetje nodig hebt en tegelijk een van de knopjes ofzo? Hoe doen de linkshandige DS-Lite-Fokkers dit
3. Is de DS Lite beter dan de "normale" DS?
1. Geen verschil lijkt mequote:Op donderdag 20 juli 2006 15:52 schreef witte_fantasie het volgende:
Ik heb drie vraagjes over de DS Lite...
1. Hoe groot is nu eigenlijk dat schermpje? En zit er verschil hierin tussen de DS en DS Lite?
2. Hoe houdt de DS Lite zich voor linkshandige mensen? Ik kan me namelijk voorstellen dat je misschien games hebt waarbij je het pennetje nodig hebt en tegelijk een van de knopjes ofzo? Hoe doen de linkshandige DS-Lite-Fokkers dit
3. Is de DS Lite beter dan de "normale" DS?
Hmm.. ik heb er iets meer moeite mee om buiten te gamenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:32 schreef Xrenity het volgende:
Zat gisteravond even buiten op m'n lite te spelen en damn, die schermpjes
Zelfs op stand 1 waren ze nog überhelder. Stand 4 brandde m'n ogen er echt uit
Het was toen ook wel donker he.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb er iets meer moeite mee om buiten te gamen![]()
DS.. je beste vriend in het donkerquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:57 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Het was toen ook wel donker he.
Als de zon schijnt werkt het alleen in de schaduw op stand 3/4
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:32 schreef Xrenity het volgende:
Zat gisteravond even buiten op m'n lite te spelen en damn, die schermpjes
Zelfs op stand 1 waren ze nog überhelder. Stand 4 brandde m'n ogen er echt uit
second?quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:30 schreef BMH het volgende:
[..]
The second best thing to do in the dark?
Nog 3 weken en dan zit AC:WW op 3 miljoen !!quote:10 NDS Animal Crossing WW - 25,746 / 2,937,042
japan of wereldwijd?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Nog 3 weken en dan zit AC:WW op 3 miljoen !!
ik had een in de winkel een x 88quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:
20 is optimaal ja. dat heb ik nu bereikt![]()
Mijn moeder is het beu om zo oud te zijn, dus speelt ze maar sudokuquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Wha mijn moeder speelde brain training...scoort ze 70![]()
moet je doenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:15 schreef mini-lellan het volgende:
Ik heb er ook over na gedacht om AC:WW te kopen![]()
ik ga em denk ik maandag halen(ben aankomende maandag jarig)quote:
Het mooiste: Ma heeft mijn oude phat DS, en Pa heeft dus de DS van mijn zusje ingepiktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Zielig![]()
wees een lieve broer en koop een roze ds + nintendogs voor d'r
Hier ligt ie nog dik op voorraad bij de Media Markt. Zo ff oppikken, heb ik straks onderweg iets te doen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:50 schreef Blinker het volgende:
Gisteren op zoek geweest in Amsterdam naar Brain Training maar echt overal was hij uitverkocht..
Ik volgende weekquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:23 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
ik ga em denk ik maandag halen(ben maandag jarig)![]()
Heb je wel alle medailles?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:27 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, AWDS uitgespeeld, nu Super Mario Bros.
alle 300 medailes en bij history alles 3 sterretjesquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:27 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, AWDS uitgespeeld, nu Super Mario Bros.
En wat is er mis met BBA?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:51 schreef Webby het volgende:
Ik kreeg gisteren Big Brain Acadamy ipv. Brain Training voor mijn verjaardag van mijn ouders. Ik het bonnetje gevraagd, maar ze hebben Brain Training niet liggen bij de bartsmit. Vandaag nog maar ff een andere bartsmit proberen
Ik check meestal de editors choice sectie van IGN.... smaken verschillen zo.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:35 schreef jpg97 het volgende:
Wat is nog een aanrader naast new SMB?
Trauma Center: Under The Knife ziet er inderdaad tof uitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:37 schreef jpg97 het volgende:
Mij leek dat chirurgen spelletje wel grappig
Sudoku ... en hij scoort minder / ik hoor meer negatieve dingen er over. En 2 brain games hoef ik niet.quote:
Trauma Center is geweldig!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:37 schreef jpg97 het volgende:
Mij leek dat chirurgen spelletje wel grappig
starfox!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:31 schreef Phonebone het volgende:
Hier nog wat nieuwe filmpjes van wat mindere kwaliteit (youtube)
Castlevania: Portrait of Ruin
Starfox Command
![]()
bedoel je met internet echt sites of gwn multiplayer met Wifi?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:09 schreef jpg97 het volgende:
Kun je gewoon met je DS via een wireless router op internet?
Dan kan je beter voor Kirby: Power Paintbrush gaanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:53 schreef jpg97 het volgende:
Yoshi touch & Go ziet er ook grappig uit
Ik ben om.. ik haal er straks 1 bij Media Markt... ( straks nog minder tijd voor mijn X360)
Ja. En je kunt gratis bij alle T-mobile hotspots inloggenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:09 schreef jpg97 het volgende:
Kun je gewoon met je DS via een wireless router op internet?
Hij was op Nintendo's E3 Persconferentie abuis aangeduid als FFIIIquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:50 schreef Sjotime het volgende:
Final Fantasy CC movie.... wist niet dat er een CC kwam(drama kwaliteit maar toch... het is wat
)
http://www.youtube.com/watch?v=eGZ17Ito4a0&eurl=http%3A%2F%2Fgonintendo%2Ecom%2F
Ze komen gewoon bij de uit FFIII en FFCC voor de DSquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:20 schreef Thomper het volgende:
[..]
Hij was op Nintendo's E3 Persconferentie abuis aangeduid als FFIII
Nee ik bedoel dus multiplayer met wifiquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:10 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
bedoel je met internet echt sites of gwn multiplayer met Wifi?
quote:
Als je Metroid & Ghouls & ghost leuk vind: kopen. Maar een waarschuwing: Het spel is ouderwets moeilijk en je zult veel moeten backtracken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:59 schreef Sjotime het volgende:
Is de huidige Castlevania een must buy? Het ziet er op het eerste gezicht zo ouderwets en simpel uit?
Ok thanks!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je Metroid & Ghouls & ghost leuk vind: kopen. Maar een waarschuwing: Het spel is ouderwets moeilijk en je zult veel moeten backtracken.
Ghouls & ghost is gewoon echt irritant lastig. heb het weles gespeeld.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je Metroid & Ghouls & ghost leuk vind: kopen. Maar een waarschuwing: Het spel is ouderwets moeilijk en je zult veel moeten backtracken.
doen hij is echt tof!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:34 schreef Rejected het volgende:
Ik ben van plan om Advance Wars Dual Strike te kopen.
Lees overal dat het top is!
Tevens een verkapte tvp.
31 euro op cd-wow.nl heb daar ook tetris besteld!
ja daar had ik ook aan gedacht alleen weet ik niet hoe je dat spel kan wissenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:34 schreef Maraca het volgende:
Dat kan.. maar als je hem terug gaat brengen zorg er dan wel voor dat je het spel gewist hebtAnders komt de nieuwe speler die het spel nog niet helemaal doorheeft in je stad terecht
![]()
De 2d metroids.. Waar je niet in scant.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:05 schreef Cadfael het volgende:
[..]
Ghouls & ghost is gewoon echt irritant lastig. heb het weles gespeeld.
Metroid is wel relaxed, vooral de latere, lekker scannen en dingetjes neerknallen.
castlevania is erg mooi voor zover ik gezien heb, goed sfeertje vooral.
Die heb ik geleend en in 20 uur uitgespeeld met level 37, was makkelijker dan ik dacht hehe.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:13 schreef Sjotime het volgende:
Partners in Time is heerlijk hoor... ben weer wat verder nu.
Op roze maandagquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:43 schreef CherryLips het volgende:
weet iemand misschien wanneer de roze ds naar NL komt?
CoM: 30/10/2006quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:59 schreef Logitik het volgende:
Hallo, Weet iemand wanneer de nieuwe Zelda en Children of Mana uitkomen ?
Die is wel heel erg gefrustreerd geweest dat ie vastzat in level 5.quote:
Helaas heb ik zo ook al een paar keer een opengescheurde envelop ontvangen.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:14 schreef Webby het volgende:
Mijn A/C Adapter opgestuurd in een bubbeltjes envelop naar iemand en die ontving een gescheurde envelop met een adaptor in 2 delen. Ik weet nog niet of TPG ook maar van plan is iets hier aan te doen, aangezien het geen verzekerd poststuk was,
quote:Op zondag 23 juli 2006 19:50 schreef ThaRabbit het volgende:
Misschien tijd om eens een Fok! Mario Kart Tournament op te zetten?
Gewoon nintendo bellen kan je het zo bestellen. 030-6097100 gewoon ff vragen wordt het gelijk opgestuurd en vaak niet heel erg duur.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:38 schreef Webby het volgende:
3rd party zie je idd overal, wel raar dat Nintendo die dingen niet in winkels legt. Ik heb het liefst alles bij al mijn consoles origineel ... ooit wat slechte ervaringen gehad met 3rd party spul.
quote:Op maandag 24 juli 2006 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
Pffffffff...begonnen met Super Mario Bros.
Mario en ik liggen mekaar niet.![]()
Waarom niet?quote:Op maandag 24 juli 2006 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
Pittig spel he.... zit nu ergens in wereld 5.... maar of ik ooit alle muntjes haal of alle paddestoel huizen openquote:Op maandag 24 juli 2006 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
Gewoon kopen dus!quote:Op maandag 24 juli 2006 11:30 schreef jpg97 het volgende:
Als ik een DS had en mario Kart,dan deed ik ook wel mee
Ik heb alle muntjes gisteren gehaaldquote:Op maandag 24 juli 2006 08:41 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Pittig spel he.... zit nu ergens in wereld 5.... maar of ik ooit alle muntjes haal of alle paddestoel huizen open![]()
Ja dat wilde ik vrijdag maar hij was uitverkocht bij die stomme Media Markt...quote:
Damm dat is cheap!quote:Op maandag 24 juli 2006 11:47 schreef jpg97 het volgende:
Ja dat wilde ik vrijdag maar hij was uitverkocht bij die stomme Media Markt...
Er lag daar wel Animal crossing in de budgetbak voor 15 E!
Ja maar niet voor 139Equote:Op maandag 24 juli 2006 11:50 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Damm dat is cheap!
Heb er zelf nog 39 ofzo voor betaald een week of wat geleden.
Je kan altijd de DS nog halen bij een gamehop/Dixons/Bartsmit/intertoys.. ze zijn gelukkig niet schaars
dat is wel weer 1/3e spelquote:Op maandag 24 juli 2006 12:10 schreef __Saviour__ het volgende:
voor die 10 euro verschil moet je niet te moeilijk doen.
Precies zeker als je het heel graag wilt hebben (of je gaat elke keer kijken bij de media markt met de auto dus kost het je meer aan benzine dan het opleverd.)quote:Op maandag 24 juli 2006 12:10 schreef __Saviour__ het volgende:
voor die 10 euro verschil moet je niet te moeilijk doen.
Alhoewel ik geen mod ben mag je zeker je gang gaanquote:Op maandag 24 juli 2006 12:18 schreef ThaRabbit het volgende:
ok dan, als ik vanmiddag een Mario Cart kan bemachtigen ga ik een OP maken en een tournooitje organiseren ergens in de komende weken![]()
Nog een mod die ik ervan moet verwittigen of gaan we gewoon los?
Gmail werktquote:Op maandag 24 juli 2006 13:15 schreef Xrenity het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QR2yfhBSvR0
Browser reviewtje
Kijk hier eens:quote:Op maandag 24 juli 2006 13:31 schreef Sannelie het volgende:
Nou lekkere kut mediamarkt.... Ik ging dus daarheen om animal crossing te ruilen.. Zeggen ze dat je m niet kan ruilen omdat ie uit de verpakking is...
Lekker verrot. Nu zit ik met een spel van 40 euro terwijl ik m geen eens speel..
Dus is iemand hier toevallig geïnteresseerd in een gloednieuwe Animal Crossing zonder sealvelletje erom heen?
Must have, ondanks dat ie soms wat traag is.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:15 schreef Xrenity het volgende:
Browser reviewtje
Spellen zijn een ramp om te ruilen. Bij Intertoys bijvoorbeeld moet je binnen 24 uur al ruilen! (dat kan je omzeilen door te zeggen dat het een cadeau is en degene dat pas op donderdag krijgt als je hem bijv. maandag koopt). Maar ik kan Media Markt geen ongelijk geven.. wat moeten zij immers met een spel van 40 euro die ze niet meer kunnen verkopen?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:31 schreef Sannelie het volgende:
Nou lekkere kut mediamarkt.... Ik ging dus daarheen om animal crossing te ruilen.. Zeggen ze dat je m niet kan ruilen omdat ie uit de verpakking is...
Belachelijk traag dus...quote:Op maandag 24 juli 2006 13:15 schreef Xrenity het volgende:
Browser reviewtje
Of je geeft nog kans het is namelijk best leuk als je wat verder komt maar je moet ff door de eerste saaiheid heen. Ga je dieren brieven schrijven hielp bij mij heel ergquote:Op maandag 24 juli 2006 13:31 schreef Sannelie het volgende:
Lekker verrot. Nu zit ik met een spel van 40 euro terwijl ik m geen eens speel..
Dus is iemand hier toevallig geïnteresseerd in een gloednieuwe Animal Crossing zonder sealvelletje erom heen?
Jeetje wat vetquote:Op maandag 24 juli 2006 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog meer FFIII :
http://dory.mncast.com/mnc_movie.swf?movieID=180|N2006724202855
Ik neem aan dat die geheugen uitbreiding als cache ruimte dient... zou betekenen dat pics die je al hebt opgehaald niet opnieuw hoeven worden opgehaald. Dus ik denk het nietquote:Op maandag 24 juli 2006 19:46 schreef Rejected het volgende:
Omg die browser.
3 minuten om de CNN site te laden.
Als je dan op een artikel klikt, duurt het dan weer 3 minuten?
ik vraag me echt af of de gameplay niet te verouderd is.. Of hebben ze daar wat aan veranderd? Ik heb eigenlijk wel zin om weer een goede RPG te spelen en omdat ik nog nooit echt een FF game gespeeld heb, heb ik eigenlijk wel intresse in deze titel. Het ziet er in ieder geval wel cool uit en ik hoop ook dat het verhaal heel meeslepend is (volgde niet veel van de trailer door het Japansquote:Op maandag 24 juli 2006 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog meer FFIII :
I'm in, mits er een apart klassement komt voorquote:Op zondag 23 juli 2006 19:50 schreef ThaRabbit het volgende:
Misschien tijd om eens een Fok! Mario Kart Tournament op te zetten?
ToE is ook een totaal ander soort RPG, real time vs turnbased.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
sinds ff op de psx zijn de gevechten wel intensiever geworden. en zeker na het spelen met het realtime systeem met direct contact van tales of eternia, vind ik ff3 er ineens heel saai uitzien. velen zien blijkbaar toch wel naar die game uit, maar ik dus niet.
Same here. Leuk idee, maar zonder snakersquote:Op maandag 24 juli 2006 21:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
I'm in, mits er een apart klassement komt voorsnakers
.
ik denk zowiezo dat je niet moet gaan snaken onder fokkers, dan daalt je aanzien hier behoorlijk.. Het lijkt me trouwens wel een leuk idee om een competitie te houden, maar ik ga zaterdag op vakantie dus ik zal wel niet mee kunnen doenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:10 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Same here. Leuk idee, maar zonder snakers
Welcome to my worldquote:Op maandag 24 juli 2006 22:19 schreef __Saviour__ het volgende:
ik dacht, ik show m'n moeder even wat brain training is, zit ze het constant te spelen
Snakers?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:10 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Same here. Leuk idee, maar zonder snakers
Yup, meest passende omschrijving van snaken die ik tot nu toe gelezen hebquote:Op maandag 24 juli 2006 22:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Snakers?Is dat dat heel vaag heen en weer springen alsof die persoon een ADHD aanval krijgt?
![]()
Je bent gewoon boos omdat je van me hebt verlorenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:41 schreef Cadfael het volgende:
Er is trouwens nog een apart klasse van Karters denk ik zo. Dat zijn de gene die puur van het stuur en betere slipwerk zijn (dus niet dat ge-emmer om die powerboost te krijgen na elke slip).
Misschien zijn dit meer de mensen die veel Mario Kart hebben gespeeld op de SNES waar dat gewoon nog niet kon. (volgens mij pas ingevoerd op de GC? of ookal op de N64?)
jah, ik geef wel toe dat ik die nog niet zo denderend beheers dus meestal laat ik ze zitten omdat als ik het probeer erg gauw de bocht uit vlieg en gelijk zowat stil sta.
Alleen is het lastig om zo een beetje leuk met mensen te racen die dus erg vaak zo'n powerboost doen omdat ze toch uiteindelijker sneller zijn. Behalve als het aankomt op echte stuurmanskunsten en slipbochten waar je geen tijd hebt voor dat gesjor aan je D-pad. Dan merk ik wel dat ik dan vaak wel als eerste over de finish kom.
Hoe zit dat bij jullie? Oude stijl of nieuwe om het maar zo te noemen?
Gaat erg goed met de DSquote:Nintendo DS wereldwijd 21 miljoen keer verkocht
Door Inge Janse - maandag 24 juli 2006 22:59 - Bron: Redactie Tweakers.net - Submitter: MetroidPrime - Views: 5.537 - Permalink
Nintendo heeft in een schrijven laten weten dat sinds de lancering van de Nintendo DS op 21 november 2004 er - ongeacht de kritiek omtrent de zwakke behuizing - 21 miljoen stuks verkocht zijn. Omgerekend komt dat overeen met bijna een stuk per twee seconde. Afgelopen juni bereikte de populariteit van het kleinood zijn hoogtepunt, aangezien die maand de DS de best verkopende gameconsole van de hele markt was. Het succes van de draagbare speelmachines is volgens de vice-president marketing en bedrijfscommunicatie George Harrison verklaarbaar door het brede karakter ervan. 'We schrijven dit succes toe aan Nintendo's strategie om met de DS elke doelgroep iets te bieden. Vijfjarige kinderen kunnen hun Nintendogs opvoeden, terwijl 65-plussers hun hersenen scherp kunnen houden met Brain Age.' Ook videogames als New Super Mario Bros en Animals Crossing zouden bijgedragen hebben aan het succes van de DS.
Eerder deze maand gaf diezelfde Harrison nog meer cijfers weg over de Nintendo DS. Zo zou de verkoop in juni ten opzichte van vorig jaar met 426 procent gestegen zijn. Dat verkoopcijfer, goed voor zeshonderdduizend stuks, zou bijna twee keer zo hoog liggen als de nummer twee op de lijst van verkochte gameconsoles en meer dan een derde vormen van de totale spelcomputerverkoop. 'Wat we zien is dat Nintendo het gamen iets van de massa heeft gemaakt. Ongeacht de ervaring van de gebruiker heeft Nintendo wel een geschikt systeem en een bijbehorende game.' Ook het WiFi-gedeelte van de DS doet goede zaken: in de afgelopen acht maanden hebben totaal 1,7 miljoen mensen wereldwijd weleens ingelogd op het netwerk.
Source: http://tweakers.net/nieuw(...)n-keer-verkocht.html
De idee hebbende, ik dus, moet eerst maar eens een Mario Kart DS bemachtigen... uitverkocht in de 4 winkels waar ik was... vandaag maar even naar de media marktquote:Op maandag 24 juli 2006 22:23 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
ik denk zowiezo dat je niet moet gaan snaken onder fokkers, dan daalt je aanzien hier behoorlijk.. Het lijkt me trouwens wel een leuk idee om een competitie te houden, maar ik ga zaterdag op vakantie dus ik zal wel niet mee kunnen doen
FFIII FMV's in 16:9 op een HDtv... Het was toch een DS game?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog meer FFIII :
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:52 schreef BMH het volgende:
[..]
FFIII FMV's in 16:9 op een HDtv... Het was toch een DS game?![]()
De enige reden waarom ze alle FMV's in high res renderen is om ze later naar een console te porten.
Online Co-op!!!!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:06 schreef Sjotime het volgende:
Ik moet de eerste toch halen denk ikDe 2e wordt nu al de hemel in geprezen.
http://ds.ign.com/articles/720/720565p1.html
From what we've played thus far, it really isn't a question of whether or not Portrait of Ruin is amazing, rather it's a question of just how amazing it is.
[afbeelding]
vertel dat die idiote japanners online.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:44 schreef ThaRabbit het volgende:
[..]
Van wat ik begrijp is Snaking als een wilde heen en weer sliden om speed boosts te krijgen ? That's a bit lame...
Gezien de kwaliteit van de eerste is dit zeker een must-havequote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:06 schreef Sjotime het volgende:
Ik moet de eerste toch halen denk ikDe 2e wordt nu al de hemel in geprezen.
http://ds.ign.com/articles/720/720565p1.html
From what we've played thus far, it really isn't a question of whether or not Portrait of Ruin is amazing, rather it's a question of just how amazing it is.
[afbeelding]
Geen ingame chatquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
vertel dat die idiote japanners online.
quote:
OMG! hebben, hebben hebben! Hij is toch op Settlers2 gebaseerd? Dat heb ik echt grijs gespeeld, wat een heerlijk spel. Ben erg benieuwd!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |