Ziet er in het echt beter uit hoor.... deze screens zijn zwaar opgerekt.. in de cam filmpjes van E3 zie je strakker beeld op de DS-en.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:04 schreef NrSiX het volgende:
Grote pix van de DS zijn eng Sjotime :p maar het ziet er idd leuk uit (Y)
Noemt hij je echt "Bernie"?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:30 schreef RaymanNL het volgende:
KloptMe vader zei nog: "Goedzo Bernie, nu heb je eindelijk een spel gekocht wat goed voor je is! Dat zijn pas goede spellen! Mag ik ook eens proberen?"
NIntendo![]()
Ik weet niet meer wat tie letterlijk heeft gezegtquote:
Nee, zoonliefquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat tie letterlijk heeft gezegtMaar waarom zou hij me niet Bernie noemen dan? Wat moet tie dan zeggen, "Zoon!"
!
Het is net een vader en zn zoonquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:45 schreef liquid-orange het volgende:
Hij past goed bij m'n witte iBook.![]()
1) Groot genoeg - Geen verschilquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:52 schreef witte_fantasie het volgende:
Ik heb drie vraagjes over de DS Lite...
1. Hoe groot is nu eigenlijk dat schermpje? En zit er verschil hierin tussen de DS en DS Lite?
2. Hoe houdt de DS Lite zich voor linkshandige mensen? Ik kan me namelijk voorstellen dat je misschien games hebt waarbij je het pennetje nodig hebt en tegelijk een van de knopjes ofzo? Hoe doen de linkshandige DS-Lite-Fokkers dit
3. Is de DS Lite beter dan de "normale" DS?
1. Geen verschil lijkt mequote:Op donderdag 20 juli 2006 15:52 schreef witte_fantasie het volgende:
Ik heb drie vraagjes over de DS Lite...
1. Hoe groot is nu eigenlijk dat schermpje? En zit er verschil hierin tussen de DS en DS Lite?
2. Hoe houdt de DS Lite zich voor linkshandige mensen? Ik kan me namelijk voorstellen dat je misschien games hebt waarbij je het pennetje nodig hebt en tegelijk een van de knopjes ofzo? Hoe doen de linkshandige DS-Lite-Fokkers dit
3. Is de DS Lite beter dan de "normale" DS?
Hmm.. ik heb er iets meer moeite mee om buiten te gamenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:32 schreef Xrenity het volgende:
Zat gisteravond even buiten op m'n lite te spelen en damn, die schermpjes
Zelfs op stand 1 waren ze nog überhelder. Stand 4 brandde m'n ogen er echt uit
Het was toen ook wel donker he.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb er iets meer moeite mee om buiten te gamen![]()
DS.. je beste vriend in het donkerquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:57 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Het was toen ook wel donker he.
Als de zon schijnt werkt het alleen in de schaduw op stand 3/4
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:32 schreef Xrenity het volgende:
Zat gisteravond even buiten op m'n lite te spelen en damn, die schermpjes
Zelfs op stand 1 waren ze nog überhelder. Stand 4 brandde m'n ogen er echt uit
second?quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:30 schreef BMH het volgende:
[..]
The second best thing to do in the dark?
Nog 3 weken en dan zit AC:WW op 3 miljoen !!quote:10 NDS Animal Crossing WW - 25,746 / 2,937,042
japan of wereldwijd?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Nog 3 weken en dan zit AC:WW op 3 miljoen !!
ik had een in de winkel een x 88quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:
20 is optimaal ja. dat heb ik nu bereikt![]()
Mijn moeder is het beu om zo oud te zijn, dus speelt ze maar sudokuquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Wha mijn moeder speelde brain training...scoort ze 70![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |