-Warez-quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:48 schreef ChOas het volgende:
Ik ben aan het wachten op Advance Wars en Brain Age
FOEI!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:00 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
hoezo? zijn toch gewoon al tijden te downloaden? Knipz0rs bijvoorbeeld.
Zucht... je mag niet lullen over roms op FOK!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:00 schreef broodje_poep het volgende:
-Warez-
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het wordt tijd dat er weer toffe DS games uit gaan komen
jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het wordt tijd dat er weer toffe DS games uit gaan komen
Septemberquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Wanneer komt de eerstvolgende toptitel?
Heb je de releases van de komende tijd gezien? Het duurt wel tot september voordat er weer iets bruikbaars op de DS (of GBA desnoods) uitkomtquote:
Kan ik leuk Fire Emblem voor de cube verder spelen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je de releases van de komende tijd gezien? Het duurt wel tot september voordat er weer iets bruikbaars op de DS (of GBA desnoods) uitkomt
geen probleem voor mij trouwens....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je de releases van de komende tijd gezien? Het duurt wel tot september voordat er weer iets bruikbaars op de DS (of GBA desnoods) uitkomt
.....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Mijn TT zijn altijd leuk.. Vaak is het een kwestie van wennen.
en dat krijg je om 19:29 binnenquote:Vandaag is de voorraadstatus van de Dr. Kawashima's Brain Training Nintendo DS gewijzigd! Bestelt u voor 19:30 uur met creditcard of onder rembours, dan wordt de bestelling vandaag nog naar u verzonden.
* MeZZiN ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:05 schreef nlboy het volgende:
Ik wacht op Diddy Kong Racing, hopelijk is er niet al te veel geport. tvp
Dus alle exits en coins gevonden? Vraag het anders hier.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:21 schreef mini-lellan het volgende:
Klopt het dat als je New Super Mario Bros. na 20 uur non-stop spelen al uitgespeeld is of kijn zijn?![]()
dan ben ik waarschijnlijk na 2 dagen klaar
let niet op me zinsopbouw is ben moe
Zelfs als je het niet non stop doet is er een mogenlijkheid hem in 20 uur helemaal uit te spelenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:21 schreef mini-lellan het volgende:
Klopt het dat als je New Super Mario Bros. na 20 uur non-stop spelen al uitgespeeld is of kijn zijn?![]()
dan ben ik waarschijnlijk na 2 dagen klaar
Damn, DSaholicquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:54 schreef knater het volgende:
DS Lite White![]()
![]()
Heb nu 22 DS spellen, iemand meer?![]()
Avatarquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:54 schreef knater het volgende:
DS Lite White![]()
![]()
Kep er meer gehad ja.. Maar kep een hele zooi verkocht. Vandaag zelfs Mario 64 DS verkochtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:54 schreef knater het volgende:
DS Lite White![]()
![]()
26quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:54 schreef knater het volgende:
DS Lite White![]()
![]()
Mooie collectie. Bleach.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:14 schreef knater het volgende:
[..]
damn, maak es een foto
hier mijn pimp collectie
[afbeelding]
1 psp spel![]()
Heb er nog maar 4.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:14 schreef knater het volgende:
[..]
damn, maak es een foto
hier mijn pimp collectie
[afbeelding]
1 psp spel![]()
Ze zijn allemaal anders. Dikke hoesjes is Europa, dunne is JPN en USAquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:42 schreef netto_m het volgende:
[..]
Heb er nog maar 4.
Waarom heb ik bij drie van mijn spellen andere hoesjes dan jou. Is dat omdat ze geimporteerd zijn ofzo?
[afbeelding]
Ik ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:16 schreef McGilles het volgende:
Heb nu de DS 3 weken met 6 spellen, ook al best goed toch?
Had ik eergisteren ook jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:17 schreef HAL9000S het volgende:
Prachtig moment gisteren met Phoenix Wright... tijdens de aftiteling...
"HOLD IT!!!"
New episode!!!
Phoenix Wright, blijft een fantastische gamequote:Op woensdag 19 juli 2006 10:40 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Had ik eergisteren ook ja
Ik dacht al, het waren toch 5 episodesEn toen ineens die "HOLD IT!"
In die 5e episode, die western detective
je bedoelt dun en het plastic is zwart?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal anders. Dikke hoesjes is Europa, dunne is JPN en USA
Is dat niet gewoon afhankelijk van de game? Volgens mij kiezen de mensen die het hoesje designen gewoon 'random' een kleurtje uit die bij de game past.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:29 schreef Maraca het volgende:
Wat houden die kleurtjes in de hoeken van de doosjes eigenlijk in?
Ik wacht wel op een homebrew browser met video support.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:23 schreef RaymanNL het volgende:
http://touch-ds.jp/mfs/dsbrowser/intro.html
Ziet er uit als een hele toffe browser![]()
Ik vraag me toch af hoe vaak je dat zal gebruiken. Het enigste wat een beetje handig is lijkt me het chatten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:23 schreef RaymanNL het volgende:
http://touch-ds.jp/mfs/dsbrowser/intro.html
Ziet er uit als een hele toffe browser![]()
ach gut wat een dilemma weer, geen zorgen ik zit met het zelfde probleem [ =quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:35 schreef NrSiX het volgende:
Kheb 5 games nu, zit te twijfelen om nog meer aan te schaffen of, om te blijven sparen voor de WII =]
Fokquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:34 schreef netto_m het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe vaak je dat zal gebruiken. Het enigste wat een beetje handig is lijkt me het chatten.
Het lijkt er op dat het random is.... want veel nintendo games hebben dezelfde kleur maar ook weer niet allemaal..... heb nog niet echt een structuur kunnen vinden in de kleurtjes. Ben wel erg nieuwsgierig waar ze nu echt voor staan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:30 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon afhankelijk van de game? Volgens mij kiezen de mensen die het hoesje designen gewoon 'random' een kleurtje uit die bij de game past.
Bij de cubedoosjes gaven de gekleurde driehoekjes de taal van de handleiding aan, zal met de NDS wel hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:13 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat het random is.... want veel nintendo games hebben dezelfde kleur maar ook weer niet allemaal..... heb nog niet echt een structuur kunnen vinden in de kleurtjes. Ben wel erg nieuwsgierig waar ze nu echt voor staan.
Denk het niet want de boekjes komen met drie verschillende talen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:21 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bij de cubedoosjes gaven de gekleurde driehoekjes de taal van de handleiding aan, zal met de NDS wel hetzelfde zijn.
Ja precies maar het kan hoor dat een kleur voor meerdere talen staat.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:36 schreef netto_m het volgende:
[..]
Denk het niet want de boekjes komen met drie verschillende talen.
quote:Part of a series of non-game tools for the Nintendo DS, this is a portable cooking guide. In creating this product, Nintendo has made use of voice technology from Sharp to give the game synthesized voices. In addition to being spoken to, users can also use their own voice to navigate the software, allowing the user to concentrate on their cooking and not on the DS. Nintendo also allows users to input the contents of their refrigerator to get recipe ideas and have the DS display handy ingredient lists while users are out shopping.
ja klopt me buurjonge had weer lope fuckequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef Cadfael het volgende:
Kijk es bij de instellingen, kan best zijn dat de bediening is veranderd van rechtshandig met stylus, naar linkshandig met knoppen.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:45 schreef liquid-orange het volgende:
Hij past goed bij m'n witte iBook.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:23 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
Wat is hier aan de hand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:23 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
Wat is hier aan de hand?Zal mij niet verbazen als ze er allemaal al een hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
Gewoon wachten op de US release van Cooking Mamaquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:02 schreef Cadfael het volgende:
Heej, dat ziet er leuk uit. vooral omdat je de inhoud van je koelkast kan invoeren. Tis soms nogal es lastig als je ernaar kijk en afvraagt: wat zal ik er vandaag es van maken
maarja, ik weet niet of ik het zou kopen.
Ik zou mn DS ook niet zomaar boven mn gasstel of uberhaupt in mn keuken willen als ik aan het koken ben.
Ziet er in het echt beter uit hoor.... deze screens zijn zwaar opgerekt.. in de cam filmpjes van E3 zie je strakker beeld op de DS-en.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:04 schreef NrSiX het volgende:
Grote pix van de DS zijn eng Sjotime :p maar het ziet er idd leuk uit (Y)
Noemt hij je echt "Bernie"?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:30 schreef RaymanNL het volgende:
KloptMe vader zei nog: "Goedzo Bernie, nu heb je eindelijk een spel gekocht wat goed voor je is! Dat zijn pas goede spellen! Mag ik ook eens proberen?"
NIntendo![]()
Ik weet niet meer wat tie letterlijk heeft gezegtquote:
Nee, zoonliefquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat tie letterlijk heeft gezegtMaar waarom zou hij me niet Bernie noemen dan? Wat moet tie dan zeggen, "Zoon!"
!
Het is net een vader en zn zoonquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:45 schreef liquid-orange het volgende:
Hij past goed bij m'n witte iBook.![]()
1) Groot genoeg - Geen verschilquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:52 schreef witte_fantasie het volgende:
Ik heb drie vraagjes over de DS Lite...
1. Hoe groot is nu eigenlijk dat schermpje? En zit er verschil hierin tussen de DS en DS Lite?
2. Hoe houdt de DS Lite zich voor linkshandige mensen? Ik kan me namelijk voorstellen dat je misschien games hebt waarbij je het pennetje nodig hebt en tegelijk een van de knopjes ofzo? Hoe doen de linkshandige DS-Lite-Fokkers dit
3. Is de DS Lite beter dan de "normale" DS?
1. Geen verschil lijkt mequote:Op donderdag 20 juli 2006 15:52 schreef witte_fantasie het volgende:
Ik heb drie vraagjes over de DS Lite...
1. Hoe groot is nu eigenlijk dat schermpje? En zit er verschil hierin tussen de DS en DS Lite?
2. Hoe houdt de DS Lite zich voor linkshandige mensen? Ik kan me namelijk voorstellen dat je misschien games hebt waarbij je het pennetje nodig hebt en tegelijk een van de knopjes ofzo? Hoe doen de linkshandige DS-Lite-Fokkers dit
3. Is de DS Lite beter dan de "normale" DS?
Hmm.. ik heb er iets meer moeite mee om buiten te gamenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:32 schreef Xrenity het volgende:
Zat gisteravond even buiten op m'n lite te spelen en damn, die schermpjes
Zelfs op stand 1 waren ze nog überhelder. Stand 4 brandde m'n ogen er echt uit
Het was toen ook wel donker he.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb er iets meer moeite mee om buiten te gamen![]()
DS.. je beste vriend in het donkerquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:57 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Het was toen ook wel donker he.
Als de zon schijnt werkt het alleen in de schaduw op stand 3/4
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:32 schreef Xrenity het volgende:
Zat gisteravond even buiten op m'n lite te spelen en damn, die schermpjes
Zelfs op stand 1 waren ze nog überhelder. Stand 4 brandde m'n ogen er echt uit
second?quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:30 schreef BMH het volgende:
[..]
The second best thing to do in the dark?
Nog 3 weken en dan zit AC:WW op 3 miljoen !!quote:10 NDS Animal Crossing WW - 25,746 / 2,937,042
japan of wereldwijd?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Nog 3 weken en dan zit AC:WW op 3 miljoen !!
ik had een in de winkel een x 88quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:
20 is optimaal ja. dat heb ik nu bereikt![]()
Mijn moeder is het beu om zo oud te zijn, dus speelt ze maar sudokuquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Wha mijn moeder speelde brain training...scoort ze 70![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |