voog me maar toe, kom ik zo ff langs als je je poort open zetquote:Op zondag 16 juli 2006 22:43 schreef .Spijker. het volgende:
Kga proberen on line te komen. Mag k bij iemand langs komen? Of mensen bij mij?
Die foto is leukquote:Op zondag 16 juli 2006 22:11 schreef Zwaalie het volgende:
Vanaaf was een koninklijke aangelegenheid in B'ville met bezoek van Prinses Biensel, Prins Tijno en Prinses Djen/Anitra!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Heb jou ook toegevoegdquote:Op zondag 16 juli 2006 22:40 schreef LordVan het volgende:
Leuke fotoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slein en Picanto toegevoegd.
poort gaat zo weer open
Ga naar je huis en ga naar de telefoon die naast je bed bovenin je huis staat.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:28 schreef Devarynn het volgende:
Over katten gesproken. Gisteren had ik voor de 4e keer alweer blanca over de vloer. ALweer het vierde kunstwerk waar ze mee rondrent. En ik heb het spel nog niet eens 1 maand.
Ik neem aan dat het gewoon een lening is nog die je hem tegoed hebtquote:Op maandag 17 juli 2006 09:57 schreef Maraca het volgende:
Wat is trouwens het nut van het afbetalen van Nook als je al het grootste huis hebt?
Volgens mij krijg je dan een standbeeld.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:57 schreef Maraca het volgende:
Wat is trouwens het nut van het afbetalen van Nook als je al het grootste huis hebt?
't is wel bijna een miljoen bells hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 10:23 schreef Cadfael het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het gewoon een lening is nog die je hem tegoed hebtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is toch niet zo leuk als hij naar zn geld kan fluitenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dan is je huisje ook helemaal van jezelfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop