abonnement Unibet Coolblue
pi_203436578
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 12:44 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Als je alle upgrades van je huis en andere dingen snel weer afronden, is knollen de makkelijkste manier. Zeker als je online bij anderen ook wil verkopen. Doe je meerdere vluchten er heen. Heb vaak zat voor 80 gekocht en voor 500+ verkocht. Heb keer voor de gein geloof ik hele eiland volgelegd met knollen en alles verkocht....heeeeeel veel miljoenen mee verdiend.bwas leuk voor een keer...geloof dat ik ongeveer 300 miljoen had staan
Ja klopt zeker, in het begin lijk je altijd geld tekort te komen. Ik heb toen via zo'n site gewoon 12 miljoen en 100 nook miles tickers gekochr voor nog geen euro. Zo heb ik ook DIY's gekocht als ik er niet kon vinden en die ik toch wilde hebben voor 12 cent per stuk.

Moet zeggen dat ik van die 12 miljoen alles afbetaald had maar ik het meteen daarna niet boeiend meer vond om zoveel geld te hebben (hield er toen 8 over over). Heb toen de duurste spullen gekocht en random aan bewoners gegeven op een gegeven moment. Vond het idee dat je geld had nergens geen moeite meet voor hoefde te doen wat saai worden.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_203443840
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 12:44 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Als je alle upgrades van je huis en andere dingen snel weer afronden, is knollen de makkelijkste manier. Zeker als je online bij anderen ook wil verkopen. Doe je meerdere vluchten er heen. Heb vaak zat voor 80 gekocht en voor 500+ verkocht. Heb keer voor de gein geloof ik hele eiland volgelegd met knollen en alles verkocht....heeeeeel veel miljoenen mee verdiend.bwas leuk voor een keer...geloof dat ik ongeveer 300 miljoen had staan
Jij was de rijkste van ons idd op discord hahaha
pi_203444792
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 11:23 schreef Cici het volgende:

[..]
Jij was de rijkste van ons idd op discord hahaha
Ja maar ik deed ook een keer achterlijk...geen idee hoeveel ik er verkocht....ben keer 3 uur bezig geweest met kopen en vliegen en verkopen....was wel leuk 1x te doen haha
Vici, Vidi, Veni!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')