-Warez-quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:48 schreef ChOas het volgende:
Ik ben aan het wachten op Advance Wars en Brain Age
FOEI!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:00 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
hoezo? zijn toch gewoon al tijden te downloaden? Knipz0rs bijvoorbeeld.
Zucht... je mag niet lullen over roms op FOK!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:00 schreef broodje_poep het volgende:
-Warez-
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het wordt tijd dat er weer toffe DS games uit gaan komen
jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het wordt tijd dat er weer toffe DS games uit gaan komen
Septemberquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Wanneer komt de eerstvolgende toptitel?
Heb je de releases van de komende tijd gezien? Het duurt wel tot september voordat er weer iets bruikbaars op de DS (of GBA desnoods) uitkomtquote:
Kan ik leuk Fire Emblem voor de cube verder spelen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je de releases van de komende tijd gezien? Het duurt wel tot september voordat er weer iets bruikbaars op de DS (of GBA desnoods) uitkomt
geen probleem voor mij trouwens....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je de releases van de komende tijd gezien? Het duurt wel tot september voordat er weer iets bruikbaars op de DS (of GBA desnoods) uitkomt
.....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Mijn TT zijn altijd leuk.. Vaak is het een kwestie van wennen.
en dat krijg je om 19:29 binnenquote:Vandaag is de voorraadstatus van de Dr. Kawashima's Brain Training Nintendo DS gewijzigd! Bestelt u voor 19:30 uur met creditcard of onder rembours, dan wordt de bestelling vandaag nog naar u verzonden.
* MeZZiN ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:05 schreef nlboy het volgende:
Ik wacht op Diddy Kong Racing, hopelijk is er niet al te veel geport. tvp
Dus alle exits en coins gevonden? Vraag het anders hier.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:21 schreef mini-lellan het volgende:
Klopt het dat als je New Super Mario Bros. na 20 uur non-stop spelen al uitgespeeld is of kijn zijn?![]()
dan ben ik waarschijnlijk na 2 dagen klaar
let niet op me zinsopbouw is ben moe
Zelfs als je het niet non stop doet is er een mogenlijkheid hem in 20 uur helemaal uit te spelenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:21 schreef mini-lellan het volgende:
Klopt het dat als je New Super Mario Bros. na 20 uur non-stop spelen al uitgespeeld is of kijn zijn?![]()
dan ben ik waarschijnlijk na 2 dagen klaar
Damn, DSaholicquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:54 schreef knater het volgende:
DS Lite White![]()
![]()
Heb nu 22 DS spellen, iemand meer?![]()
Avatarquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:54 schreef knater het volgende:
DS Lite White![]()
![]()
Kep er meer gehad ja.. Maar kep een hele zooi verkocht. Vandaag zelfs Mario 64 DS verkochtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:54 schreef knater het volgende:
DS Lite White![]()
![]()
26quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:54 schreef knater het volgende:
DS Lite White![]()
![]()
Mooie collectie. Bleach.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:14 schreef knater het volgende:
[..]
damn, maak es een foto
hier mijn pimp collectie
[afbeelding]
1 psp spel![]()
Heb er nog maar 4.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:14 schreef knater het volgende:
[..]
damn, maak es een foto
hier mijn pimp collectie
[afbeelding]
1 psp spel![]()
Ze zijn allemaal anders. Dikke hoesjes is Europa, dunne is JPN en USAquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:42 schreef netto_m het volgende:
[..]
Heb er nog maar 4.
Waarom heb ik bij drie van mijn spellen andere hoesjes dan jou. Is dat omdat ze geimporteerd zijn ofzo?
[afbeelding]
Ik ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:16 schreef McGilles het volgende:
Heb nu de DS 3 weken met 6 spellen, ook al best goed toch?
Had ik eergisteren ook jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:17 schreef HAL9000S het volgende:
Prachtig moment gisteren met Phoenix Wright... tijdens de aftiteling...
"HOLD IT!!!"
New episode!!!
Phoenix Wright, blijft een fantastische gamequote:Op woensdag 19 juli 2006 10:40 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Had ik eergisteren ook ja
Ik dacht al, het waren toch 5 episodesEn toen ineens die "HOLD IT!"
In die 5e episode, die western detective
je bedoelt dun en het plastic is zwart?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal anders. Dikke hoesjes is Europa, dunne is JPN en USA
Is dat niet gewoon afhankelijk van de game? Volgens mij kiezen de mensen die het hoesje designen gewoon 'random' een kleurtje uit die bij de game past.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:29 schreef Maraca het volgende:
Wat houden die kleurtjes in de hoeken van de doosjes eigenlijk in?
Ik wacht wel op een homebrew browser met video support.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:23 schreef RaymanNL het volgende:
http://touch-ds.jp/mfs/dsbrowser/intro.html
Ziet er uit als een hele toffe browser![]()
Ik vraag me toch af hoe vaak je dat zal gebruiken. Het enigste wat een beetje handig is lijkt me het chatten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:23 schreef RaymanNL het volgende:
http://touch-ds.jp/mfs/dsbrowser/intro.html
Ziet er uit als een hele toffe browser![]()
ach gut wat een dilemma weer, geen zorgen ik zit met het zelfde probleem [ =quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:35 schreef NrSiX het volgende:
Kheb 5 games nu, zit te twijfelen om nog meer aan te schaffen of, om te blijven sparen voor de WII =]
Fokquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:34 schreef netto_m het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe vaak je dat zal gebruiken. Het enigste wat een beetje handig is lijkt me het chatten.
Het lijkt er op dat het random is.... want veel nintendo games hebben dezelfde kleur maar ook weer niet allemaal..... heb nog niet echt een structuur kunnen vinden in de kleurtjes. Ben wel erg nieuwsgierig waar ze nu echt voor staan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:30 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon afhankelijk van de game? Volgens mij kiezen de mensen die het hoesje designen gewoon 'random' een kleurtje uit die bij de game past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |