moet je doenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:15 schreef mini-lellan het volgende:
Ik heb er ook over na gedacht om AC:WW te kopen![]()
ik ga em denk ik maandag halen(ben aankomende maandag jarig)quote:
Het mooiste: Ma heeft mijn oude phat DS, en Pa heeft dus de DS van mijn zusje ingepiktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Zielig![]()
wees een lieve broer en koop een roze ds + nintendogs voor d'r
Hier ligt ie nog dik op voorraad bij de Media Markt. Zo ff oppikken, heb ik straks onderweg iets te doen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:50 schreef Blinker het volgende:
Gisteren op zoek geweest in Amsterdam naar Brain Training maar echt overal was hij uitverkocht..
Ik volgende weekquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:23 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
ik ga em denk ik maandag halen(ben maandag jarig)![]()
Heb je wel alle medailles?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:27 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, AWDS uitgespeeld, nu Super Mario Bros.
alle 300 medailes en bij history alles 3 sterretjesquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:27 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, AWDS uitgespeeld, nu Super Mario Bros.
En wat is er mis met BBA?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:51 schreef Webby het volgende:
Ik kreeg gisteren Big Brain Acadamy ipv. Brain Training voor mijn verjaardag van mijn ouders. Ik het bonnetje gevraagd, maar ze hebben Brain Training niet liggen bij de bartsmit. Vandaag nog maar ff een andere bartsmit proberen
Ik check meestal de editors choice sectie van IGN.... smaken verschillen zo.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:35 schreef jpg97 het volgende:
Wat is nog een aanrader naast new SMB?
Trauma Center: Under The Knife ziet er inderdaad tof uitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:37 schreef jpg97 het volgende:
Mij leek dat chirurgen spelletje wel grappig
Sudoku ... en hij scoort minder / ik hoor meer negatieve dingen er over. En 2 brain games hoef ik niet.quote:
Trauma Center is geweldig!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:37 schreef jpg97 het volgende:
Mij leek dat chirurgen spelletje wel grappig
starfox!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:31 schreef Phonebone het volgende:
Hier nog wat nieuwe filmpjes van wat mindere kwaliteit (youtube)
Castlevania: Portrait of Ruin
Starfox Command
![]()
bedoel je met internet echt sites of gwn multiplayer met Wifi?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:09 schreef jpg97 het volgende:
Kun je gewoon met je DS via een wireless router op internet?
Dan kan je beter voor Kirby: Power Paintbrush gaanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:53 schreef jpg97 het volgende:
Yoshi touch & Go ziet er ook grappig uit
Ik ben om.. ik haal er straks 1 bij Media Markt... ( straks nog minder tijd voor mijn X360)
Ja. En je kunt gratis bij alle T-mobile hotspots inloggenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:09 schreef jpg97 het volgende:
Kun je gewoon met je DS via een wireless router op internet?
Hij was op Nintendo's E3 Persconferentie abuis aangeduid als FFIIIquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:50 schreef Sjotime het volgende:
Final Fantasy CC movie.... wist niet dat er een CC kwam(drama kwaliteit maar toch... het is wat
)
http://www.youtube.com/watch?v=eGZ17Ito4a0&eurl=http%3A%2F%2Fgonintendo%2Ecom%2F
Ze komen gewoon bij de uit FFIII en FFCC voor de DSquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:20 schreef Thomper het volgende:
[..]
Hij was op Nintendo's E3 Persconferentie abuis aangeduid als FFIII
Nee ik bedoel dus multiplayer met wifiquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:10 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
bedoel je met internet echt sites of gwn multiplayer met Wifi?
quote:
Als je Metroid & Ghouls & ghost leuk vind: kopen. Maar een waarschuwing: Het spel is ouderwets moeilijk en je zult veel moeten backtracken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:59 schreef Sjotime het volgende:
Is de huidige Castlevania een must buy? Het ziet er op het eerste gezicht zo ouderwets en simpel uit?
Ok thanks!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je Metroid & Ghouls & ghost leuk vind: kopen. Maar een waarschuwing: Het spel is ouderwets moeilijk en je zult veel moeten backtracken.
Ghouls & ghost is gewoon echt irritant lastig. heb het weles gespeeld.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je Metroid & Ghouls & ghost leuk vind: kopen. Maar een waarschuwing: Het spel is ouderwets moeilijk en je zult veel moeten backtracken.
doen hij is echt tof!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:34 schreef Rejected het volgende:
Ik ben van plan om Advance Wars Dual Strike te kopen.
Lees overal dat het top is!
Tevens een verkapte tvp.
31 euro op cd-wow.nl heb daar ook tetris besteld!
ja daar had ik ook aan gedacht alleen weet ik niet hoe je dat spel kan wissenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:34 schreef Maraca het volgende:
Dat kan.. maar als je hem terug gaat brengen zorg er dan wel voor dat je het spel gewist hebtAnders komt de nieuwe speler die het spel nog niet helemaal doorheeft in je stad terecht
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |