Vergeleken met Patricia en Erik verdient Bing een Oscarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:50 schreef Shirley het volgende:
Nou, ik vond het niet echt spannend hoor. Als die Erik nou kon acteren oké, maar dat is het geval niet, dus ook geen spanning voor mij. Ik wil wel maandag Sjors neergeslagen zien worden, dan raak ik gewoon in euforie!
Ja hij zou toch beter moeten weten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Had Bing Patricia die laptops niet beter terug kunnen laten brengen en zelf in de Rozeboom blijven om Erik te woord te staan?
Idd, Sjors kan niet vaak genoeg afgezeken wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:57 schreef Canisfire het volgende:
Bing was toruwens ook lekker schagereining tegen Florien en Sjors gisteravond ik zat te genieten.
En was het de moeite waard?quote:Op zondag 4 juni 2006 00:14 schreef Vivi het volgende:
Het vriendje van een vriendin van mij heeft Sjors ooit geneuckt ergens op een partyship.
De sloerie
quote:Op zondag 4 juni 2006 16:59 schreef Miss_kausalaya het volgende:
ze gebruikt het christelijke alleen in heule moeilijke tijden or..
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:27 schreef Zhenar het volgende:
Nu krijgen we zelfs flashbacks naar de huidige aflevering![]()
Eerder "DE SICKHEID"quote:
Ik vond het maar overgeacteerdquote:Op maandag 5 juni 2006 20:36 schreef Canisfire het volgende:
Bing speelde trouwens ook goed als gestoorde dat wel maar goed.
Uiteindelijk is het toch allemaal weer de schuld van Ludo.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Regel 6 van de tien geboden:
6. Gij zult niet doodslaan.
Nee, deze keer zit Frits er indirect achter.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het toch allemaal weer de schuld van Ludo.![]()
Als je helemaal terug gaat.. zijn het de ouders van Hitlerquote:Op maandag 5 juni 2006 20:57 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Nee, deze keer zit Frits er indirect achter.
Dat kan verder terug... Het is allemaal de schuld van de Big Bang... niet te verwarren met de verwekking van Bing.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:19 schreef Dizer het volgende:
Als je helemaal terug gaat.. zijn het de ouders van Hitler
Ja dat vroeg ik me ook af.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:33 schreef Shirley het volgende:
Alleen vroeg ik me af waarom Patricia niks zei of deed...
Dit is ook het eerst sinds tijden dat ik weer kijk. Dus die verbetering in kwaliteit is mij geheel ontgaan en dus kan ik azijnzeiken wat ik wilquote:Op maandag 5 juni 2006 22:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
azijnzeikergaat het eens een keer ergens over, is het weer niet goed
![]()
Ik denk het ook ze maken van een vast personage als Sjors vast geen moordenaar.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij heeft Erik het overleefd![]()
Net zoals ze van een vast personage geen verkrachter zouden maken?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik denk het ook ze maken van een vast personage als Sjors vast geen moordenaar.
Dat was geen!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Net zoals ze van een vast personage geen verkrachter zouden maken?![]()
Het was anders traumatiserend genoeg om Sjors jaren later in een meedogenloze killer te veranderenquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 5 juni 2006 20:27 schreef Zhenar het volgende:
Nu krijgen we zelfs flashbacks naar de huidige aflevering![]()
Lauraquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:01 schreef Canisfire het volgende:
Ik vind dat ook niet echt moord hoor, zwaar medeplichtig dat wel, het enige wat ze deed is Cleo een lap gedoopt in ether aanreiken, Cleo heeft haar in een deken gewikkeld en in een rivier gegooid terwijl Laura toekeek.quote:
Wat te denken van Ludo...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:16 schreef Chris17 het volgende:
Vind het wel stom, dat ze daarvoor nooit in de bak is gekomen:p Maarja in gtst kan alles, ookal heeft Laura toch eigenlijk behoorlijk wat op dr geweten samen met Cleo
Ze wilde er de bak voor in uiteindelijk, maar de politie geloofde niet dat ze dat gedaan had en er was natuurlijk geen bewijs meer, toch wilde ze de bak dus verkocht een agent een flinke stomp in zijn buik, uiteindelijk moest ze een nachtje blijven en had ze een tijdje een armband waarbij ze op tijd thuis moest zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:16 schreef Chris17 het volgende:
Vind het wel stom, dat ze daarvoor nooit in de bak is gekomen:p Maarja in gtst kan alles, ookal heeft Laura toch eigenlijk behoorlijk wat op dr geweten samen met Cleo
En is zowat elk seizoen wel flink teruggepakt door de ene vijand na de andere (Dian, Huib en Bowien, Stefano en Janine, Maximiliaan, Roxy, Yasmin en Toni, Martine)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat te denken van Ludo...Die heeft ook al van alles gedaan...
Daar lijkt het wel op jaquote:
Ik vond het al te lang goed gaat tussen Nick en Jack en dat het ooit zou uitkomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who Shot Ludo? - Deel 1 gaat beginnen
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:29 schreef Frey het volgende:
Mijn god, die vooruitzichten voor maandag
Maar volgende week woensdag vlieg ik naar Amerika en kan ik het allemaal niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who Shot Ludo? - Deel 1 gaat beginnen![]()
Friends don't let friends remain beardless...
I love it when a plan falls together.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:53 schreef Frey het volgende:
Jullie hadden gewoon gelijk, het wordt precies wat iedereen zei![]()
Zomercliff spoiler
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:29 schreef Frey het volgende:
Mijn god, die vooruitzichten voor maandag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who Shot Ludo? - Deel 1 gaat beginnen![]()
Hilarisch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Drie kwart van Meerdijk kan het straks gedaan hebben.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:47 schreef Riann het volgende:
ach ja en dennis heeft die kogels omgewisselt zo voorspelbaar
Het zou me niks verbazen als Ludo op het laatste moment nog even de kogels heeft gecontroleerd. De Koning van Meerdijk laat zich niet zo makkelijk omleggen! Ludo speelt het spelletje mee en zet z'n eigen dood in scène, inclusief crematie en testamentlezing. Ondertussen mag detective Bloemers uitzoeken wie de 'moord' op z'n geweten heeft. Langzaam maar zeker blijkt dat iedereen (behalve Rosa) een reden had om Ludo om zeep te helpen. Ludo organiseert een groot feest op de bovenste verdieping van de Sanders Inc. toren. Als alle genodigden/verdachten zijn gearriveerd verschijnt Ludo op de gloednieuwe plasmatelevisie... verbazing alom. Na een briljante speech, waarin niemand wordt gespaard, komt Ludo met een ultimatum. De dader heeft 1 minuut de tijd om zich bekend te maken... anders zal de Sanders Inc. toren opgeblazen worden! Er is geen uitweg, want Ludo heeft de liften laten blokkeren... en zelfs dronken Dennis kan ze niet aan de praat krijgen. Er breekt grote paniek uit... de secondes tikken weg... Jack jaagt een kogel door z'n kop... Nick en Charlie springen uit pure wanhoop uit het raam... en Dennis zet het op een zuipen... er volgt een gigantische explosie... In huize Sanders zien we Ludo met een grote grijns op z'n gezicht: "Opgeruimd staat netjes!" Rosa komt de kamer binnengelopen met een cognacje. Ludo drinkt het in één teug leeg en zakt vervolgens ineen. Ludo: "Et tu, Rosa?" Rosa: "Het was me een genoegen voor u gewerkt te hebben." Martine komt de kamer binnen gewandeld: "Het genoegen is geheel wederzijds!" Er volgt een passionele kusscène... en ze leefden nog lang en gelukkig. THE END?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:47 schreef Riann het volgende:
ach ja en dennis heeft die kogels omgewisselt zo voorspelbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
knipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Conformists will be cast away by the tide of history
Je bedoelt het plaatje waarnaar op de vorige pagina ook al werd gelinkt?quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:51 schreef Frey het volgende:
Inmiddels is er ook een plaatje te zien van de cliffhanger![]()
Wat gebeurt daar met Ludo?
Erg grappig hoor, maar hij is er net pas op gezetquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bedoelt het plaatje waarnaar op de vorige pagina ook al werd gelinkt?![]()
Het is niet ondenkbaar dat Erik de Vogel het na ruim 10 jaar wel gehad heeft met het karakter Ludo Sanders. Misschien wordt het ook wel tijd om het 'bad guy' stokje over te geven aan de volgende generatie. De aanstaande vijandschap van Nick vs. Jack zou ook wel eens een teken aan de wand kunnen zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:36 schreef suus21 het volgende:
Ludo gaat toch niet uit de serie he..
Ohquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Erg grappig hoor, maar hij is er net pas op gezet![]()
De andere link was de weblog zelf, en het plaatje staat daar dus uiteraard ook![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:35 schreef Canisfire het volgende:
Dorothea gaat de erotiek in
Chris Comvalius tijdelijk uit GTST
De zeer geliefde actrice Chris Comvalius gaat jouw favoriete soapserie tijdelijk verlaten. Chris gaat namelijk enkele maanden in een toneelstuk over erotische vrouwen spelen. Haar personage Dorothea zal daarom enkele maanden niet in GTST te zien zijn. Wat de exacte reden is van Dorothea`s vertrek is nog niet bekend. Wel staat het vast dat haar grote soapliefde Jef Alberts, gespeeld door Bartho Braat, wél gewoon in de serie zal blijven. Na enkele maanden zal Dorothea gewoon weer terugkeren naar Meerdijk. Gelukkig maar voor de fans, want het GTST-personage Dorothea is steeds geliefder geworden bij de kijkers. Ze staat bekend als een bemoeizuchtige Surinaamse dame die overal een antwoord op heeft. Een pittige dame dus!, zowel Chris Comvalius als Dorothea Grantsaan!
Bron?quote:want het GTST-personage Dorothea is steeds geliefder geworden bij de kijkers.
Hoewel iedereen er in het begin wantrouwen tegenover stond zijn ze over dingen die binnenkort gaan gebeuren eng betrouwbaar gebleken..quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:14 schreef lady-wrb het volgende:
hoe waarheidsgetrouw is die site gtst-club eigenlijk?
ik zit net de bio te lezen van barbera en daar zitten volgens mij nogal wat rare dingen in.
bijvoorbeeld dat stukje over jonas.
Wat staat er dan over Jonas? Dit is in het kort wat er werkelijk gebeurd is:quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:14 schreef lady-wrb het volgende:
hoe waarheidsgetrouw is die site gtst-club eigenlijk?
ik zit net de bio te lezen van barbera en daar zitten volgens mij nogal wat rare dingen in.
bijvoorbeeld dat stukje over jonas.
Vodka?quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
Dennis vet sterke drank drinken, praat met Laura dichtbij, net of ze dat niet ruikt?
Nee Janine schiet Ludo per ongeluk neer. Op het personeelsfeest spelen ze een moordspel waarbij een pistool wordt gebruikt. Ze denken dat het pistool ongeladen is maar er blijkt dus iemand te zijn geweest die hem geladen heeft.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
Het is dus nu al bekend wie Ludo gaat neerschieten.... Die fatsige italiaanse vriend van hem
Als zijn prinses (Nina) nu ook nog de kogels verwisseld blijkt te hebben is de tragedie compleet.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:45 schreef Meissiemeiske het volgende:
Nee Janine schiet Ludo per ongeluk neer. Op het personeelsfeest spelen ze een moordspel waarbij een pistool wordt gebruikt. Ze denken dat het pistool ongeladen is maar er blijkt dus iemand te zijn geweest die hem geladen heeft.
Denk eerder aan Morris en Sjors. Op teletekst staat dat ze een ludiek plan bedenken omdat ze doorhebben dat steeds meer mensen Ludo gaan hatenquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:55 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Als zijn prinses (Nina) nu ook nog de kogels verwisseld blijkt te hebben is de tragedie compleet.
Dat gaat ook nergens over inderdaad... AA wordt ingeschakeld, Dennis wil niet, wat een verrassing. Wordt gepushed, en gaat na veel gezeik toch, blabla.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:20 schreef Fuente het volgende:
Die Ha Opa hahahahahaha
Ik word een beetje moe van Dennis, beetje te langdradig allemaal.
Spannend toch? Ik zat op het puntje van mijn stoel... euh bed.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat gaat ook nergens over inderdaad... AA wordt ingeschakeld, Dennis wil niet, wat een verrassing. Wordt gepushed, en gaat na veel gezeik toch, blabla.
Het lijkt op het deprogrammeren van een sektelidquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat gaat ook nergens over inderdaad... AA wordt ingeschakeld, Dennis wil niet, wat een verrassing. Wordt gepushed, en gaat na veel gezeik toch, blabla.
dit staat er op de site:quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:45 schreef Meissiemeiske het volgende:
[..]
Wat staat er dan over Jonas? Dit is in het kort wat er werkelijk gebeurd is:
Barbara wilde een kind maar kon zelf niet meer zwanger raken. Meike werd draagmoeder, Jonas werd te vroeg geboren en ging dood. Janine ging op de vlucht voor Ludo en liet Lucas achter bij Barbara en Jef die tegenover andere deden alsof Lucas Jonas was. Vervolgend wilde Meike het kind en ontvoerde hem.
Toen kwam Janine terug en kwam uit dat de baby Lucas was en niet Jonas.
De Karma sekte.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:34 schreef kissa het volgende:
Het lijkt op het deprogrammeren van een sektelid![]()
Volgens mij zijn al die bio's van gtst.nl overgenomen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:46 schreef Canisfire het volgende:
Die bio van Fay alsof ze een bio voor de jostiband schrijven http://gtstclub.web-log.nl/gtstclub/2006/06/biografie_fay_f.html
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
voordat ik morgen weer naar die puzzelgeit moet kijken.![]()
Idd. Maar gelukkig vergeet ik het zelden op te nemen als ik niet kan kijken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Verschrikkelijk![]()
Na 10 minuten lullen komt er een klok in beeld met hoelang het nog durt voordat GTST verder gaat. Staat ie op 0:48, veranderen ze het weer in 1:48. Dit omdat de opgave zo moeilijk is (terwijl een blinde hem nog bijna op kan lossen). Na een minuut staat hij weer op 0:48, maar hup: nog een minuut erbij: 1:48. En omdat het zo moeilijk is nog even een beginletter erbij. Op dat moment krijg je echt zin om even naar de studio te gaan.
Alcoholquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Spacecake, weer wat anders dan fucking alcohol.
Wat wilt ze van Fos? Samen blowenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:32 schreef mrcool het volgende:
Een meisje die een jongen skunk geeft, erg zeldzaam!
Ik dacht eerst dat zij hem erbij wilde naaien dat hij drugsgebruiker was ofzoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat zo een meisje Fos leuk vindt inderdaad![]()
Niemand een idee?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:14 schreef ruffian het volgende:
omdat mijn topic werd gesloten
hier nogmaals de vraag
Welk merk kleding draagt Bing?
hij had laatst zo'n polotje aan met zo'n klein krokodil achtig dingetje erop.. wat je laatste tijd heel vaak ziet..quote:
Kani natuurlijk.quote:
Niemand met me eens?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Nina lijkt wel een heroinehoertje met dat kapsel![]()
![]()
.
Jack heeft nog een hele ouwe koe ergens in een grot liggen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:10 schreef Canisfire het volgende:
Jack die nu Nick aanvalt op een oude koe![]()
Nina: "Moooooooris"quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:07 schreef pberends het volgende:
Spraakles voor de acteurs van GTST mag ook wel.
Sjos kennen we nu wel.
Vroeger in de tijd van homo Moris 1 was het Moris en was hij ouder dan Charliequote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Nina: "Moooooooris"
Is het nou Morris of Moris?
Inderdaad, ik snap het ook niet hoor, normaal gesproken wachten ze nooit op een juiste gelegenheid en gooien ze het er direct uit en nu ineens moet het wel goed getimed zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
Tering, dit kennen we nu wel. Iemand wil iets zeggen (Janine), maar niemand laat der uitpraten![]()
.
Hoe cliché.
Klopt en in seizoen 3 was de eigenaar van De Rozeboom ook een of andere Theo Rozenboom, in latere seizoenen was het ineens Carel Cortenaer.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vroeger in de tijd van homo Moris 1 was het Moris en was hij ouder dan Charlie
Zinds zijn terugkomst als Geert Hoes is het Morris en is hij jonger dan Charlie
Sjosj toch? En het L-woord was ook weer terug (Sjors: "liefje")quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:07 schreef pberends het volgende:
Spraakles voor de acteurs van GTST mag ook wel.
Sjos kennen we nu wel.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:35 schreef Fleur_Powers het volgende:
Misschien een beetje vroeg, maar wat wordt de nieuwe TT, Dian(na) Nicole Smith???![]()
Stinkt normaliter toch als de ziekte, dat thc?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Rahl het volgende:
valt ook niet op dat er wat speciaals met die cake is zo
Gewoon bidden, dan is het weer goed.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:31 schreef Cheesecake het volgende:
Zo zo, Sjors. Dat was schrikken!
Ze heeft bovenwereld genoeg (God).quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:31 schreef Remzz het volgende:
Tof Sjors krijgt de onderwereld achter zich aan![]()
Haalt ze ex-commando Jack er toch ff bij?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:31 schreef Remzz het volgende:
Tof Sjors krijgt de onderwereld achter zich aan![]()
ja volgens mij ook, barbara had echt wel wat moeten ruikenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Stinkt normaliter toch als de ziekte, dat thc?
Ze waren nog niet aan het bakken toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:39 schreef Rahl het volgende:
[..]
ja volgens mij ook, barbara had echt wel wat moeten ruiken
Nou dat lijkt me ook wel weer wat overdreven! Als ik een zakje heb dan ruik ik niks op mijn kamer hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:42 schreef Rahl het volgende:
[..]
als ik een zakje heb ruik je het van mijlenver, in het beslag of niet :p
Zo debiel heeft hij zich echter nooit eerder gedragen, vroeger was hij bezig met het bestrijden van onderwereldfiguren en maakte hij het good guys alleen maar lastig als ze hem zakelijk of privé dwarszaten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Wel raar, Ludo is een net een half jaar back in biz, en iedereen wil 'm dood hebben.
Dat klopt, maar hoe weet iedereen zo zeker dat Ludo dood gaat?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In een soap is het nooit 100% zeker of iemand dood is![]()
Ja snappen doe ik het wel, maar leuk vinden niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:13 schreef Frey het volgende:
Dat is natuurlijk ook de bedoeling. Iedereen moest hem gaan haten, zodat straks heel Meerdijk verdacht is.
Maar de gevolgen kunnen wel leuk worden. Ultieme wraakacties en iedereen die achter iedereen aanzit ofzo. Misschien wel de wraak van Janinequote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja snappen doe ik het wel, maar leuk vinden niet.
Goede vraag dat weten ze ook niet, dat hij neergeschoten wordt wel, maar er is een verschil tussen neerschieten en doodschieten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:14 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hoe weet iedereen zo zeker dat Ludo dood gaat?
Waar heb je gelezen dat ie word neergeschoten dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Goede vraag dat weten ze ook niet, dat hij neergeschoten wordt wel, maar er is een verschil tussen neerschieten en doodschieten.
En dan bestaat er ook nog iets als een kogelvrij vest, denk maar aan de cliff van seizoen 2 met Herman Hogendoorn sr.
Je merkt het al, ik kan het niet aanzien als hij gedood wordt![]()
Ik ook niet, tenminste NOG nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Je merkt het al, ik kan het niet aanzien als hij gedood wordt![]()
Ah nee he, dan gaat dat weer een heel seizoen duren, en dan weet eerst een deel het en die gaan het dan steeds bijna vertellen en als het eenmaal is uitgekomen worden er nog een maandje verwijten over en weer geslingerd over vertrouwen, eerlijkheid en verzwijgen....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar de gevolgen kunnen wel leuk worden. Ultieme wraakacties en iedereen die achter iedereen aanzit ofzo. Misschien wel de wraak van Janine
Goh meen je dat nouquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:13 schreef Frey het volgende:
Dat is natuurlijk ook de bedoeling. Iedereen moest hem gaan haten, zodat straks heel Meerdijk verdacht is.
Spoilers en op die weblog site, of kijk maar na 0.00 op RTL tekst pagina 241 en dan vrijdag 1623 juni.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:18 schreef mrcool het volgende:
[..]
Waar heb je gelezen dat ie word neergeschoten dan?
Ik heb al een paar keer aangekondigd dat dit seizoen waarschijnlijk mijn laatste als kijker is, als Ludo eruit gaat is het geen waarschijnlijkheid meer, maar een zekerheidquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ook niet, tenminste NOG niet![]()
Maar mocht Erik de Vogel er ooit definitief uit willen stappen, dan moet hij wel een spectaculair einde krijgen, net zoals Frits.
De cliffhanger is pas op 23 juniquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
of kijk maar na 0.00 op RTL tekst pagina 241 en dan vrijdag 16 juni.
Waarom is het dan zekerheid ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer aangekondigd dat dit seizoen waarschijnlijk mijn laatste als kijker is, als Ludo eruit gaat is het geen waarschijnlijkheid meer, maar een zekerheid![]()
Omdat ik eigenlijk totdat Jack kwam geen enkele lijn spannend vond, behalve de Ludo-lijnen.quote:
Stud bijt eerst zijn arm eraf en daarna schiet Morris een kogel door zijn hoofd!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:40 schreef Svensational het volgende:
Is het al bekend hoe Ludo dood gaat?
Nou, dat zal wel niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:41 schreef mrcool het volgende:
[..]
Stud bijt eerst zijn arm eraf en daarna schiet Morris een kogel door zijn hoofd!
Jij zegt het, soms heb ik het gevoel dat die scriptschrijvers onder invloed zijn van LSD.quote:
Schande!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:01 schreef Frey het volgende:
Klein foutje dat me opviel toen ik net even mijn DVD checkte.
Patricia
Ze wou eerst zeggen interviewen
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:01 schreef Frey het volgende:
Klein foutje dat me opviel toen ik net even mijn DVD checkte.
Patricia
Ze wou eerst zeggen interviewen
Zeker weten, dat gelul over gevoelens zus en zo, een gezinnetje, relatie hier of relatie daar boeien me geen donder meer eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:36 schreef Canisfire het volgende:
Aah dus criminelen in een soap vind jij belangerijk ?
*mee eens isquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeker weten, dat gelul over gevoelens zus en zo, een gezinnetje, relatie hier of relatie daar boeien me geen donder meer eerlijk gezegd.
In het begin wel, maar die zogenaamde huis, tuin en keuken mensen in de soap zijn ook niet meer zo onschuldig als in het begin, het zijn eigenlijk allemaal chaggo's en egoïsten geworden.
Het is nu de machtstrijd tussen de verschillende 'clans' die me boeit, om het maar even op zijn maffiaans te zeggen.
Wat was het ook alweer?quote:
Sjors, Bing en Morris die Ludo zat zijn en hem willen stoppen. Daarmee zijn zij de eerste 3 verdachten.quote:
Ik denk dat het Morris of Nick is eerlijk gezegd, het zal niet de eerste keer zijn dat Ludo een 'zoon' tot waanzin drijftquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Sjors, Bing en Morris die Ludo zat zijn en hem willen stoppen. Daarmee zijn zij de eerste 3 verdachten.
quote:Op zondag 11 juni 2006 01:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat het Morris of Nick is eerlijk gezegd, het zal niet de eerste keer zijn dat Ludo een 'zoon' tot waanzin drijft![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 11 juni 2006 11:52 schreef Frey het volgende:
[..]Ik hoop dat dat hele gedoe metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorbij is
Friends don't let friends remain beardless...
Wanneer is de cliff?quote:Op zondag 11 juni 2006 12:03 schreef Frey het volgende:
Ik ga er overigens wel vanuit dat jij een mooi zomercliff topic in elkaar gaat zetten, Dizer![]()
Je bent toch wel op tijd terug voor de cliff?
quote:Op zondag 11 juni 2006 11:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat hele gedoe metIk dacht dat jij dat juist zo mooi vond!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorbij is[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Kon weer es niet op Fok!quote:
Dan ben ik net een dag terugquote:Op zondag 11 juni 2006 13:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Kon weer es niet op Fok!
Naja, op 23 juni.
Ja voor eventjes... maar niet jaar in jaar uitquote:Op zondag 11 juni 2006 12:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat juist zo mooi vond!?
Het ligt er echt niet dik op.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:11 schreef Canisfire het volgende:
Iedereen is nou wel expres anti Ludo ofzo
* Shirley ookquote:Op maandag 12 juni 2006 20:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
* Heer_van_Bartolhoven wacht op de spacecake![]()
Nu gaat iedereen haar het verwijt maken dat ze het niet verteld heeftquote:Op maandag 12 juni 2006 20:12 schreef pberends het volgende:
Janine probeert Morris het van Ludo te vertellen, luistert ie niet en loopt ie boos weg.
Janine probeert Nina het van Ludo te vertellen, luistert ze niet en loopt ze boos weg.
Janine probeert Barbara het van Ludo te vertellen, luistert ze niet en loopt ze boos weg.![]()
.
Of juist niet, misschien is het Nina, of Rosa.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:29 schreef Canisfire het volgende:
Sjors
Nick
Bing
Robert
Morris
Een van die is het dus...
Nina Laura Barbara of Dennis danquote:Op maandag 12 juni 2006 20:30 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Of juist niet, misschien is het Nina, of Rosa.
Volgende week vrijdag.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:32 schreef Taurus het volgende:
Maar dit is toch heel raar?Want als ze straks niet meer stoned zijn dan vinden ze 't niet meer grappig natuurlijk. Dus dan lijkt 't me dat 't niet meer gebeurt. Cliffhanger is vrijdag pas, toch?
Hier kunnen jij en Iwan wel een mooie op van maken toch ?quote:
Ludo gaat iig dood.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:33 schreef Shirley het volgende:
Geweldig! Wat een heerlijk stuk om te zien, zo maf aan de spacecake. Al denk ik niet dat Bing Ludo gaat vermoorden...
Sorry... ben mijn koffer aan het inpakken... geen tijdquote:Op maandag 12 juni 2006 20:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hier kunnen jij en Iwan wel een mooie op van maken toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |