quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Pennywise de Clown in je avatarquote:
VK, mijn paradepaardje is Tounesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
TT: Wanneer wordt de OP is eens aangepast?!
Enfin, goedemorgen
@komrad: heb guatemala helaas nog niet...pakistan is voorlopig mijn paradepaardje![]()
Staan gebookmarkt, alleen ben ik dan waarschijnlijk ook niet thuis...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:21 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Steijn van Dooren (93849251) en Albert van der Meulen (93886546) zijn niet verkocht en staan weer te koop, nu voor 0, dus sla je slag
en het coolste komt nog: teamnaam: Carthage Warriors, voormalig spelend in de hoogste div daarquote:
het is in mijn voordeel om nu te zeggen dat het echt zo is, maar ik vrees voor je dat het toch meer toeval is. Het kan wel zo zijn dat ze lange afstandschoten waren, want daarmee willen SP-spelers wel vaker scoren dan anderen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:49 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb iets opgemerkt met één van mijn spelers
Het is een gewone vleugelspeler die als back staat, dus die doet het enorm slecht, haalt iedere week de slechtste ratings. Maar vanwege zijn goed SP, denk ik, heeft die al 5 keer gescoord in zoveel wedstrijden.
En niet eens vanuit vrije trappen.
Kan iemand bevestigen dat dat ook zo is? Dat een speler met hoog SP ook daadwerkelijk makkelijker scoort?
Want anders ben ik van plan om later heel mijn team te voorzien van spelers met SP en koppen.
Stel je voor, 6 zeer goede spelers met SP en koppen, dat wordt dan toch smullen![]()
Dan heb ik later wel interesse in je SP traineesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:12 schreef Grumpey het volgende:
[..]
het is in mijn voordeel om nu te zeggen dat het echt zo is, maar ik vrees voor je dat het toch meer toeval is. Het kan wel zo zijn dat ze lange afstandschoten waren, want daarmee willen SP-spelers wel vaker scoren dan anderen.
Wellus, inbelverbindingquote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:59 schreef maniack28 het volgende:
De OP is nog niet aangepast omdat JD druk bezig is met verhuizen en in zijn nieuwe huis nog geen internet heeft.. dus niet zo zeuren
Whahaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Pennywise de Clown in je avatarDaar heb ik nachten over gedroomd en die clownskop van hem heeft me zo geindoctrineerd dat ik hem 's avonds ongeveer op iedere hoek van de weg verwachtte met een paar ballonnen in zn hand
![]()
Je moet echt het boek eens lezen, dan wordt de film nog mooier.
Inderdaad, dat dacht ik ook, al kom ik dan wel krap uit. Op het moment eigenlijk geen reservemid, behalve dan twee PM trainees die gisteren niet verkocht zijn. Maandag zijn die verkocht (staan er op voor 0) dus dan heb ik wel geld voor een reservemid. Daarom koop ik denk ik gewoon een WC mid, klinkt ook leuker dan wonderbaarlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
TT: Wanneer wordt de OP is eens aangepast?!
Enfin, goedemorgen
@komrad: heb guatemala helaas nog niet...pakistan is voorlopig mijn paradepaardje![]()
@uddel: ik denk dat het wel verstandiger is om meteen een WC mid te kopen. aan je financiele schets te zien is dat ook wel mogelijk. misschien met een leuk specialiteit (koppen is altijd leuk), maar ervaring of hoge SP is ook fijn. die reservemid komt dan nog wel eens, toch? Of je stelt jezelf een tijdje tevree met een wat mindere reserve. Het gaat toch om je basis
Moeten nog wel twee PM trainees verkocht worden en ik moet nog een middenvelder kopenquote:Kapitaal: 1 139 774 ¤ (3 272 986) ¤
Sponsors: in de zevende hemel
Fanclub: 1718 leden
Supporters: in de wolken
Deze week
Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 265 490 Stadionkosten 23 040
Sponsorgeld 88 445 Spelersloon 46 348
Financieel voordeel 3 400 Rente 0
Tijdelijk 10 262 765 Tijdelijk 8 336 000
Personeel 61 500
Jeugdopleiding 20 000
Totale inkomsten 10 620 100 Totale uitgaven 8 486 888
Verwachte winst/verlies 2 133 212
Vorige week
Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 5 430 Stadionkosten 23 040
Sponsorgeld 87 898 Spelersloon 48 172
Financieel voordeel 0 Rente 0
Tijdelijk 1 124 910 Tijdelijk 10 000
Personeel 60 000
Jeugdopleiding 20 000
Totale inkomsten 1 218 238 Totale uitgaven 161 212
Winst/verlies van vorige week 1 057 026
enquote:Adnan Khallali (78754020) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, zwak in vorm, gezond
Ik spreek Arabic!
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag España
Total Skill Index (TSI): 1 080
Loon: 816 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 1
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
U bent allen uitgenodigd te bieden!quote:Jurriaan Pronk (92612492) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 880
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Leuke he, het echte spel begint pas als je met miljoen kan strooienquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:05 schreef FritsFluitketel het volgende:
10 miljoen trainingswitch
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Leuke he, het echte spel begint pas als je met miljoen kan strooien![]()
Toch wel een goed ideetje dat shooting he, dan te bedenken dat je nu anders aan het aanmodderen was met xp gedoequote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:31 schreef maniack28 het volgende:
Hehe idd... dat kan ik over enkele weken ook16-19 miljoen aan cash te besteden dan
Jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Leuke he, het echte spel begint pas als je met miljoen kan strooien![]()
Kutsitequote:Systeeminformatie
Hieronder zie je de lijst met bekende problemen in je league of in heel Hattrick.
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'
OLE DB error trace [Non-interface error: OLE DB provider does not contain the table: ProviderName='HATTRICK_DB_SERVER', TableName='"hattrick"."dbo"."Leagues"'].
/Common/includes/Database2.asp, line 308
quote:Ove Lundgård [Geblesseerd, maar inzetbaar] = pleister
TSI = 2 550, 24 jaar, zwak in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Heikko Arak
TSI = 1 480, 23 jaar, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
+100 miljoenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
En dan is zeker omhoog klijken naar de gasten met +10 Miljoenspeelgeld
ik maak een deal met jequote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
zolang je hauri niet te koop zet, kan ik er niet op bieden he komrad
waar gaan dat soort bakbeesten voor weg, 2,5 miljoen? heb ik bij lange na niet te besteden
Cash funds: 2 405 757 € (-57 822) €
Doe de tweede maar. Zijn vorm is zoveel beter dat hij die twee niveau's ruimschoots overbrugtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:52 schreef The_Hives het volgende:
wie van de 2 zouden jullie opstellen?
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:04 schreef komrad het volgende:
[..]
ik maak een deal met je
ik train hem tot +2/+3 op def en geef hem dan een level passing en 2-3 levels wing erbij
dan mag je hem voor 6M wel kopen
conditie: matig, PM: matig, passen: uitstekend, wing:briljant, def: briljant +3, SP: redelijkquote:
Aan waarde van het team? Nog best wat, denk toch wel een team of 150 in het hele spel. Mijn eigen team vertegenwoordigd nu een waarde van 56-58 miljoen ongeveerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:04 schreef komrad het volgende:
[..]
whehe hoeveel team zouden dat hebben?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:07 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Doe de tweede maar. Zijn vorm is zoveel beter dat hij die twee niveau's ruimschoots overbrugt
volgens mij
thnx voor de bevestigingquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
das een goeie grap komrad
hives: zou die tweede opstellen, goed vorm en uitstekend. scheelt toch al gauw 3 vormniveaus , plus die ene heeft ook nog een pleister, met t risico lang dr uit te worden geschopt
hooguit 5 teams, maar waarschijnlijk niemand. Valt overigens te bekijken, door van elk land de rijkste clubs te bekijken bij statistieken. Nog nooit gedaan, dus als iemand zich geroepen voeltquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:18 schreef komrad het volgende:
ik heb het eigenlijk over puur financiele middelen, dus op de bank
ben lui, trouwens k heb een 19 jarige excellent met SN SP, wat is die waard?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:19 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hooguit 5 teams, maar waarschijnlijk niemand. Valt overigens te bekijken, door van elk land de rijkste clubs te bekijken bij statistieken. Nog nooit gedaan, dus als iemand zich geroepen voelt
ik ben ook luiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:20 schreef komrad het volgende:
[..]
ben lui, trouwens k heb een 19 jarige excellent met SN SP, wat is die waard?
ja maar niet zo luiquote:
* Oldbie begraaft Hattrickquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:25 schreef komrad het volgende:
[..]
ja maar niet zo luiheb hem geloof ik voor 750k gelist of zo, zal wel niet verkocht worden. Hattrick weer eens dood
dat is de grap niet, meer dat ik hem dan nog zou kopenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:17 schreef komrad het volgende:
[..]
conditie: matig, PM: matig, passen: uitstekend, wing:briljant, def: briljant +3, SP: redelijk
en net 21 jaar dan (of nog net 20), is dat geen 6M waard ??
doortrainen tot SN en dan voor 8 of 9M verkopenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
dat is de grap niet, meer dat ik hem dan nog zou kopen
als ik trouwens over 1 of 2 weken spelers overheb die erg hoog zijn, wil jij ze dan overkopen? laat ik ze wel als centrale def op woensdag spelenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
dat is de grap niet, meer dat ik hem dan nog zou kopen
ik denk niet dat ik over 1 a 2 weken geld heb, anders had ik je graag uit de brand geholpenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:42 schreef komrad het volgende:
[..]
als ik trouwens over 1 of 2 weken spelers overheb die erg hoog zijn, wil jij ze dan overkopen? laat ik ze wel als centrale def op woensdag spelen
we hebben het over high solids met name van 17 dus het gaat niet om gigantische bedragen hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik over 1 a 2 weken geld heb, anders had ik je graag uit de brand geholpen
ja zeker boeiend. Al denk ik dat het boeiender is tussen 50 en 70 miljoen. Jouw team is ook al veel waard Jonks, vergeet dat niet. Je hebt zo een team van 35-40 miljoen, en dan zit je echt nog niet tegen je salaristop aan te hikken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:05 schreef Jonks het volgende:
100m cash?
dat hebben opzich genoeg teams geloof dat in zweden de hele top 15 rijkste teams 80m ++ heeft.
In Nederland is interessanter, je hebt een lichting die al langer speelt maar wel een team waarde hebben van 100mln, weet niet hoeveel maar weet wel een aantal teams die dat sowieso hebben.
Maar tussen 10 en 100 mln zit veel ruimte, het is interessant om te welke van de teams boven 30m (dan nemen salarissen toe) nog goede groei door maken en welke lang zullen zweven tussen 30 en 50m.
Niet echt, ik denk dat je pas bij 680 gebruikers kan spreken over een bananenland.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:35 schreef truStie het volgende:
Ik heb woensdag een wedstrijd in Bolivia, is dat een bananenlandje of nie?
Actieve gebruikers: 2752
Toppiequote:Cas Cleveringa (97489526)
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 1 650
Loon: 840 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Waardeloos of niequote:Julian Bessels (97487388) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 290
Loon: 540 ¤/week
Eigenaar: truStopia Ballers
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
quote:Imme van Spanje (97507376)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die opvliegend en oprecht is.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 480
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
heb je die handmatig ingesteld of via die files? Misschien dat hji ze zelf overschreven heeft met de juiste waarden als je ze in eerste instantie handmatig ingegeven had.quote:Op zondag 5 maart 2006 09:53 schreef the_undertaker het volgende:
Ik heb me maar eens een keer verdiept in HT Ratings... Alleen volgens mij doe ik iets niet helemaal goed. Ik heb voor een aantal wedstrijden in het verleden de sterren en de teamratings goed ingesteld. Maar wanneer ik HT Ratings weer opstart zijn deze allemaal weer anders?
Volgens mij snap ik iets niet helemaal met die XML files die je kan selecteren. Iemand die mij hier iets meer over kan vertellen?
Ach, beter dan dat hij Van Duitsland zou hetenquote:
True, maar daarom heb ik maar een duitse FC genomen met ene andere naamquote:Op zondag 5 maart 2006 11:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ach, beter dan dat hij Van Duitsland zou heten
and kicking![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:32 schreef komrad het volgende:
[..]
True, maar daarom heb ik maar een duitse FC genomen met ene andere naam
hoe is het met je werk
wanneer komen de contractbesprekingen eraan?? Denk je dat je een dusdanig sterke positie hebt dat je er flink wat bij kan vragen?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
goed. Onverminderd druk. Ben van de week tegen mn chef uit mn slof geschoten toen ze wilde dat ik 's avonds ook doorwerkte. Hij liep helemaal rood aan. Laat dus de contractbesprekingen maar komen
![]()
als het goed is komende maand. Duitsers en ondehandelenquote:Op zondag 5 maart 2006 11:40 schreef komrad het volgende:
[..]
wanneer komen de contractbesprekingen eraan?? Denk je dat je een dusdanig sterke positie hebt dat je er flink wat bij kan vragen?
wil je zeggen dat je tevreden moet zijn met het feit dat je je overuren mag compenseren, ik zou dus ook wel een redelijk salarisverhoging willen omdat je 1 jaar werktquote:Op zondag 5 maart 2006 11:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als het goed is komende maand. Duitsers en ondehandelen. Financieel zal er relatief weinig ruimte zijn. Maar dan wil ik dus compensatieuren. \anders draai ik geen overuren meer.
dan valt het meequote:Op zondag 5 maart 2006 12:00 schreef The_Hives het volgende:
op zich stijg je bij dit bedrijf wel snel hoor qua salaris. Dus dat is het probleem niet. Het gaat me vooral om die extra uren.
Maarja, laten we het hier maar over hattrick hebben
je, maar daar is tegenwoordig weinig meer van overquote:Op zondag 5 maart 2006 12:08 schreef komrad het volgende:
[..]
dan valt het mee
De harde kern is dat vanuit het verleden toch wel gewend, dat het nergens over gaat![]()
ze zijn er tenminste mee bezigquote:Op zondag 5 maart 2006 12:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
YP tsi 230 redelijk scoren, 18 jr....![]()
en dan doet de transfercompare t ook niet eens![]()
neemt teveel van hun servercapaciteit in... prutsers![]()
Leden van de federatie hebben voorrang op niet leden volgens mij.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:20 schreef The_Hives het volgende:
Moet je eigenlijk supporter zijn om mee te doen aan de Fok! Cup?
ja, wanneer kom jij weer eens naar een meet danquote:Op zondag 5 maart 2006 12:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je, maar daar is tegenwoordig weinig meer van over![]()
Hoezo....quote:Op zondag 5 maart 2006 14:05 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja, wanneer kom jij weer eens naar een meet dan![]()
![]()
Waarom zou je met zoveel geld op de bank zitten? Beter geef je het uit aan je team ofzo, tenzij je al nummer 1 van de hoogste divisie bent en alles met 10- wint.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:18 schreef komrad het volgende:
ik heb het eigenlijk over puur financiele middelen, dus op de bank
Foute redenering Fritsie...quote:Op zondag 5 maart 2006 15:37 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Waarom zou je met zoveel geld op de bank zitten? Beter geef je het uit aan je team ofzo, tenzij je al nummer 1 van de hoogste divisie bent en alles met 10- wint.
3 070 000 ¤quote:Bolesław Kaleta (45743755) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
22 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Latvija
Total Skill Index (TSI): 30 960
Loon: 12 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Uddel
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Het is kort door de bocht, maar je moet het ook niet zo letterlijk opvattenquote:
Het haalt de lol uit het spel, ik heb al 2 blessures opgelopen tegen die bots van +4 dus jah, liever de WOquote:Op zondag 5 maart 2006 17:14 schreef Lennox het volgende:
Scores tegen BOT's interesseren me niet. Zolang je zelf alles wint heb je geen nadeel met doelsaldo
Vanavond ook weer 1. Lekker piccen (uit) en 5-3-2 . Backs op normaal, 2 CV op aanvallend en 2 IM.
Jammer dat de topscoorder is geschorst,
Verder geen zin om te zoekenquote:Het rijkst - Sverige
1. REAL RICH VI.910 116 450 849 ¤
2. Travnissarnas FK VII.500 116 166 171 ¤
3. Hjärups boys V.647 110 483 203 ¤
4. Guns N' Roses City VI.762 109 115 761 ¤
5. IFK Ninweborg VI.684 108 649 457 ¤
6. Appelkvist F.K. VI.249 100 696 070 ¤
Ze maken elke week vorderingen, alleen zie je dit vooral in de TSI terug en niet altijd in levels (bij spelhervattingen trouwens niet want spelhervatting telt niet mee bij de TSI berekening). Scoren (O-)) kost bijvoorbeeld voor een 17 jarige 6 weken trainen om één niveau scoren te stijgen. Als je een 17 jarige goed scoren traint naar uitstekend zal hij na 6 weken het niveau uitstekend bereiken. Voordat hij het niveau uitstekend bereikt is hij na drie weken zeker beter geworden. Hij heeft het niveau wat ergens tussen goed en uitstekend zweeft, maar geen naam voor is. Vaak zeg je dan dat hij scoren +3 (weken training) is. Ook in TSI kun je zien dat een speler al halverwege uitstekend zit.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:15 schreef jopper27 het volgende:
Vraagje, wanneer ik op een bepaald trainingsype train, bijvoorbeeld op spelhervattingen klopt het dat veel spelers binnen 1 a 2 weken al vorderingen maken???
ik weet namelijk dat wanneer je op conditie traint dit wel zo is.
Real Richquote:Op zondag 5 maart 2006 18:01 schreef twisteddlogic het volgende:
Over de vraag van meer met 100 miljoen, in Nederland is er geeneen, maar in Zweden :
[..]
Verder geen zin om te zoeken
Krijg je niet zoveel voor hij is laag in vorm, laag in tsi, en geen bijstats. 80k denk ik.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:32 schreef jde_kok het volgende:
Vanavond moet ik weer knallen. Zijn middenveld is dermate slecht dat een uitoverwinning er wel in moet zitten. Door wat daytrades ben ik naar 204000 in de plus gestegen. Even doorsparen en dan in het tussenseizoen een goed coach aanschaffen. Maakt het dan wat uit of deze aanvallend, verdedigend of de nog aanvallend nog verdedigend is. Ik heb nu een verdedigend coach.
Deze speler is vrijdag gepopt naar uitstekend positiespel. Zijn bijstats zijn echter kut. Wat kan ik voor hem vangen denken jullie? Heb hem voor 125000 op de lijst gezet... Oude jeugdpull die trainbaar was destijds.
Jan Wouter Jongeling (76912402)
20 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 570
Loon: 600 €/week
Eigenaar: Einsteins Elf
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
ik heb en speler die ongeveer hetzelfde is,quote:Op zondag 5 maart 2006 18:49 schreef jde_kok het volgende:
Toch jammer, mede vanwege zijn uitstekende positiespel...
harde kernquote:Op zondag 5 maart 2006 14:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hoezo....
Nu hij de 2e meet gemist heeft is ie geen lid meer van de harde kern
Groot verschil hoor. Deze is twee niveau's conditie hoger én twee jaar jonger.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik heb en speler die ongeveer hetzelfde is,
Zionn Tintaya
TSI = 870, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: uitstekend Passen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
ja maar ik bedoelde erop dat hij veel meer waard KON zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:58 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Groot verschil hoor. Deze is twee niveau's conditie hoger én twee jaar jonger.
wanneer is die in Amsterdam danquote:Op zondag 5 maart 2006 14:05 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja, wanneer kom jij weer eens naar een meet dan![]()
![]()
pic dan haal je wel iets lagere ratings, dus je moet wel zeker zijn dat je veel betere ratings haalt.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:27 schreef twi het volgende:
Ik MOTS vandaag, tegen - volgens mij - de sterkste tegenstander uit de competitie. Hierna volgen twee wedstrijden tegen twee - volgens mij - enorm zwakke teams. En 't is belangrijk om in 't spoor van de koploper te blijven.
Wat is trouwens de beste manier om de teamgeest op te krikken (nadien)? Kan je daarna PIC'en of wordt je team dan te zwak?
Bedanktquote:Op zondag 5 maart 2006 19:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
pic dan haal je wel iets lagere ratings, dus je moet wel zeker zijn dat je veel betere ratings haalt.
Je denkt toch niet dat ik naar die stinkstad wilquote:Op zondag 5 maart 2006 19:20 schreef The_Hives het volgende:
dan heb ik al eens geprobeerd. Helaas te weinig animo![]()
ga dan naar eindhoven, daar kan je tenminste ook echt voetbal zienquote:Op zondag 5 maart 2006 19:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik naar die stinkstad wil
als zakelijk voetbal mooi voetbal is dan zou ik zeggen ja, maar dat is nietquote:Op zondag 5 maart 2006 19:47 schreef komrad het volgende:
[..]
ga dan naar eindhoven, daar kan je tenminste ook echt voetbal zien
't enige goeie uit Amsterdam is de trein naar Eindhoven
volgens mij heb jij de wedstrijd tegen heerenveen gemistquote:Op zondag 5 maart 2006 19:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
als zakelijk voetbal mooi voetbal is dan zou ik zeggen ja, maar dat is niet
1x in het jaar heeft psv wel eens zo'n wedstrijd ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:51 schreef komrad het volgende:
[..]
volgens mij heb jij de wedstrijd tegen heerenveen gemist
Was een trainee, uitstekent conditie, uitstekent positiespel, redelijk passen, 19 jaar. Heeft me 663.000 opgeleverd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:35 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik zou hem doortrainen en voor die eerste ontvang je echt geen 750k.
Een 17jarige uitstekend gaat voor ong. 900k á 1 miljoen eruit.
Ik zou eerder rekenen op iets lager dan 500k. Daarom zou ik hem ook doortrainen
betekent zullen we maar met een t doen he (stam+t)quote:Op zondag 5 maart 2006 19:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
1x in het jaar heeft psv wel eens zo'n wedstrijd ja.![]()
dit betekend niet dat ajax dit jaar zo geweldig heeft gespeeld
doe ik ook.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:59 schreef komrad het volgende:
[..]
betekent zullen we maar met een t doen he (stam+t)
PSV is momenteel gewoon beter, accept it
iddquote:Op zondag 5 maart 2006 19:40 schreef komrad het volgende:
je bedoelt motsen hives en dan daarna minimaal 2x piccen
Nee hoor, ik ben vandaag mooi naar AMSTERDAMquote:trouwens, hives je bent wel veel hier vandaag of niet?
jij toch wel, liev nep kakkerlakje van mequote:Op zondag 5 maart 2006 19:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik naar die stinkstad wil
mwah gaat. Doe er niet veel aan. Ben aan het sparen voor nieuwe coach. Sta 4e 1 punt achter nummer 3. Speel nu tegen nummer 3. Sta 2-0 voor.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:12 schreef komrad het volgende:
ach hives, bij Ajax zijn ze snel tevree
Maareh hives, on topic, hoe is het met je hattrick team
wat voor een coach wil je? intern of extern?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mwah gaat. Doe er niet veel aan. Ben aan het sparen voor nieuwe coach. Sta 4e 1 punt achter nummer 3. Speel nu tegen nummer 3. Sta 2-0 voor.
Inderdaad, ben erg tevredenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
he frits, trouwes, goed ingeslagen, mooi op tijd
* FritsFluitketel meldtquote:Op zondag 5 maart 2006 19:20 schreef The_Hives het volgende:
dan heb ik al eens geprobeerd. Helaas te weinig animo![]()
Alleen de middenveldrating wordt omlaag gehaaldquote:Op zondag 5 maart 2006 19:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
pic dan haal je wel iets lagere ratings, dus je moet wel zeker zijn dat je veel betere ratings haalt.
dat is voor mij zelfs nieuw.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:43 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Alleen de middenveldrating wordt omlaag gehaald
externquote:Op zondag 5 maart 2006 20:29 schreef komrad het volgende:
[..]
wat voor een coach wil je? intern of extern?
Ja meneer de leraar!quote:Op zondag 5 maart 2006 20:48 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Beter je huiswerk doen voortaan
speciaal voor komrad: irc.fokhattrick.nlquote:Op zondag 5 maart 2006 20:40 schreef komrad het volgende:
speciaal voor VK: komende week speel ik in costa rica
quote:
waarom?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:01 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
speciaal voor komrad: irc.fokhattrick.nl
Pleister over een pleister heen ofzoquote:Door een te laat ingezette tackle ging Pedro Rodríguez hard tegen de grond. Hij werd naar de kant gedragen, maar kwam na behandeling toch weer binnen de lijnen.
Dat bedacht ik me ook idd, net na het postenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:41 schreef Flappekz het volgende:
Dan krijg je zo'n kruisje, maar dan geplakt met pleisters
inmiddels is het 2-1quote:
quote:Rogier Baeyens had een penalty moeten krijgen in de 49e minuut. Hij werd foutief neergehaald door keeper Vincent Stigstedt toen hij deze wou omzeilen.
Kutscheidsquote:In de 80e minuut gaat Rogier Baeyens neer in een verdachte penaltysituatie, na een tackle van de rechterverdediger. De scheidsrechter heeft dit niet gezien en laat gewoon doorspelen.
1-2 tegen botquote:Op zondag 5 maart 2006 22:06 schreef Yankee_One het volgende:
Het is officeel : Hattrick zuigt
MatchID: 65360220
hier ook 2-1 tegen en bot.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:13 schreef Lennox het volgende:
[..]
1-2 tegen bot![]()
Ach ik won net met 1-4 van bot. lekker belangrijk. 3punten, geen blessures en 5 man training.
Jammer dat andere speler er 5 inprikte vandaag, waardoor mn spelers nu 2 en 3 bij topscoorders zijn.
Tegen BOT heeft het geen zin om counter in te stellen. Je middenveld is altijd hoger, maar soms lijkt het niet te willen ofzo?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
532 GEEN counter is ook vrij kansloos opzich
0-1 gewonnen, ik twee counterkansen , één raak, tegenstander welgeteld 1 kans, en gemist
wat is t leven toch mooi, vooral als de nummer twee ook nog gelijkspeelt
tegen een bot lijkt me dat wel een goed goed idee. en tegen teams wie ik kan hebben met mijn middenvelders speel ik ook geen counter. of kan ik dat beter wel doen dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
532 GEEN counter is ook vrij kansloos opzich
0-1 gewonnen, ik twee counterkansen , één raak, tegenstander welgeteld 1 kans, en gemist
wat is t leven toch mooi, vooral als de nummer twee ook nog gelijkspeelt
nouja, die zekerheidjes zijn wel lekker, maar na die laatste 2 wedstrijden tegen dit team kan ik er geen pijl meer op trekkenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:20 schreef Lennox het volgende:
[..]
Tegen BOT heeft het geen zin om counter in te stellen. Je middenveld is altijd hoger, maar soms lijkt het niet te willen ofzo?
Die 5 verdedigers heb je qua rating ook niet nodig, dus meestal zet ik er nog 2 aanvallend om mid te versterken ook. Ben blij als die BOT teams eruit gaan,.
trainingsintensiteit verlagen is nogal rigoreus, en werkt niet positief voor je TS op lange termijn, slechts 1 a 2 weken. Dus die is ook weer niet een wondermiddel. Piccen helpt het beste, en helemaal het beste is om niet zo vaak wedstrijd van het seizoen te gebruiken.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:24 schreef twi het volgende:
Okee, mijn teamgeest is na m'n mots dus gigantisch achteruit gekukeld. Wat is de beste manier om dat snel weer op orde te krijgen?
/edit: PIC'cen lijkt het enige echt juiste antwoord hierop. De trainingsintensiteit kan ik wel een weekje verminderen, en misschien dat het aannemen van 3 psychologen helpt. Ik merk het aan het eind van de week wel
quote:Op maandag 6 maart 2006 08:58 schreef Grumpey het volgende:
en helemaal het beste is om niet zo vaak wedstrijd van het seizoen te gebruiken.
programma volgende weekquote:Op maandag 6 maart 2006 10:09 schreef AirRaid het volgende:
1. roughastyle 9 26 - 5 23
2. Atletico Aelse 9 25 - 11 20
3. Gans United 9 23 - 11 16
Kun je xbox360 winnenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:42 schreef TimmyAsd het volgende:
3-1 gewonnen vd koploper
Waarom allemaal dezelfde avaters?
Leuk voor de day/skilltraders onder onsquote:The Transfer Compare feature is currently not available. It consumes much of our system resources and to improve overall performance we have had to switch it off temporarily. It will be on and off from time to time in the weeks to come, until we have had time to increase the server capacity. We apologise for the inconvenience.
hulptools houden dit voor je bij. zelf kan je natuurlijk ook een excelsheetje makenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:21 schreef Swennus het volgende:
Misschien beetje stomme vraag maar,
Hoe kan ik zien of een speler beter is geworden na een training?krijg je hier een bericht van of moet je dit zelf bijhouden?
Hoezo? Jij zou juist de prijzen moeten kennen en nu spelers voor veel te veel geld aan onwetende newbie's moeten verkopenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Leuk voor de day/skilltraders onder ons![]()
FC 3 Oktober is ooit nog eens supporter van mijn team geweest, toen ik 3e van bondscoach verkiezingen was gewordenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
kansloos die logos
stand
1. Holloway Wanderers 9 20 - 8 19
2. Alkmaar AZ 9 20 - 19 17
3. FC 3 oktober 9 27 - 14 16
en volgende week Alkmaar AZ - FC 3 oktober
edit: pssst, voor de newbies danwel vergeetachtigen,ik ben Holloway
Bedankt! ben nu ook bezig met Hattrick Buddyquote:Op maandag 6 maart 2006 12:53 schreef Lennox het volgende:
Hattrick Buddy en HAM worden veel gebruikt.
Buddy kan je 20x gratis proberen geloof ik, daarna moet je een kleine bijdrage leveren (om onbeperkt gebruik te maken). Sommige zweren bij HAM, anderen bij Buddy (zoals ik).
Op vrijdag haal je dan gegevens binnen en dan laat hij je de training zien (en de daarbij horende vorm/skill veranderingen)
Buddy is te downloaden op hattrickbuddy.de
sowieso geen pressie, de meeste onderdrukte kansen zullen van jou zijn aangezien jij meer balbezit hebt.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:23 schreef Daemon19 het volgende:
Ok het volgende:
Ik speel komende zondag tegen het beste team van mijn competitie.
Vorige wedstrijd (uit voor mij) had ik met 6-0 verloren.
De stats van toen waren als volgt:
Ploegh's Army
Middenveld: zwak (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: matig (laag)
HatStats 138
LoddarStats 7.67
PStats 15.04
Red Daemons (vleugelaanval; uitstekend)
Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: zwak (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: waardeloos (laag)
Linkeraanval: matig (laag)
HatStats 117
LoddarStats 6.51
PStats 12.54
En nu moet ik zondag weer tegen hem (thuis).
Onze stats zijn nu (van mij thuis, van hem uit):
Red Daemons (vleugelaanval; uitstekend)
Middenveld: zwak (laag)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: slecht (heel laag)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: waardeloos (laag)
Linkeraanval: zwak (laag)
HatStats 122
LoddarStats 7.23
PStats 13.37
Ploegh's Army
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (hoog)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: matig (hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: redelijk (heel laag)
HatStats 132
LoddarStats 5.82
PStats 13.74
De kans dat ik win, zijn dus vrijwel nihil, aangezien zn verdediging sterker is dan mn aanval, zn aanval mijn verdediging dik verslaat, en middenveld bijna gelijk is (55% - 45%).
Oftewel, wat te doen?
Ik zat dus zelf aan pressie te denken, omdat bijna al mn spelers hoge conditie hebben (6,6,6-7,8,8,9,9-7,3) en dat vermindert hopelijk zijn kansen.
Ik kan ook met mn normale team spelen, alleen de kans op weer zo'n nederlaag is wel erg groot.
En counter is niet echt een optie, aangezien mijn middenveld sterker is.
Wat jij zegt, speel ik al..quote:Op maandag 6 maart 2006 14:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
sowieso geen pressie, de meeste onderdrukte kansen zullen van jou zijn aangezien jij meer balbezit hebt.
Je kan het nog op 1 andere manier proberen te winnen. Zorg dat je met je vleugelaanval speelt, en zet beide spitsen op towards wing, met 2 vleugelspelers. Hiermee heb je supervleugelaanval, met sterker middenveld. Indien je met 2 wingers niet middenveld meer hebt, kan je overwegen een middenvelder op aanvallend te zetten in de verdediging. Probeer met de overige 2 verdedigers zijn centrale aanval iig af te dekken.
Dan maak je kansje denk ik, maar je hebt wel nog steeds de schijn tegen natuurlijk, in elke situatie
nog beterquote:Op maandag 6 maart 2006 14:47 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Wat jij zegt, speel ik al..
Met spitsen naar de vleugels en aanvallende wingers.
Ik kan ook mn wingers naar het midden zetten, en dan mn spitsen normaal en centrumaanval. Hopelijk is mn middenveld dan zoveel hoger dat hij nauwelijks kansen krijgt..
boeit niet, die kan hij toch niet verdedigen, dus zou ik ook geen poging doen. Gewoon vol voor middenveld gaan.quote:
Ik had niet naar zijn stats gekeken, maar het was gewoon een opmerkingquote:Op maandag 6 maart 2006 14:52 schreef Grumpey het volgende:
[..]
boeit niet, die kan hij toch niet verdedigen, dus zou ik ook geen poging doen. Gewoon vol voor middenveld gaan.
Bedoel je echt middenvelders, of trainees met verdedigen?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nog beter
heb je nog middenvelders voor in verdediging op aanvallend?
centraal telt dan weer dubbel, dus compenseert weer. Daarnaast heeft zo iemand:quote:Op maandag 6 maart 2006 14:55 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik had niet naar zijn stats gekeken, maar het was gewoon een opmerking
Ik vind dat die vleugel-ratings sowieso absurd zijn. Dat valt voor 99% nooit af te dekken (als iemand met 2 aanvallende wingers + 2 spitsen naar de vleugel speelt)
Echte middenvelders, dus spelers die misschien maar 2 sterren halen op aanvallend in verdediging, maar die middenveldrating wel omhoog schoppen. Het fijnst is als de middenvelders nog iets van matig/redelijk verdedigingen hebben uiteraard, maar dit hoeft niet perse.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:58 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dit zijn de opties:
Bedoel je echt middenvelders, of trainees met verdedigen?![]()
Zou ik gewoon vol op voor het middenveld gaan, 3 centrale middenvelders, 2 wingers to middle en 2 aanvallende centrale verdedigers, dan zou ik als middenveldrating ongeveer matig (zeer laag) krijgen.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:59 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Echte middenvelders, dus spelers die misschien maar 2 sterren halen op aanvallend in verdediging, maar die middenveldrating wel omhoog schoppen
de speler zal toch wel verkocht worden voor een iets hoger bedrag dan dat 'prijsje' van jequote:Op maandag 6 maart 2006 15:30 schreef stefmans het volgende:
Volgende zondag ga ik counteren, en tacktiek die ik anders haat.
![]()
Heeft niemand toevallig een redelijk verdedigen, redelijk vleugelspel verdediger voor een prijsje voor me.![]()
was net ook al aan het kijken, 30k is niets die heb ik er niet voor over.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:05 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
de speler zal toch wel verkocht worden voor een iets hoger bedrag dan dat 'prijsje' van je
marktwerking![]()
wil jij geen x360 dan.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:34 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wat een kutavatars van iedereen hier
Hij heeft een scooter..quote:
is dat niet koud in de winter op die scooter.quote:
Heb er toevallig zaterdag op gereden sinds heel langquote:Op maandag 6 maart 2006 18:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
is dat niet koud in de winter op die scooter.![]()
ben je genezen sinds wegmisbruikers?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:03 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Heb er toevallig zaterdag op gereden sinds heel lang
Hij staat te koop.. Kopen?
ik ga wel met de fiets.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:03 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Heb er toevallig zaterdag op gereden sinds heel lang
Hij staat te koop.. Kopen?
kan men prijzen mee winnen.quote:
JD had de Op overgenomen. Ik weet niet of hij er in de tussentijd al iets aan gedaan heeft. Misschien moet je eerst even met hem overleggenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:47 schreef hollander76 het volgende:
Uhm...... is er al iemand voor de OP om die aan te passen? Nu we het team v/d week nieuw leven gaan inblazen wil ik best de OP eens aan passen. Als jullie het goed vinden en nog ideeen een nieuw logo hebben graag plaatsen dan.
Laat maar weten wat jullie ervan vinden.
Dan wacht ik op JD afquote:Op maandag 6 maart 2006 18:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
JD had de Op overgenomen. Ik weet niet of hij er in de tussentijd al iets aan gedaan heeft. Misschien moet je eerst even met hem overleggen.
scooters nooit begrepen.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:47 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Laat ze.. gamers.. nooit begrepen
JD is er mee bezig maar is nu druk vanwege zijn verhuizing.. doe hem wat voorstellen zodra hij terug isquote:Op maandag 6 maart 2006 18:57 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dan wacht ik op JD af![]()
Maar het ding is zo gedrochtelijk lang dat ik het wel wou gaan doen maar JD mag zeker ook![]()
Die heb ik wel. Maar hou hem liever zelf, of je moet er veel voor over hebben.quote:Heeft niemand toevallig een redelijk verdedigen, redelijk vleugelspel verdediger voor een prijsje voor me
Mooiere tijd was er nietquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:42 schreef pekel het volgende:
Plan alvast in uw agenda: 12 april wint vv Emmen de Fok!Cup. Kom dit heugelijke, maar toch voorspelbare nieuws ook vieren op de twaalfde april.
Einde mededeling.
Natuurlijk moeten de kopjes enzo nog ff bold of underlined maar wat is de reactie in de grote lijn?quote:[afbeelding]
Welkom bij het topic van Fokhattrick. Dit topic is voor alle fokkende hattrickers onder ons. Newbie’s zijn altijd welkom, en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hattrickers in dit topic te vinden, dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.
Wat is Hattrick?
Hattrick is een gratis online managerspel waarbij je je eigen voetbalteam runt. Je traint spelers op bepaalde specialiteiten, je speelt en regelt wedstrijden. Je kan elk moment van de dag inloggen op hattrick.org om te kijken of er nog wat gebeurd is. Je begint in een van de laagste divisie’s en je speelt in een competitie met nog 7 andere users. Dit zijn dus andere mensen die ook hattrick spelen. Als kampioen (en tweede) promoveer je naar een hogere divisie (een seizoen duurt 16 weken). Interesse? Neem dan eens een kijkje op Hattrick
Hattrick Supporter
Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 20 euro en je krijgt een paar leuke extra’s waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!
De Federatie!
Als je supporter bent, wordt dan ook lid van onze federatie en wees er trots op dat je een Fokker bent! De Fokfederatie is anders dan de meeste federaties op Hattrick aangezien wij ons eigen forum hebben … Fok!
Momenteel proberen we de Federatie weer nieuw leven in te blazen door allerlei leuke dingen te doen, en oude uitgestorven gewoontes weer op te pakken.
We hebben al sinds jaar en dag de Fok!Cup, dit houdt in dat we in friendlies tegen elkaar spelen (volgens vast rooster) en zo bepalen we wie de beste manager is/ het beste team heeft. Tegenwoordig wordt de Fok!Cup door pekel en Joralf (Maniack28) georganiseerd. Als je vragen hebt, dan moet je bij hen zijn. De Fok!Cup begint aan het begin van een nieuw Hattrick seizoen.
Naast de Fok!Cup hebben we ook het team van de week, of van de twee weken. Dit wordt momenteel door foetre gedaan en hij gaat ervoor zorgen dat er iedere twee weken een klein interview komt met een Fokkende Hattricker.
IRC
Iedere zondagavond tijdens de wedstrijden is het gezellig om even langs te komen op de IRC van FokHattrick.
Mocht je nog meer informatie willen hebben… kijk dan eens rond op www.fokhattrick.nl
En als laatste, gedraag je in dit topic.
was dat niet veranderd tot 2x in de maand ofzoiets.quote:Naast de Fok!Cup hebben we ook het team van de week, of van de twee weken. Dit wordt momenteel door foetre gedaan en hij gaat ervoor zorgen dat er iedere twee weken een klein interview komt met een Fokkende Hattricker.
IS er nog amino voor de awards? Hoe was de opkomst bij de laatste verkiezing?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:32 schreef maniack28 het volgende:
Fok!Cup is door mij en JDPekel en ik doen de awards... maar je laat toch wel de awards erin staan he? Ik had speciaal voor JD een stukje gemaakt met de nieuwe awards
Dan koop je 17"quote:Op maandag 6 maart 2006 22:33 schreef hollander76 het volgende:
[..]
IS er nog amino voor de awards? Hoe was de opkomst bij de laatste verkiezing?
En daarnaast...... tis wel een scherm vol minimaal he die awards, op 15"
Oke, in dat geval zou ik persoonlijk de awards er nu uit laten en als de opzet er is ze dan weer terugplaatsen. Ik had namelijk bij de laatste verkiezing een iets te groot kliekjesgevoel, zeker omdat er veel wordt gestemd op de meest postende/bekendste users. En met 80 man blijft er maar een beperkt groepje over dan die stemmen krijgt.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan koop je 17"
Er was nog zat animo en we zijn niet van plan het te stoppen! Alleen de opzet moet wat aangepast wordenVinnie Jones is bijv. een goeie
Tot de 7e heb je gelijk, maar vanaf de 6e krijg je te maken met kwalificaties en dergelijkequote:Als kampioen (en tweede) promoveer je naar een hogere divisie (een seizoen duurt 16 weken).
Tis ook maar een opzetquote:Op maandag 6 maart 2006 22:44 schreef FritsFluitketel het volgende:
Sorry h76, maar die nieuwe op is lichtelijk saai
Btw klopt dit niet natuurlijk:
[..]
Tot de 7e heb je gelijk, maar vanaf de 6e krijg je te maken met kwalificaties en dergelijke
Klopt, maar een paar plaatjes maken niet uit imo, maar grote blokken onnodige tekst als de IRC gedragsregels kun je er beter uithalen, dat scheelt meer ruimte.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:48 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Tis ook maar een opzet
Maar het nadeel van allerlei prachtige plaatjes is dat het wel weer langer en groter wordt![]()
idd, anders moeten we pekels zwoele stem missen op de fokradioquote:Op maandag 6 maart 2006 23:02 schreef pekel het volgende:
AWARDS GAAN NIET WEG![]()
Na nadenken: Uit de OP bedoel je? Ik wil een deal sluiten: De 3 topics na de awards vermelden de awardwinnaars + link naar de award
Je bedoelt zodat je nadat je de speler gekocht hebt, kan zien hoeveel je teveel hebt betaald..?!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:28 schreef Bonobo11 het volgende:
AHaaa,
's Nachts doet de transfervergelijking het,
mocht je dat prutstooltje nodig hebben![]()
Prutstooltje alsin dat hij de skill waar jij veel voor hebt betaald (passen?) niet meerekend.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:38 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Je bedoelt zodat je nadat je de speler gekocht hebt, kan zien hoeveel je teveel hebt betaald..?!![]()
Zoiets is idd mooi, er wordt tijdens de awards (voor en na) aandacht besteed aan de awards in de OP, en als ze geweest zijn dan alleen een link naar fokhattrick.nl/awards oid?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:02 schreef pekel het volgende:
AWARDS GAAN NIET WEG![]()
Na nadenken: Uit de OP bedoel je? Ik wil een deal sluiten: De 3 topics na de awards vermelden de awardwinnaars + link naar de award
Zeker zodat hattrick overdag weer dood kan zijn? Heb ik eindelijk de tijd om stijgers te zoeken, is hattrick dood... ben bang dat ik deze week maar 16 spelers ga hebbenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:28 schreef Bonobo11 het volgende:
AHaaa,
's Nachts doet de transfervergelijking het,
mocht je dat prutstooltje nodig hebben![]()
Als je die getallen bij elkaar optelt, kom je volgens mij op die getallen uitquote:Clubs in divisie nr.
Div. Oude systeem Nieuwe systeem
1 8 8
2 32 32
3 128 128
4 512 512
5 2048 2048
6 8192 8192
7 8192 8192
8 8192 16384
9 8192 16384
10 8192 32768
11 8192 32768