trainingsintensiteit verlagen is nogal rigoreus, en werkt niet positief voor je TS op lange termijn, slechts 1 a 2 weken. Dus die is ook weer niet een wondermiddel. Piccen helpt het beste, en helemaal het beste is om niet zo vaak wedstrijd van het seizoen te gebruiken.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:24 schreef twi het volgende:
Okee, mijn teamgeest is na m'n mots dus gigantisch achteruit gekukeld. Wat is de beste manier om dat snel weer op orde te krijgen?
/edit: PIC'cen lijkt het enige echt juiste antwoord hierop. De trainingsintensiteit kan ik wel een weekje verminderen, en misschien dat het aannemen van 3 psychologen helpt. Ik merk het aan het eind van de week wel
quote:Op maandag 6 maart 2006 08:58 schreef Grumpey het volgende:
en helemaal het beste is om niet zo vaak wedstrijd van het seizoen te gebruiken.
programma volgende weekquote:Op maandag 6 maart 2006 10:09 schreef AirRaid het volgende:
1. roughastyle 9 26 - 5 23
2. Atletico Aelse 9 25 - 11 20
3. Gans United 9 23 - 11 16
Kun je xbox360 winnenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:42 schreef TimmyAsd het volgende:
3-1 gewonnen vd koploper
Waarom allemaal dezelfde avaters?
Leuk voor de day/skilltraders onder onsquote:The Transfer Compare feature is currently not available. It consumes much of our system resources and to improve overall performance we have had to switch it off temporarily. It will be on and off from time to time in the weeks to come, until we have had time to increase the server capacity. We apologise for the inconvenience.
hulptools houden dit voor je bij. zelf kan je natuurlijk ook een excelsheetje makenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:21 schreef Swennus het volgende:
Misschien beetje stomme vraag maar,
Hoe kan ik zien of een speler beter is geworden na een training?krijg je hier een bericht van of moet je dit zelf bijhouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |